Volgens mij mis jij Demins' scherpte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis je scherpte demins.
Sourcy heeft dus een bril nodig![]()
Je hebt mijn ironie ook gemist!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis je scherpte demins.
Sourcy heeft dus een bril nodig![]()
Er gaat een wereld voor me open !quote:
Of ze is scherper dan wij samen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij Demins' scherpte.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
Die homo verhalen van Eric zijn voor mij net zo'n ergenis als Barcelona verhalen van Silvia.
DAn weet je wat je moet doen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
Die homo verhalen van Eric zijn voor mij net zo'n ergenis als Barcelona verhalen van Silvia.
Zolang ze het maar met hem doet en met niemand anders maakt het hem allemaal niks uit, schat ik zo in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:59 schreef Sporti het volgende:
Amanda zo stoned als een garnaal wat zou Brian daar van vinden?![]()
Ik gok op amandaquote:
Ja inderdaad ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ze het maar met hem doet en met niemand anders maakt het hem allemaal niks uit, schat ik zo in.
Die indruk kreeg ik ook al toen Amanda wilde opstaan en Huub haar terug trok en zei nog ff relaxen hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Huub gooit zijn eigen glazen bijna in tegenover Lieke......hij zit bovenin bij Amanda naar binnen te kijken en kan zich bijna niet bedwingen volgens mij ....![]()
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Huub gooit zijn eigen glazen bijna in tegenover Lieke......hij zit bovenin bij Amanda naar binnen te kijken en kan zich bijna niet bedwingen volgens mij ....![]()
Huub is gewoon net zo'n slet als Amanda,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Ach je weet hoe zoiets van mond tot mond gaat, al snel wordt het 'ze lagen bij elkaar in bed en Huub zat de hele tijd aan haar'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internet![]()
En Huub heeft Lieke wel duidelijk gemaakt dat hij gewoon zo is en dat dat ook niet gaat veranderen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internet![]()
cliché....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Huub is gewoon net zo'n slet als Amanda,tis alleen een man, sorry ik bedoel jongetje.
Tja, Een huis gevult met stereotype mensen, dan krijg je dat vrij snel...quote:
Sinds ik in Limburg werk komen sommige uitspraken heel anders bij me over.quote:
Zit ze te poepen in de Private??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Hallo Cheyenne, Yairo en lieve kijkbuiskinderen, slaap lekker.
[afbeelding]
Dagelijks, vitamine C.quote:
Sylvia zei gisteren dat zij ook geil van blowen wordt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij geil wordt van blowen.
Veelbelovend deze uitspraak.
Dat gaat een feestmaal wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef Clank het volgende:
Ze gaan met z'n vieren koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |