Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Thanks!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Veel plezier morgenEn trusten voor straks
![]()
ja, jij ben zóóóóóóóó traag.....quote:
oké, oké... eigenlijk moet er natuurlijk een groot hek om Duitsland heen, dan is het meteen duidelijk waar de grens loopt...quote:'Boven Gelderland eindigen de grenzen'?![]()
quote:Om de Randstad zouden ze een hek moeten plaatsen![]()
ik zag het ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
Moest belangrijke vraag beantwoorden in AKQ![]()
trustuh OA en veel plezier morgen![]()
neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
ik zag het ja...![]()
tssss, je wist het antwoord niet eens zeker.....![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
* HeaRt_woRm ook maar eens gaat![]()
Even tv kijken en dan lekker uitslapen![]()
![]()
Trusten![]()
fieuw.... ik voelde me al Remiquote:
Dan wens ik je veel succes met wat je ook moge doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
sorry sander, ik moest nog wat dingen doen. En het huis is nog niet schoon, dus ik moet weer verder eigenlijk.
Dan zie je me als het goed is morgennacht weer, aankomend nacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, koffie staat warm hier
Ik ga eens aan het werk, tot later misschien
Dankjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:23 schreef OA het volgende:
Môgge!...
![]()
Iedereen een fijne leutdag gewenst!!!![]()
![]()
beaucoup de plaisirquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooi OP weer gemaakt, ik ga nu trainen en daarna naar Groningen dus tot vanavond of morgen
![]()
fijne dag mensen
![]()
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?quote:
Een dubbele fietst er wel inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?
Ok! De senseo staat in de keuken!quote:
quote:
is dat een dubbel bakje water of een dubbel zo sterk bakkie, want die is wel lekker namelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik drink geen koffieben ik hier welkom?
een koffie kan echt niet hier hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik drink geen koffieben ik hier welkom?
ja-haaaa..ik ben net wakker...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja goedemiddag inmiddels!!
maar ik heb niet eens gedronken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is niet zo mooi dan! Ik ben inmiddels al een tijdje wakker weer. Maar geen kater what so ever!
Misschien heb je teveel geslapen, heb ik ook wel eens en dan ben ik ook wel aardig duf idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik heb niet eens gedronken......maar ben zo duf als een konijn....
![]()
Dubbel zo sterk bakkiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat een dubbel bakje water of een dubbel zo sterk bakkie, want die is wel lekker namelijk.![]()
ik denk dat ik juist te weinig heb geslapen....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel geslapen, heb ik ook wel eens en dan ben ik ook wel aardig duf idd.
Maar ja dit zou het KOFFIE topic niet zijn zonder te zeggen dat je wellicht een bakkie moet nemen!
lekker, dubbelsterke bakkies mag ik graag drinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dubbel zo sterk bakkie.
Wij gaan naar Koffie Heaven van Breda: het Douwe Egberts Cafe!
Genieten van een bakkie Heavenly Hazel
Ja dat is best lekker af en toequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker, dubbelsterke bakkies mag ik graag drinken
minder fijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Sta je dan bij het DE Cafe zonder geld.
En ben je inmiddels een beetje wakker??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik juist te weinig heb geslapen.......ben al met 3e bezig....
![]()
![]()
.afwachten dan maar of ik er goed wakker van ga worden....
![]()
Ja hier ook! Sta je rustig ff te kijken, moeten er ineens weer een stel van die leipe mensen langs je heen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Rustig hoor![]()
Ik ben net ook even door de V&D gelopen, en heel snel weer naar buiten gevlucht. Veels te druk.
Haha, ja heel herkenbaar. Ik was wel met de auto, maar ik ga een perfect plekje weten te bemachtigen op loopafstand van de V&D. Vorige keer had ik de Friends Box gekochtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Je struikelt ook over de kinderwagens, wieltjes van buggy's in je schoenen en gigalange wachtrijen voor parkeergarages. De stad staat op z'n kop met die koopjesonzin.
Gelukkig voor ons is het centrum op loopafstand.
De zwarte. Ik had echt heel graag de Central Perk Box gehad, maar in de tijd dat die uitkwam had ik niet genoeg geld. (lees: weinig tot geen geldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
De Friends box. Heb je de zwarte, of de Central Perk box?
Heb ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
De zwarte is mooi, het is dat ik de Central Perk box al heb.
Ik ga binnenkort weer eens beginnen met seizoen 1.
¤ 99,- is best goedkoop trouwens. CPbox was ¤129,-.
De enige box met alle seizoenen die ik nu nog wil hebben is de Shoebox van Sex and the City.
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor mequote:
Oh ja dat klopt idd! Dat was ook wel goed te zien dat hij 'm geregistreerd had.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat was wel een toffe aflevering inderdaad. Die was zo gehyped omdat ie geregiseerd was door Quentin Tarantino.
Dat zal dan ook wel een flinke vracht moeten zijn, denk ik zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
De portokosten lopen dan nogal hoog op jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De portokosten lopen dan nogal hoog op ja.
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen mee
Nee joh, dan nemen we gewoon de wagenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsen.
Oh, toch niet???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan wens ik je veel plezier. Ik ga niet in een auto'tje naar Indonesie.
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ze gff hoi en doei want ik heb nog steeds de pizza's niet gehaald. ..
moet ik 20 min fietsen om naar de aanbieding van de boer te gaan 3 american pizza's voor 5 eurie
hopelijk zijn er nog een paar anders ben ik de lul![]()
maar iedereen een goeie dagf toegewenst enige bericht van mij vandaag.
Ik plaatsvervang d'r even.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
En toen was het weer stil, zonder Kuuk!![]()
Weer even vrolijk als altijd?quote:
Dan ga je toch wat anders drinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik vond het niet te zuipen.
Dat was het probleem denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders drinken
Dat is het belangrijkste hèquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jah had gekund. Gelukkig ligt er hier wel zuipbaar spul in de koelkast, voor vanavond
Het is toch geen oneerbaar voorstel of dergelijke?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Nouuu.. Ik ga daar een keer over nadenken als je het niet erg vind
Ik fietste toen zelf ook niet hier denk ik, heb wel iets voorbij zien komen, maar het ging mij allemaal te snel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben hendig goed in vertalen. Maar niet in die talen die laatst allemaal voorbij kwamen fietsen hier.
Shoarma!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Wat eet jij vanavond?
Oef lasagna moet ik ook weer eens bouwen, dat is zooooo lekker. Wat kan daar nou aan mislukken??? En een pizza'tje scoren is ook geen strafquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Lasagna, uit zo'n pakje van Knorr Wereldgerechten. Ben erg benieuwd.
Als die mislukt eten we pizza van de pizzadude om de hoek waarschijnlijk.
Shoarma is ook wel lekker trouwens..
Bladen die niet gaar zijn??? Hoe the fuck doet ze dat dan?? Je moet die lasagna toch een ruim half uur in de over hebben op een graadje of 200 ofzo. Bij mij worden die bladen gewoon gaar hoor! Lekker die warme, dampende meuk er tussen scheppenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder krijgt het voor elkaar om een lasagna compleet te vernaggelen als ze die zelf maakt. Bladen die niet gaar zijn enzo.
Wellicht een enorme n00b-vraag, maar JDude en jij zijn een stelletje? Of vrinden of iets??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen idee wat ze verkeerd doet, maar in ieder geval iets. Vandaag gaan JD en ik het hendig beter doen in ieder geval.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wellicht een enorme n00b-vraag, maar JDude en jij zijn een stelletje? Of vrinden of iets??
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer tijd is voor een koffie.
Ik ging al kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
@ Frits; zie fotoboek.
Doe je het in ieder geval beter dan Chili tegen Braziliëquote:
DH is tof.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Desperate Housewives?!?!
Heb ik ook allebei de seizoenen van. Het eerste seizoen was een van de eerste cadeaux aan mijn vriendin, en vorige kerst het tweede seizoen het zoveelste cadeau voor haar. Nu een soort traditie (althans in mijn ogen)
Had eerst (bijna) gezworen om dat nooit te gaan kijken, maar ik ben er stiekem toch aan verslaafd geraakt!
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef JDude het volgende:
De lasagna staat in de oven te bakken!
Die ga ik ook weer eens bouwen binnenkort, tijd niet opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb mijn eten al op!
Pannenkoeken
![]()
Die wil ik binnenkort ook weer eens!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb mijn eten al op!
Pannenkoeken
![]()
* Noteertquote:
Hoi, doei!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eten
Tot straks enzo.
Eet smakelijk, iedereen die nog moet eten.
En en en en en en en???? Is het een beetje te nassen???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef JDude het volgende:
Nog even afwachten hoe de schaal uit de oven komt!
Lees: of we alsnog naar de Pizzastunter moeten.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Chocolademousse doet het ook wel goed na het eten.
Ik heb dat nog eens samen met mijn broer gemaakt (hij is kok) voor de hele familie, maar hij was net ff te sterk en te stijf zeg maar. Dus dat was niet echt een succes! Maar als ie goed is, is ie (zelfgemaakt) erg lekker!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat zeg ik.
Daar zijn die winkels ook voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Nooit geprobeerd om zelf chocomousse te maken. Lijkt me ook wel wat werk ook trouwens.
Ik hou het wel bij ordinair kopen in de winkel.
Slaaps!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gegeten, Buena Vista Social Club aangeslingerd, en met die muziek op de achtergrond ga ik eens even een uurtje powernappen
Sja, Kuuk en ik hebben het meeste ruimte ingenomen. Beetje bij kunnen kletsen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
Zo he, is niet hard gegaan vandaag.. moest iedereen net als ik werken?
Naja, ik ben er maar heel ff, want na een dagje hard werken ga ik biertjes drinken
Prima gewerkt, alleen omdat we zo vroeg klaar waren met de productie (14 uur), konden we nog even de hele fabriek een grondige poetsbeurt gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, Kuuk en ik hebben het meeste ruimte ingenomen. Beetje bij kunnen kletsen!
Wel lekker gewerkt nog?
Keurig keurig! En nou lekker bier drinken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima gewerkt, alleen omdat we zo vroeg klaar waren met de productie (14 uur), konden we nog even de hele fabriek een grondige poetsbeurt geven, maar alles ziet er nu ook spic en span uit, je kan weer van de vloer eten (bij wijze van spreken, er ligt geen eten meer op de vloer
)
![]()
Jazeker, ik word geacht om 21 uur in de stad te zijn, voor café Central aan de markt te Venloquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig keurig! En nou lekker bier drinken?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker, ik word geacht om 21 uur in de stad te zijn, voor café Central aan de markt te Venlo
Hoi Buzz!quote:Bonsoir![]()
Ik heb de koffie ingeruild voor een koud biertje![]()
Dankje...quote:
Oh, ik wist niet dat je zoveel topics gemist hebt. Dan moet je ze ff doorlezenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef BrandX het volgende:Dank dank!
Ik heb vijf topics gemist, en dus niets gemist...? dat is helemaal te wow!!!
Welke film heb je gezien???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben er weer...![]()
...net terug van de film....
![]()
hey vrolijke-frits....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien???
Hoi trouwens!!![]()
Ik weet het nog even niet, ben praktisch net wakkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey eer-ik....![]()
![]()
!!!! alles goed?
![]()
net wakker...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nog even niet, ben praktisch net wakker
Maar ik geloof dat het wel goed gaat
Et toi?
't is zeker een beetje laat geworden gister en ik moest er vandaag wat te vroeg uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net wakker......mhhhh is het een beetje laat geworden gister...?
![]()
hey BrandX...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:29 schreef BrandX het volgende:
he JJ, dus die film was leuk? dan ga ik er toch maar heen. Hij leek me al leuk, maar was wat aan het twijfelen er over.
ben ondertussen lekker Nederland Roemenie aan het kijken
yep...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is zeker een beetje laat geworden gister en ik moest er vandaag wat te vroeg uit
Dus zodoende heb ik van kwart voor 8 ofzo tot kwart over 2 even gepit
Klein tukkie kan een mens goed doen.
Ik ben er over uit, ik voel me goed
Maar, jij ook?
Goeie dag gehad?
Effe naar de bios geweest las ik
Ik ben woensdag naar de voorpremière geweest van 300, wat een ontzettend brute film is dat, zeker op IMAX! Maar terecht dat het voor 16 jaar en ouder is!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey vrolijke-frits....![]()
!! we wilde naar "300"maar die is verboden onder de 16 en mjjn zoon is pas 10...dus mochten we niet naar binnen..
...niet zo erg...
...we zijn dus naar "One Night At The Museum" gweest...
..super leuk en grappig...
![]()
![]()
Van kwart voor 8 tot kwart over 2 even??? Dat is toch best lang lees ik zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is zeker een beetje laat geworden gister en ik moest er vandaag wat te vroeg uit
Dus zodoende heb ik van kwart voor 8 ofzo tot kwart over 2 even gepit
Klein tukkie kan een mens goed doen.
Ik ben er over uit, ik voel me goed
Maar, jij ook?
Goeie dag gehad?
Effe naar de bios geweest las ik
Jah, 3 uur klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, kan gebeuren!! Lekker gewerkt wel?
lijkt iid adt we aleen zijn...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
een bed en een film icm een goed glas wijn is altijd wel goed idd
Zijn we de enigen vanavond?
Met BrandX erbij uiteraard...
't is niet bijster druk he...
of is vrolijke frits er ook nog?
Hehequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even met norah jones onder de douche staan![]()
Dat is heel niet verkeerd! Heb je snel gereden dan!quote:
Ik ben er toch JJ!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lijkt iid adt we aleen zijn.....geen plannen voor vanaaf?
oeeeh....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lijkt iid adt we aleen zijn.....geen plannen voor vanaaf?
't is racoon geworden, toch maar effe wat drukkere muziek, daar ik niet in slaap wil vallen (quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Dat is heel niet verkeerd! Heb je snel gereden dan!![]()
daar was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben d'r klaar voor, ik ga bier drinken
Tot morgen allemaal
ik ben er....quote:Op zondag 25 maart 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
Door jullie verveel ik me nu.![]()
Heeft het soms met die klok te maken die over een klein half uurtje één uur verder schiet![]()
Ik heb je gemist lieve schat...quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:47 schreef Sander170 het volgende:
Ik neem aan dat je met een laptop in bed ligt toch ????
Qua licht 's avonds is het wel lekker, zo'n uurtje vooruit, maar qua slapen heb ik toch liever een uurtje meerquote:Op zondag 25 maart 2007 03:15 schreef Sander170 het volgende:
Dat weet ik wel zeker helaas, moet er bijna van huilen geloof ik.
Anders ik wel, uitslapen is toevallig wel mijn grootste hobby.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Qua licht 's avonds is het wel lekker, zo'n uurtje vooruit, maar qua slapen heb ik toch liever een uurtje meer![]()
Precies ja vooral die andere websites, daar moet je het maar van hebben hé.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:23 schreef indahnesia.com het volgende:
uiteraard ook andere websites ja.
juistemquote:Op zondag 25 maart 2007 04:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies ja vooral die andere websites, daar moet je het maar van hebben hé.![]()
Haha, voor 2 e aan katten in je tuin rondlopen! Heb trouwens geen idee wat een beetje kat hier doet tegenwoordig!quote:Op zondag 25 maart 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, afgelopen ochtend drie van de vijf kittens die in de buurt van mijn huis rondzwerven en het eten uit mijn vuilnisbakken plukken, alles onder scheiten en 's nachts alles bij elkaar krijsen gevangen en in zakken weggebracht naar de lokale dierenmarkt aan de andere kant van de stad. Achter op de motor hebben ze het allemaal overleefd. Tevens kreeg ik er nog een euro per stuk voor ook. Daar ging ik al helemaal niet vanuit, want ik wilde er alleen vanaf
Bij terugkomst zat nummer vier me schrikachtig aan te kijken in het tuinhuisje. Maar eventjes wachten voordat ik die vang, want dat gaat nu toch niet lukken. Maar er loopt dus nog voor 2 euro kat rond in mijn tuin.![]()
nee, voor die paar centen hoef ik het niet te doen inderdaad. IK had er dan ook niet op gerekend dat die straatschoffies nog iets waard zouden zijn. 'Maar ze kijken zo lief he'... *kuch*quote:Op zondag 25 maart 2007 11:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, voor 2 e aan katten in je tuin rondlopen! Heb trouwens geen idee wat een beetje kat hier doet tegenwoordig!![]()
Ja ach, als ze je hele tuin vernachelen dan lijkt me dat wel een goede reden!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, voor die paar centen hoef ik het niet te doen inderdaad. IK had er dan ook niet op gerekend dat die straatschoffies nog iets waard zouden zijn. 'Maar ze kijken zo lief he'... *kuch*
Nee, de nek omdraaien kan ik niet. Wat er na de markt met ze gebeurd weet ik niet, maar mijn geweten is in ieder geval schoonquote:Op zondag 25 maart 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, als ze je hele tuin vernachelen dan lijkt me dat wel een goede reden!
Ik ken een vent hier in de buurt die kleine kittens gewoon de nek omdraait hoor! Wel zwerfkatjes trouwens!
Het nieuwe topic zit in de 1.000.000-series!
nee, nog steeds niet, net als 5 minuten geledenquote:
Ik wou dat iemand me een bakkie kwam brengenquote:
Ik had die post niet gezien van je!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, nog steeds niet, net als 5 minuten geleden
lekkere zondag ochtend muziek @ deep FM trouwens.
eerst freddy's en daarna vlinderquote:Op zondag 25 maart 2007 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had die post niet gezien van je!
Waar heb je uitgehangen dan?
Nee niet veel, ik moet vandaag gaan leren. Moet best een boel punten scoren om het vak te halenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eerst freddy's en daarna vlinder
Jij nog wat gedaan gister?
goed geregeldquote:Op zondag 25 maart 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Ik hoor net dat Kuukske koffie gaat zetten.
Zwart met suker graag!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Ik hoor net dat Kuukske koffie gaat zetten.
Ik moet deze week ook aardig aan de bak, de week erna weer tentamens en dan zit het er weer zo'n beetje opquote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee niet veel, ik moet vandaag gaan leren. Moet best een boel punten scoren om het vak te halen
Hehe, ja mooie tijd is dat idd! Kun je lekker geld gaan verdienen jonge!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet deze week ook aardig aan de bak, de week erna weer tentamens en dan zit het er weer zo'n beetje op![]()
Maandje vrij na de tentamens, en daarna examens.
En dan heb ik 15 weken vrij
Ik was even vergeten dat het stokbrood nog afgebakken moest wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja mooie tijd is dat idd! Kun je lekker geld gaan verdienen jonge!!
Eetsmakelijk!
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het stokbrood nog afgebakken moest worden
nu dus eerst nog een kwartier wachten tott de oven op temperatuur is, en dan nog een tijdje totdat het brood klaar is...
wat ga je in schagen doen dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:54 schreef buzzer het volgende:
Nog een bakkie en dan gaan we naar Schagen
laatste moet 't doen hequote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog 2 posts! Heeft iemand al een nieuw topic klaar staan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |