juistemquote:Op zondag 25 maart 2007 04:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies ja vooral die andere websites, daar moet je het maar van hebben hé.![]()
Haha, voor 2 e aan katten in je tuin rondlopen! Heb trouwens geen idee wat een beetje kat hier doet tegenwoordig!quote:Op zondag 25 maart 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, afgelopen ochtend drie van de vijf kittens die in de buurt van mijn huis rondzwerven en het eten uit mijn vuilnisbakken plukken, alles onder scheiten en 's nachts alles bij elkaar krijsen gevangen en in zakken weggebracht naar de lokale dierenmarkt aan de andere kant van de stad. Achter op de motor hebben ze het allemaal overleefd. Tevens kreeg ik er nog een euro per stuk voor ook. Daar ging ik al helemaal niet vanuit, want ik wilde er alleen vanaf
Bij terugkomst zat nummer vier me schrikachtig aan te kijken in het tuinhuisje. Maar eventjes wachten voordat ik die vang, want dat gaat nu toch niet lukken. Maar er loopt dus nog voor 2 euro kat rond in mijn tuin.![]()
nee, voor die paar centen hoef ik het niet te doen inderdaad. IK had er dan ook niet op gerekend dat die straatschoffies nog iets waard zouden zijn. 'Maar ze kijken zo lief he'... *kuch*quote:Op zondag 25 maart 2007 11:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, voor 2 e aan katten in je tuin rondlopen! Heb trouwens geen idee wat een beetje kat hier doet tegenwoordig!![]()
Ja ach, als ze je hele tuin vernachelen dan lijkt me dat wel een goede reden!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, voor die paar centen hoef ik het niet te doen inderdaad. IK had er dan ook niet op gerekend dat die straatschoffies nog iets waard zouden zijn. 'Maar ze kijken zo lief he'... *kuch*
Nee, de nek omdraaien kan ik niet. Wat er na de markt met ze gebeurd weet ik niet, maar mijn geweten is in ieder geval schoonquote:Op zondag 25 maart 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, als ze je hele tuin vernachelen dan lijkt me dat wel een goede reden!
Ik ken een vent hier in de buurt die kleine kittens gewoon de nek omdraait hoor! Wel zwerfkatjes trouwens!
Het nieuwe topic zit in de 1.000.000-series!
nee, nog steeds niet, net als 5 minuten geledenquote:
Ik wou dat iemand me een bakkie kwam brengenquote:
Ik had die post niet gezien van je!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, nog steeds niet, net als 5 minuten geleden
lekkere zondag ochtend muziek @ deep FM trouwens.
eerst freddy's en daarna vlinderquote:Op zondag 25 maart 2007 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had die post niet gezien van je!
Waar heb je uitgehangen dan?
Nee niet veel, ik moet vandaag gaan leren. Moet best een boel punten scoren om het vak te halenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eerst freddy's en daarna vlinder
Jij nog wat gedaan gister?
goed geregeldquote:Op zondag 25 maart 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Ik hoor net dat Kuukske koffie gaat zetten.
Zwart met suker graag!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Mogguh! Ik hoor net dat Kuukske koffie gaat zetten.
Ik moet deze week ook aardig aan de bak, de week erna weer tentamens en dan zit het er weer zo'n beetje opquote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee niet veel, ik moet vandaag gaan leren. Moet best een boel punten scoren om het vak te halen
Hehe, ja mooie tijd is dat idd! Kun je lekker geld gaan verdienen jonge!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet deze week ook aardig aan de bak, de week erna weer tentamens en dan zit het er weer zo'n beetje op![]()
Maandje vrij na de tentamens, en daarna examens.
En dan heb ik 15 weken vrij
Ik was even vergeten dat het stokbrood nog afgebakken moest wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja mooie tijd is dat idd! Kun je lekker geld gaan verdienen jonge!!
Eetsmakelijk!
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het stokbrood nog afgebakken moest worden
nu dus eerst nog een kwartier wachten tott de oven op temperatuur is, en dan nog een tijdje totdat het brood klaar is...
wat ga je in schagen doen dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:54 schreef buzzer het volgende:
Nog een bakkie en dan gaan we naar Schagen
laatste moet 't doen hequote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog 2 posts! Heeft iemand al een nieuw topic klaar staan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |