Hij heeft toch gewoon twee zakken aan de voorkantquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die had ik in het donkerrood besteld, vond de mouwtjes niks en hij heeft geen zakkenDus die ging weer terug. Hij viel ook vrij groot trouwens, m'n moeder (met normaal gesproken 38/40) paste 'm in maat 36
Dan wel zonder een dikke trui aan, maar toch.
Die heb ik ook besteld, vorig jaar had ik dezelfde jas, maar dan in visgraat. Bij mij paste maat 38 gewoon, ik heb altijd 38. Dus nu ook 38 besteld. Er zitten wel zakken in, die zijn dichtgenaaid, maar er ging bij mij één zak los, en toen was het gewoon een zak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfelde ook over die jas..
Het is deze geworden
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe die zit
die had ik ook bijna in m'n winkelwagentje gemiktquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] deze is apart maar wel leukmaar heb pas besteld
die zakken zijn altijd dichtgenaaid,maar die draad kun je er zo uittrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:49 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, vorig jaar had ik dezelfde jas, maar dan in visgraat. Bij mij paste maat 38 gewoon, ik heb altijd 38. Dus nu ook 38 besteld. Er zitten wel zakken in, die zijn dichtgenaaid, maar er ging bij mij één zak los, en toen was het gewoon een zak.![]()
Ben benieuwd wanneer mijn doos met voor 250 euro aan spullen komt...
ik wil m ik wil m ik wil mquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die had ik ook bijna in m'n winkelwagentje gemikt.
te laatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil m ik wil m ik wil mhoud me tegen
Mja, als je het losmaakt zit je met je handen in de voering...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon twee zakken aan de voorkant(zullen ws nog wel dichtgenaaid zitten tegen uitzakken).
Hehe, ik keek er een uur geleden naar ik dacht:quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] deze is apart maar wel leukmaar heb pas besteld
Oh god, die is echt geweeeeldig!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef E.T. het volgende:
Ik twijfelde ook over die jas..
Het is deze geworden
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe die zit
Ja, die vind ik ook zooo leuk, net als al die andere jassen. Daarbij heb ik al 3 winterjassen (van voorgaande jaren) en dus echt geen meer nodig.quote:
Echt he.. Denk dat ik toch voor die andere ga (niet die ik postte). Heb de afgelopen jaren altijd van die soortgelijke jassen gehad, dat soort sportieve jacks. En ook echt allemaal in het groen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:32 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zooo leuk, net als al die andere jassen. Daarbij heb ik al 3 winterjassen (van voorgaande jaren) en dus echt geen meer nodig.
Dan maar een groene broek er onder dragenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.. Denk dat ik toch voor die andere ga (niet die ik postte). Heb de afgelopen jaren altijd van die soortgelijke jassen gehad, dat soort sportieve jacks. En ook echt allemaal in het groen.Blijkbaar is dat mijn lievelingskleur, dan kom ik thuis met iets groens en dan denk ik; ohja. Natuurlijk.
Dus nu ga ik tegen mijn instinct in, en neem die zwarte met die hoge kraag.
Dus.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan maar een groene broek er onder dragen![]()
Ik ga zo stadje in... Eventjes naar de H&M!
Heb nieuwe BH's nodig!
Hopen dat het niet zo druk isIk haat drukke H&M's... Vooral het wachten bij de pashokjes haat ik
T-shirtjes enzo pas ik dan wel in een hoekje ofzoMaar BH's wil ik toch echt in een pashokje passen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |