Aankomende releases die je moet hebben:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 03-04-2003 17:11]
roy, u make me look bad
Heb jij soms een kladblok volgetypt eer de vorige topic was gesloten ???
quote:Nee is een standaard openings post die door iemand wordt bijgehouden en online ergens staat.
Op donderdag 3 april 2003 17:02 schreef ASSpirine het volgende:
Uhm...roy, u make me look bad
Heb jij soms een kladblok volgetypt eer de vorige topic was gesloten ???
quote:jij bent niet de enige die het druk heeft daarmee
Op donderdag 3 april 2003 17:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
wow, deel 22 nu alweer vol? Ik was zo druk met Zelda spelen dat ik hem nog niet ge-update had
quote:Nieuwe Soul Calibur II screenshots met Link in een lelijk pakje
Final Verdict
What we have here is a title that is pretty straightforward in presentation, and but not particularly demanding in the technical department. Side-by-side, the biggest differences make themselves apparent in the graphics department.That being the case, we'd have to recommend the GameCube version over the rest. It just has a smoother polish to the graphics, even if it doesn't have the higher-resolution textures that the Xbox has. If you're not a framerate stickler, however, then the Xbox version will work just fine for you. Plus, you'll never have to worry about memory card space.
Overall, though, GameCube is the way to go.
Overall Winner: GameCube
PN 03 screens+filmpje
Nieuwe Ikaruga screenies :
Overige Cube Waren:
Megaman Network Transmission Teaser
Aangezien ik tot en met volgende week donderdag in mijn tentamens zit kan het zijn dat ik wat minder/langzamer het nieuws post . Daarbij komt ook kijken dat ik de laatste tijd niet echt veel schokkende dingen tegenkom meestal nieuws in de vorm van plaatjes/filmpjes voor PN 03/SCII/F-Zero etc
. Dat komt natuurlijk onder andere doordat de E3 langzaam aan in zicht begint te komen en vooral Nintendo nu de komende maand weinig meer van zich zal laten horen
. Het is maar dat je het weet
en bij deze wil ik afsluiten met een
picje
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 03-04-2003 20:51]
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:09 schreef febster het volgende:
quote:Maar dit zwaard en schild kan ik niet plaatsen...
Indien je japanse spellen importeert en gaat spelen, NIET OP DEZELFDE MEMORYCARD SAVEN..., Japanse spellen zullen de card formatteren naar het japanse formaat en de savegame er schoon op zetten (daar gaan je zelda en metroid prime saves )
Ff leuke FYI dacht ik zo...
quote:Volgens mij heeft zowat iedereen (die hem niet importeerd) besteld bij www.dimensionplus.nl
Op donderdag 3 april 2003 19:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als die bonusdisk voor zelda echt zo zeldzaam word wil ik hem zo snel mogelijk bestellen. Welke winkel raden jullie aan? En heb ik dan 100% zeker die disk?
quote:Ohw, das dan veranderd
Op donderdag 3 april 2003 21:29 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Het enige wat ik zie is dat ze wel Zelda: TWW leveren, maar dat voor nieuwe reserveringen niet toegezegd kan worden of die bonusdisc erbij zit...
En ik heb ook best wel zin in SC II eik... Wanneer released die in Europa?
quote:Hah, die heb ik vanmiddag al bij lik-sang besteld, 'k heb er een aantal filmpjes van gezien, ziet er werelds uit
Nieuwe Ikaruga screenies:
Gameboy Player n.n.b. 15 mei 2003
Gameboy Player -Import- n.n.b. 26 mei 2003
(Object - Prijs - Release Datum)
Nu is dat natuurlijk geen garantie dat het dan ook echt zo is, maar iig een richtlijn
Presentation
All the trimmings, fast load times, a more simplified replay system, flashier cars, but still a lack of official licenses. 8.0
Graphics
This score may be the same as the original's, but the visuals are definitely improved. Standards change, but Burnout 2 is still a super-fast, beautiful racer. 8.0
Sound
Brought into the world of DPLII, it now features the separated whish of passing cars and echoing tunnel chambers. Soundtrack composition is also better. 8.0
Gameplay
Much faster gameplay, more cars, more tracks, more everything; king of high-octane racing. But the dumbed down, easier arcade gameplay isn't quite the happy medium we were hoping for. 9.0
Lasting Appeal
Incredibly addictive four-player Crash mode, intense two-player racing, and a far deeper single-player mode. Still missing randomized weather, but this is a great step forward. 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.5
Doet me denken aan Super Baseballstars Professional op de oude Neo Geo, een superspel was dat, en als dit qua gameplay ook maar enigzins daarop gaat lijken wordt dit een multiplayer topper !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |