Dat is het belangrijkste hèquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jah had gekund. Gelukkig ligt er hier wel zuipbaar spul in de koelkast, voor vanavond
Het is toch geen oneerbaar voorstel of dergelijke?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Nouuu.. Ik ga daar een keer over nadenken als je het niet erg vind
Ik fietste toen zelf ook niet hier denk ik, heb wel iets voorbij zien komen, maar het ging mij allemaal te snel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben hendig goed in vertalen. Maar niet in die talen die laatst allemaal voorbij kwamen fietsen hier.
Shoarma!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Wat eet jij vanavond?
Oef lasagna moet ik ook weer eens bouwen, dat is zooooo lekker. Wat kan daar nou aan mislukken??? En een pizza'tje scoren is ook geen strafquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Lasagna, uit zo'n pakje van Knorr Wereldgerechten. Ben erg benieuwd.
Als die mislukt eten we pizza van de pizzadude om de hoek waarschijnlijk.
Shoarma is ook wel lekker trouwens..
Bladen die niet gaar zijn??? Hoe the fuck doet ze dat dan?? Je moet die lasagna toch een ruim half uur in de over hebben op een graadje of 200 ofzo. Bij mij worden die bladen gewoon gaar hoor! Lekker die warme, dampende meuk er tussen scheppenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Mijn moeder krijgt het voor elkaar om een lasagna compleet te vernaggelen als ze die zelf maakt. Bladen die niet gaar zijn enzo.
Wellicht een enorme n00b-vraag, maar JDude en jij zijn een stelletje? Of vrinden of iets??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen idee wat ze verkeerd doet, maar in ieder geval iets. Vandaag gaan JD en ik het hendig beter doen in ieder geval.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wellicht een enorme n00b-vraag, maar JDude en jij zijn een stelletje? Of vrinden of iets??
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer tijd is voor een koffie.
Ik ging al kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
@ Frits; zie fotoboek.
Doe je het in ieder geval beter dan Chili tegen Braziliëquote:
DH is tof.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Desperate Housewives?!?!
Heb ik ook allebei de seizoenen van. Het eerste seizoen was een van de eerste cadeaux aan mijn vriendin, en vorige kerst het tweede seizoen het zoveelste cadeau voor haar. Nu een soort traditie (althans in mijn ogen)
Had eerst (bijna) gezworen om dat nooit te gaan kijken, maar ik ben er stiekem toch aan verslaafd geraakt!
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef JDude het volgende:
De lasagna staat in de oven te bakken!
Die ga ik ook weer eens bouwen binnenkort, tijd niet opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb mijn eten al op!
Pannenkoeken
![]()
Die wil ik binnenkort ook weer eens!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb mijn eten al op!
Pannenkoeken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |