de gouden kliko, dat is voor hun opgenomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef havefun het volgende:
Wat gaan ze nu kijken?
Het was de mok van Huub .... daarom vond ik het zo vreemd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook wat zag, maar twijfel of het de mok van Amanda of Huub was
Hij zou het goed als mossel doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is Japio toch een zandzak...... Hij straalt geen grammetje activiteit uit.
[afbeelding]
Die moest weer terugquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Die ligt toch nog steed op de bodem van het zwembad?
Ooh die buren.quote:
Ik verwacht ook echt niet dat ze stopt met drinken/roken tijdens een zwangerschap. De baby wordt dan iets van 2500 gram en van Amanda kan je verwachten dat ze dat wel prettig vindt omdat een 3500 gram kind er misschien moeilijker uit te persen isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:59 schreef proh het volgende:
zwanger of niet, ze rookt nog gewoon hoor:
[afbeelding]
Ja ik weet dat het verwarrend isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ooh die buren.Als het over de buren gaat dan denk ik altijd dat het gaat over de Febo, maar dat is natuurlijk weer een andere familie.
Tja, t'is even wennen als je hier nog niet zo lang rondloopt.
![]()
Ja ofdat ze denkt dat baby's bezorgt worden per ooievaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik verwacht ook echt niet dat ze stopt met drinken/roken tijdens een zwangerschap. De baby wordt dan iets van 2500 gram en van Amanda kan je verwachten dat ze dat wel prettig vindt omdat een 3500 gram kind er misschien moeilijker uit te persen is![]()
Nee idd de gaten zitten in de vloerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de kracht van Brian
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ofdat ze denkt dat baby's bezorgt worden per ooievaar.
Als jij er niet was.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het verwarrend isMaar idd, dat wordt er bedoeld met de Inet buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |