Dat is de voorjaarscollectie zo te zien. Ziet er leuk uit wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef ruffian het volgende:
Op mijngarderobe hebben ze de nieuwe collectie online staan (open house)
quote:Mededeling: vrijdag 10/10/2008 om 23.00 uur gaat de Shop online helaas dicht voor een gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10 gaat de Shop online weer open. Als pleister op de wonde geven wij je extra korting als je een bestelling plaatst voordat de Shop online op vrijdag dicht gaat.
Vul kortingcode 8259 in bij je bestelling dan krijg je niet alleen 10% korting op het hele assortiment maar ook nog eens 25% extra korting op het duurste artikel in je bestelling. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
Enkele heren items zijn al gespot dus ik denk het niet....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef Syytön het volgende:
Dat
[..]
Dat is de voorjaarscollectie zo te zien. Ziet er leuk uit wel.
Godawfulquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef ruffian het volgende:
Op mijngarderobe hebben ze de nieuwe collectie online staan (open house)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zojuist gekeken, en er staat bestelling onderweg.. had 2 kortingscodes ingevuldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef Addict89 het volgende:
Dat is snel voor H&M begrippen hoor..
Dan kan je wachten tot vrijdag dan word die pas echt aangemeldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef WeMan het volgende:
[..]
zojuist gekeken, en er staat bestelling onderweg.. had 2 kortingscodes ingevuld![]()
alleen herkent TNT(website) het track&trace nummer niet, misschien moet ik nog even wachten.
jezus als ik iets van VS bestel heb ik het binnen een paar dagen thuis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:56 schreef ruffian het volgende:
[..]
Dan kan je wachten tot vrijdag dan word die pas echt aangemeld
H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef WeMan het volgende:
[..]
jezus als ik iets van VS bestel heb ik het binnen een paar dagen thuis.
wtf 2 x in de maand..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:48 schreef ruffian het volgende:
[..]
H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.
Dat klopt niet hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:48 schreef ruffian het volgende:
[..]
H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
Zou dat misschien de reden zijn dat ze dit weekend de site uit de lucht halen?
Om em te koppelen aan het voorraadpeil van het nieuwe distributiemagazijn?
Ik vermoedde dat ze het kortingscodesysteem gaan aanpassen. Maar misschien doen ze ook wel beide...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
Zou dat misschien de reden zijn dat ze dit weekend de site uit de lucht halen?
Om em te koppelen aan het voorraadpeil van het nieuwe distributiemagazijn?
Ik heb een zwart rokje met witte stippen op MP staan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef shmoopy het volgende:
Maar die tas is leuk! [ afbeelding ]
En ik zoek al tijden een zwart rokje met witte stippen, maar die hebben ze dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |