Haha, ja heel herkenbaar. Ik was wel met de auto, maar ik ga een perfect plekje weten te bemachtigen op loopafstand van de V&D. Vorige keer had ik de Friends Box gekochtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Je struikelt ook over de kinderwagens, wieltjes van buggy's in je schoenen en gigalange wachtrijen voor parkeergarages. De stad staat op z'n kop met die koopjesonzin.
Gelukkig voor ons is het centrum op loopafstand.
De zwarte. Ik had echt heel graag de Central Perk Box gehad, maar in de tijd dat die uitkwam had ik niet genoeg geld. (lees: weinig tot geen geldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
De Friends box. Heb je de zwarte, of de Central Perk box?
Heb ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
De zwarte is mooi, het is dat ik de Central Perk box al heb.
Ik ga binnenkort weer eens beginnen met seizoen 1.
¤ 99,- is best goedkoop trouwens. CPbox was ¤129,-.
De enige box met alle seizoenen die ik nu nog wil hebben is de Shoebox van Sex and the City.
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor mequote:
Oh ja dat klopt idd! Dat was ook wel goed te zien dat hij 'm geregistreerd had.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat was wel een toffe aflevering inderdaad. Die was zo gehyped omdat ie geregiseerd was door Quentin Tarantino.
Dat zal dan ook wel een flinke vracht moeten zijn, denk ik zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
De portokosten lopen dan nogal hoog op jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De portokosten lopen dan nogal hoog op ja.
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen mee
Nee joh, dan nemen we gewoon de wagenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsen.
Oh, toch niet???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan wens ik je veel plezier. Ik ga niet in een auto'tje naar Indonesie.
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ze gff hoi en doei want ik heb nog steeds de pizza's niet gehaald. ..
moet ik 20 min fietsen om naar de aanbieding van de boer te gaan 3 american pizza's voor 5 eurie
hopelijk zijn er nog een paar anders ben ik de lul![]()
maar iedereen een goeie dagf toegewenst enige bericht van mij vandaag.
Ik plaatsvervang d'r even.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
En toen was het weer stil, zonder Kuuk!![]()
Weer even vrolijk als altijd?quote:
Dan ga je toch wat anders drinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. ik vond het niet te zuipen.
Dat was het probleem denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |