Hoi, doei!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eten
Tot straks enzo.
Eet smakelijk, iedereen die nog moet eten.
En en en en en en en???? Is het een beetje te nassen???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef JDude het volgende:
Nog even afwachten hoe de schaal uit de oven komt!
Lees: of we alsnog naar de Pizzastunter moeten.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Chocolademousse doet het ook wel goed na het eten.
Ik heb dat nog eens samen met mijn broer gemaakt (hij is kok) voor de hele familie, maar hij was net ff te sterk en te stijf zeg maar. Dus dat was niet echt een succes! Maar als ie goed is, is ie (zelfgemaakt) erg lekker!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat zeg ik.
Daar zijn die winkels ook voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Nooit geprobeerd om zelf chocomousse te maken. Lijkt me ook wel wat werk ook trouwens.
Ik hou het wel bij ordinair kopen in de winkel.
Slaaps!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gegeten, Buena Vista Social Club aangeslingerd, en met die muziek op de achtergrond ga ik eens even een uurtje powernappen
Sja, Kuuk en ik hebben het meeste ruimte ingenomen. Beetje bij kunnen kletsen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
Zo he, is niet hard gegaan vandaag.. moest iedereen net als ik werken?
Naja, ik ben er maar heel ff, want na een dagje hard werken ga ik biertjes drinken
Prima gewerkt, alleen omdat we zo vroeg klaar waren met de productie (14 uur), konden we nog even de hele fabriek een grondige poetsbeurt gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, Kuuk en ik hebben het meeste ruimte ingenomen. Beetje bij kunnen kletsen!
Wel lekker gewerkt nog?
Keurig keurig! En nou lekker bier drinken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima gewerkt, alleen omdat we zo vroeg klaar waren met de productie (14 uur), konden we nog even de hele fabriek een grondige poetsbeurt geven, maar alles ziet er nu ook spic en span uit, je kan weer van de vloer eten (bij wijze van spreken, er ligt geen eten meer op de vloer
)
![]()
Jazeker, ik word geacht om 21 uur in de stad te zijn, voor café Central aan de markt te Venloquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig keurig! En nou lekker bier drinken?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker, ik word geacht om 21 uur in de stad te zijn, voor café Central aan de markt te Venlo
Hoi Buzz!quote:Bonsoir![]()
Ik heb de koffie ingeruild voor een koud biertje![]()
Dankje...quote:
Oh, ik wist niet dat je zoveel topics gemist hebt. Dan moet je ze ff doorlezenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef BrandX het volgende:Dank dank!
Ik heb vijf topics gemist, en dus niets gemist...? dat is helemaal te wow!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |