abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28880365
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie



Handige links:
[Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
Officiele site
Officiele Rush Hour site
Simtropolis, voor al je plugins
Simcity Central
Official Pegasus Productions (PEG) site
Full Strategy Guide

Tips/Hints:

Als je het introfilmpje weg wil hebben moet je dit doen:
- Ga naar de snelkoppeling waarmee je het spel opstart;
- Rechtermuisklik, eigenschappen;
- Bij doel het volgende neerzetten:
C:Program FilesMaxisSimCity 4 DeluxeAppsSimCity 4.exe" -intro:off

Veel grafische kaarten hebben geen ondersteuning voor een 'backing store', waardoor gebouwen en andere dingen, zoals wegen en golven, raar gaan doen tijdens het scrollen. Een oplossing voor dit probleem is een kleine wijziging in het bestand "Graphic Rules.sgr". Open dit bestand met een tekstverwerker (bijvoorbeeld kladblok), zoek deze regel op en verander false in true.

property noPartialBackingStoreCopies false

Het enige nadeel hieraan is dat de scrollsnelheid flink daalt.


Vorige delen:
| 01 | 02 | 03 | 04 |05 | 06 |07 | 08 |09 | 10 |11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/706147/5/30#27422938]zaterdag 28 mei 2005 00:29 schreef Falco het volgende:
Mijn guide om keer in een heule hoop stappen een stad uiteindelijk winstgevend te laten worden:

- Begin met de goedkoopste elektriciteitscentrale: de kolencentrale. Deze wordt aan de rand van de map geplaatst, zodat bijna de helft van de vervuiling niet in jouw stad zit
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
- Bouw daarom een industriewijk met de dense industrie het dichtst in de buurt van de kolencentrale. Het is dan meestal mijn bedoeling dat de industriewijk zich langs de rand gaat ontwikkelen.
- Vaak gooi ik ook een treinlijn met ene paar stations recht er door heen en ook een stuk of 4 a 5 busstops her en der verspreid.
- Overigens houd ik naast de kolencentrale een redelijk groot vlak open voor de landfill en de zogenaamde 'vervelende dingen' later.
- Vervolgens maak ik de residential areas (medium en high), die vaak aan het water liggen en redelijk dicht in de buurt van industrie zitten. In die residential zones zet ik twee waterpompen (bij het water natuurlijk) neer dan.
- Ook in dit gebied gooi ik ook wat busstops hier neer en trek ik de treinlijn door de woonwijk met 2 stations ofzo. Voor de gein wil ik de treinlijn dan soms wel eens splitsen in twee richtingen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
- Middenin de residential zone zet ik dan een hospitaal en een school neer. Deze krijgen in het begin van 20% van de funding. Ze gaan maar zeuren als ze meer nodig hebben
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Verder krijgen de sims wat vertier natuurlijk met parken en skaterinks en dat soort dingen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
- Ik creëer er vaak op de een of andere manier toch wel een plek (of het is wat zijdelings) tussen industrie en residential, waar dan de commercial zone (high, medium en light) begint. Deze houd ik redelijk klein, omdat de vraag in het begin toch niet groot is.
- Verder gooi ik in de beginstad een Fire Departement en Politiestation neer die zo centraal mogelijk liggen en dus alle zones bestrijken. Eventueel gaat hier de funding omlaag en dan wel naar ongeveer 50%.
- Dan leg ik waterpijplijnen zo economisch mogelijk neer, namelijk via een raster. Er is een grote lijn die als het ware verticaal gaat lopen over de hele map. En die heeft dan horizontale ribben die telkens 14 tiles uit elkaar zitten. Hierdoor krijgt net elk gedeelte van de stad genoeg water en is het aantal pijplijnen tot een minimum gereduceerd. Die krengen zijn namelijk vrij prijzig en ook in onderhoud geloof ik. Met zo'n raster hoef je ook niet zo lang na te denken over dat trekken van die vervelende waterpijpleidingen.
- Meestal heb ik op dit punt ongeveer 25% van mijn oorspronkelijke budget over. Ik laat de stad dan lopen en na een jaar of twee zit ie redelijk vol en heb je nog minder geld over. Die nare mevrouw die over je financien gaat, loopt flink te zeuren en uiteindelijk biedt ze je dan een toxic waste dump, armybase, missile dinges en een of andere gevangenis aan. Die zogenaamd vervelende dingen stop je weg in die hoek naast de kolencentrale, zodat men in je stad er zo min mogelijk last van heeft. Meestal ga je dan breakeven draaien.
- Verder kan je in RH ook snel een casino krijgen, die $ 300,- oplevert, ook niet gek
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
- Ik ga trouwens toch (als het moet) redelijk grote leningen aan en die gebruik ik dan zoveel mogelijk om extra zones te maken.
- Als het goed is, moet je stad dan uiteindelijk toch redelijk gaan lopen en stroomt het geld met bakken binnen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door ElmarO op 17-07-2005 13:38:03 ]
  Moderator zondag 17 juli 2005 @ 13:33:17 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28880378
fipo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 juli 2005 @ 13:33:40 #3
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28880384
Misschien iets leukers? Wat screenshots in de OP te gooien?

En nog iets. Welke set heb ik nodig om het land te verlagen voor een snelweg te verzinken?
pi_28880435
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef AMD64 het volgende:
Misschien iets leukers? Wat screenshots in de OP te gooien?

En nog iets. Welke set heb ik nodig om het land te verlagen voor een snelweg te verzinken?
Klik en dan de Hole Digging Lot.

--Edit--

Zal ik misschien later op de middag wel doen.


[ Bericht 4% gewijzigd door ElmarO op 17-07-2005 19:27:24 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 13:48:13 #5
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28880643
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klik en dan de Hole Digging Lot.

--Edit--

Zal ik misschien later op de middag wel doen.
Bedankt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Over het hoofd gezien
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 juli 2005 @ 14:30:08 #6
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28881556
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef Renesite het volgende:
fipo
wat een matige tvp
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie



om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_28881737
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klik en dan de Hole Digging Lot.

--Edit--

Zal ik misschien later op de middag wel doen.
d'r is wat mis met de quote in de OP kijk er eff naar zou ik zeggen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(verkapte tvp
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

a was niet jou schuld, er zat een fout in de wiki ..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

das ook weer opgelost
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 juli 2005 @ 14:55:02 #8
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_28882340
Mijn grootste stad, avanville
inwoneraantal : 922.000
region : 3.200.000

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie


bij voorbaat mijn excuses voor het niet resizen.
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_28882369
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef Quickbeam het volgende:
Mijn grootste stad, avanville
inwoneraantal : 922.000
region : 3.200.000

[[url=http://img293.imageshack.us/img293/1623/city6vg.th.jpg]afbeelding][/URL]

bij voorbaat mijn excuses voor het niet resizen.
je hebt een thumbnail gepost das prima
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hoe groote het plaatje daar achter is maakt niks uit (voor eigen risico enzo)

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
leuke stad
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 juli 2005 @ 14:56:51 #10
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_28882394
ja dat merk ik nu pas
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Widening the bell curve.. one step at a time
  zondag 17 juli 2005 @ 15:00:07 #11
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28882503
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef Quickbeam het volgende:
Mijn grootste stad, avanville
inwoneraantal : 922.000
region : 3.200.000

[[url=http://img293.imageshack.us/img293/1623/city6vg.th.jpg]afbeelding][/URL]

bij voorbaat mijn excuses voor het niet resizen.
Jeetje. Een nieuw Sim City Wonder is geboren.

Wat een stad. Hulde!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28884028
Me eerste voorstadje in me nieuwe region, nu 40k inwoners met een ander stadje ernaast waar nu al wat hightec staat. Ik maak eerst 2 goeddraaiende opgeleide stadjes voordat ik aan de metropool ten zuiden ga beginnen..

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie


Ik hou zelf niet zo van symetrie dus t loopt wat door elkaar enzo.. niet beter voor t verkeer, maar met de pathfinding mod bij de NAM loopt t wel goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met dank aan alle posters in dit topic om me wederom te motiveren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Where facts are few, experts are many.
  zondag 17 juli 2005 @ 16:13:41 #13
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28884357
Prachtige huizen Atreidez. Hoeveel inwoners heb jij dan alleen nu in dat dorpje die je zojuist aan ons laat zien?
  zondag 17 juli 2005 @ 16:13:52 #14
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28884360
Wat bouwen jullie vol
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat me ook altijd opvalt, bij de mega-steden heb je tot de rand hoogbouw, het wordt niet even netjes afgebouwd. k Weet niet hoe dat met Amerikaanse steden zit, maar het lijkt altijd een beetje vreemd..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 17 juli 2005 @ 16:17:30 #15
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28884455
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef MrTorture het volgende:
Wat bouwen jullie vol
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat me ook altijd opvalt, bij de mega-steden heb je tot de rand hoogbouw, het wordt niet even netjes afgebouwd. k Weet niet hoe dat met Amerikaanse steden zit, maar het lijkt altijd een beetje vreemd..
Wat ik nu uitvogel is langs de randen van mijn steden laagbouw te creeeren (LR) en in het midden (HR) echt van die torens
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 juli 2005 @ 16:17:35 #16
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_28884457
hoe krijg je meer high rise c$$$, en c$$. Ik heb in mijn steden wel een paar 4000/6000 torens maar het staat er niet vol mee. Ook snap ik niet waarom als ik rond de 750-800 inwoners kom hij gewoon stopt met groeien. Vaak zakt demand in terwijl ik naar mijn mening niks anders doe.
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_28884479
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef MrTorture het volgende:
Wat bouwen jullie vol
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat me ook altijd opvalt, bij de mega-steden heb je tot de rand hoogbouw, het wordt niet even netjes afgebouwd. k Weet niet hoe dat met Amerikaanse steden zit, maar het lijkt altijd een beetje vreemd..
Als je alleen maar high density gebruikt dan krijg je dat ja. Ik gebruik nu alleen low density en bij op en afritten zet ik wat higher density neer maar dat is echt schaars.. De metropool zelf wordt wel meer hoogbouw maar wel alleen in het centrum, en niet over de hele map, ik vind dat ook niet zo mooi, maar t betekent wel minder inwoners
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie


Dat plaatje is dus van een 40k stadje, maar je ziet maar een fractie natuurlijk
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Where facts are few, experts are many.
pi_28884614
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef Atreidez het volgende:
Me eerste voorstadje in me nieuwe region, nu 40k inwoners met een ander stadje ernaast waar nu al wat hightec staat. Ik maak eerst 2 goeddraaiende opgeleide stadjes voordat ik aan de metropool ten zuiden ga beginnen..

[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/newsim2.jpg]afbeelding][/url]

Ik hou zelf niet zo van symetrie dus t loopt wat door elkaar enzo.. niet beter voor t verkeer, maar met de pathfinding mod bij de NAM loopt t wel goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met dank aan alle posters in dit topic om me wederom te motiveren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kosten die grote Monorailstations die bij jou op het plaatje staat nou ook zo duur per maand?

[ Bericht 1% gewijzigd door ElmarO op 17-07-2005 16:40:22 ]
pi_28884671
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef Quickbeam het volgende:
Mijn grootste stad, avanville
inwoneraantal : 922.000
region : 3.200.000

[[url=http://img293.imageshack.us/img293/1623/city6vg.th.jpg]afbeelding][/URL]

bij voorbaat mijn excuses voor het niet resizen.
beetje simpele stad vind je niet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ook jammer dat zoveel gebouwen leeg staan
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 17 juli 2005 @ 16:29:31 #20
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28884741
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

beetje simpele stad vind je niet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ook jammer dat zoveel gebouwen leeg staan
Hij is simpel inderdaad. Maarja. Jammer van de gebouwen
  zondag 17 juli 2005 @ 16:33:48 #21
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28884791
Het is aldoor zo druk bij de verbindingen tussen mijn steden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 17 juli 2005 @ 16:35:39 #22
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28884818
Ik moet nodig rush hour es kopen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28885468
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
die better pathfinding enzo van de NaM is goed, al me'n steden krijgen opeens meer mensen en hoogbouw
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28885477
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:33 schreef -DailaLama- het volgende:
Het is aldoor zo druk bij de verbindingen tussen mijn steden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
let ik niet op, soms wel maar dan staat er heel snel een tol poortje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28885495
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef Atreidez het volgende:
Me eerste voorstadje in me nieuwe region, nu 40k inwoners met een ander stadje ernaast waar nu al wat hightec staat. Ik maak eerst 2 goeddraaiende opgeleide stadjes voordat ik aan de metropool ten zuiden ga beginnen..

[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/newsim2.jpg]afbeelding][/url]

Ik hou zelf niet zo van symetrie dus t loopt wat door elkaar enzo.. niet beter voor t verkeer, maar met de pathfinding mod bij de NAM loopt t wel goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met dank aan alle posters in dit topic om me wederom te motiveren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
die snelweg de grond in is wel cool
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop