abonnement Unibet Coolblue
pi_60279628


Vervolg van:
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


h&m site:
hm.com


veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

    [ Bericht 3% gewijzigd door L0t.. op 22-07-2008 21:54:30 ]
  • pi_60279650
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Oserdare het volgende:
    Bij singlets de eerste in het grijs maat 34.

    Dus wel eerst helemaal opgeven hoe je wilt betalen en daarna pas opsplitsen? Dan ben ik al bij stap 3 van de kassa.

    Ik snap 'm niet Ben nu bij de volgende stap waarbij ik voor verschillende levertijden kan aangeven of ik alles in een keer wil ontvangen of dat het andere later wordt geleverd. Maar daar onderaan staat wel het te betalen bedrag mét verzendkosten..
    Oke, dankjewel.

    Als je besteld aangeven dat je alles in één pakket wilt ontvangen. Achteraf kan je dan aangeven bij mijn pagina dat je een deel eerder wilt ontvangen.

    Als je dan nog eens iets wilt bestellen kun je bij hetgeen later geleverd zou worden nog spullen bijvoegen (hetgeen je niet wilt hebben er uitgooien), en betaal je dus geen verzendkosten. De eerste keer betaal je wel verzendkosten dus.
    pi_60279847
    Bestelling staat op manco
    Met o.a.:

    en
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60279904
    Gekloot met de OP

    Toffe schoenen Addict89!
    pi_60279952
    ik ben ook in afwachting van en bestelling
    pi_60280238
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 21:48 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Oke, dankjewel.

    Als je besteld aangeven dat je alles in één pakket wilt ontvangen. Achteraf kan je dan aangeven bij mijn pagina dat je een deel eerder wilt ontvangen.

    Als je dan nog eens iets wilt bestellen kun je bij hetgeen later geleverd zou worden nog spullen bijvoegen (hetgeen je niet wilt hebben er uitgooien), en betaal je dus geen verzendkosten. De eerste keer betaal je wel verzendkosten dus.
    Ah ok, ook bedankt. Dacht op te maken uit dat trucje dat het wel kon, maar ach zo is het ook goed (met die 15 euro korting). Alhoewel ik wel haast zeker weet dat er wat terug gaat.

    Oh oeps nou heb ik alles gesplitst aangevinkt. 'Wordt later geleverd:
    Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd' En ik wil dat artikel helemaal niet.
    Het zal wel .
      dinsdag 22 juli 2008 @ 22:05:29 #7
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_60280272
    Mijn bestelling is inmiddels voor de 5e (!!!!) keer verschoven naar nu begin augustus Ik heb ze bij H&M maar weer eens een pissig mailtje gestuurd. De vorige keer was mijn bestelling al een paar keer van begin juni naar eind juli verschoven.

    Ik had een vermoeden dat dit kwam door een negatief saldo van 2 euro maar iemand hier zei dat ze daar niet naar keken. Na uiteindelijk een paar weken geleden contact te hebben gehad met H&M bleek toch dat het kwam doordat die 2 euro nog niet betaald was. Inmiddels deze netjes betaald en mijn bestelling bleef toch gisteren nog op eind juli staan. Nu is hij dus opnieuw verplaatst naar begin augustus.

    Ik verwacht nu echt een goede afhandeling van dit probleem want anders ga ik mijn hele bestelling gewoon annuleren en koop ik ook nooit meer wat (in ieder geval online) bij H&M. Vind het belachelijk dat ik gewoon minimaal 2,5 maand moet wachten op een bestelling en het enige wat H&M bij m'n bestelling telkens zet is "helaas, te laat, volgende levering...."
    pi_60282370
    Even een tvp'tje. Ik mag van mezelf niet bestellen maar ik heb al drie keer m'n winkelwagentje volgegooid en weer leeggehaald .
    Tap tap tap
      dinsdag 22 juli 2008 @ 22:53:32 #9
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60282502
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef dutchdevil het volgende:
    Mijn bestelling is inmiddels voor de 5e (!!!!) keer verschoven naar nu begin augustus Ik heb ze bij H&M maar weer eens een pissig mailtje gestuurd. De vorige keer was mijn bestelling al een paar keer van begin juni naar eind juli verschoven.

    Ik had een vermoeden dat dit kwam door een negatief saldo van 2 euro maar iemand hier zei dat ze daar niet naar keken. Na uiteindelijk een paar weken geleden contact te hebben gehad met H&M bleek toch dat het kwam doordat die 2 euro nog niet betaald was. Inmiddels deze netjes betaald en mijn bestelling bleef toch gisteren nog op eind juli staan. Nu is hij dus opnieuw verplaatst naar begin augustus.

    Ik verwacht nu echt een goede afhandeling van dit probleem want anders ga ik mijn hele bestelling gewoon annuleren en koop ik ook nooit meer wat (in ieder geval online) bij H&M. Vind het belachelijk dat ik gewoon minimaal 2,5 maand moet wachten op een bestelling en het enige wat H&M bij m'n bestelling telkens zet is "helaas, te laat, volgende levering...."
    Mag ik voorspellen dat je straks een brief krijgt dat je nog niet betaald hebt en dat wel moet doen. Als je hebt betaald moet je alsnog even naar de klantenservice bellen, anders moeten ze je bestelling 'helaas' annuleren

    Volgens mij hebben ze last van wanbetalers ofzo


    Mijn bestelling kwam vandaag met 2 kindervestjes die pasten En ze zijn ook nog leuker dan ik had gedacht. Verder nog 2 skinnys die ook pasten. En een bikinibroekje En dat voor nog geen 40 euro
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 23:59:40 #10
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_60284536
    Ik heb mn tegoed nog niet uitgegeven
    pi_60285880


    Ben benieuwd.
    pi_60288071
    Ik ben gezwicht.......
    Toch al wat voor het najaar besteld...
      woensdag 23 juli 2008 @ 09:11:00 #13
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60288116
    whoo! ze zijn snel de laatste tijd zeg
    mn bestelling van eergister al in behandeling
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_60291882
    Húh, gisteravond een bestelling geplaatst, nu al in behandeling en er staan geen artikelen meer die nog geleverd moeten worden (terwijl er wel een singletje bij zat die apart eind augustus bezorgd zou worden ...)
    (En de track en trace doet 't niet, maar ja.)
    pi_60291990
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef CherryLips het volgende:
    Even een tvp'tje. Ik mag van mezelf niet bestellen maar ik heb al drie keer m'n winkelwagentje volgegooid en weer leeggehaald .
    Ik ken het gevoel!
    pi_60294041
    waaat, ik wil een truitje bestellen, issie pas leverbaar half oktober dat is over 3 maanden!!
    Strawberry Flavour..
    pi_60294083
    oh en 7921 is niet meer geldig...
    Strawberry Flavour..
    pi_60296499
    Woei, maar één dingetje terug!


    Heerlijke broek, eigenlijk van de sportcollectie maar ik vind het echt geen sportbroek


    Zit ook goed


    Weer eens wat anders dan een French manicure


    Ketting is een beetje piekepoelie, en de hanger een bééétje groot, maar toch leuk genoeg om te houden.


    Deze was (in maat 36) veel te groot, m'n moeder die normaal gesproken 38/40 heeft paste 'm zelfs! Dus die gaat terug en heb inmiddels een maat kleiner besteld.


    Ook leuk, vooral de strik achterop

    En m'n moeder houdt voor de verandering alles wat ze besteld heeft

    Ik kreeg trouwens ook nog een cadeaubon, en m'n zus ook En er zat ipv de 10% previewkorting 19% korting op. Geen idee hoe ze daarbij komen maar tis wel lekker

    [ Bericht 8% gewijzigd door Chanty87 op 23-07-2008 16:17:09 ]
      woensdag 23 juli 2008 @ 15:41:24 #19
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60296951
    ik heb nog geen nieuwe catalogus? klopt dat? de najaarscatalogus zou toch wel al in mn brievenbus moeten liggen of niet?
    pi_60297072
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 15:41 schreef scrub_nurse het volgende:
    ik heb nog geen nieuwe catalogus? klopt dat? de najaarscatalogus zou toch wel al in mn brievenbus moeten liggen of niet?
    Ik heb hem ook niet gekregen en heb hem maar aangevraagd via de website.
    Tap tap tap
      woensdag 23 juli 2008 @ 16:17:18 #21
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_60297817
    Ik heb de najaarscatalogus gekregen van mijn collega Vanavond lekker bladeren
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:07:39 #22
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60298989
    ik kreeg de catalogus ook steeds niet, heb m eergisteren opnieuw besteld online en kreeg m vandaag door de bus
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:44:52 #23
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_60299960
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef alors het volgende:

    [..]

    Mag ik voorspellen dat je straks een brief krijgt dat je nog niet betaald hebt en dat wel moet doen. Als je hebt betaald moet je alsnog even naar de klantenservice bellen, anders moeten ze je bestelling 'helaas' annuleren

    Volgens mij hebben ze last van wanbetalers ofzo
    Nou het valt dus mee. Kreeg vandaag een kort mailtje terug dat m'n bestelling nog geblokkeerd stond (waarom? geen idee, dat zetten ze er niet bij). Ze hebben hem nu vrijgegeven en volgende week ontvang ik mijn pakket dan eindelijk
    pi_60300923
    Nou! Ik heb een factuur gekregen, vorige keer vergeten de verzendkosten te betalen. Ik heb nu opnieuw iets besteld en kan niet meer kiezen voor acceptgiro

    Maar hoe moet 't nu? Gewoon betalen als ik 't binnenkrijg, of wachten op de factuur?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60300944
    Oja, ik heb nu dus een gratis vest Stel dat ik de rest niet wil (vrees dat de broek niet past....) en ik stuur dat terug, moet 't vest dan ook terug?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60301103
    Zondag besteld en nu al"
    quote:
    Zending opgehaald en in sorteerproces 25-07-2008 Zwolle , intern transport pakketten
    verwachte levering was begin augustus
      woensdag 23 juli 2008 @ 18:53:58 #27
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60301505
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Syrena het volgende:
    Oja, ik heb nu dus een gratis vest Stel dat ik de rest niet wil (vrees dat de broek niet past....) en ik stuur dat terug, moet 't vest dan ook terug?
    goeje vraag idd
    pi_60305072
    Nee vest hoeft niet terug, mag je gewoon houden.
    pi_60305142
    Koel Dan nu nog alleen het probleem of ze meteen gaan leveren of ook wachten tot ik de 5.90 die nog openstaat ga betalen. Dat moet voor 31 juli.

    Ik ga het nu maar ff overmaken denk ik
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 23 juli 2008 @ 23:37:14 #30
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_60309398
    Ik kan eigenlijk helemaal niks leuks vinden Bij alles wat me leuk lijkt, vraag ik me af hoe het staat als je niet zo'n mager model met benen van meer dan anderhalve meter lange benen bent en dan haak ik maar weer af
    pi_60309703
    Die houdingen ook altijd . Precies zo dat een kledingstuk mooi valt. Normaal rechtopstaand is het meteen heel anders, en met je eigen hoofd. Bij sommige dingen heb ik echt: dat staat me vást niet. En dus blijven de meest basic dingen over.
      woensdag 23 juli 2008 @ 23:51:28 #32
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60309748
    TVP, kwam net terug van vakantie en vond de herfstcatalogus in de bus!!! Die ga ik morgen 's lekker door kijken!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60313383
    Ik ben al in behandeling!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60313520
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef Syrena het volgende:
    Ik ben al in behandeling!
    Ik ook
    Gister de bestelling gedaan.
    pi_60313600
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 09:12 schreef Koningin het volgende:

    [..]

    Ik ook
    Gister de bestelling gedaan.
    Ik ook! En m'n schuld betaald
    Ik zei net tegen m'n moeder dat m'n bestelling al in behandeling was en toen werd ik beschuldigd van koopverslaving Is helemaal niet waar .....denk ik
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60314789
    er staat een lekkere gozer in de herfstcatalogus, lieve deugd .
    Tap tap tap
    pi_60316239
    Is het normaal dat de Track & Trace het niet doet?
      donderdag 24 juli 2008 @ 12:29:25 #38
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60317215
    Hoe vallen deze tops? 38 is gewoon maat 38?

    http://shop.hm.com/media/(...)53_07000_33_5051.jpg

    http://shop.hm.com/media/(...)39_16002_14_6537.jpg
    (ik vraag me wel af of je geen zwangerschapsbuik door dit model krijgt...)

    http://shop.hm.com/media/(...)10_06005_42_5391.jpg

    En wat is jullie mening over de leggings van HM?
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
      donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:14 #39
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60318002
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 23:37 schreef Stiemie het volgende:
    Ik kan eigenlijk helemaal niks leuks vinden Bij alles wat me leuk lijkt, vraag ik me af hoe het staat als je niet zo'n mager model met benen van meer dan anderhalve meter lange benen bent en dan haak ik maar weer af
    Ach Stiemie, ik begrijp wat je bedoelt, daarom bestel ik alles ook maar in 2 verschillende maten.
    Ik prent in mijn hoofd altijd hoe mijn figuur is en welk model me het beste staat. En al kan iets nog zo mooi staan bij de fotomodellen, als het niet mijn model is, zoef ik meteen naar de volgende...
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
      donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:45 #40
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60318013
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Ach Stiemie, ik begrijp wat je bedoelt, daarom bestel ik alles ook maar in 2 verschillende maten.
    Ik prent in mijn hoofd altijd hoe mijn figuur is en welk model me het beste staat. En al kan iets nog zo mooi staan bij de fotomodellen, als het niet mijn model is, zoef ik meteen naar de volgende...
    PS Ik moet zeggen dat ik door deze topic wel erg veel last heb van de H& M koorts...
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
      donderdag 24 juli 2008 @ 13:48:27 #41
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60319372
    haha bestel ik gisteren uit ongeduld de catalogus online, ligt ie vandaag in de bus, haha krijg ik er straks nog 1
    o en mn bestelling die ik gisteren deed is al in behandeling
    pi_60320396
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 12:29 schreef Sowflow het volgende:
    Hoe vallen deze tops? 38 is gewoon maat 38?

    http://shop.hm.com/media/(...)53_07000_33_5051.jpg

    http://shop.hm.com/media/(...)39_16002_14_6537.jpg
    (ik vraag me wel af of je geen zwangerschapsbuik door dit model krijgt...)

    http://shop.hm.com/media/(...)10_06005_42_5391.jpg

    En wat is jullie mening over de leggings van HM?
    Die tops zou ik een maat kleiner nemen, broeken weet ik niet. Dat wisselt nogal.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 24 juli 2008 @ 14:23:19 #43
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60320461
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef scrub_nurse het volgende:
    haha bestel ik gisteren uit ongeduld de catalogus online, ligt ie vandaag in de bus, haha krijg ik er straks nog 1
    o en mn bestelling die ik gisteren deed is al in behandeling
    Ja erg joh...ik wilde slechts 2 dingetjes kopen...nu heb ik een bestelling geplaatst van 14 artikelen...
    Zijn we een junkie...? Euh...

    PS Kortingscode 7848 werkt nog.
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60321024
    Ik heb een kinderlegging van de H&M, ben er tevreden over
    Heeft iemand die 60 denier leggings al besteld? Mij lijken het meer een soort panties, maar dan zonder voet? Eens kijken of ze ze in de winkel hebben.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 24 juli 2008 @ 16:43:16 #45
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60323617
    De nieuwe collectie is echt leuk! Tenminste, veel dingen Niet alles vind ik leuk, maar heb toch nog wat leuke dingen gevonden.
    2 hele leuke bloesjes:



    En 2 truien:

    (hier heb ik ook al de grijze + bruine van)

    I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 24 juli 2008 @ 17:15:27 #46
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60324260
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef Syrena het volgende:
    Ik heb een kinderlegging van de H&M, ben er tevreden over
    Heeft iemand die 60 denier leggings al besteld? Mij lijken het meer een soort panties, maar dan zonder voet? Eens kijken of ze ze in de winkel hebben.
    Nou Syrena, dank je wel dat je me zo tenger inschat...
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60324566
    een terugvindpostje. Syrena, volgens mij stond in het vorige topic nog dat je die mag houden
    I had a signature once. It was awful.
    pi_60325134
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 17:15 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Nou Syrena, dank je wel dat je me zo tenger inschat...
    Graag gedaan
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60326973
    Meer mensen last van bestellingen die lang manco staan?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      donderdag 24 juli 2008 @ 22:46:04 #50
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60330438
    Pft, ik kreeg een foutmelding met bestellen!
    "Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. "

    Dus dat heb ik maar gedaan.. Benieuwd wat ze terugmailen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60330569
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef Enfermera het volgende:
    Pft, ik kreeg een foutmelding met bestellen!
    "Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. "

    Dus dat heb ik maar gedaan.. Benieuwd wat ze terugmailen.
    had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?

    Als je belt dan ontblokken ze het weer...

    Heb ook weer een bestelling gedaan


    Hou van poederroze


    Strawberry Flavour..
    pi_60330572
    Mijn bestelling is nog niet verwerkt, dus ik stop elke keer weer nieuwe 'ontdekkingen' in de winkelmand.
      donderdag 24 juli 2008 @ 23:48:26 #53
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60331679
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?

    Als je belt dan ontblokken ze het weer...

    Heb ook weer een bestelling gedaan

    [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    [ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
    [ afbeelding ]


    Ik heb gemailt, misschien dat ik morgen nog even bel. Ja, een code die verlopen was, maar dan moet ie het toch gewoon doen? Dan zegt ie alleen dat die code verlopen is en kan je 'm niet gebruiken.. Mja het zal wel, ik zie het wel.
    Leuke spulletjes heb je besteld joh!!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60334883
    Ik heb nog steeds geen catalogus...
      vrijdag 25 juli 2008 @ 10:37:25 #55
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60336605
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?

    Als je belt dan ontblokken ze het weer...

    Heb ook weer een bestelling gedaan

    [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    [ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
    [ afbeelding ]


    Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
    Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 10:46:33 #56
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60336822
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
    Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
    Als je maat 38 hebt, had je beter een S en een M kunnen bestellen, h&m valt vaak groot..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60339040
    bestelling binnen dat gratis fleecejackje is trouwens ergggg fijn lekker dun maatr wel lekker warm die gaat mee naar Lowlands denk ik
    pi_60339183
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
    Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
    Ja ik ben erg benieuwd hoe ze zijn!

    Maar ik heb maat 36 en heb alles in S besteld... (vorige keer zat alles van S goed) hopelijk past het, had geen zin om van alles 2 te bestellen, maar had het misschien wel moeten doen

    Oja ik had deze later nog aan mn bestelling toegevoegd

    voor op vakantie

    [ Bericht 12% gewijzigd door -moi- op 25-07-2008 14:40:57 ]
    Strawberry Flavour..
    pi_60340514

    Deze net binnen, allemaal helemaal goed . Zeker voor een totaalbedrag van 14,60. Andere bestelling met de schoenen is nog steeds manco . Terwijl die eerder verzonden is...
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 13:47:57 #60
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60341128
    "Alors: Als je maat 38 hebt, had je beter een S en een M kunnen bestellen, h&m valt vaak groot.."

    Ach jee...ik ben niet erg bekend met HM, nu maar hopen dat M me past.

    Addict89: Euh...totaalbedrag van 14,90...?! Dat is knap! Met een flinke korting dus!
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60341301
    Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 15:07:58 #62
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60343091
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
    Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
    welke codes zijn dat? hoe kom je aan zon code?
    pi_60343869
    Staan in de OP, 1304 en 7848.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60347400
    Ik heb gisteren mijn pakket binnen gekregen!!
    Heb toen alleen een jurkje gepast, waar ik al helemaal verliefd op ben



    Ga me nu eerst douchen want het was me toch warm op het werk.....yuk
    Daarna pas sessie houden!!!
    pi_60349660
    Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een deel ervan. Deze had ik 2 maanden geleden al besteld trouwens.


    Blouseje, ben er niet helemaal over uit. Moet er wel een tailleriem bij dragen, dus die moet ik eerst even scoren. Hou eigenlijk niet van tailleriemen maar het kan misschien leuk zijn.


    'leren' legging, hij is echt gaaf, maar ik moet nog even kijken hoe ik dit ga dragen en OF ik dit ga dragen.


    wrap vest.
    Echt wat een klote stof is dit, lijkt wel jutte, ook de pasvorm kan ik niets mee. Wederom misschien leuk met een tailleriem maar nee bedankt. de achterkant is ook erg kort en voor is ie weer super lang.
    Ik had 'm in het blauw en zwart besteld maar ipv blauw kreeg ik grijs. Maargoed ze gaan toch terug.


    Deze sjaal is wel super; hij is heerlijk warm en heerlijk lang en dik (ook echt lekker met dit weer )

    En verder nog een gratis fleece vest, dat is eigenlijk wel een relaxt ding voor in huis, niet te slonzig ook.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 21:30:26 #66
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60350090
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
    Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
    Oh...je kunt meer dan 1 code gebruiken...wist ik niet...
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een deel ervan. Deze had ik 2 maanden geleden al besteld trouwens.

    [ afbeelding ]
    Blouseje, ben er niet helemaal over uit. Moet er wel een tailleriem bij dragen, dus die moet ik eerst even scoren. Hou eigenlijk niet van tailleriemen maar het kan misschien leuk zijn.

    [ afbeelding ]
    'leren' legging, hij is echt gaaf, maar ik moet nog even kijken hoe ik dit ga dragen en OF ik dit ga dragen.

    [ afbeelding ]
    wrap vest.
    Echt wat een klote stof is dit, lijkt wel jutte, ook de pasvorm kan ik niets mee. Wederom misschien leuk met een tailleriem maar nee bedankt. de achterkant is ook erg kort en voor is ie weer super lang.
    Ik had 'm in het blauw en zwart besteld maar ipv blauw kreeg ik grijs. Maargoed ze gaan toch terug.

    [ afbeelding ]
    Deze sjaal is wel super; hij is heerlijk warm en heerlijk lang en dik (ook echt lekker met dit weer )

    En verder nog een gratis fleece vest, dat is eigenlijk wel een relaxt ding voor in huis, niet te slonzig ook.
    Ik ben heel blij dat ik die wrapvest niet heb besteld, wel leuk met die slierten, maar ik vond m te rommelig van voren...

    Die leren legging is heel gewaagd, ben benieuwd hoe m gaat dragen.

    Bedankt voor je review, heel fijn om het te weten over de stof enzo.
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60350342
    En de volgende bestelling is gesorteerd, morgen weer spullen dus .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60350387
    krijg je dat fleece vest automatisch bij je bestelling? Want ik heb helemaal geen maat opgegeven ofzo en wel voor 70 euro besteld...
    Strawberry Flavour..
    pi_60350409
    Nee, dat moet je zelf toevoegen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60351364
    Hm, ik heb perongeluk onder Maandfactuur besteld i.p.v. Acceptgiro bij bestelling. Zou dan 1 euro aan administratiekosten bij komen maar ik zie die er niet bij staan. Wie bestelt er nog meer onder Maandfactuur? Wat is er zo anders aan? Want ik geloof ik dat ik de vorige bestelling (jaar geleden) met Acceptgiro heb gedaan en toen kon ik het ook eerst passen en voor het betalen terugbrengen. Of zo?
      vrijdag 25 juli 2008 @ 23:04:43 #71
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60352084
    ohja, toen ik ging bestellen ook niks gelezen over dat fleecevest. gemeen!
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_60352662
    Binnenkort ook maar weer eens een bestelling plaatsen
      zaterdag 26 juli 2008 @ 08:50:27 #73
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60356421
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 23:04 schreef pinquit het volgende:
    ohja, toen ik ging bestellen ook niks gelezen over dat fleecevest. gemeen!
    dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...

    maar hoe kom je nu aan zon kortingscode???
      zaterdag 26 juli 2008 @ 09:04:01 #74
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60356476
    maarja mijn bestelling is al in behandeling, dus kan ik er ook niks meer bijzetten
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zaterdag 26 juli 2008 @ 09:28:44 #75
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60356633
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 08:50 schreef scrub_nurse het volgende:

    [..]

    dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...

    maar hoe kom je nu aan zon kortingscode???
    Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?

    Kortingscode: zie tekst topic starter.
    Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
      zaterdag 26 juli 2008 @ 09:56:03 #76
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60356833
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?

    Kortingscode: zie tekst topic starter.
    Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
    wel dus, zolang als ie nog niet in behandeling is
    pi_60357057
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:

    [..]

    Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
    Ja, maar officieel mag je er maar 1 invoeren. Dus dan kan het zijn dat ze de kortingen weghalen of je bestelling verwijderen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60357127
    Maar er staan toch echt twee invoerbalkjes..
    pi_60357268
    De uitleg van de H&M hierbij is volgens mij dat de tweede bedoelt is voor wanneer je een speciale 'sorry-we-hebben-iets-fout-gedaan-bij-jouw-bestelling' code hebt gekregen, zoals 1304.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60357394
    ik heb 3 keer besteld en steeds meerdere codes gebruikt en die zijn gewoon geaccepteerd enzo
    pi_60357519
    ik heb er wel eens 4 gebruikt .
    Tap tap tap
    pi_60357740
    Ja ik heb tot nu toe 3x besteld met 2 kortingscodes. Accepteren ze gewoon.

    Maar hoe gebruik je er nou weer vier dan?
    pi_60357787
    als je later weer iets bij je bestelling gooit als die nog niet in behandeling is genomen, heb ik er gewoon weer twee codes overheen gegooid .
    Tap tap tap
    pi_60357796
    Bij mij accepteren ze het meestal ook wel hoor, het is alleen een risico wat je loopt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60358015
    Oh hehe, handig. Kun je vast niet twee keer dezelfde gebruiken want dan kost het je niks meer (30 euro korting ).
    Lijkt me niet heel logisch als ze het gebruik van twee kortingscodes gaan weigeren, ze geven je zelf die mogelijkheid.
    pi_60360105
    ja ik heb er ook wel eens 4 gebruikt.. opzich loop je wel risico, maar elke keer als mijn account geblokkeerd is dan bel ik met de klantenservice en dan ontblokken ze het direct zonder dat ze er echt iets van zeggen...
    Strawberry Flavour..
    pi_60360725
    Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
    Strawberry Flavour..
    pi_60360919
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef -moi- het volgende:
    Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
    http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECE
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60361294
    Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig . Beide paren . En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 26 juli 2008 @ 15:32:43 #90
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_60361427
    chauffeur is al sinds 10:30 vanochtend onderweg en ik wacht nog steeds op mijn bestelling
    better be worth it
    pi_60362257
    quote:
    ok thanks ik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
    Strawberry Flavour..
    pi_60370450
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 15:20 schreef Addict89 het volgende:
    Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig . Beide paren . En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
    Die schoentjes met dat hakje en lak heb ik ook, ben er ook helemaal verliefd op
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      zondag 27 juli 2008 @ 10:53:40 #93
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60374636
    mijn pakketje is op reis
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_60379709
    Ligt de site bij jullie ook plat? Ik krijg een foutmelding als ik naar de kassa wil gaan.
    The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
      zondag 27 juli 2008 @ 17:36:11 #95
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60380593
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    ok thanks ik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
    Als ie er niet bij 'mijn bestelling' staat is ie denk ik geannuleerd. Wat je nog zou kunnen proberen is iets wat je al besteld hebt, nog een keer bestellen en hem er dan bijdoen. En dan uiteraard de andere weer wissen, wel goed naar de datum kijken, de oudste moet je dan wissen.
    Die dingen zitten vaak, net als kortingen, vast aan datums. Als jij hem er dus bijdoet op een andere dag dan iets uit je bestelling, gooit ie hem er weer uit.

    Als dit niet wil, en je wilt em echt heel graag dan zou ik even bellen. Zij kunnen dat wel aanpassen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60384216
    In de Herfst catalogus staat dat als je een vriend(in) kennis laat maken met H&M, en die vriendin doet een bestelling, dan krijgt zij een fleecejack kado en krijg jij als dank dit vest t.w.v. 24,90.

    Toevallig wil ik dit vest heel graag, dus, ummm, mag je ook je zus/huisgenoot/moeder kennis laten maken met H&M en een bestelling laten doen, dus iemand die op hetzelfde adres woont? Wil niet heel fout bezig zijn, maar er staat nergens dat diegene op een ander adres moet wonen...

    [ Bericht 4% gewijzigd door oterwee op 27-07-2008 22:43:11 ]
    pi_60391145
    Ik had onder andere deze broek besteld
    en hij zat heel mooi en lekker dus ik besloot hem te houden. Gisteren heb ik hem voor het eerst aangehad en 's avonds merkte ik dat de stof tussen de benen en op de billen al aan het "pillen" is zoals echt versleten stof! Ik ga hem terugsturen, hopelijk doen ze niet moeilijk, maar de kwaliteit is echt te slecht om voor te betalen.


    Het is trouwens hetzelfde model als deze broek, alleen is de ribbroek ietsjes langer, deze heb ik wel gehouden (in het grijs-bruin)


    Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
    &lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
    pi_60391580
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Twinkly het volgende:
    Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
    Hier idem! Nu alleen nog broeken met een fatsoenlijke lengte, ik moet echt overal een zoom in, gek word ik ervan....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_60392517
    Hier ook! En alles moet ook korter. Bij spijkerbroeken is het irritant, gaat de wassing van de zoom weg met korter maken.

    Mijn bestelling is onderweg, in Zwolle
    (Maar staat wel op 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco')
      maandag 28 juli 2008 @ 11:38:18 #100
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60392566
    Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60392617
    Misschien ben je dan wat langer?
    Over het algemeen koop ik ook geen broeken bij h&m, in ieder geval geen spijkerbroeken.
    pi_60392707
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
    Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
    Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      maandag 28 juli 2008 @ 11:47:52 #103
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60392742
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
    Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
    Bij mij ook . Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken .
    Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 28 juli 2008 @ 11:48:45 #104
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60392757
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 11:46 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Bij mij ook . Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken .
    Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
    Gheghe
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 28 juli 2008 @ 11:51:54 #105
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_60392814
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Bij mij ook . Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken .
    Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
    same here alleen ben ik 185 cm
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_60393083
    Ik ben 1,60m en bijna alle broeken van de H&M zijn te lang. Ik moet die 3/4 of 7/8 broeken (of lengtemaat 30) hebben zodat het normaal past.

    Het is jammer dat ze bij de online-shop geen lengtemaat 30 verkopen. In de winkel heb ik ze al gezien (2 ofzo van de 100).
      maandag 28 juli 2008 @ 12:15:44 #107
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60393254
    wat zijn jullie lang, ik ben 1.75. Ik heb meestal lengtemaat 34, maar pijpen van minimaal 86 centimeter zijn er alleen vanaf maat 42 ofzo.. beetje jammer. Bij divided hebben ze wel een broek met lengtematen nu

    Ik heb 2 dezelfde broeken van de h&m, een grijze en een donkerblauwe, de laatste zit perfect qua lengte en ik heb zelfs iets over. En de grijze dat kan echt maar net. Ook is die grijze een maat groter zelfs
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60393349
    Bij mij zijn de broeken van H&M meestal ook te lang, ik ben 1.62 meter en heb maat 34. De spijkerbroeken van ONLY maat 26/32 zijn mij niet te lang. En volgens mij is mijn ene been langer dan het andere want ik trap met mijn hak meestal op de linker broekspijp!!
    &lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
    pi_60393480
    Hier zelfde als Twinkly ongeveer. Bij Only-broeken verschillende de maten nog wel eens (ene model 27/32, andere pas ik zelfs een 25/30.) Heb ik ook met een broek, stap ik steeds op de rechter broekspijp .
      maandag 28 juli 2008 @ 13:02:57 #110
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_60394072
    Gisteren plofte de nieuwe catalogus op de mat. Wat blijkt: bestellingen worden niet meer thuis afgeleverd, maar bij een of andere Vivant hier in de buurt.

    Is dat nieuw of zo? In andere delen van de wereld is dat al langer, maar ik vond 't altijd wel prettig dat iets aan je deur afgeleverd werd, nu begint 't steeds meer iets bestellen en ophalen te worden. Dat is niet helemaal het idee geloof ik...
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      maandag 28 juli 2008 @ 13:11:03 #111
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60394218
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 13:02 schreef zwahiel het volgende:
    Gisteren plofte de nieuwe catalogus op de mat. Wat blijkt: bestellingen worden niet meer thuis afgeleverd, maar bij een of andere Vivant hier in de buurt.

    Is dat nieuw of zo? In andere delen van de wereld is dat al langer, maar ik vond 't altijd wel prettig dat iets aan je deur afgeleverd werd, nu begint 't steeds meer iets bestellen en ophalen te worden. Dat is niet helemaal het idee geloof ik...
    Beter lezen, want dat is idd een optie, maar je kunt het nog steeds thuis laten sturen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 28 juli 2008 @ 13:34:07 #112
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_60394705
    Staat niets van erbij. Er staat: Je bestelling van H&M zal afgeleverd worden op het onderstaande adres en dan het adres van die Vivant.

    En dan het bestelformulier. Niets dat ik 't ook anders kan laten bezorgen...
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_60395669
    Nóg beter lezen, want het kan écht wel.
    Er staat ook onder: 'Anders wordt je bestelling thuisbezorgd.' Via internet kan het zéker thuis worden bezorgd.
    pi_60395759
    Bij mij staat:
    quote:
    Je bestelling kan worden gestuurd naar:

    [adres afhaalpunt]

    Geef het afhaalpunt van je keuze aan ons door als je telefonisch of via internet bestelt. Anders wordt je bestelling thuisbezorgd.
      maandag 28 juli 2008 @ 14:22:06 #115
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60395802
    mijn bestelling is onderweg!
      maandag 28 juli 2008 @ 14:43:09 #116
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_60396279
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
    Bij mij staat:
    [..]


    Nou d'r staat niks onder bij mij
    Misdruk of zo?
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_60396361
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:

    [..]

    Nou d'r staat niks onder bij mij
    Misdruk of zo?
    En als je het via internet bestelt?
    pi_60397412
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:

    [..]

    Nou d'r staat niks onder bij mij
    Misdruk of zo?
    woon je in the middle of nowhere misschien?
    Strawberry Flavour..
    pi_60401660
    Alleen maar vrouwen in dit topic
    Dus, dames, weet iemand wat je verdient als 20 jarige bij H&M? Er werkt van jullie vast wel iemand daar
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_60402128
    vast weinig minimumloon? Rond de 5,50 per uur netto?
    Strawberry Flavour..
    pi_60403814
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 19:02 schreef crossover het volgende:
    Alleen maar vrouwen in dit topic
    Dus, dames, weet iemand wat je verdient als 20 jarige bij H&M? Er werkt van jullie vast wel iemand daar
    Ja, minimumloon. Je krijgt wel persooneelskorting maar daar zit ook een limiet aan.
    Parselmouth werkte bij H&M, ze heeft alleen nu een andere naam op fok, weet niet welke alleen.
    pi_60406083
    WHATSHESAID geloof ik ??
    pi_60406512
    Goh da's wel weinig ja.. m'n vriendin heeft zaterdag sollicitatiegesprek dus vandaar.
    Maar waarschijnlijk zal ze dat wel flink compenseren met de personeelskorting
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_60406608
    Flink veel geld uitgeven dus?
    pi_60406779
    Je weet hoe dat gaat hè, onuitputtelijke koopdrang
    (al heb ik daar zelf ook een beetje last van )

    Nu vertrek ik weer met m'n slowchat
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_60413249
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
    mijn bestelling is onderweg!
    Die van mij ook
    pi_60414985
    Bij mij staat al 3 dagen dat-ie onderweg is. Staat op 'manco'.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:31:12 #128
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60416825
    Omg, echt geweldig.. Ik belde net de klantenservice omdat ik niet meer kon bestellen, er was iets fout gegaan ofzo. Blijkt dat (wist ik helemaal niet) je kortingscodes toegezonden krijgt als je wat besteld, dat kan per email of post. Ik had dus blijkbaar een 'ongeldige' kortingscode gebruikt waardoor mijn account geblokkeerd was Nu is ie wel weer open gelukkig en kan ik weer bestellen, maar ze houden me wel in de gaten!!1!1!
    Echt geweldig.
    Ik ga maar even geen codes meer gebruiken denk ik, voor de zekerheid
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60421641
    Gewoon een nieuwe account openen, dan kun je gewoon verder gaan met al die codes.

    Ik kreeg net de preview-najaarsbestelling binnen, zit er idd de beloofde code voor korting bij, maar hebben ze er de sorry-code van 1304 van gemaakt. Tegelijkertijd kwam er een e-mail dat ze een foutje hadden gemaakt en dattie veel langer geldig is dan wat erop staat en dat het geen sorry-korting is, maar de beloofde cadeaubon.
    Ach..... ik heb trouwens nog een sorry-korting van ze tegoed, bij mijn vorige bestelling zat iets in een verkeerde maat in een zak. Lekker shoppen in de outlet op deze manier.
    pi_60421719
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
    Gewoon een nieuwe account openen, dan kun je gewoon verder gaan met al die codes.

    Ik kreeg net de preview-najaarsbestelling binnen, zit er idd de beloofde code voor korting bij, maar hebben ze er de sorry-code van 1304 van gemaakt. Tegelijkertijd kwam er een e-mail dat ze een foutje hadden gemaakt en dattie veel langer geldig is dan wat erop staat en dat het geen sorry-korting is, maar de beloofde cadeaubon.
    Ach..... ik heb trouwens nog een sorry-korting van ze tegoed, bij mijn vorige bestelling zat iets in een verkeerde maat in een zak. Lekker shoppen in de outlet op deze manier.
    Ja, ik kreeg ook net een mail.
    Bij mij was er idd een vest in een verkeerde kleur geleverd. maarja vest was sowieso niets dus gaat retour.

    Maar die code 1304, dat is toch een algemeen bekende code, dan noemen ze het "jouw persoonlijke code" .. as if.
    pi_60422320
    Haha, ik kreeg ook die kortingsbon (en ook de mail) maar ik kan me geen fout herinneren
      dinsdag 29 juli 2008 @ 16:43:24 #132
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60422558
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
    Gewoon een nieuwe account openen, dan kun je gewoon verder gaan met al die codes.

    Ik kreeg net de preview-najaarsbestelling binnen, zit er idd de beloofde code voor korting bij, maar hebben ze er de sorry-code van 1304 van gemaakt. Tegelijkertijd kwam er een e-mail dat ze een foutje hadden gemaakt en dattie veel langer geldig is dan wat erop staat en dat het geen sorry-korting is, maar de beloofde cadeaubon.
    Ach..... ik heb trouwens nog een sorry-korting van ze tegoed, bij mijn vorige bestelling zat iets in een verkeerde maat in een zak. Lekker shoppen in de outlet op deze manier.
    Dat kan ook nog. Maar houden ze je dan niet in de gaten alsnog, met je naam & adres enzo?
    En ik heb trouwens nog nooit via de email/post een kortingscode ontvangen van hun, en rare combi's heb ik ook nooit gemaakt alleen de laatste keer dus 1 gebruikt die ongeldig was, en toen gingen ze gelijk flippen.. Wazig.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60422817
    Bij mijn gewone account werkt 1304 alleen wanneer ik er ook recht op heb, als ik hem gewoon zomaar invoer pakt het systeem hem niet.
    Het systeem is dus wel aangepast, vroeger heb ik zelfs wel per bestelling zeker 4 keer dezelfde 10 euro code kunnen gebruiken, door de bestelling steeds na 2 dagen aan te vullen. Nu pakt het systeem de codes veel minder vaak.
    pi_60423097
    Sowieso vaag dat zo'n groot bedrijf geen goedwerkend systeem kan aanschaffen... voor ons alleen handig maar ze weten zeker wel dat er mensen zijn die ermee sjoemelen, maar waarschijnlijk maken ze zoveel winst dat het ze niet eens uitmaakt, aangezien het maar een klein deel is die op internet naar codes gaat zoeken
    Strawberry Flavour..
    pi_60424705
    Ik kon het toch niet laten...
    Besteld:







    De jassen en sjaals etc doe ik 'de volgende keer' wel .
    De broek is helaas pas eind sept leverbaar .
    Tap tap tap
    pi_60425079
    Die set van 2 t-shirts kreeg ik vandaag binnen, ze vallen best ruim vind ik. Wel prima kwaliteit, ik heb de zwarte, de witte geef ik wel aan mijn moeder. Ik had ze nog met die preview-korting van 10%.
    pi_60425824
    Ik vond die shirts gewoon normaal vallen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60429339
    tvp voor de codes
    pi_60430970
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 19:23 schreef Addict89 het volgende:
    Ik vond die shirts gewoon normaal vallen.
    Ik zie wel, ik vond zo'n wit shirtje wel handig voor ergens onder, komt altijd van pas .
    Tap tap tap
    pi_60432486
    Jaa . 'Zending gesorteerd in sorteercentrum.' Ik krijg mijn pakje dus morgen waarschijnlijk?
      woensdag 30 juli 2008 @ 00:19:05 #141
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60433112
    Ik kon het niet laten dit toch nog even aan mijn bestelling toe te voegen:

    Maar 4,90! Dat kan ik natuurlijk niet laten liggen.. En zoals CherryLips al zei, altijd handig! ^^
    Een stuk van mijn bestelling wordt half aug geleverd, de rest eind aug. Maar dat geeft niet, dan kan ik er altijd nog wat bij doen XD
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60437653
    Ik heb die shirts ook erbij voor 4,90.
    Hopelijk komt het vandaag binnen.
    pi_60444273
    Alles binnen en gepast.

    In 170, beetje te lang. Boord zit ook heel hoog, maar gaat hard in de droger en dan past het vast wel.

    Die shirtjes voor 4,90 zitten inderdaad wat wijd om je middel (S). V-hals is ook weer zo laag, maar die gaan ook lekker in de droger.

    Gratis fleecevest is best leuk. Leuker dan verwacht in ieder geval.

    Had nog een broek besteld (kan 'm zo snel niet terugvinden op de site), met van dat elastiek bovenaan, zit de boord ook al wat hoog. Broekspijpen ook wat lang. Nou ja, die kan best voor 12,45, ook de droger in.
    pi_60459807
    Nou, ik heb ook de bestelling binnen
    Hebben ze me in plaats van die topjes van 4,90 een setje armbanden erbij gedaan.
    Ik gebeld, Ja sorry, dat was dan verkeerd gegaan. Maar ik ga volgende week een weekje weg en dan had ik die graag gehad....

    Nu moet ik weer alles terug sturen en wachten totdat zij het weer netjes opsturen...
      donderdag 31 juli 2008 @ 09:23:07 #145
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60460647
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 07:56 schreef Koningin het volgende:
    Nou, ik heb ook de bestelling binnen
    Hebben ze me in plaats van die topjes van 4,90 een setje armbanden erbij gedaan.
    Ik gebeld, Ja sorry, dat was dan verkeerd gegaan. Maar ik ga volgende week een weekje weg en dan had ik die graag gehad....

    Nu moet ik weer alles terug sturen en wachten totdat zij het weer netjes opsturen...
    Ach, dan krijg je in ieder geval code 1304 blablabla sorry hier een tegoedbon voor 5 euro toegestuurd

    Wel balen zeg, zeker omdat je op vakantie gaat!
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60461073
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Ach, dan krijg je in ieder geval code 1304 blablabla sorry hier een tegoedbon voor 5 euro toegestuurd

    Wel balen zeg, zeker omdat je op vakantie gaat!
    Nou, ik ga pas volgende week zaterdag, dus ik heb nog hoop, maar geloof er niet in.
    Tegoedbon is wel meegenomen.
      donderdag 31 juli 2008 @ 09:57:57 #147
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60461165
    mijn bestelling kreeg ik gisteren ook binnen 2 van de 8 dingen gaan terug.
    ik vond ook dat het 2pack shirts erg wijd is, en de hals laag. maar ook hier gaan ze gewoon lekker in de droger, dan komt het vast wel goed


    dit vestje gaat terug, het prikt (wol ) en de mouwen zijn een kilometer te lang en zo wijd aan de onderkant, best lelijk (bij mij dan, mn moeder heeft het ook besteld en die blijft gewoon)


    deze wil ik ruilen voor een grotere maat, hij is superleuk, maar echt heul strak! dat gaat niet lukken met mijn weelderige boezem

    verder had ik wat basics en het zat allemaal perfect jeeej
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_60464037
    Mijn pakketje komt zometeen!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 31 juli 2008 @ 14:02:19 #149
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60466293
    matige divided collectie

    en wat een spuuglelijke modellen zeg... met uitzondering van dat meisje met dat zwarte haar en die donkere jongen. Wat een mislukte geek-looks allemaal
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 31 juli 2008 @ 14:08:10 #150
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60466398
    Wat de f? Waarom zijn hier nooit zulke acties? In de VS hebben ze nu gratis t-shirts bij jeans, en hoodies voor 10 dollar...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60469028
    1e bestelling binnen.


    Deze drie hou ik, zitten alledrie erg leuk. Blousje met stipjes heeft wel een dunne stof, hemdje is wel noodzakelijk.

    Deze gaat terug, raar model, schijnt door en zit gewoon niet.
    pi_60472674
    Mijn pakketje niet gehad Er staat nog steeds chauffeur onderweg. Denk dat ie onderweg gesmolten is ofzo.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60474684
    Verdorie, net die ene pagina van divided waar ik iets van wil bestellen...is uitverkocht.....aaargh

    http://shop.hm.com/extern(...)ed_bg_13_default.jpg

    pi_60475103
    aaaah @#$_)*%#@
    Ik had een hele bestelling en toen duurde ik blijkbaar te lang, hele lijst leeg (was dat eerst ook al zo?)
    Vervolgens alles opnieuw gedaan (meer dan 200 euro, dus dan weet je het wel), met de melding "verkeerde rabat code, neem contact op". Nog een keer alles ingevuld, weer dezelfde melding. En nu is een ding al uitverkocht en kan ik later zeker nog alles opnieuw gaan doen
    pi_60476411
    Vandaag mijn pakketje van H&M binnengehad. Over alles ben ik zeer tevreden en ja, ik heb veel ondergoed gekocht maar dat is alvast voor de vakantie!


    Erg schattig!



    Lekker praktisch.


    Alvast voor de herfst/winter.


    Heerlijk vest, prikt wel een beetje maar als je er een shirtje onder hebt is het geen probleem. En dat natuurlijk ook alvast voor de herfst/winter.
      donderdag 31 juli 2008 @ 22:45:38 #156
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60476949
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Linnie20v het volgende:
    Verdorie, net die ene pagina van divided waar ik iets van wil bestellen...is uitverkocht.....aaargh

    http://shop.hm.com/extern(...)ed_bg_13_default.jpg

    Volgens mij hebben ze die gewoon niet, die was vanmorgen ook al uitverkocht... Zo snel gaat het nooit
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60477259
    nee daarom vind ik dat ook raar.... Wil dat geblokte jasje hebben...maja.....zucht
    pi_60484034
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 21:26 schreef B.ertha het volgende:
    aaaah @#$_)*%#@
    Ik had een hele bestelling en toen duurde ik blijkbaar te lang, hele lijst leeg (was dat eerst ook al zo?)
    Vervolgens alles opnieuw gedaan (meer dan 200 euro, dus dan weet je het wel), met de melding "verkeerde rabat code, neem contact op". Nog een keer alles ingevuld, weer dezelfde melding. En nu is een ding al uitverkocht en kan ik later zeker nog alles opnieuw gaan doen
    Wat irritant... heb je teveel codes of verlopen codes ingevoerd waardoor hij verkeerde rabatcode aangeeft? Dan moet je contact opnemen met de klantenservice (alhoewel het bij mij 1x vanzelf weg is gegaan).

    Ohh mijn bestelling is na een week nog steeds niet in behandeling, is dit normaal
    Strawberry Flavour..
    pi_60484524
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Laniboekje het volgende:
    [ afbeelding ]
    Heerlijk vest, prikt wel een beetje maar als je er een shirtje onder hebt is het geen probleem. En dat natuurlijk ook alvast voor de herfst/winter.
    Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!
    pi_60484592
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

    [..]

    Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!
    Ja, dat ken ik wel met die stof. Maar gelukkig is het niet zo erg, meer een vest om binnenshuis te dragen op een luie dag en dan hoef ik er ook niet op en top uit te zien. Maar wel bedankt voor de heads-up, dan sta ik binnenkort niet raar te kijken van die bolletjes.

    pi_60484692
    Kreeg zelf deze nog binnen van de week:


    Echt een super leuk, lekker, blousje, misschien ga k nog wel andere kleuren bestellen ook

    Deze heb ik lange tijd geleden al eens in de winkel gekocht, zit ook lekker en staat netjes (heb m in t zwart maar op dat plaatje kon je het truitje niet zo goed zien)
    pi_60485882
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan geen codes meer gebruiken ofzo... Iig de 10 euro codes zijn bij mij ongeldig...
    pi_60485915
    Hmmm die 25% kortingscode uit de OP is niet meer geldig... weet iemand of er al een nieuwe 25% kortingscode is? Enne zo ja, wat is die dan?
    Alvast mijn hartelijke dank
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_60486428
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef Ooi86 het volgende:
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan geen codes meer gebruiken ofzo... Iig de 10 euro codes zijn bij mij ongeldig...
    bij mij was van de week 1tje ongeldig .
    Tap tap tap
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:29:33 #165
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60486596
    Bij mij was er laatst ook een ongeldig idd, gelijk zo'n foutmelding en nou gaan ze me extra in de gaten houden
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60487896
    Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
    Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
    Damn, wat was die mooi

    Edit:

    Die dus!
    Noot noot.
    pi_60488016
    Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
    pi_60488065
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
    Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
    Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
    Damn, wat was die mooi

    Edit: [ afbeelding ]

    Die dus!
    Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
    *PROEST!

    pi_60488143
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!
    Ik weet bij god niet wat voor een maat ik moet bestellen
    Maar ik moet ook op de centjes letten
    Maar zo'n soort winterjas zoek ik dus wel!
    En je zult zien.. Als het in november wat kouder begint te worden, kun je nergens meer zo'n jas krijgen
    Noot noot.
    pi_60488147
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
    Noot noot.
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:30 #171
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60490787
    Ik voel me kut dus heb nog 2 leuke dingetjes besteld bij mijn bestelling die er al stond, die half aug wordt geleverd:





    Maar nou moet ik echt kappen, anders ga ik weer veel te veel geld uitgeven *logt uit bij H&M*
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60495421
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
    Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
    Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
    Damn, wat was die mooi

    Edit: [ afbeelding ]

    Die dus!
    Die heb ik !!!
    Ik vind de mouwen wel wat lang, maar verder issie toppie!!
    Ik heb daar de 25% kortingscode bij gebruikt, en was toen maar 59 euro geloof ik

    En wat betreft de maat, ik heb maat 36 genomen, maar ik vind die nog wat aan de ruime kant,
    ik hou mezelf maar voor dat die goed is om dikke truien onder te dragen
    pi_60495698
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Die heb ik !!!
    Ik vind de mouwen wel wat lang, maar verder issie toppie!!
    Ik heb daar de 25% kortingscode bij gebruikt, en was toen maar 59 euro geloof ik

    En wat betreft de maat, ik heb maat 36 genomen, maar ik vind die nog wat aan de ruime kant,
    ik hou mezelf maar voor dat die goed is om dikke truien onder te dragen
    Ben zelf lang! Ben 1.80
    Lange mouwen zijn dus perfect voor moi!
    Noot noot.
    pi_60495777
    Hoe zit die riem van die jas eigenlijk? Gewoon losjes? Of zitten er gaatjes in? Wil hem wel strak hebben, zodat mn taille mooi dun lijkt

    En die 25 % korting is nog geldig vandaag Dus wil hem dan denk ik vandaag bestellen!!
    Noot noot.
    pi_60495915
    OMG nu is die niet meer geldig! Wilde hem net bestellen !!!!!!!!
    Noot noot.
    pi_60496095
    Ahhhh verdorie, das jammer, scheelde toch 20 euro

    de riem in de taille kun je vastschuiven zeg maar...er zitten geen gaatjes in.
    En die lange mouwen is niet super erg, maar veel overbodig stof lijkt er te zijn (ik heb heul smalle armpjes)
    Ik ben trouwens 1.71
    pi_60496379
    Ja echt jammer

    Maar geen enkele kortingscode werkt meer
    Of ligt dit aan mij?
    Noot noot.
    pi_60496480
    ah klote .
    Tap tap tap
    pi_60496776
    Potver. Doen echt alle codes het niet meer?
    Ik dacht, ik stuur wel spul terug en bestel er wel nieuw spul voor in de plaats, want dan ben ik toch goedkoper uit dan wanneer ik het om laat ruilen (via post omruilen duurt zo lang toch). Of ik huppel naar de winkel, maar ik heb geen zin in tegoed bonnen.
    pi_60496971
    Allemaal errors!
    Noot noot.
    pi_60497287
    volgens mij werkt ook geen één code en ik heb nog steeds een 'ongeldige rabat code'. Klantenservice vertelt me wel wat het betekent, maar doet er vervolgens niks aan
    pi_60498314
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef B.ertha het volgende:
    'ongeldige rabat code'.
    Dat kreeg ik dus ooooook
    Noot noot.
    pi_60498418
    Flaaauw


    Maar hoe zit dat nou? Ik heb wat besteld met Maandfactuur, nu staat er dat ik 14 dagen de tijd heb om het gratis op te sturen en het geld als online-tegoed (toch?) te krijgen. Of de mogelijkheid om het te ruilen?
    Als ik het in de winkel wil ruilen, kan dat dan ook? Anders krijg ik een tegoedbon...
    pi_60499053
    Zowel bij mij als bij mijn zusje doen 7848 en 1304 het nog gewoon hoor? Ook tegelijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60499262
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef Addict89 het volgende:
    Zowel bij mij als bij mijn zusje doen 7848 en 1304 het nog gewoon hoor? Ook tegelijk.
    Bij mij niet!

    Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

    Noot noot.
    pi_60499443
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 21:50 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Dat kreeg ik dus ooooook
    bij mij stond er alleen 'ongeldige code'.
    Tap tap tap
    pi_60499500
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 22:37 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    bij mij stond er alleen 'ongeldige code'.
    Hmm stomme H&M
    Noot noot.
    pi_60499921
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef Addict89 het volgende:
    Zowel bij mij als bij mijn zusje doen 7848 en 1304 het nog gewoon hoor? Ook tegelijk.
    Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...
    pi_60500067
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...
    Heb nog nooit een kortingscode gebruik
    Noot noot.
    pi_60502137
    *tvp*
    pi_60504871
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...
    De laatste maand (4 bestellingen) heb ik op alle bestellingen deze code combinatie gebruikt . En 1304 heb ik daarvoor ook bij zo ongeveer elke bestelling gebruikt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60504886
    Misschien zijn ze ongeldig op de wat nieuwere accounts?
    pi_60504945
    Kan ook niet, account van mijn zusje is vorige week aangemaakt. .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:16:01 #194
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60505294
    mijn pakketje is inmiddels gearriveerd op t sorteercentrum,dus t zal maandag wel op t kialapunt zijn,maar ik heb eergisteren mn elleboog gebroken en kan dus geen autorijden of fietsen om t op te halen misschien eens kijken of er n bus heengaat
    pi_60507463
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 09:21 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    De laatste maand (4 bestellingen) heb ik op alle bestellingen deze code combinatie gebruikt . En 1304 heb ik daarvoor ook bij zo ongeveer elke bestelling gebruikt.
    Ja ik ook, maar who knows?
    pi_60507533
    MENSEN!!! IK HEB DE JAS BESTELD!!

    Te betalen: 49,82

    !!!!

    Die kortingscode van 25 % deed het vandaag weer En een andere ook!




    Noot noot.
    pi_60507592
    lol nu probeer ik het weer... Zijn die codes niet geldig
    Weer rabat!

    Don't care! Heb mn jas!
    Nou nog hopen dattie goed zit
    Noot noot.
    pi_60507712
    jojoortje, weet je zeker dat de bestelling nu goed is gegaan? Bij mij blokkeren ze m'n account als ik ongeldige rabat combinatie heb en dan zijn de bestellingen ook geblokkeerd..
    Strawberry Flavour..
    pi_60507745
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 12:54 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Ja ik ook, maar who knows?
    Het zal wel een vaag, totaal onlogisch H&M systeem zijn .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60507956
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:13 schreef -moi- het volgende:
    jojoortje, weet je zeker dat de bestelling nu goed is gegaan? Bij mij blokkeren ze m'n account als ik ongeldige rabat combinatie heb en dan zijn de bestellingen ook geblokkeerd..
    Ik hoop het!

    Dr stond er bij dat de kortingen er vanaf gingen en heb al een orderbevestiging gekregen, of zegt dit niks?
    Noot noot.
    pi_60508175
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:16 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Het zal wel een vaag, totaal onlogisch H&M systeem zijn .
    As usual....
    pi_60508678
    Kunnen jullie bij: "Nog niet geleverde artikelen" kijken?
    Ik krijg daar een foutmelding ofzo en dat ik het later maar nog eens moest proberen

    Gedonder begint dus nu al?
    Noot noot.
    pi_60508692
    Nog niet geleverde artikelen
    Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
    Op het moment technische fout, probeer het later nog een keer a.u.b.

    Dit krijg ik dus ^^
    Noot noot.
    pi_60508761
    Bij mij: 'Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.' Dus geen technische fout, maar ik heb ook niks wat daar getoond zou kunnen worden.
    pi_60508770
    Oh hmm.. Iemand die wel wat besteld heeft en ook een technische fout daar heeft?
    Noot noot.
    pi_60508786
    Mss zijn ze het net aan het verwerken, dan kan je er ook niet op.
    pi_60509590
    Hmpf. Nu kan ik spul terug gaan sturen voor een andere maat . Weet iemand hoe lang dat gaat duren?
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:35:54 #208
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60509903
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
    Oh hmm.. Iemand die wel wat besteld heeft en ook een technische fout daar heeft?
    Dat had ik laatst, toen ik een kortingscode had ingevuld die ik niet mocht invoeren zeg maar. Toen ik bij de kassa kwam had ik ook 'ongeldige rebat code' ofzo, en toen ik bij nog niet geleverde bestellingen keek had ik idd ook die melding die jij ook had. Belletje met de klantenservice, toen hadden ze de blokkering opgeheven, toen was het weer weg..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60510181
    Heb gebeld...

    Bestelling was helemaal vastgelopen ofzo
    Heb nu 2 geldige codes weer ingevoerd, dus hopen dat nu alles wel goed gaat!
    Noot noot.
    pi_60515678
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:32 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Ik hoop het!

    Dr stond er bij dat de kortingen er vanaf gingen en heb al een orderbevestiging gekregen, of zegt dit niks?
    Oja dan zal het wel goed zijn gegaan
    Strawberry Flavour..
      zondag 3 augustus 2008 @ 10:49:51 #211
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60522776
    De eerste en de laatste keer dat ik online bij H M bestel. Wat een gedoe.

    Aangegeven dat ik het thuisbezorgd wil hebben + betalen via acceptgiro.
    Krijg ik bericht dat ik bij een Kialapunt moet ophalen omdat ik gedeeltelijk of geheel direct moet betalen.
    Ook nog eens eerst aangeven bij welk punt.
    Nou, en dat zie ik dat ik geen korting meer heb, terwijl dat wel in mijn orderbevestiging staat.

    Wat een gedoe zeg...
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60523122
    Je hebt dan gewoon teveel besteld voor de eerste keer (te hoog bedrag), dan nemen ze wat minder risico door je alvast een deel te laten betalen. En de korting kan er vanaf worden gehaald als je ze niet zelf toegestuurd hebt gekregen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 3 augustus 2008 @ 11:40:02 #213
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60523505
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Addict89 het volgende:
    Je hebt dan gewoon teveel besteld voor de eerste keer (te hoog bedrag), dan nemen ze wat minder risico door je alvast een deel te laten betalen. En de korting kan er vanaf worden gehaald als je ze niet zelf toegestuurd hebt gekregen.
    Dank je wel voor de logische verklaring(maar toch wel een beetje een gedoe... . Het gaat er anders aan toe dan andere postorderbedrijven. Thanks ;-)!
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60528428
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 10:49 schreef Sowflow het volgende:
    De eerste en de laatste keer dat ik online bij H M bestel. Wat een gedoe.

    Aangegeven dat ik het thuisbezorgd wil hebben + betalen via acceptgiro.
    Krijg ik bericht dat ik bij een Kialapunt moet ophalen omdat ik gedeeltelijk of geheel direct moet betalen.
    Ook nog eens eerst aangeven bij welk punt.
    Nou, en dat zie ik dat ik geen korting meer heb, terwijl dat wel in mijn orderbevestiging staat.

    Wat een gedoe zeg...
    Hmm das klootn
    Noot noot.
    pi_60530266
    Net besteld!




    pssssssssst bij die 'gratis' vest, moeten jullie daar ook ¤0,01 voor betalen?
    pi_60530394
    Dat gaat er nog af als ze je bestelling in behandeling nemen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60530445
    die jas vond ik ook tof, even laten weten hoe ie valt he .
    Tap tap tap
      zondag 3 augustus 2008 @ 17:52:22 #218
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60530649
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden


    Ben benieuwd hoe die zit
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_60530663
    die is ook mooi .
    Tap tap tap
    pi_60530756
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd hoe die zit
    Haha, iedereen twijfelt hier tussen de zelfde twee jassen. Ik heb zowel deze als die langere hierboven op mijn verlanglijstje staan maar zal wel iets langer duren voordat ik het echt bestel aangezien ik vandaag weer bij de Only kleren heb gekocht.

    pi_60531017
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd hoe die zit
    Leuk dat speelse effect met die knopen!
    Heb ook zo'n jas thuis liggen
    Noot noot.
    pi_60531935
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:33 schreef miss-piggy het volgende:
    Net besteld!

    [ afbeelding ]


    pssssssssst bij die 'gratis' vest, moeten jullie daar ook ¤0,01 voor betalen?
    waar staat dat groene shirtje?
    pi_60532261
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd hoe die zit
    Die vind ik zo stoer . Ik heb gehoord dat hij erg groot valt dus nog maar niet besteld.
    pi_60532727
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd hoe die zit
    Die had ik in het donkerrood besteld, vond de mouwtjes niks en hij heeft geen zakken Dus die ging weer terug. Hij viel ook vrij groot trouwens, m'n moeder (met normaal gesproken 38/40) paste 'm in maat 36 Dan wel zonder een dikke trui aan, maar toch.
    pi_60533043
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    waar staat dat groene shirtje?
    Outlet en dan sport
      zondag 3 augustus 2008 @ 20:26:57 #226
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60533557
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Die had ik in het donkerrood besteld, vond de mouwtjes niks en hij heeft geen zakken Dus die ging weer terug. Hij viel ook vrij groot trouwens, m'n moeder (met normaal gesproken 38/40) paste 'm in maat 36 Dan wel zonder een dikke trui aan, maar toch.
    Hij heeft toch gewoon twee zakken aan de voorkant (zullen ws nog wel dichtgenaaid zitten tegen uitzakken).

    Ik heb een maatje kleiner ook nog aan m'n bestelling toegevoegd Voor die ene euro stuur ik de te grote/kleine gewoon lekker terug
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_60533599
    deze is apart maar wel leuk maar heb pas besteld
    pi_60534153
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]


    Ben benieuwd hoe die zit
    Die heb ik ook besteld, vorig jaar had ik dezelfde jas, maar dan in visgraat. Bij mij paste maat 38 gewoon, ik heb altijd 38. Dus nu ook 38 besteld. Er zitten wel zakken in, die zijn dichtgenaaid, maar er ging bij mij één zak los, en toen was het gewoon een zak.

    Ben benieuwd wanneer mijn doos met voor 250 euro aan spullen komt...
    pi_60534540
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ] deze is apart maar wel leuk maar heb pas besteld
    die had ik ook bijna in m'n winkelwagentje gemikt .
    Tap tap tap
      zondag 3 augustus 2008 @ 21:14:21 #230
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60534822
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 20:49 schreef Plukie86 het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook besteld, vorig jaar had ik dezelfde jas, maar dan in visgraat. Bij mij paste maat 38 gewoon, ik heb altijd 38. Dus nu ook 38 besteld. Er zitten wel zakken in, die zijn dichtgenaaid, maar er ging bij mij één zak los, en toen was het gewoon een zak.

    Ben benieuwd wanneer mijn doos met voor 250 euro aan spullen komt...
    die zakken zijn altijd dichtgenaaid,maar die draad kun je er zo uittrekken
    pi_60534843
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    die had ik ook bijna in m'n winkelwagentje gemikt .
    ik wil m ik wil m ik wil m houd me tegen
    pi_60535737
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    ik wil m ik wil m ik wil m houd me tegen
    te laat

    pi_60537790
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    Hij heeft toch gewoon twee zakken aan de voorkant (zullen ws nog wel dichtgenaaid zitten tegen uitzakken).
    Mja, als je het losmaakt zit je met je handen in de voering... Of ik moet niet goed gekeken hebben...
    pi_60538466
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ] deze is apart maar wel leuk maar heb pas besteld
    Hehe, ik keek er een uur geleden naar ik dacht: Hmmm
    Nu kijk ik er voor de 5e keer naar en ik denk: Hmmm Toch wel leuk
    Noot noot.
      maandag 4 augustus 2008 @ 00:29:34 #235
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60540133
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
    Ik twijfelde ook over die jas..

    Het is deze geworden
    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd hoe die zit
    Oh god, die is echt geweeeeldig! Shit.
    Maar deze vind ik ook leuk:



    En ik heb natuurlijk nog wel een winterjas nodig, een korte vooral, een lange heb ik nog.
    Maar welke moet ik nou nemen. Dilemma's. xD
    Ik ga dr nog ff over denken.. Morgen nog een keertje kijken
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60544401
    Ik heb mijn hele bestelling terug gestuurd
    Er was gewoon niets leuk.
    pi_60544507
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 00:29 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ja, die vind ik ook zooo leuk, net als al die andere jassen. Daarbij heb ik al 3 winterjassen (van voorgaande jaren) en dus echt geen meer nodig.
    pi_60544526
    Ik heb wel een nieuwe winterjas nodig . Eigenlijk al langer, aangezien m'n huidige winterjas zo'n dekbedgeval is wil ik eens een wat vrouwelijkere .
    Tap tap tap
    pi_60546442
    Ipv begin aug komt mn jas nu half aug

    Nouja, maakt niet uit.. Die jas doe ik voorlopig toch nog niet aan
    Noot noot.
      maandag 4 augustus 2008 @ 12:28:10 #240
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60546771
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 10:32 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Ja, die vind ik ook zooo leuk, net als al die andere jassen. Daarbij heb ik al 3 winterjassen (van voorgaande jaren) en dus echt geen meer nodig.
    Echt he.. Denk dat ik toch voor die andere ga (niet die ik postte). Heb de afgelopen jaren altijd van die soortgelijke jassen gehad, dat soort sportieve jacks. En ook echt allemaal in het groen. Blijkbaar is dat mijn lievelingskleur, dan kom ik thuis met iets groens en dan denk ik; ohja. Natuurlijk. Dus nu ga ik tegen mijn instinct in, en neem die zwarte met die hoge kraag. Dus.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60546925
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Echt he.. Denk dat ik toch voor die andere ga (niet die ik postte). Heb de afgelopen jaren altijd van die soortgelijke jassen gehad, dat soort sportieve jacks. En ook echt allemaal in het groen. Blijkbaar is dat mijn lievelingskleur, dan kom ik thuis met iets groens en dan denk ik; ohja. Natuurlijk. Dus nu ga ik tegen mijn instinct in, en neem die zwarte met die hoge kraag. Dus.
    Dan maar een groene broek er onder dragen

    Ik ga zo stadje in... Eventjes naar de H&M!
    Heb nieuwe BH's nodig!

    Hopen dat het niet zo druk is Ik haat drukke H&M's... Vooral het wachten bij de pashokjes haat ik
    T-shirtjes enzo pas ik dan wel in een hoekje ofzo Maar BH's wil ik toch echt in een pashokje passen!

    Noot noot.
      maandag 4 augustus 2008 @ 12:49:43 #242
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60547275
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Dan maar een groene broek er onder dragen

    Ik ga zo stadje in... Eventjes naar de H&M!
    Heb nieuwe BH's nodig!

    Hopen dat het niet zo druk is Ik haat drukke H&M's... Vooral het wachten bij de pashokjes haat ik
    T-shirtjes enzo pas ik dan wel in een hoekje ofzo Maar BH's wil ik toch echt in een pashokje passen!



    Nouja, ik heb nu lekker de zwarte. Pluh. En ik heb nog een jas van vorig jaar, komt helemaal goed ^^ Oh god, die is ook zwart, jeez! Lifechanging!
    Niiice. 8)
    Echt he Daarom shop ik altijd online, ik vind die shops altijd zo'n puinzooi, en idd die wachtrij.. Kan ik niet tegen. Maar ik hoop met je mee dat het rustig is!
    Haha toch wel Ah joh, gewoon achter een rekje, ziet niemand.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60548278
    Of gewoon een hele lading kleding mee naar huis nemen als het erg druk is en thuis passen.
    pi_60549778
    Jahoor, mijn bestelling werd al 1,5 week niet in behandeling genomen en nu keek ik was hij weg ineens dus ik bellen en ik had 2 kortingscodes gebruikt, van 10 euro en van 10% en het systeem liet het gewoon toe. En nu was de bestelling dus verwijderd omdat ik teveel codes had gebruikt, je mag er maar 1 gebruiken nu H&M heeft dus toch een systeemverbetering gehad?
    Strawberry Flavour..
    pi_60549841
    oh shit, even mijn bestelling checken dan...

    shit, m'n pc heeft alle cookies gewist even inlogcodes opsnorren ergens.

    edit: mijn bestelling van vorige week is wel net verzonden.
    Tap tap tap
    pi_60549975
    Ik moet nog spul terugsturen. Allemaal te groot. Duurt zo lang. Iemand ervaring mee?
      maandag 4 augustus 2008 @ 16:03:37 #247
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_60551809
    ik ga straks naar het kialapunt mijn bestelling is dr
    weet nog dat ik 2 van die corduroyblazertjes had besteld... maar verder geen idee meer wat verder ben benieuwd
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_60552040
    OMG... Mijn bestelling is ook weg!?
    Noot noot.
    pi_60552115
    Nu dan maar 1 kortingscode gebruikt

    Ben benieuwd
    Noot noot.
    pi_60552171
    Mijn verlanglijstje is ¤370 waard Maar daar zit ook wel kleding voor mijn zoons bij
    pi_60552225
    Snap de H&M echt niet hoor... Dan krijg je wel netjes een orderbevestiging via de mail, maar dan halen ze een dag later gewoon sneeky je bestelling weg
    Noot noot.
    pi_60552331
    Orderbevestiging gaat automatisch, bestelling verwijderen niet denk ik. Maar zou wel zo netjes zijn als je daar ook een mailtje over kreeg of als het systeem goed zou werken. Mijn bestelling met 2 kortingscodes staat nog gewoon overigens.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60552363
    Deze vind ik eigenlijk ook best leuk .
    Tap tap tap
    pi_60552629
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
    Snap de H&M echt niet hoor... Dan krijg je wel netjes een orderbevestiging via de mail, maar dan halen ze een dag later gewoon sneeky je bestelling weg
    ja kijk dat had ik ook heb het nu wel weer een beetje gehad met die H&M shop, want heb nu opnieuw een bestelling geplaatst (na de klantenservice weer gebeld te hebben) en ik heb geen orderbevestiging gekregen per e-mail. Dus nu weer bellen maar naar de klantenservice....
    Strawberry Flavour..
    pi_60552669
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
    Snap de H&M echt niet hoor... Dan krijg je wel netjes een orderbevestiging via de mail, maar dan halen ze een dag later gewoon sneeky je bestelling weg
    Hier hetzelfde probleem Ze annuleren gewoon m'n bestelling en volgens de klantenservice valt er niets aan te doen en is het m'n eigen schuld, moet ik maar geen kortingscodes gebruiken, die ze me zelf via de post toesturen
    Ik bestel dus ook niets meer online, hoe verleidelijk het ook is
    pi_60552713
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:42 schreef VegaKip het volgende:

    [..]

    Hier hetzelfde probleem Ze annuleren gewoon m'n bestelling en volgens de klantenservice valt er niets aan te doen en is het m'n eigen schuld, moet ik maar geen kortingscodes gebruiken, die ze me zelf via de post toesturen
    Ik bestel dus ook niets meer online, hoe verleidelijk het ook is
    ja echt lijp eerst was de h&m shop te makkelijk in de codes en nu zijn ze weer overdreven en onredelijk bezig
    Strawberry Flavour..
    pi_60552791
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    ja echt lijp eerst was de h&m shop te makkelijk in de codes en nu zijn ze weer overdreven en onredelijk bezig
    Ja inderdaad, ik las op andere fora dat meiden voor 80 euro kortingscodes gebruikte, ik heb het altijd netjes gehouden met 5 euro korting (om de verzendkosten niet te hoeven betalen ) en de 10% bij de vroege voorjaars/najaarsbestelling.
    Ook de klantenservice beviel me niet, ik kreeg geen antwoord op m'n vragen en behulpzaam waren ze ook niet. Maar dit is wel beter voor m'n portemonnee
    pi_60553731
    Voor 80 euro, wow. Hoe krijg je 't voor elkaar... Bij mij ook max. 15 euro korting. Misschien daarom, hebben ze een maximale hoogte van korting ingesteld.
    pi_60553745
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    ja kijk dat had ik ook heb het nu wel weer een beetje gehad met die H&M shop, want heb nu opnieuw een bestelling geplaatst (na de klantenservice weer gebeld te hebben) en ik heb geen orderbevestiging gekregen per e-mail. Dus nu weer bellen maar naar de klantenservice....
    Ik kreeg mijn orderbevestiging van de bestelling van vanmorgen net pas binnen, dus zou nog even afwachten.
    @VegaKip: dat is wel heel vreemd, als je gewoon de kortingscodes hebt gebruikt die ze naar je hebben opgestuurd .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60553925
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:29 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Ik kreeg mijn orderbevestiging van de bestelling van vanmorgen net pas binnen, dus zou nog even afwachten.
    @VegaKip: dat is wel heel vreemd, als je gewoon de kortingscodes hebt gebruikt die ze naar je hebben opgestuurd .
    Inderdaad, en bij de klantenservice dan zeggen dat ik pech heb en de bestelling maar opnieuw moet plaatsen. Ja dag, de codes zijn allang verlopen.
    pi_60553938
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef CherryLips het volgende:
    Deze vind ik eigenlijk ook best leuk .
    [ afbeelding ]
    Ben ik eigenlijk wel met je eens .

    Ik kan 'm alleen niet vinden in de shop.
    pi_60555038
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:

    [..]

    Ben ik eigenlijk wel met je eens .

    Ik kan 'm alleen niet vinden in de shop.
    Dames >> top 5 Divided
    Tap tap tap
    pi_60555487
    Dank u .
    pi_60556394
    Vanmiddag naar de H&M geweest, t viel voor een H&M érg mee met de drukte. Toen ik wilde gaan passen, stonden er maar een paar mensen te wachten, dus dat viel al mee. Maargoed, ik had geen zin om daar te gaan staan, dus ik ging weer even de winkel in, kom ik vijf minuten later terug zijn vrijwel alle pashokjes leeg! En zelfs bij de kassa waren er maar twee mensen voor me.

    Ik had trouwens zo'n basic grijze trui met driekwartsmouwen en v-hals gepast, stond erg leuk, maar jeetje wat kriebelde die, die heb ik dus maar niet genomen.

    Overigens was er nog vrij weinig van de najaarscollectie te vinden jammergenoeg.
    Maargoed, ik zal straks even wat foto's maken en laten zien wat ik gekocht heb

    [ Bericht 5% gewijzigd door Marissje op 05-08-2008 11:58:41 ]
    pi_60557940
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    Welke doen het nou nog? 7921 sowieso niet, dacht ik.

    [ Bericht 25% gewijzigd door B.ertha op 04-08-2008 20:21:45 ]
    pi_60558718
    7848 doet het wel
    1304 doet het ook wel...

    Maar samen tegelijk blijkbaar niet

    Ik kan nu maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken of mijn bestelling wordt sneeky verwijderd...
    Heb nu alleen dus de 7848 code gebruikt
    Noot noot.
      maandag 4 augustus 2008 @ 20:45:21 #267
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60558890
    7848 deed t bij mij niet, er stpond, termijn is verlopen...geen code werkte bij mij trouwens..
    pi_60559303
    bij mij deed 7848 het nog wel vandaag.. ben benieuwd wanneer ik de bestelling binnen krijg, de klantenservice zei binnen 10 dagen.. ja ja...

    maar ik baal echt dat ze mn bestelling hebben afgepakt en nu is een rokje uitverkocht maarja morgen even echt naar de H&M en rokjes scoren
    Strawberry Flavour..
    pi_60562155
    04.08.08 1304 Korting 1 5,-
    04.08.08 7848 Korting 1 10,-

    werkten vandaag bij mij
    pi_60563740
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef B.ertha het volgende:
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    Welke doen het nou nog? 7921 sowieso niet, dacht ik.
    gister deden 7970 en 7921 het nog

    heb ik namelijk gebruikt
    pi_60563782
    Ja die gebruikte ik ook voor mijn jas...

    Helaas zijn die bestellingen verwijderd
    Noot noot.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:30:50 #272
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60565176
    Echt raar he! Maar dat is echt ineens, dat ze ineens op die kortingscodes zijn gaan letten lijkt het.. Daarom bestel ik maar ff zonder. Jammer van de korting maar helaas, moet ik me maar even ouderwets inhouden zodat ik niet teveel koop
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:41:24 #273
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60568068
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef Fiorenza het volgende:
    04.08.08 1304 Korting 1 5,-
    04.08.08 7848 Korting 1 10,-

    werkten vandaag bij mij
    waarom bij mij dan niet? ik vind dat maar raar hoor
    pi_60569756
    Mijn aankopen (in een H&M winkel, niet online)

    Donkergrijs basic shirt voor ¤4,90


    Groen/beige gestreept spaghettitopje voor ¤4, 90


    Gele tanktop met witte letters (van ¤9,90) voor ¤5,-
    (Valt vrij smal en lang, maar dat is precies wat ik nodig heb!)


    Geel shirt met witte vlinders voor ¤6,90


    Rood/wit gestreept shirtje met v-hals (van ¤9,90) voor maar ¤2,-


    Grijs 'organic cotton' shirt met bomen erop voor ¤9,90
    (De stof hiervan is echt heerlijk zacht en heel dun, zit erg lekker vind ik. Ik ben echt verliefd op dit shirt . Volgende keer ga ik ook de andere shirtjes van de 'organic cotton' lijn halen, want ik vind ze echt geweldig

    Totaal: 6 shirtjes voor ¤33,60

    [ Bericht 4% gewijzigd door Marissje op 05-08-2008 10:29:33 ]
    pi_60574079
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
    Ja die gebruikte ik ook voor mijn jas...

    Helaas zijn die bestellingen verwijderd
    van mij staat er nog en hopelijk ook tot ik mijn jas binnen heb
    pi_60574209
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 10:23 schreef Marissje het volgende:
    Totaal: 6 shirtjes voor ¤33,60
    Hehe, das leuk winkelen!
    Noot noot.
    pi_60580143
    Die 10 euro korting code werkte bij mij . Kunnen ze daar niet achter komen?
    pi_60580181
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef Wally__ het volgende:
    Die 10 euro korting code werkte bij mij . Kunnen ze daar niet achter komen?
    Die heb ik ook gebruikt gisteren

    Alles gaat nog goed tot nu toe
    Noot noot.
    pi_60580199
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook gebruikt gisteren

    Alles gaat nog goed tot nu toe
    Haha ok, nou hopen dan maar
    pi_60580756
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef Wally__ het volgende:

    [..]

    Haha ok, nou hopen dan maar
    1 code mag je ook gewoon gebruiken.. maar niet 2 tegelijk
    Strawberry Flavour..
    pi_60582369
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    1 code mag je ook gewoon gebruiken.. maar niet 2 tegelijk
    kheb een %korting en een ¤korting tegelijk gebruikt


    hoop zo dat ze mijn bestelling laten staan
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:09:50 #282
    207555 Sowflow
    Spelfauten verplicht op FOK!
    pi_60586234
    Ik kreeg het volgende gemaild op mijn vragen waarom het pakketje niet thuis kon worden bezorgd + waarom de korting er toch niet af is gehaald. Kan iemand mij punt 2 uitleggen...? Ik snap daar helemaal niets van. Waar komen die kortingscodes trouwens vandaan?


    1)

    H&M heeft een zekerheid ingebouwd door een starterslimiet toe te passen bij je eerste bestelling. Dit wordt gedaan om fraudegevallen tegen te gaan. Het starterlimiet is vastgesteld op ¤ 100,- Ga je hier overheen dan gaat je bestelling naar een zogenaamde Kiala afhaalpunt. Hier moet je het overschrijdend bedrag voldoen en het pakket afhalen. Het resterend bedrag betaal je met de gekozen betaalmethode.

    Als vervolgens de gehele rekening is voldaan, kan het limiet in stappen verhoogd worden. Dit kan uiteindelijk een limiet van ¤550,- worden. Mocht dit niet wenselijk zijn en je wilt het pakket toch thuis ontvangen, dan heb je nog twee mogelijkheden:

    - betalen via creditcard
    - vooruit betaling van het pakket

    2)

    Wegens ongeoorloofd gebruik van kortingscodes, zijn deze uit je pakket gehaald. Gaarne willen wij je er op attent maken dat je kortingscodes eenmaal mag gebruiken, wanneer je er recht op hebt.
    *The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
    *Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
    *OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
    pi_60586582
    Nou, ik haal de kortingscodes van deze site gewoon

    Maar de H&M is de laatste tijd een beetje raar aan het doen met de kortingscodes,
    dus in heel veel gevallen wordt de kortingscode niet geaccepteerd. (Vooral in een combinatiecode geval.)

    Ik denk dat het ook verschilt per account. Bij de één wordt de bestelling verwijderd en bij de andere niet Heel vaag allemaal...
    Noot noot.
    pi_60586689
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 10:23 schreef Marissje het volgende:
    Mijn aankopen (in een H&M winkel, niet online)

    Donkergrijs basic shirt voor ¤4,90
    [ afbeelding ]

    Groen/beige gestreept spaghettitopje voor ¤4, 90
    [ afbeelding ]

    Gele tanktop met witte letters (van ¤9,90) voor ¤5,-
    (Valt vrij smal en lang, maar dat is precies wat ik nodig heb!)
    [ afbeelding ]

    Geel shirt met witte vlinders voor ¤6,90
    [ afbeelding ]

    Rood/wit gestreept shirtje met v-hals (van ¤9,90) voor maar ¤2,-
    [ afbeelding ]

    Grijs 'organic cotton' shirt met bomen erop voor ¤9,90
    (De stof hiervan is echt heerlijk zacht en heel dun, zit erg lekker vind ik. Ik ben echt verliefd op dit shirt . Volgende keer ga ik ook de andere shirtjes van de 'organic cotton' lijn halen, want ik vind ze echt geweldig
    [ afbeelding ]
    Totaal: 6 shirtjes voor ¤33,60
    die onderste heb ik vandaag in de winkel gepast, ik heb eigenlijk al genoeg shirtjes dus ik heb hem met pijn in m'n hart weer teruggehangen... ze vallen wel groot trouwens.
    Tap tap tap
    pi_60593629
    Heb zondag een bestelling gedaan met mijn toegestuurde code van ¤5 korting en die van ¤10 er ook bij gedaan.. Bestelling staat in behandeling.. Ik hoop dat ie doorgaat!
    pi_60593904
    Ik heb al heel veel besteld bij H&M, en er zijn nog NOOIT kortingscodes bij mij gewist, terwijl ik bijna alitjd wel twee codes gebruik.
    pi_60594788
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 09:26 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb al heel veel besteld bij H&M, en er zijn nog NOOIT kortingscodes bij mij gewist, terwijl ik bijna alitjd wel twee codes gebruik.
    Zelfde.
    pi_60595113
    Bij mij ook, maar ik heb maar 3 keer besteld.
    pi_60595201
    Even klagen:

    mijn bestelling staat nu al een WEEK op manco...
    pi_60595435
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 10:34 schreef Oserdare het volgende:
    Bij mij ook, maar ik heb maar 3 keer besteld.
    Ik al 15 keer ofzo.
    pi_60595675
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Ooi86 het volgende:
    Even klagen:

    mijn bestelling staat nu al een WEEK op manco...
    die van mij stond drie dagen op manco en gister was het ineens allemaal binnen .
    Tap tap tap
      woensdag 6 augustus 2008 @ 13:33:19 #292
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60599351
    Das toch raar? Ik bestel nu sinds een paar maanden bij de Online shop van H&M, denk sinds.. april ofzo? Heb tot een paar weken terug vaak codes gebruikt, en nu word ik er ineens op gekort en in de gaten gehouden.
    Heb denk ik voor al minstens 300 euro dingen gekocht daar, al iets van 10 bestellingen ongeveer.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60600834
    roze topje van bestelling gehaald, en 2 andere dingen bijgevoegd



    Met vlindertjessss
    *heeft iemand m? zoja hoe valt ie?*


    blazertje


    *gaat tot bestelling binnen is niet meer op h&m onlineshop kijken*
    pi_60601434
    Leuk Miss Piggy
    Noot noot.
    pi_60601465
    waar moet dat vlindertopje staan
    pi_60601590
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
    waar moet dat vlindertopje staan
    Outlet.
    pi_60601662
    thanks
    pi_60603041
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    die van mij stond drie dagen op manco en gister was het ineens allemaal binnen .
    Het is wel gek, want bij de datum staat 3 augustus.....
    pi_60610434
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef miss-piggy het volgende:
    roze topje van bestelling gehaald, en 2 andere dingen bijgevoegd

    [ afbeelding ]

    Met vlindertjessss
    *heeft iemand m? zoja hoe valt ie?*

    [ afbeelding ]
    blazertje


    *gaat tot bestelling binnen is niet meer op h&m onlineshop kijken*
    die blouse is echt heel kort, ik ben dan wel vrij lang, maar je ziet mijn buik
    pi_60610553
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 21:44 schreef B.ertha het volgende:

    [..]

    die blouse is echt heel kort, ik ben dan wel vrij lang, maar je ziet mijn buik
    Zelfde verhaal hier
    Noot noot.
    pi_60624889
    dus misschien een maat groter bestellen?

    Hoe groot zijn jullie en welke maat hebben jullie besteld?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')