mjah, heb t ff opgezocht en krijg ook heel sterk de indruk dat dit niet juf judith isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
Wat denken mijn lieve mede-FOKkertjes daarvan?
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
Juf Judith zou hier niet posten. (..........die zou dat telefonisch doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Beste Juf Judith,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!Dat vind ik ech heel erg leuk!
Er wordt druk gespeculeerd of ik wel de 'echte' juf Judith uit de Gouden Kooi ben![]()
A.s. dinsdag zal ik o.a. een mooi liedje van een van mijn leerlingen zingen (ben super trots op haar), dan weten jullie gelijk dat ik toch echt Juf Judith ben!![]()
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden! Groetjes Judith
Top, Judith rules!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!Dat vind ik ech heel erg leuk!
Er wordt druk gespeculeerd of ik wel de 'echte' juf Judith uit de Gouden Kooi ben![]()
A.s. dinsdag zal ik o.a. een mooi liedje van een van mijn leerlingen zingen (ben super trots op haar), dan weten jullie gelijk dat ik toch echt Juf Judith ben!![]()
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden! Groetjes Judith
zo dat was effe lachen zo vroeg op de morgenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Deze film is mede mogelijk gemaakt door Juf Judith!
Dank je wel makers van de film! Hij is... briljant!![]()
Klopt, ik kan ineens heel mooi zingen enzo. En ben bij de zelfde plastische chirurg als Amanda geweest voor mijn tieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
LSquote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ineens heel mooi zingen enzo. En ben bij de zelfde plastische chirurg als Amanda geweest voor mijn tieten.![]()
Ahum...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Deze film is mede mogelijk gemaakt door Juf Judith!
Dank je wel makers van de film! Hij is... briljant!![]()
hahaha dank voor je lieve woorden Pietjepuk... doet me wat hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ahum...
Na het aanschouwen van de streams van gisteravond, en het door Juf Judith vertolken van dat (overigens mooie!) liedje van een van haar favoriete leerlingen moet ik toch mijn aanvankelijke mening zo'n graadje of 180 ombuigen.
En dat nog wel op de vroege ochtend.
Hoe dan ook: Juf Judith, wees welkom alhier!
Ook gisteravond heb ik weer genoten van je prachtige, welluidende stem en bijpassende persoonlijkheid.
En ondanks dat ik een fervent en erkend Brainless-hater ben moet ik toegeven dat je gebaar naar hem toe er een was van een grote bijzonderheid. De blikken die je met hem wisselde tijdens het spelen van 'zijn' liedje waren veelbetekenend, prachtig en ontroerend.
Ook was het mooi om te zien dat de anders zo volkomen paranoïde Brainless dit keer eens zonder destructieve bijgedachten kon genieten.
Ik zeg het nog eens, en zeker niet voor het laatst: Judith, je bent een bijzonder en prachtig mens!
Als we dan toch met verzoeknummertjes gaan beginnen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Juf...wil je volgende week het liedje SHE zingen..... als..alsj..alsjeblieft
![]()
Ik kan dat helaas niet beloven....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Juf...wil je volgende week het liedje SHE zingen..... als..alsj..alsjeblieft
![]()
Ja toevallig wel, dancing in the dark. Let me guess dat is niet je favorietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als we dan toch met verzoeknummertjes gaan beginnen....![]()
Judith, heb je nummers van Bruce Springsteen op je repertoire staan?
Helaasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
![]()
Veel succes vanavond (gaat nog wel door toch?)
Blinde kip!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
komt juf judith vanavond nog zingen?
Jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef JufJudith het volgende:
[..]
HelaasWas toch allemaal tekort dag. Maar wat in het vat zit verzuurt niet! Dus wellicht toch nog binnenkort.
Vind het zelf wel jammer hoor!![]()
Goed geraden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, dancing in the dark. Let me guess dat is niet je favoriet![]()
Maarre zoals ik net al zei... het gaat natuurlijk om de lessen aan de bewoners...maarre wel lief dat jullie al die verzoekjes vragen!
![]()
Dinsdag ben ik er weer hoor! Dan gaan we de liedjes instuderen waar de bewoners voor gekozen hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
JammerNouja, dan kan ik met een gerust hart naar mijn andere feestje gaan en lees ik later wel hoe het af is gelopen met alle bezoekers
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |