Idd, In de snackbar kan ze gewoon rustig haar coke wegsnuiven om de eetlust weg te drukken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Mama Tasja doet daar niet aan mee"
Eric: "Tasja niet of mama Tasja niet?"
Natasia, lachend: "Mama Tasja niet. Heel scherp van jou"
Onmogelijk !! Ze heeft niet alleen een maagband maar ook een neusband. Daarom praat ze zo raarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, In de snackbar kan ze gewoon rustig haar coke wegsnuiven om de eetlust weg te drukken...![]()
..én ze lag ook nog eens knus tegen Huub aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen is echt pissed dat Snollie in de masturbeer-room heeft geblowd.
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Billie dacht dus dat gamba's , garnalen waren, begrijp ik nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef solara4 het volgende:
wat is Brain aan het lezen, gebruiksaanwijzing voor de zwangerschapstest?????
Bron: Tijd voor visquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...
Je hebt gelijk. Een mens kan niet alles wetenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...
Dat het nog waziger kon was eigenlijk al een verrassing.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amanda wordt steeds waziger hè, die joint is er goed ingehakt...
Ach, ze heeft pas 3 glazen champagne en een jointje opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat het nog waziger kon was eigenlijk al een verrassing.
Tijd voor Pearle.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
wat is Jaap knap vanachteren
Hoe weet je dat ???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen is echt pissed dat Snollie in de masturbeer-room heeft geblowd.
Of de van Dale:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bron: Tijd voor vis
Gamba
Gamba is een veel gebruikte naam voor een grote groep garnalen uit één familie, de zogenaamde peneïde garnalen. Een garnaal is een schaaldier dat behoort tot de kreeftachtigen. Hierdoor ontstaat vaak verwarring in de benamingen 'scampi' en 'gamba'. Voor de duidelijkheid: een gamba is een grote garnaal en een scampi is een kleine kreeft. Wanneer ze als losse staarten worden verkocht is het verschil moeilijk te zien. De gamba wordt ook wel reuzegarnaal of Chinese garnaal genoemd.
die's leuk !!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Sonique het volgende:
hmm, appart...
Ze zijn eten aan het koken, en de camera van Jaap zoomt van de plasma (met het schilderij 'het laatste avondmaal' van Da Vinci) in op hem terwijl hij fiets...
Hij doet tenminste zijn best. Ik vind dat hij goed bezig isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Gigageil het volgende:
Jaap maakt ook wel een karikatuur van zichzelf met z'n witte bevlekte pa Tokkie T-shirt om zijn dikke pens![]()
Je kan zeker niet zeggen dat hij niet beweegt. Al zijn vet rolt nog kwartier na, na elke keer dat hij de trapper ronddraait.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij doet tenminste zijn best. Ik vind dat hij goed bezig is![]()
Neem er nog een!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
wat is Jaap knap vanachteren
denk nog es!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Het is niet gedraft.
Het is niet gedraaft.
Maar het is gedraven. Wij hebben gedraven. Ik heb gedraven. Hij heeft gedraven.
dacht ik.....![]()
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huun is geen slet, maar een hoerrrrrrrr..![]()
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat Jaap in de slaapkamer van Huub en Eric naar de WC?
Iets ruimer daar , plus Huub en Eric pesten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat Jaap in de slaapkamer van Huub en Eric naar de WC?
En dan lekker met dat viese zweterige lichaam in de keuken (zonder handen wassen ook nog eens)
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |