Die ligt toch nog steed op de bodem van het zwembad?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Oh ze krijgen de gouden kliko te zien....
Oh wil hij misschien een geintje mee uithalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Ik las bij de buren dat brian zelf die test heeft besteld.
Hoe lees je bij de buren dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Sorry. Ik heb dat soort posten waarschijnlijk niet in mij. Te laag nivo. Maar ik hoop toch wel dat ik ook mag blijven posten. Ik ben eenzaam en leef van een uitkering. Natasia zei het al. Zonder mij te kennen kon zij mij al kwalificeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een inhoudelijke post![]()
tv kijken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:59 schreef solara4 het volgende:
vertel wat gaat er gebeuren om 22.05
Denk eerder dat hij het achter houdt omdat anders alle bewoners er zich mee gaan bemoeien. Hij zal het vanavond ofzo wel aan haar geven met de mededeling het stiekum te doen. (wat mij ook wel verstandig lijkt...)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Oh wil hij misschien een geintje mee uithalen![]()
De kracht van het woord?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de kracht van Brian
Dan mag hij hem in z'n zak houden natuurlijk. Beter geweest als hij z'n eigen lichaamsvocht in z'n zak had gehouden of in speciaal rubber. Zeker bij Amanda die nog jong is en soms iets kan vergeten. Je mag de verantwoordelijkheid nooit bij haar leggen is mijn mening.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Ik dacht dat ik ook wat zag, maar twijfel of het de mok van Amanda of Huub wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef Ashrak het volgende:
Heb ik nu gedroomd of heeft Eric echt Amoretto in de thee van Huub gedaan ?
Raymann is laat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef havefun het volgende:
Wat gaan ze nu kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |