en een kogelvrijvestquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:26 schreef demins het volgende:
Voor Brian zijn nieuwe gedicht heb je een wapenvergunning nodig!
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vraag me trouwens af wanneer hij voor het laatst zijn eigen garnaaltje gezien heeft.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!
Die gaat ze niet krijgen (vanavond iig niet denk ik)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je dat het rustig blijft als Amanda haar test krijkgt ?
Jaja lees wat je wilquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Gezien de saaiheid van de afgelopen week gaat het er bepaald op lijken dat deze avond nog veel spanning en sensatie zal gaan brengen!![]()
Nou ik zie nog de scene van Natas toen Syl als bewoner kwam. Syl keek alleen maar naar haar ! Was met Stefan volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Natasia beweert nooit jaloers te zijn....
En hoe zit dat dan als anderen meer aandacht krijgen dan zij?
hrm-tje hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!
Bij jou of bij mij ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Gezien de saaiheid van de afgelopen week gaat het er bepaald op lijken dat deze avond nog veel spanning en sensatie zal gaan brengen!![]()
Heb jij je eigen vagijn nooit bekeken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Soms, heel soms, snap ik je niet ???
![]()
Brian wacht liever een paar maandenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat ze niet krijgen (vanavond iig niet denk ik)
Nou ik geloof er niks meer van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Mijne heren niets tast mijn geloof zo aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij je eigen vagijn nooit bekeken?![]()
Je bent wel héél openhartig!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijne heren niets tast mijn geloof zo aan
Als een vette vagijn
Als ik er een zie, verlies ik mijn verstand
En nemen demonen bezit van mij
Ik wil mij erin onderdompelen
Van mijn voetpezen tot mijn voorhoofd
Ik verdwijn er een maand in ongezien door
enig oog.
![]()
Erg spannendquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Leuk ze gaan weer tv kijken.
Ik zou zeggen lees ff terugquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft er gekookt? Of hebben ze gelijk maar gebruik gemaakt van 1 van hun 2 wekelijkse bezorgmaaltijden??
huub, eric, amanda en nog iemandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft er gekookt? Of hebben ze gelijk maar gebruik gemaakt van 1 van hun 2 wekelijkse bezorgmaaltijden??
Volgens mij Amanda en Huub voornamelijk. Wel met behulp van geloof ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
Syl.quote:
Nou dat is ook echt interessant.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Iedereen gaat zijn/haar mening geven over Lieke's intenties.
En U bedoelt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef solara4 het volgende:
nog een keer
Dat vind ik nou ook zo laf hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
Daar ben ik erg blij meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
ik heb een icoon erop gezet en die was ik aan het proberen en de 2de keer deed ie het......
Dit is COS, geen SC, sorry.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
ik heb een icoon erop gezet en die was ik aan het proberen en de 2de keer deed ie het......
Dat zien ze bij Tien ook. Op de site maakten ze er al een opmerking over en nu schrijven ze dit :quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
Brian heeft er weer een stevig glas whiskey bij
quote:20:35 - De verlossing
Huub vraagt tijdens het eten aan Brian hoe het gaat met het instuderen van ‘Redemption Song’ van Bob Marley. Brian vertelt trots dat het voorspoedig gaat. 'Redemption' staat voor verlossing, misschien kan het nummer Brian inspireren om zichzelf te ‘verlossen’ door Amanda de zwangerschapstest te laten doen? Want nu heerst er alleen grote twijfel, de waarheid zou kunnen opluchten…
Natas moesten ze nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt dat har kindjuuuuuuuus ingeschreven staan bij een modellenbureau.
Je meent het.
Slow Chat (staat ook in de OP trouwens van elke COS)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:58 schreef solara4 het volgende:
wat is een SC dan
oke thxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slow Chat (staat ook in de OP trouwens van elke COS)
nee nog steeds niet...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef solara4 het volgende:
wat lult ie nou, is die zwangerschapstest nu al gedaan dan![]()
![]()
ik weet niet, ik heb een hekel aan zwangerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
Heeft een zwangerschapstest een houdbaarheidsdatum ?![]()
en wat dan nogquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch denk ik dat Huub gaat zakken in de popie jopie poll.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch denk ik dat Huub gaat zakken in de popie jopie poll.
Die gozer teert op populariteit, hij doet alles voor TVquote:
Ik zie Brian er voor aan om z'n eigen urine te gebruiken. Zo snugger is ie wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit een zwangerschapstest moet je toch met ochtendurine doen.
tegenwoordig niet meer, kan elke minuut van de dagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
daarom zit hij ook in een tv-programmaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gozer teert op populariteit, hij doet alles voor TV
Niet perse, mag tegenwoordig op elk uur van de dag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
Dan gaat hij nu de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gozer teert op populariteit, hij doet alles voor TV
nee, brian heeft hem zelfs nog niet gegeven...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Heeft Amanda nou al die zwangerschapstest gedaan?
Dan had je het echt wel gelezen hierquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Heeft Amanda nou al die zwangerschapstest gedaan?
OMG, is ie bang ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee, brian heeft hem zelfs nog niet gegeven...![]()
Masterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:13 schreef carpediem23 het volgende:
Als het een meisje is noemen ze haar vast Nena
Natasia Blankquote:
Heel goed, Japio heeft nu een klik-knop om hem te activeren ! Grappig !!!quote:
"click to activate"?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel goed, Japio heeft nu een klik-knop om hem te activeren ! Grappig !!!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef Dogga het volgende:
Oh jairo is nu ook een kindje van god..pff
Hoe anders danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef proh het volgende:
[..]
"click to activate"?
oh is dat de manier om Joop in beweging te krijgen?![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Ze hebben het over hun adresgegevens en Wikipedia.
Eric vertelt Amanda dat ze zonder vaste woon- en verblijfplaats is.
Amanda: ja ik weet ook niet waar ik woon.
Koninklijkwaardig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Amanda Diana Tatjana Menje Balk
Kolere wat een naam.
Male-bonding.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:27 schreef Ionesco het volgende:
waar de fuck zijn brian en jaap mee bezig?![]()
je moet oppassen met wat je hier zegt, eric heeft hier vanwege zijn huub-link veel fansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind die Eric zo'n irritante faggot/meeloper![]()
Zoiets leek me ook idd het geval, anders komt ze niet even langs lijkt mequote:
Ik vind dat zo'n watje, maar ok, smaken verschillen.quote:
scherp!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Amanda willen stoppen met roken omdat zij ook denkt dat ze zwanger is ??
ik zag haar straks wel een klein slokje nemen terwijl ze roze sokjes aan het brian wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ze al gedronken vandaag eigenlijk ?
Een heel glas baileys met choco!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ze al gedronken vandaag eigenlijk ?
Als ze die die breipennen maar niet voor iets anders gaan gebruikenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef proh het volgende:
[..]
ik zag haar straks wel een klein slokje nemen terwijl ze roze sokjes aan het brian was![]()
Hilversum?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets leek me ook idd het geval, anders komt ze niet even langs lijkt me
ik vrees van wel, tv maken hè.... of is het fisiek geweld?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze die die breipennen maar niet voor iets anders gaan gebruiken![]()
Lieke woont in het bos, vlak bij de villa, in een eigen huisje. Ze vertelde dat het ongeveer 2 km van DGK is.quote:
Drie glazen per dag en blowen is daar nu bijgekomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Eric vraagt aan Huub wat hij wil drinken en kiest voor een kopje thee met suiker (blijkbaar is ie al over de "tax" met de 3 glazen alcohol)
Dat weet ik niet. Toen de test kwam, wist Brian er vermoedelijk wel van. Ik kreeg die indruk vooral door de manier waarop hij 'de boodschappen' ging ophalen en hoe hij Japio afwimpelde toen hij de test in z'n broekzak had gestopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef kybe het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Amanda die zwangerschaps test zelf heeft besteld?
Dacht dat Brian het gisteren op de boodschappenlijst had gezet, maar de anderen wisten daar wel vanaf.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef kybe het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Amanda die zwangerschaps test zelf heeft besteld?
Vergis je niet in de kracht van Brianquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef havefun het volgende:
Ik leg die Brian zo om man
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de kracht van Brian
Oh ik dacht eerst nog dat hij voor de grap naar binnen was gebracht,van de week zei Amanda wel een paar keer dat ze zo vaak moest plassen(is toch wel een van de eerste tekens)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Toen de test kwam, wist Brian er vermoedelijk wel van. Ik kreeg die indruk vooral door de manier waarop hij 'de boodschappen' ging ophalen en hoe hij Japio afwimpelde toen hij de test in z'n broekzak had gestopt.
Sorry, was te nieuwschierig en heb op VOL gekeken. Brian heeft hem echt ontvreemd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef CARLAK het volgende:
Is het echt zo dat Brian een zwangerschapstest heeft ontvreemd?
Kijk dat is nou een inhoudelijke postquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef havefun het volgende:
Ik leg die Brian zo om man
Die ligt toch nog steed op de bodem van het zwembad?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Oh ze krijgen de gouden kliko te zien....
Oh wil hij misschien een geintje mee uithalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Ik las bij de buren dat brian zelf die test heeft besteld.
Hoe lees je bij de buren dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Sorry. Ik heb dat soort posten waarschijnlijk niet in mij. Te laag nivo. Maar ik hoop toch wel dat ik ook mag blijven posten. Ik ben eenzaam en leef van een uitkering. Natasia zei het al. Zonder mij te kennen kon zij mij al kwalificeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een inhoudelijke post![]()
tv kijken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:59 schreef solara4 het volgende:
vertel wat gaat er gebeuren om 22.05
Denk eerder dat hij het achter houdt omdat anders alle bewoners er zich mee gaan bemoeien. Hij zal het vanavond ofzo wel aan haar geven met de mededeling het stiekum te doen. (wat mij ook wel verstandig lijkt...)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Oh wil hij misschien een geintje mee uithalen![]()
De kracht van het woord?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan mag hij hem in z'n zak houden natuurlijk. Beter geweest als hij z'n eigen lichaamsvocht in z'n zak had gehouden of in speciaal rubber. Zeker bij Amanda die nog jong is en soms iets kan vergeten. Je mag de verantwoordelijkheid nooit bij haar leggen is mijn mening.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Ik dacht dat ik ook wat zag, maar twijfel of het de mok van Amanda of Huub wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef Ashrak het volgende:
Heb ik nu gedroomd of heeft Eric echt Amoretto in de thee van Huub gedaan ?
Raymann is laat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef havefun het volgende:
Wat gaan ze nu kijken?
de gouden kliko, dat is voor hun opgenomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef havefun het volgende:
Wat gaan ze nu kijken?
Het was de mok van Huub .... daarom vond ik het zo vreemd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook wat zag, maar twijfel of het de mok van Amanda of Huub was
Hij zou het goed als mossel doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is Japio toch een zandzak...... Hij straalt geen grammetje activiteit uit.
[afbeelding]
Die moest weer terugquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Die ligt toch nog steed op de bodem van het zwembad?
Ooh die buren.quote:
Ik verwacht ook echt niet dat ze stopt met drinken/roken tijdens een zwangerschap. De baby wordt dan iets van 2500 gram en van Amanda kan je verwachten dat ze dat wel prettig vindt omdat een 3500 gram kind er misschien moeilijker uit te persen isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:59 schreef proh het volgende:
zwanger of niet, ze rookt nog gewoon hoor:
[afbeelding]
Ja ik weet dat het verwarrend isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ooh die buren.Als het over de buren gaat dan denk ik altijd dat het gaat over de Febo, maar dat is natuurlijk weer een andere familie.
Tja, t'is even wennen als je hier nog niet zo lang rondloopt.
![]()
Ja ofdat ze denkt dat baby's bezorgt worden per ooievaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik verwacht ook echt niet dat ze stopt met drinken/roken tijdens een zwangerschap. De baby wordt dan iets van 2500 gram en van Amanda kan je verwachten dat ze dat wel prettig vindt omdat een 3500 gram kind er misschien moeilijker uit te persen is![]()
Nee idd de gaten zitten in de vloerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ofdat ze denkt dat baby's bezorgt worden per ooievaar.
Als jij er niet was.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het verwarrend isMaar idd, dat wordt er bedoeld met de Inet buren
Ze moest 'achter' blijven, de redactie wilde haar niet in de villa toelaten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef proh het volgende:
waar is lieke d'r vriendin?
ik hoorde het net, vaag...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze moest 'achter' blijven, de redactie wilde haar niet in de villa toelaten.
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze moest 'achter' blijven, de redactie wilde haar niet in de villa toelaten.
Ik vind dat klapvee wat dara bij rayamn is laat zit altijd zo nep. Ze moeten daar altijd verplicht lachen en klappen dat zie je zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef koppiesoep het volgende:
Ach ze kijken weer eens naar Rayman is laat.Leuk, maar ik word wel een beetje moe van zijn Sinterklaas fobie.
Maar ik moet wel zeggen dat Rayman zijn sterkste punt is dat hij niet alleen een ander in de zeik weet te zetten maar ook zichzelf.
En dat maakt hem juist zo sterk.
![]()
Mischien de uitslag van de zwangerschapstest en dat ie postief is en de eerste gouden kooi baby een feit isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke herhaalt al een paar keer dat ze beslist niet te lang mag blijven. Zouden de bewoners vanavond nog een verrassing krijgen ?
Das echt geen uitzondering hoor., dat moet volgens mij bij elke show. Als je niet klapt of lacht dan ga je verplicht 24 uur op water en brood.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind dat klapvee wat dara bij rayamn is laat zit altijd zo nep. Ze moeten daar altijd verplicht lachen en klappen dat zie je zo.
Ik zie een H en een AHquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:21 schreef CARLAK het volgende:
He, Lieke's vriendin komt uit de buurt van Groningen. Uit mijn woonplaats misschien?
Nee maar bij Raymon laat zie je die mensen altijd zo gemaakt lachen. Echt lachen als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Das echt geen uitzondering hoor., dat moet volgens mij bij elke show. Als je niet klapt of lacht dan ga je verplicht 24 uur op water en brood.![]()
Wat is jouw woonplaats dan?? Ik woon ook bij Groningen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:21 schreef CARLAK het volgende:
He, Lieke's vriendin komt uit de buurt van Groningen. Uit mijn woonplaats misschien?
Is echt iets goed mis met die gast, of hij is stiekem verliefd op Huub...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Ja leuk, Lieke is er een paar minuten en wie staat er óók weer met z'n neus bovenop... Eric!!!![]()
Eric wil gewoon altijd overal bij zijn.. ik krijg er de kriebels van!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is echt iets goed mis met die gast, of hij is stiekem verliefd op Huub...
Welnee joh, hij wil gewoon sexquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is jouw woonplaats dan?? Ik woon ook bij Groningen.![]()
Winschotenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is jouw woonplaats dan?? Ik woon ook bij Groningen.![]()
Dat vind ik nou juist lachen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Ja leuk, Lieke is er een paar minuten en wie staat er óók weer met z'n neus bovenop... Eric!!!![]()
Misschien is hij Lieke aan het testen ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Even OT. Er gaat niets boven Grunn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.
En wie dekt Syl?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia's bed wordt ook gedekt
[afbeelding]
[afbeelding]
... idd.. er gaat niks boven Groningenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef eeff het volgende:
WAT EEN STOM WIJF!!!!!
Het was toch Eric, die op het idee kwam en Lieke belde.........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Zelf ik ben geboren Groninger en gewerkt in Fulmer. Een plaatsje in de buurt van London. In een manege. Van de heer Hall.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.
hear hearquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Even OT. Er gaat niets boven Grunn.![]()
hij IS verliefd op huub, zeker weten, en dan wordt-ie heel opdringerigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef eeff het volgende:
[..]
... idd.. er gaat niks boven Groningen![]()
Dat kan je vergeten, dat deed hij ook bij Gaby nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
Eric........ ga nou eventjes weg....... 1 minuutje maar!
waarom? missen we wat met Lieke en Huub?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
Eric, rot toch op man!
Do you speak any Dutch?quote:
volgens mij gaat eric, als lieke de nieuwe bewoner zou worden, haar leven daar een living hell maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Lieke stuurt Eric subtiel weg....
Volgens mij kent hij de uitdrukking 3's a crowd niet...
Rellen!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke heeft duidelijk heel strikte opdracht snel te vertrekken, wat gaat er komen ?
[afbeelding]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef eeff het volgende:
Lieke... de foutste bezoeker van de gouden kooi
ben helemaal blij voor jou.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooi
Dank je voor de mededeling.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef eeff het volgende:
Lieke... de foutste bezoeker van de gouden kooi
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |