En hoe Nataisa zich met één zin vele malen boven Brian kan verheffen!! LOLquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef solara4 het volgende:
ze snapt Brain al meer dan 100 dagen niet en ze probeert het ook niet meer........
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
Wat maakt Natasia een teringherrie met die kussens.
Ja, ik zit met koptelefoon op.
jaja, daar ben ik me nog steeds bewust vanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent Brian vergeten, die is nog véél irritanter...
Doet me ook terugdenken aan wat Bart op een bepaald moment zei over Brainless: Ik begrijp er geen reet van wat die jongen allemaal zegt!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
En hoe Nataisa zich met één zin vele malen boven Brian kan verheffen!! LOL![]()
Dat doet zijn moeder altijd!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo te zien verschoont Jaap niet vaak zijn bed ... hij lijkt er niets van te snappen.
LOL .. ik zat er net aan te denken toen hij in de dekbedhoes verdween.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Heej ik heb iemand gevonden met dezelfde avatar. Kijk maar eens in DGK Hooligansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Braaaaaajen nou?
Penis to be filled?
En jij dacht dat ik dat nog niet gezien had, alleen is er wat tekst verdwenenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej ik heb iemand gevonden met dezelfde avatar. Kijk maar eens in DGK Hooligans![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billie snapt niet echt wat er met de kussenslopen moet gebeuren. Ik zou zeggen , doe er een hoes om kussen in.
Wat een geklungel.
Over een maand of acht en half misschienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nieuwe gedicht mag niemand lezen... zegt tie
inderdaad, als het niet te eten is of het gaat niet over eten dan snapt jaap er niets van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billie snapt niet echt wat er met de kussenslopen moet gebeuren. Ik zou zeggen , doe er een hoes om.
Wat een geklungel.
Heb ook al mijn twijfels over het onderwerp eten hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
inderdaad, als het niet te eten is of het gaat niet over eten dan snapt jaap er niets van.![]()
Wat zou je denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
Amanda zit echt van Jaap weggedraaid, zou hij stinken ???
hij is een fastfood bitchquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb ook al mijn twijfels over het onderwerp eten hoor![]()
Wie poeder zaait zal as oogsten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Het gaat vast over zijn as vaderschap.
vraag me trouwens af wanneer hij voor het laatst zijn eigen garnaaltje gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft dus nog nooit ongepelde garnalen gegeten.Hij vraagt aan Braaaaaaaajen hoe dat moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |