Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
Bij mij ookquote:Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef alors het volgende:
Bij mij zijn h&m broeken juist heel vaak te kort
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:46 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Same here, lengtemaat 35 van de Esprit is wel helemaal goed.
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken
.
Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
same herequote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ben 1:80 lang, misschien heeft het daar mee te maken
.
Maar ik koop echt nooit broeken bij H&M, ik heb er nog nooit een aangehad die mooi zat. Mijn broeken komen voor 90% van de online shop van Esprit
Beter lezen, want dat is idd een optie, maar je kunt het nog steeds thuis laten sturen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:02 schreef zwahiel het volgende:
Gisteren plofte de nieuwe catalogus op de mat. Wat blijkt: bestellingen worden niet meer thuis afgeleverd, maar bij een of andere Vivant hier in de buurt.
Is dat nieuw of zo? In andere delen van de wereld is dat al langer, maar ik vond 't altijd wel prettig dat iets aan je deur afgeleverd werd, nu begint 't steeds meer iets bestellen en ophalen te worden. Dat is niet helemaal het idee geloof ik...
quote:Je bestelling kan worden gestuurd naar:
[adres afhaalpunt]
Geef het afhaalpunt van je keuze aan ons door als je telefonisch of via internet bestelt. Anders wordt je bestelling thuisbezorgd.
Nou d'r staat niks onder bij mijquote:
En als je het via internet bestelt?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou d'r staat niks onder bij mij
Misdruk of zo?
woon je in the middle of nowhere misschien?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou d'r staat niks onder bij mij
Misdruk of zo?
Ja, minimumloon. Je krijgt wel persooneelskorting maar daar zit ook een limiet aan.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:02 schreef crossover het volgende:
Alleen maar vrouwen in dit topic
Dus, dames, weet iemand wat je verdient als 20 jarige bij H&M? Er werkt van jullie vast wel iemand daar
Ja, ik kreeg ook net een mail.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon een nieuwe account openen, dan kun je gewoon verder gaan met al die codes.
Ik kreeg net de preview-najaarsbestelling binnen, zit er idd de beloofde code voor korting bij, maar hebben ze er de sorry-code van 1304 van gemaakt. Tegelijkertijd kwam er een e-mail dat ze een foutje hadden gemaakt en dattie veel langer geldig is dan wat erop staat en dat het geen sorry-korting is, maar de beloofde cadeaubon.
Ach..... ik heb trouwens nog een sorry-korting van ze tegoed, bij mijn vorige bestelling zat iets in een verkeerde maat in een zak. Lekker shoppen in de outlet op deze manier.
Dat kan ook nog. Maar houden ze je dan niet in de gaten alsnog, met je naam & adres enzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon een nieuwe account openen, dan kun je gewoon verder gaan met al die codes.
Ik kreeg net de preview-najaarsbestelling binnen, zit er idd de beloofde code voor korting bij, maar hebben ze er de sorry-code van 1304 van gemaakt. Tegelijkertijd kwam er een e-mail dat ze een foutje hadden gemaakt en dattie veel langer geldig is dan wat erop staat en dat het geen sorry-korting is, maar de beloofde cadeaubon.
Ach..... ik heb trouwens nog een sorry-korting van ze tegoed, bij mijn vorige bestelling zat iets in een verkeerde maat in een zak. Lekker shoppen in de outlet op deze manier.
Ik zie wel, ik vond zo'n wit shirtje wel handig voor ergens onder, komt altijd van pasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:23 schreef Addict89 het volgende:
Ik vond die shirts gewoon normaal vallen.
Ach, dan krijg je in ieder geval code 1304 blablabla sorry hier een tegoedbon voor 5 euro toegestuurdquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:56 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik heb ook de bestelling binnen
Hebben ze me in plaats van die topjes van 4,90 een setje armbanden erbij gedaan.
Ik gebeld, Ja sorry, dat was dan verkeerd gegaan. Maar ik ga volgende week een weekje weg en dan had ik die graag gehad....![]()
Nu moet ik weer alles terug sturen en wachten totdat zij het weer netjes opsturen...
Nou, ik ga pas volgende week zaterdag, dus ik heb nog hoop, maar geloof er niet in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je in ieder geval code 1304 blablabla sorry hier een tegoedbon voor 5 euro toegestuurd
Wel balen zeg, zeker omdat je op vakantie gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |