Dat kreeg ik dus ooooookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef B.ertha het volgende:
'ongeldige rabat code'.
Bij mij niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef Addict89 het volgende:
Zowel bij mij als bij mijn zusje doen 7848 en 1304 het nog gewoon hoor? Ook tegelijk.
Hmm stomme H&Mquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij stond er alleen 'ongeldige code'.
Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef Addict89 het volgende:
Zowel bij mij als bij mijn zusje doen 7848 en 1304 het nog gewoon hoor? Ook tegelijk.
Heb nog nooit een kortingscode gebruikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...
De laatste maand (4 bestellingen) heb ik op alle bestellingen deze code combinatie gebruiktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze gewoon bij hoe vaak een account een bepaalde kortingscode heeft gebruikt, en zetten er een limiet op...
Ja ik ook, maar who knows?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
De laatste maand (4 bestellingen) heb ik op alle bestellingen deze code combinatie gebruikt. En 1304 heb ik daarvoor ook bij zo ongeveer elke bestelling gebruikt.
Het zal wel een vaag, totaal onlogisch H&M systeem zijnquote:
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:13 schreef -moi- het volgende:
jojoortje, weet je zeker dat de bestelling nu goed is gegaan? Bij mij blokkeren ze m'n account als ik ongeldige rabat combinatie heb en dan zijn de bestellingen ook geblokkeerd..
As usual....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:16 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het zal wel een vaag, totaal onlogisch H&M systeem zijn.
Dat had ik laatst, toen ik een kortingscode had ingevuld die ik niet mocht invoeren zeg maar. Toen ik bij de kassa kwam had ik ook 'ongeldige rebat code' ofzo, en toen ik bij nog niet geleverde bestellingen keek had ik idd ook die melding die jij ook had. Belletje met de klantenservice, toen hadden ze de blokkering opgeheven, toen was het weer weg..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Oh hmm.. Iemand die wel wat besteld heeft en ook een technische fout daar heeft?
Oja dan zal het wel goed zijn gegaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Dr stond er bij dat de kortingen er vanaf gingen en heb al een orderbevestiging gekregen, of zegt dit niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |