Lieke woont in het bos, vlak bij de villa, in een eigen huisje. Ze vertelde dat het ongeveer 2 km van DGK is.quote:
Drie glazen per dag en blowen is daar nu bijgekomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Eric vraagt aan Huub wat hij wil drinken en kiest voor een kopje thee met suiker (blijkbaar is ie al over de "tax" met de 3 glazen alcohol)
Dat weet ik niet. Toen de test kwam, wist Brian er vermoedelijk wel van. Ik kreeg die indruk vooral door de manier waarop hij 'de boodschappen' ging ophalen en hoe hij Japio afwimpelde toen hij de test in z'n broekzak had gestopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef kybe het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Amanda die zwangerschaps test zelf heeft besteld?
Dacht dat Brian het gisteren op de boodschappenlijst had gezet, maar de anderen wisten daar wel vanaf.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef kybe het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Amanda die zwangerschaps test zelf heeft besteld?
Vergis je niet in de kracht van Brianquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef havefun het volgende:
Ik leg die Brian zo om man
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de kracht van Brian
Oh ik dacht eerst nog dat hij voor de grap naar binnen was gebracht,van de week zei Amanda wel een paar keer dat ze zo vaak moest plassen(is toch wel een van de eerste tekens)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Toen de test kwam, wist Brian er vermoedelijk wel van. Ik kreeg die indruk vooral door de manier waarop hij 'de boodschappen' ging ophalen en hoe hij Japio afwimpelde toen hij de test in z'n broekzak had gestopt.
Sorry, was te nieuwschierig en heb op VOL gekeken. Brian heeft hem echt ontvreemd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef CARLAK het volgende:
Is het echt zo dat Brian een zwangerschapstest heeft ontvreemd?
Kijk dat is nou een inhoudelijke postquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef havefun het volgende:
Ik leg die Brian zo om man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |