Amanda heeft al witte vloedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Syl spreekt de voice-mail in van Tilly.
De dames willen graag witte nagels.
En een wit jasje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:40 schreef STAP01 het volgende:
Zo te zien heeft Jaap alleen nog een witte broek nodig en witte schoenen:)
Ik dacht steeds dat jou icon een horloge was. Zie nu pas wat het is (bril)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
De laatste joint gaat in de fik. Huub heeft Amanda ook gevraagd denk ik.
Ze hadden er 3quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef miesy het volgende:
jeetje, hoeveel van die joints hebben ze daar wel niet?
Dat weet ze nog niet he, Braaaaajen heeft haar de test nog niet gegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef solara4 het volgende:
lekker als het zwanger is rookt ze nu een joint....
nee maar stel dat het zo is, dat moet ze dit niet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet he, Braaaaajen heeft haar de test nog niet gegeven.
Over 170 uurquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:44 schreef havefun het volgende:
Hoe laat begint het feest vanavond?
Het is nog geen 19.00 uur, kijkbuiskindje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Jointjes roken is toch ook leuker voor de kids dan Mami Nastasi die zit voor te lezen uit Paulus de Boskabouter![]()
Bos Kaboutah is het tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Jointjes roken is toch ook leuker voor de kids dan Mami Nastasi die zit voor te lezen uit Paulus de Boskabouter![]()
Dan nog een Bert erbij kunnen ze reklame maken voor Shebaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wordt het dan toch SHEA?
Ik zie er echt geen bril in, hoor!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jou icon een horloge was. Zie nu pas wat het is (bril)![]()
Voor ¤ 100 met een stel looney's door dat hok lopen? No way.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef Lady-night het volgende:
Hier iemand zich al opgegeven voor het feesst?
of ASHE of HASE of ESAHquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wordt het dan toch SHEA?
Als die dan nog niet kapot is geblowd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Der komt over 9 maanden een nieuwe bewoner
Ik mis je scherpte demins.quote:
jammer dat het geen HASH kan zijn, of Eric moet even z'n naam veranderen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
of ASHE of HASE of ESAH
Moet er echt niet aan denken, alhoewel ik ontzettend graag Brian is vreselijk zou willen beledigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef Lady-night het volgende:
Hier iemand zich al opgegeven voor het feesst?
Dank je die heb ik nu dus. Dr is geen Moer aan verderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis je scherpte demins.
Sourcy heeft dus een bril nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |