wel dus, zolang als ie nog niet in behandeling isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?
Kortingscode: zie tekst topic starter.
Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
Ja, maar officieel mag je er maar 1 invoeren. Dus dan kan het zijn dat ze de kortingen weghalen of je bestelling verwijderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECEquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef -moi- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
ok thanksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECE
Die schoentjes met dat hakje en lak heb ik ook, ben er ook helemaal verliefd opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:20 schreef Addict89 het volgende:
Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig. Beide paren
. En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
Als ie er niet bij 'mijn bestelling' staat is ie denk ik geannuleerd. Wat je nog zou kunnen proberen is iets wat je al besteld hebt, nog een keer bestellen en hem er dan bijdoen. En dan uiteraard de andere weer wissen, wel goed naar de datum kijken, de oudste moet je dan wissen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok thanksik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
Hier idem! Nu alleen nog broeken met een fatsoenlijke lengte, ik moet echt overal een zoom in, gek word ik ervan....quote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |