ja kijk dat had ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Snap de H&M echt niet hoor... Dan krijg je wel netjes een orderbevestiging via de mail, maar dan halen ze een dag later gewoon sneeky je bestelling weg
Hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Snap de H&M echt niet hoor... Dan krijg je wel netjes een orderbevestiging via de mail, maar dan halen ze een dag later gewoon sneeky je bestelling weg
ja echt lijpquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:42 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleemZe annuleren gewoon m'n bestelling en volgens de klantenservice valt er niets aan te doen en is het m'n eigen schuld, moet ik maar geen kortingscodes gebruiken, die ze me zelf via de post toesturen
Ik bestel dus ook niets meer online, hoe verleidelijk het ook is
Ja inderdaad, ik las op andere fora dat meiden voor 80 euro kortingscodes gebruikte, ik heb het altijd netjes gehouden met 5 euro korting (om de verzendkosten niet te hoeven betalenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja echt lijpeerst was de h&m shop te makkelijk in de codes en nu zijn ze weer overdreven en onredelijk bezig
Ik kreeg mijn orderbevestiging van de bestelling van vanmorgen net pas binnen, dus zou nog even afwachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja kijk dat had ik ookheb het nu wel weer een beetje gehad met die H&M shop, want heb nu opnieuw een bestelling geplaatst (na de klantenservice weer gebeld te hebben) en ik heb geen orderbevestiging gekregen per e-mail. Dus nu weer bellen maar naar de klantenservice....
Inderdaad, en bij de klantenservice dan zeggen dat ik pech heb en de bestelling maar opnieuw moet plaatsen. Ja dag, de codes zijn allang verlopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn orderbevestiging van de bestelling van vanmorgen net pas binnen, dus zou nog even afwachten.
@VegaKip: dat is wel heel vreemd, als je gewoon de kortingscodes hebt gebruikt die ze naar je hebben opgestuurd.
Ben ik eigenlijk wel met je eensquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Deze vind ik eigenlijk ook best leuk.
[ afbeelding ]
Dames >> top 5 Dividedquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel met je eens.
Ik kan 'm alleen niet vinden in de shop.
gister deden 7970 en 7921 het nogquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef B.ertha het volgende:
7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
7889 voor ¤5 korting.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
7848 Korting 10,-
7921 Korting 10,-
Welke doen het nou nog? 7921 sowieso niet, dacht ik.
waarom bij mij dan niet? ik vind dat maar raar hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef Fiorenza het volgende:
04.08.08 1304 Korting 1 5,-
04.08.08 7848 Korting 1 10,-
werkten vandaag bij mij
van mij staat er nogquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ja die gebruikte ik ook voor mijn jas...
Helaas zijn die bestellingen verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |