HE hebben Brians kamer ingenomen, en Jaap heeft als tegenaktie beloofd dat hij op hun wc gaat schijten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
Owww, dus Rogier maakt ook nog een kansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef Clank het volgende:
Oh men.. Amanda heeft écht een buikje in dit.. uh.. jurkje (??)
Nope, Snollie weet nog van niks, voor zover wij weten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Miraaa het volgende:
Is er al een uitslag van de test ?Of heeft Brian hem nog steeds in zijn zak of heeft snollie hem al.
![]()
In het land der blinden is eenoog koning he ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....
En Jaap trapt daar in?
Hij zei het op een iets andere manier .. zoals jij het schrijft leest het een stuk prettiger !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
5 December nadert dan ook al weer met rasse schreden!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer in zijn rijmwoordenboek te kijken. Explanation, combination etc etc.
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
En Jaap gaat na het sporten gezallich naar de WC op de kamer van Huub en Eric.
Terwijl hij vanmiddag in gesprek met Brainless er niet over uit kon dat met name Eric zo ontzettend ranzig was en een smeerboel van dat toilet maakte.
Op TV lijk je altijd *kuch* dikkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Ik kan er nix aan doen, maar ik vind jaap er steeds dikker gaan uitzien.
Sja, Brian verzint de "grappen" en Jaap mag ze uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....
En Jaap trapt daar in?
Oke, de hamvraag van vanavond dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Snollie weet nog van niks, voor zover wij weten.
Ja Brian zit gelukkig ook nog vastquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Fikkert het volgende:
hola, ik ben lekker een weekje op wintersport geweest!, even de update topic gelezen en alleen gezien dat brian een beetje para was en sylvia gaat racen met huub, verder nog iets bijzonders ?
ik zie brian niet op de streams, maar hij zit er vast nog in ?????
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Bikkelen', mompelt Jaap voodat hij met één vloeiende beweging op de fiets loopband springt.
(nou ja, het eerste deel klopt)
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer in zijn rijmwoordenboek te kijken. Explanation, combination etc etc.
Dat is sinds 6 maanden de ommunis opinio!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.
Territorium afbakenen, in elke hoek pissen, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!![]()
kan hij dus ook al niet...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.
Cool plan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!![]()
heb je vandaag de c in de zon zien zinken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is sinds 6 maanden de ommunis opinio!![]()
Brian is er nog steeds ja, hij werd nog geplaagd door een vlieg waardoor hij genoodzaakt was om zichzelf te slaan, de beelden:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Fikkert het volgende:
hola, ik ben lekker een weekje op wintersport geweest!, even de update topic gelezen en alleen gezien dat brian een beetje para was en sylvia gaat racen met huub, verder nog iets bijzonders ?
ik zie brian niet op de streams, maar hij zit er vast nog in ?????
Volgens mij mis je iets...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Territorium afbakenen, in elke hoek pissen, dat soort dingen?
Tsja, dat is dan natuurlijk Huub's schuld, want die begon met het pissen in de tuin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij mis je iets...
Maar wij doorzien dat masterplan natuurlijk nog niet helemaal ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal zich binnenkort wel gaan ontvouwen."We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
Je bent Brian vergeten, die is nog véél irritanter...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef miesy het volgende:
mag het wtf wat minder huubje?
word een beetje irritant.
thanksquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Brian is er nog steeds ja, hij werd nog geplaagd door een vlieg waardoor hij genoodzaakt was om zichzelf te slaan, de beelden:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Ze zegt tegen Jaap dat hij niet moet proberen Brian te snappen, want dat doet zij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |