Die heb ik ook gebruikt gisterenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef Wally__ het volgende:
Die 10 euro korting code werkte bij mij. Kunnen ze daar niet achter komen?
Haha ok, nou hopen dan maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gebruikt gisteren
Alles gaat nog goed tot nu toe
kheb een %korting en een ¤korting tegelijk gebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
1 code mag je ook gewoon gebruiken.. maar niet 2 tegelijk
die onderste heb ik vandaag in de winkel gepast, ik heb eigenlijk al genoeg shirtjes dus ik heb hem met pijn in m'n hart weer teruggehangen... ze vallen wel groot trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:23 schreef Marissje het volgende:
Mijn aankopen (in een H&M winkel, niet online)
Donkergrijs basic shirt voor ¤4,90
[ afbeelding ]
Groen/beige gestreept spaghettitopje voor ¤4, 90
[ afbeelding ]
Gele tanktop met witte letters (van ¤9,90) voor ¤5,-
(Valt vrij smal en lang, maar dat is precies wat ik nodig heb!)
[ afbeelding ]
Geel shirt met witte vlinders voor ¤6,90
[ afbeelding ]
Rood/wit gestreept shirtje met v-hals (van ¤9,90) voor maar ¤2,-![]()
[ afbeelding ]
Grijs 'organic cotton' shirt met bomen erop voor ¤9,90
(De stof hiervan is echt heerlijk zacht en heel dun, zit erg lekker vind ik. Ik ben echt verliefd op dit shirt. Volgende keer ga ik ook de andere shirtjes van de 'organic cotton' lijn halen, want ik vind ze echt geweldig
[ afbeelding ]
Totaal: 6 shirtjes voor ¤33,60![]()
Zelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:26 schreef Syytön het volgende:
Ik heb al heel veel besteld bij H&M, en er zijn nog NOOIT kortingscodes bij mij gewist, terwijl ik bijna alitjd wel twee codes gebruik.
Ik al 15 keer ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:34 schreef Oserdare het volgende:
Bij mij ook, maar ik heb maar 3 keer besteld.
die van mij stond drie dagen op manco en gister was het ineens allemaal binnenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Ooi86 het volgende:
Even klagen:
mijn bestelling staat nu al een WEEK op manco...
Outlet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
waar moet dat vlindertopje staan
Het is wel gek, want bij de datum staat 3 augustus.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van mij stond drie dagen op manco en gister was het ineens allemaal binnen.
die blouse is echt heel kort, ik ben dan wel vrij lang, maar je ziet mijn buikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef miss-piggy het volgende:
roze topje van bestelling gehaald, en 2 andere dingen bijgevoegd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met vlindertjessss
*heeft iemand m? zoja hoe valt ie?*
[ afbeelding ]
blazertje
*gaat tot bestelling binnen is niet meer op h&m onlineshop kijken*
Zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die blouse is echt heel kort, ik ben dan wel vrij lang, maar je ziet mijn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |