Vanmiddag kwam m'n pakketje binnen, met kortingquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef VegaKip het volgende:
Nog wat extra sokken in m'n bestelling gegooid anders was de waarde te laag voor die gratis sjaal en muts
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de code
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:H&M opent eerste mannenwinkel
GRONINGEN – Modeketen H&M opent de eerste winkel met louter mannenkleding in Nederland. Deze opent komende zaterdag in Groningen.
Het betreft een vijfhonderd vierkante meter grote winkel met vrijetijdskleding, een zakelijke collectie, accessoires en ondergoed. Het is de derde vestiging voor H&M in Groningen. De nieuwste vestiging van de van oorsprong Zweedse onderneming zit aan de Grote Markt.
Volgens woordvoerster Elke Kieft sluit de nieuwe vestiging goed aan bij de bestaande winkels van H&M in de noordelijke stad: ‘Er was in deze filialen maar weinig ruimte voor mannenmode. In Amsterdam is bijvoorbeeld het mannenmode-aandeel wel goed vertegenwoordigd.’ De eerste dertig klanten maken zaterdag kans op een gratis spijkerbroek, terwijl er allerhande activiteiten zijn georganiseerd rond de opening.
Ah, ik zag al een abri, maar ik kon het zo snel niet lezen. Gaat de herenafdeling in de gewone h&m op de Grote Markt nu ook raus? Dat betekent meer ruimte voor damesklerenquote:
Bedankt voor je antwoord in het oude topic nog, je hebt dus wel hetzelfde huisadres aangehouden begrijp ik? Ik ben de enige volwassene in dit huis, misschien toch maar alles voor m'n zoons bij via het adres van m'n ex doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef CherryLips het volgende:
oeh mijn bestelling is al in behandeling terwijl alles pas eind september/begin oktober leverbaar zou zijn.
Haha, ik moet idd ook een fikse betalen.. Maar dat komt over een paar dagen als ik mn salaris hebquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:41 schreef scrub_nurse het volgende:
zo ik heb mijn megarrekening weer betaald, maar ik heb wel al veel leuke winterkleren
yep, volgens de verkoopster welquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, ik zag al een abri, maar ik kon het zo snel niet lezen. Gaat de herenafdeling in de gewone h&m op de Grote Markt nu ook raus? Dat betekent meer ruimte voor dameskleren
Same herequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ik moet idd ook een fikse betalen.. Maar dat komt over een paar dagen als ik mn salaris heb![]()
Heb iig wel weer superleuke dingen
Echt he XD Inderdaad! Elke keer weer spreek ik af dat ik niks bestel, maar er staat altijd wel wat bij 'nog niet geleverde bestellingen' bij mijquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Same hereEn dan weer een nieuwe bestelling plaatsen, kreeg net een nieuwe catalogus binnen met uberleuke dingen
![]()
Ik kan net zo goed aan m'n baas vragen of hij m'n salaris voortaan naar H&M over wilt maken
Goede zetquote:
Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga zo eens even de stad in om de lingerie afdeling van HM te plunderen!
Ik zet mijn zinnen op deze superschattige setjes:
afbeelding ]
Want het mooiste is, het kost bíjna niks
Ja, ik had hem inderdaad al eerder gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goede zet
Tenzij deze winkel net zo groot is als een gemiddelde Rituals winkel...
Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...quote:Op zondag 21 september 2008 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
Superman-slips e.d.Maarja.
Er was wel veel grijs/zwart.
Ik vond het zwart/grijs juist wel weer wat beter.quote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit. En dan kan die 1 euro extra mij niet zoveel schelen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten![]()
Als je alles terugstuurt hoef je alleen maar die ene euro te betalen.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.
De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.
Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.
Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten![]()
Vroeger wel jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |