abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60330569
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Pft, ik kreeg een foutmelding met bestellen!
"Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. "

Dus dat heb ik maar gedaan.. Benieuwd wat ze terugmailen.
had ik ook weer vandaag... teveel codes ingevoerd? Of codes die verlopen zijn?

Als je belt dan ontblokken ze het weer...

Heb ook weer een bestelling gedaan

Hou van poederroze

Strawberry Flavour..
pi_60330572
Mijn bestelling is nog niet verwerkt, dus ik stop elke keer weer nieuwe 'ontdekkingen' in de winkelmand.
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:48:26 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60331679
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
[ afbeelding ]

Ik heb gemailt, misschien dat ik morgen nog even bel. Ja, een code die verlopen was, maar dan moet ie het toch gewoon doen? Dan zegt ie alleen dat die code verlopen is en kan je 'm niet gebruiken.. Mja het zal wel, ik zie het wel.
Leuke spulletjes heb je besteld joh!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_60334883
Ik heb nog steeds geen catalogus...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:37:25 #55
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60336605
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef -moi- het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Hou van poederroze
[ afbeelding ]

Superkleurtjes...helemaal mijn smaak...
Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:46:33 #56
123170 alors
zlata1234
pi_60336822
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ik heb de onderste ook besteld, komt eind augustus binnen. Ik heb normaal maat 38 maa heb voor de zekerheid een M en een L besteld. Nu maar hopen dat ik niet toevallig een S nodig heb...altijd weer een verrassing met online shoppen.
Als je maat 38 hebt, had je beter een S en een M kunnen bestellen, h&m valt vaak groot..
know'm sayin?
word? word.
pi_60339040
bestelling binnen dat gratis fleecejackje is trouwens ergggg fijn lekker dun maatr wel lekker warm die gaat mee naar Lowlands denk ik
pi_60339183
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:37 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ja ik ben erg benieuwd hoe ze zijn!

Maar ik heb maat 36 en heb alles in S besteld... (vorige keer zat alles van S goed) hopelijk past het, had geen zin om van alles 2 te bestellen, maar had het misschien wel moeten doen

Oja ik had deze later nog aan mn bestelling toegevoegd

voor op vakantie

[ Bericht 12% gewijzigd door -moi- op 25-07-2008 14:40:57 ]
Strawberry Flavour..
pi_60340514

Deze net binnen, allemaal helemaal goed . Zeker voor een totaalbedrag van 14,60. Andere bestelling met de schoenen is nog steeds manco . Terwijl die eerder verzonden is...
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:47:57 #60
207555 Sowflow
pi_60341128
"Alors: Als je maat 38 hebt, had je beter een S en een M kunnen bestellen, h&m valt vaak groot.."

Ach jee...ik ben niet erg bekend met HM, nu maar hopen dat M me past.

Addict89: Euh...totaalbedrag van 14,90...?! Dat is knap! Met een flinke korting dus!
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
pi_60341301
Valt wel mee, maar 2 codes gebruikt (1x 10, 1x5).
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:07:58 #62
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60343091
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
welke codes zijn dat? hoe kom je aan zon code?
pi_60343869
Staan in de OP, 1304 en 7848.
pi_60347400
Ik heb gisteren mijn pakket binnen gekregen!!
Heb toen alleen een jurkje gepast, waar ik al helemaal verliefd op ben

Ga me nu eerst douchen want het was me toch warm op het werk.....yuk
Daarna pas sessie houden!!!
pi_60349660
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een deel ervan. Deze had ik 2 maanden geleden al besteld trouwens.

Blouseje, ben er niet helemaal over uit. Moet er wel een tailleriem bij dragen, dus die moet ik eerst even scoren. Hou eigenlijk niet van tailleriemen maar het kan misschien leuk zijn.

'leren' legging, hij is echt gaaf, maar ik moet nog even kijken hoe ik dit ga dragen en OF ik dit ga dragen.

wrap vest.
Echt wat een klote stof is dit, lijkt wel jutte, ook de pasvorm kan ik niets mee. Wederom misschien leuk met een tailleriem maar nee bedankt. de achterkant is ook erg kort en voor is ie weer super lang.
Ik had 'm in het blauw en zwart besteld maar ipv blauw kreeg ik grijs. Maargoed ze gaan toch terug.

Deze sjaal is wel super; hij is heerlijk warm en heerlijk lang en dik (ook echt lekker met dit weer )

En verder nog een gratis fleece vest, dat is eigenlijk wel een relaxt ding voor in huis, niet te slonzig ook.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:30:26 #66
207555 Sowflow
pi_60350090
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Oh...je kunt meer dan 1 code gebruiken...wist ik niet...
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Syytön het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, een deel ervan. Deze had ik 2 maanden geleden al besteld trouwens.

[ afbeelding ]
Blouseje, ben er niet helemaal over uit. Moet er wel een tailleriem bij dragen, dus die moet ik eerst even scoren. Hou eigenlijk niet van tailleriemen maar het kan misschien leuk zijn.

[ afbeelding ]
'leren' legging, hij is echt gaaf, maar ik moet nog even kijken hoe ik dit ga dragen en OF ik dit ga dragen.

[ afbeelding ]
wrap vest.
Echt wat een klote stof is dit, lijkt wel jutte, ook de pasvorm kan ik niets mee. Wederom misschien leuk met een tailleriem maar nee bedankt. de achterkant is ook erg kort en voor is ie weer super lang.
Ik had 'm in het blauw en zwart besteld maar ipv blauw kreeg ik grijs. Maargoed ze gaan toch terug.

[ afbeelding ]
Deze sjaal is wel super; hij is heerlijk warm en heerlijk lang en dik (ook echt lekker met dit weer )

En verder nog een gratis fleece vest, dat is eigenlijk wel een relaxt ding voor in huis, niet te slonzig ook.
Ik ben heel blij dat ik die wrapvest niet heb besteld, wel leuk met die slierten, maar ik vond m te rommelig van voren...

Die leren legging is heel gewaagd, ben benieuwd hoe m gaat dragen.

Bedankt voor je review, heel fijn om het te weten over de stof enzo.
pi_60350342
En de volgende bestelling is gesorteerd, morgen weer spullen dus .
pi_60350387
krijg je dat fleece vest automatisch bij je bestelling? Want ik heb helemaal geen maat opgegeven ofzo en wel voor 70 euro besteld...
Strawberry Flavour..
pi_60350409
Nee, dat moet je zelf toevoegen.
pi_60351364
Hm, ik heb perongeluk onder Maandfactuur besteld i.p.v. Acceptgiro bij bestelling. Zou dan 1 euro aan administratiekosten bij komen maar ik zie die er niet bij staan. Wie bestelt er nog meer onder Maandfactuur? Wat is er zo anders aan? Want ik geloof ik dat ik de vorige bestelling (jaar geleden) met Acceptgiro heb gedaan en toen kon ik het ook eerst passen en voor het betalen terugbrengen. Of zo?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:04:43 #71
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60352084
ohja, toen ik ging bestellen ook niks gelezen over dat fleecevest. gemeen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60352662
Binnenkort ook maar weer eens een bestelling plaatsen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 08:50:27 #73
131066 scrub_nurse
pi_60356421
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:04 schreef pinquit het volgende:
ohja, toen ik ging bestellen ook niks gelezen over dat fleecevest. gemeen!
dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...

maar hoe kom je nu aan zon kortingscode???
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:04:01 #74
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60356476
maarja mijn bestelling is al in behandeling, dus kan ik er ook niks meer bijzetten
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:28:44 #75
207555 Sowflow
pi_60356633
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:50 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

dat had ik ook, heb ik ze gemaild. toen vond ik dat je zelf je bestelling kon veranderen, dus zo gezegd zo gedaan, hup dat fleecevest erbij, krijg ik vervolgens een mail dat ze m bij mijn bestelling gezet hadden. haha nu maar eens kijken of ik er 2 krijg...

maar hoe kom je nu aan zon kortingscode???
Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?

Kortingscode: zie tekst topic starter.
Vraag ik me af: kun je meer dan 1code invoeren?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:56:03 #76
131066 scrub_nurse
pi_60356833
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Je bestelling veranderen...niet meer nadat je de bestelling hebt doorgegeven, neem ik aan?

Kortingscode: zie tekst topic starter.
wel dus, zolang als ie nog niet in behandeling is
pi_60357057
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:28 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Ja, maar officieel mag je er maar 1 invoeren. Dus dan kan het zijn dat ze de kortingen weghalen of je bestelling verwijderen.
pi_60357127
Maar er staan toch echt twee invoerbalkjes..
pi_60357268
De uitleg van de H&M hierbij is volgens mij dat de tweede bedoelt is voor wanneer je een speciale 'sorry-we-hebben-iets-fout-gedaan-bij-jouw-bestelling' code hebt gekregen, zoals 1304.
pi_60357394
ik heb 3 keer besteld en steeds meerdere codes gebruikt en die zijn gewoon geaccepteerd enzo
pi_60357519
ik heb er wel eens 4 gebruikt .
Tap tap tap
pi_60357740
Ja ik heb tot nu toe 3x besteld met 2 kortingscodes. Accepteren ze gewoon.

Maar hoe gebruik je er nou weer vier dan?
pi_60357787
als je later weer iets bij je bestelling gooit als die nog niet in behandeling is genomen, heb ik er gewoon weer twee codes overheen gegooid .
Tap tap tap
pi_60357796
Bij mij accepteren ze het meestal ook wel hoor, het is alleen een risico wat je loopt.
pi_60358015
Oh hehe, handig. Kun je vast niet twee keer dezelfde gebruiken want dan kost het je niks meer (30 euro korting ).
Lijkt me niet heel logisch als ze het gebruik van twee kortingscodes gaan weigeren, ze geven je zelf die mogelijkheid.
pi_60360105
ja ik heb er ook wel eens 4 gebruikt.. opzich loop je wel risico, maar elke keer als mijn account geblokkeerd is dan bel ik met de klantenservice en dan ontblokken ze het direct zonder dat ze er echt iets van zeggen...
Strawberry Flavour..
pi_60360725
Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
Strawberry Flavour..
pi_60360919
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:33 schreef -moi- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je dat fleece vest kan toevoegen?? Ik kan het echt niet vinden en m'n bestelling is nog niet in behandeling... of is de actie alweer afgelopen??
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECE
pi_60361294
Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig . Beide paren . En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:32:43 #90
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_60361427
chauffeur is al sinds 10:30 vanochtend onderweg en ik wacht nog steeds op mijn bestelling
better be worth it
pi_60362257
quote:
ok thanks ik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
Strawberry Flavour..
pi_60370450
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:20 schreef Addict89 het volgende:
Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig . Beide paren . En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
Die schoentjes met dat hakje en lak heb ik ook, ben er ook helemaal verliefd op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 27 juli 2008 @ 10:53:40 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60374636
mijn pakketje is op reis
pi_60379709
Ligt de site bij jullie ook plat? Ik krijg een foutmelding als ik naar de kassa wil gaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
  zondag 27 juli 2008 @ 17:36:11 #95
123170 alors
zlata1234
pi_60380593
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef -moi- het volgende:

[..]

ok thanks ik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
Als ie er niet bij 'mijn bestelling' staat is ie denk ik geannuleerd. Wat je nog zou kunnen proberen is iets wat je al besteld hebt, nog een keer bestellen en hem er dan bijdoen. En dan uiteraard de andere weer wissen, wel goed naar de datum kijken, de oudste moet je dan wissen.
Die dingen zitten vaak, net als kortingen, vast aan datums. Als jij hem er dus bijdoet op een andere dag dan iets uit je bestelling, gooit ie hem er weer uit.

Als dit niet wil, en je wilt em echt heel graag dan zou ik even bellen. Zij kunnen dat wel aanpassen.
know'm sayin?
word? word.
pi_60384216
In de Herfst catalogus staat dat als je een vriend(in) kennis laat maken met H&M, en die vriendin doet een bestelling, dan krijgt zij een fleecejack kado en krijg jij als dank dit vest t.w.v. 24,90.

Toevallig wil ik dit vest heel graag, dus, ummm, mag je ook je zus/huisgenoot/moeder kennis laten maken met H&M en een bestelling laten doen, dus iemand die op hetzelfde adres woont? Wil niet heel fout bezig zijn, maar er staat nergens dat diegene op een ander adres moet wonen...

[ Bericht 4% gewijzigd door oterwee op 27-07-2008 22:43:11 ]
pi_60391145
Ik had onder andere deze broek besteld
en hij zat heel mooi en lekker dus ik besloot hem te houden. Gisteren heb ik hem voor het eerst aangehad en 's avonds merkte ik dat de stof tussen de benen en op de billen al aan het "pillen" is zoals echt versleten stof! Ik ga hem terugsturen, hopelijk doen ze niet moeilijk, maar de kwaliteit is echt te slecht om voor te betalen.

Het is trouwens hetzelfde model als deze broek, alleen is de ribbroek ietsjes langer, deze heb ik wel gehouden (in het grijs-bruin)

Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_60391580
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
Hier idem! Nu alleen nog broeken met een fatsoenlijke lengte, ik moet echt overal een zoom in, gek word ik ervan....
I had a signature once. It was awful.
pi_60392517
Hier ook! En alles moet ook korter. Bij spijkerbroeken is het irritant, gaat de wassing van de zoom weg met korter maken.

Mijn bestelling is onderweg, in Zwolle
(Maar staat wel op 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco')
  maandag 28 juli 2008 @ 11:38:18 #100
123170 alors
zlata1234
pi_60392566
Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')