had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Pft, ik kreeg een foutmelding met bestellen!
"Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. "
Dus dat heb ik maar gedaan.. Benieuwd wat ze terugmailen.
Ik heb gemailt, misschien dat ik morgen nog even bel. Ja, een code die verlopen was, maar dan moet ie het toch gewoon doen? Dan zegt ie alleen dat die code verlopen is en kan je 'm niet gebruiken.. Mja het zal wel, ik zie het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:
[..]
had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?
Als je belt dan ontblokken ze het weer...
Heb ook weer een bestelling gedaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
[ afbeelding ]
Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:
[..]
had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?
Als je belt dan ontblokken ze het weer...
Heb ook weer een bestelling gedaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
[ afbeelding ]
Als je maat 38 hebt, had je beter een S en een M kunnen bestellen, h&m valt vaak groot..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
Ja ik ben erg benieuwd hoe ze zijn!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
welke codes zijn dat? hoe kom je aan zon code?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
Oh...je kunt meer dan 1 code gebruiken...wist ik niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
Ik ben heel blij dat ik die wrapvest niet heb besteld, wel leuk met die slierten, maar ik vond m te rommelig van voren...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Syytön het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een deel ervan. Deze had ik 2 maanden geleden al besteld trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Blouseje, ben er niet helemaal over uit. Moet er wel een tailleriem bij dragen, dus die moet ik eerst even scoren. Hou eigenlijk niet van tailleriemen maar het kan misschien leuk zijn.
[ afbeelding ]
'leren' legging, hij is echt gaaf, maar ik moet nog even kijken hoe ik dit ga dragen en OF ik dit ga dragen.
[ afbeelding ]
wrap vest.
Echt wat een klote stof is dit, lijkt wel jutte, ook de pasvorm kan ik niets mee. Wederom misschien leuk met een tailleriem maar nee bedankt. de achterkant is ook erg kort en voor is ie weer super lang.
Ik had 'm in het blauw en zwart besteld maar ipv blauw kreeg ik grijs. Maargoed ze gaan toch terug.
[ afbeelding ]
Deze sjaal is wel super; hij is heerlijk warm en heerlijk lang en dik (ook echt lekker met dit weer)
En verder nog een gratis fleece vest, dat is eigenlijk wel een relaxt ding voor in huis, niet te slonzig ook.
dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:04 schreef pinquit het volgende:
ohja, toen ik ging bestellen ook niks gelezen over dat fleecevest. gemeen!
Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:50 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...
maar hoe kom je nu aan zon kortingscode???
wel dus, zolang als ie nog niet in behandeling isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?
Kortingscode: zie tekst topic starter.
Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
Ja, maar officieel mag je er maar 1 invoeren. Dus dan kan het zijn dat ze de kortingen weghalen of je bestelling verwijderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECEquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef -moi- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
ok thanksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECE
Die schoentjes met dat hakje en lak heb ik ook, ben er ook helemaal verliefd opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:20 schreef Addict89 het volgende:
Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig. Beide paren
. En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
Als ie er niet bij 'mijn bestelling' staat is ie denk ik geannuleerd. Wat je nog zou kunnen proberen is iets wat je al besteld hebt, nog een keer bestellen en hem er dan bijdoen. En dan uiteraard de andere weer wissen, wel goed naar de datum kijken, de oudste moet je dan wissen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok thanksik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
Hier idem! Nu alleen nog broeken met een fatsoenlijke lengte, ik moet echt overal een zoom in, gek word ik ervan....quote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |