ok thanksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcamp&campaign=655_FLEECE
Die schoentjes met dat hakje en lak heb ik ook, ben er ook helemaal verliefd opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:20 schreef Addict89 het volgende:
Ow wow, die schoenen die ik aan het begin van het topic gepost heb zijn in het echt geweldig. Beide paren
. En het vestje van de kinderafdeling past ook, dus die ga ik in meerdere kleuren bestellen als ik terug ben van vakantie. Gratis ding is wel aardig voor thuis.
Als ie er niet bij 'mijn bestelling' staat is ie denk ik geannuleerd. Wat je nog zou kunnen proberen is iets wat je al besteld hebt, nog een keer bestellen en hem er dan bijdoen. En dan uiteraard de andere weer wissen, wel goed naar de datum kijken, de oudste moet je dan wissen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok thanksik heb hem erbij gedaan, zag hem uiteindelijk niet bij m'n bestellingen staan, wel vaag, maar hopelijk komt ie toch. Ben benieuwd! En leuk dat je bestelling zo bevalt
Hier idem! Nu alleen nog broeken met een fatsoenlijke lengte, ik moet echt overal een zoom in, gek word ik ervan....quote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zo blij dat uitlopende pijpen weer "in" zijn! Eindelijk kan ik weer mooi zittende broeken vinden!
Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
Bij mij ookquote:Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:46 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken
.
Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
same herequote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken
.
Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
Beter lezen, want dat is idd een optie, maar je kunt het nog steeds thuis laten sturen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:02 schreef zwahiel het volgende:
Gisteren plofte de nieuwe catalogus op de mat. Wat blijkt: bestellingen worden niet meer thuis afgeleverd, maar bij een of andere Vivant hier in de buurt.
Is dat nieuw of zo? In andere delen van de wereld is dat al langer, maar ik vond 't altijd wel prettig dat iets aan je deur afgeleverd werd, nu begint 't steeds meer iets bestellen en ophalen te worden. Dat is niet helemaal het idee geloof ik...
quote:Je bestelling kan worden gestuurd naar:
[adres afhaalpunt]
Geef het afhaalpunt van je keuze aan ons door als je telefonisch of via internet bestelt. Anders wordt je bestelling thuisbezorgd.
Nou d'r staat niks onder bij mijquote:
En als je het via internet bestelt?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou d'r staat niks onder bij mij
Misdruk of zo?
woon je in the middle of nowhere misschien?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou d'r staat niks onder bij mij
Misdruk of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |