Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Thanks!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Veel plezier morgenEn trusten voor straks
![]()
ja, jij ben zóóóóóóóó traag.....quote:
oké, oké... eigenlijk moet er natuurlijk een groot hek om Duitsland heen, dan is het meteen duidelijk waar de grens loopt...quote:'Boven Gelderland eindigen de grenzen'?![]()
quote:Om de Randstad zouden ze een hek moeten plaatsen![]()
ik zag het ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
Moest belangrijke vraag beantwoorden in AKQ![]()
trustuh OA en veel plezier morgen![]()
neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
ik zag het ja...![]()
tssss, je wist het antwoord niet eens zeker.....![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
* HeaRt_woRm ook maar eens gaat![]()
Even tv kijken en dan lekker uitslapen![]()
![]()
Trusten![]()
fieuw.... ik voelde me al Remiquote:
Dan wens ik je veel succes met wat je ook moge doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
sorry sander, ik moest nog wat dingen doen. En het huis is nog niet schoon, dus ik moet weer verder eigenlijk.
Dan zie je me als het goed is morgennacht weer, aankomend nacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, koffie staat warm hier
Ik ga eens aan het werk, tot later misschien
Dankjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:23 schreef OA het volgende:
Môgge!...
![]()
Iedereen een fijne leutdag gewenst!!!![]()
![]()
beaucoup de plaisirquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooi OP weer gemaakt, ik ga nu trainen en daarna naar Groningen dus tot vanavond of morgen
![]()
fijne dag mensen
![]()
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?quote:
Een dubbele fietst er wel inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?
Ok! De senseo staat in de keuken!quote:
quote:
is dat een dubbel bakje water of een dubbel zo sterk bakkie, want die is wel lekker namelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wenst u een enkele of een dubbele senseo?
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik drink geen koffieben ik hier welkom?
een koffie kan echt niet hier hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik drink geen koffieben ik hier welkom?
ja-haaaa..ik ben net wakker...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja goedemiddag inmiddels!!
maar ik heb niet eens gedronken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is niet zo mooi dan! Ik ben inmiddels al een tijdje wakker weer. Maar geen kater what so ever!
Misschien heb je teveel geslapen, heb ik ook wel eens en dan ben ik ook wel aardig duf idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik heb niet eens gedronken......maar ben zo duf als een konijn....
![]()
Dubbel zo sterk bakkiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat een dubbel bakje water of een dubbel zo sterk bakkie, want die is wel lekker namelijk.![]()
ik denk dat ik juist te weinig heb geslapen....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel geslapen, heb ik ook wel eens en dan ben ik ook wel aardig duf idd.
Maar ja dit zou het KOFFIE topic niet zijn zonder te zeggen dat je wellicht een bakkie moet nemen!
lekker, dubbelsterke bakkies mag ik graag drinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dubbel zo sterk bakkie.
Wij gaan naar Koffie Heaven van Breda: het Douwe Egberts Cafe!
Genieten van een bakkie Heavenly Hazel
Ja dat is best lekker af en toequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker, dubbelsterke bakkies mag ik graag drinken
minder fijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Sta je dan bij het DE Cafe zonder geld.
En ben je inmiddels een beetje wakker??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik juist te weinig heb geslapen.......ben al met 3e bezig....
![]()
![]()
.afwachten dan maar of ik er goed wakker van ga worden....
![]()
Ja hier ook! Sta je rustig ff te kijken, moeten er ineens weer een stel van die leipe mensen langs je heen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Rustig hoor![]()
Ik ben net ook even door de V&D gelopen, en heel snel weer naar buiten gevlucht. Veels te druk.
Haha, ja heel herkenbaar. Ik was wel met de auto, maar ik ga een perfect plekje weten te bemachtigen op loopafstand van de V&D. Vorige keer had ik de Friends Box gekochtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Je struikelt ook over de kinderwagens, wieltjes van buggy's in je schoenen en gigalange wachtrijen voor parkeergarages. De stad staat op z'n kop met die koopjesonzin.
Gelukkig voor ons is het centrum op loopafstand.
De zwarte. Ik had echt heel graag de Central Perk Box gehad, maar in de tijd dat die uitkwam had ik niet genoeg geld. (lees: weinig tot geen geldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
De Friends box. Heb je de zwarte, of de Central Perk box?
Heb ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
De zwarte is mooi, het is dat ik de Central Perk box al heb.
Ik ga binnenkort weer eens beginnen met seizoen 1.
¤ 99,- is best goedkoop trouwens. CPbox was ¤129,-.
De enige box met alle seizoenen die ik nu nog wil hebben is de Shoebox van Sex and the City.
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor mequote:
Oh ja dat klopt idd! Dat was ook wel goed te zien dat hij 'm geregistreerd had.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat was wel een toffe aflevering inderdaad. Die was zo gehyped omdat ie geregiseerd was door Quentin Tarantino.
Dat zal dan ook wel een flinke vracht moeten zijn, denk ik zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
De portokosten lopen dan nogal hoog op jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier heb ik geen Senseo dus... en ik ken ook niemand die zo'n ding inclusief een vracht pads wil meenemen voor me
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De portokosten lopen dan nogal hoog op ja.
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou weet je, als we een keer in de buurt zijn, nemen we wel een paar dozen mee
Nee joh, dan nemen we gewoon de wagenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja is goed. Echter, ik heb niet echt plannen om die kant op te fietsen.
Oh, toch niet???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan wens ik je veel plezier. Ik ga niet in een auto'tje naar Indonesie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |