Eric wil gewoon altijd overal bij zijn.. ik krijg er de kriebels van!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is echt iets goed mis met die gast, of hij is stiekem verliefd op Huub...
Welnee joh, hij wil gewoon sexquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is jouw woonplaats dan?? Ik woon ook bij Groningen.![]()
Winschotenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is jouw woonplaats dan?? Ik woon ook bij Groningen.![]()
Dat vind ik nou juist lachen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Ja leuk, Lieke is er een paar minuten en wie staat er óók weer met z'n neus bovenop... Eric!!!![]()
Misschien is hij Lieke aan het testen ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Even OT. Er gaat niets boven Grunn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.
En wie dekt Syl?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia's bed wordt ook gedekt
[afbeelding]
[afbeelding]
... idd.. er gaat niks boven Groningenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef eeff het volgende:
WAT EEN STOM WIJF!!!!!
Het was toch Eric, die op het idee kwam en Lieke belde.........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Ja leuk, Lieke is er een paar minuten en wie staat er óók weer met z'n neus bovenop... Eric!!!![]()
Zelf ik ben geboren Groninger en gewerkt in Fulmer. Een plaatsje in de buurt van London. In een manege. Van de heer Hall.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ben daar geboren, stad Groningen, woon nu in England.
hear hearquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Even OT. Er gaat niets boven Grunn.![]()
hij IS verliefd op huub, zeker weten, en dan wordt-ie heel opdringerigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef eeff het volgende:
[..]
... idd.. er gaat niks boven Groningen![]()
Dat kan je vergeten, dat deed hij ook bij Gaby nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
Eric........ ga nou eventjes weg....... 1 minuutje maar!
waarom? missen we wat met Lieke en Huub?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
Eric, rot toch op man!
Do you speak any Dutch?quote:
volgens mij gaat eric, als lieke de nieuwe bewoner zou worden, haar leven daar een living hell maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Lieke stuurt Eric subtiel weg....
Volgens mij kent hij de uitdrukking 3's a crowd niet...
Rellen!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke heeft duidelijk heel strikte opdracht snel te vertrekken, wat gaat er komen ?
[afbeelding]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef eeff het volgende:
Lieke... de foutste bezoeker van de gouden kooi
ben helemaal blij voor jou.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooi
Dank je voor de mededeling.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef eeff het volgende:
Lieke... de foutste bezoeker van de gouden kooi
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
Lieke...de lekkerste bezoeker van de gouden kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |