abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47594052

Hoorn gezien vanaf het Hoornse Hop
quote:
Geschiedenis van de stad
Volgens oude Friese legendes is Hoorn gesticht door Hornus, stiefzoon van koning Radboud. Hornus was getrouwd met Gunterdom, dochter van Gordianus, stadhouder van Teckenburgh. Hij stichtte volgens de legendes in 716 in het westen van Friesland aan het water een plaats en noemde die naar zichzelf. Dit was onder de Friese adel vrij gebruikelijk. Dezelfde legendes vertellen ook dat het plaatsje al in 724 afbrandde, en dat het toen jaren duurde voor het herbouwd werd. Voor zover deze legende al klopt, hoeft dit Hoorn niet op de huidige plaats gelegen te hebben, maar wellicht in het gebied dat later door de Zuiderzee overspoeld is.

De oudste bewonersresten die tot nu toe bij archeologische opgravingen gevonden zijn, stammen uit circa 1200. Hoorn was toen niet meer dan een kleine plaats, met boerderijen en wellicht enige handel. Volgens de Hoornse geschiedschrijver Velius ontstond Hoorn in de 14 eeuw bij de monding van de Gouw (eigenlijk De Tocht geheten; de Gouw was de weg en buurtschap erlangs) voorbij de dijk van het Oost en het West, een veenstroompje dat via een sluis en overtoom bij de Rode Steen in de Zuiderzee uitmondde. Ook de landweg Noord (in feite de scheidingsdijk tussen Ooster- en Westerpolder, het verlengde van het Keern en Rijsdam) kwam hier uit. Op dit centrale punt zouden Hamburgse broers hun pakhuizen en een herberg gebouwd hebben. Dit laatste kan waar zijn, maar volgens de opgravingen bestond Hoorn toen al, en Hoorn wordt ook al eerder in geschriften genoemd. De sluis ter hoogte van de Rode Steen is rond 1288 aangelegd, toen de zuidelijker gelegen dijk door stormen opgegeven moest worden; de inlaagdijk van Oost en West werd toen de nieuwe zeedijk. In een proces uit 1320 tegen Maertijn van der Nieuwerwike wordt ook nadrukkelijk over de nieuwe sluys gesproken. In de kroniek van Feyken Rijp vermeldt deze bij 1260 de sluys van Horn. Het land tussen de oude en nieuwe zeedijk verwerd tot rietland, dat deels wegspoelde, maar deels ook gebruikt werd om later de oudste buitendijkse havens van Hoorn te graven (Nieuwendam 1341 en Appelhaven 1421).

De oudste vermelding van Hoorn komt voor in het Stadsboek van Wismar (uit 1250-1272), waarin een Nicolaus de Horne genoemd wordt als borg voor enkele kooplieden uit Muiden. Bekend is dat er vanuit West-Friesland toen al intensief handel gedreven werd richting de Oostzee (en richting Vlaanderen), en blijkbaar hadden de Hoornse kooplieden al voldoende reputatie om borg te staan. In 1303 wordt Martin Hontin uit Brugge 'bi Hornicwed an West-Friesland bin des graven lande van Hollant' gevangen genomen, en van zijn handelswaar beroofd. En in 1309 gaat Juvenum de Meo de Horne naar de bisschop van Utrecht om clemente vredesvoorwaarden voor de verslagen Westfriezen te vragen. In 1311 betaalt Drebaan Haghen uit Horne een boete aan de grafelijke rentmeester, in een rekening uit hetzelfde jaar wordt Lubbrecht de schoenmaker genoemd, en in 1316 sluiten de 'judices et universi' (rechters en gemeente) in Horne een overeenkomst met de inwoners van Harderwijk. Een oude vermelding van Hoorn staat ook in de kroniek van Feyken Rijp, die bij 1260 de sluys van Horn vermeld.

Op 26 maart 1357 [1] verleende Willem V stadsrechten aan Hoorn, tegen betaling van 1550 schilden (gouden ecu's). Door deze maatregel kon de stad zelf rechtsregels opstellen en handhaven, en belastingen innen. Een neveneffect was dat de ontwikkeling van de stad als handelsnederzetting sterk bevorderd werd. Het oorspronkelijke document bevindt zich heden ten dage (2006) nog in de archieven van de gemeente Hoorn.

De Hoofdtoren (1532) vanaf het waterHoorn overvleugelde al snel de andere Zuiderzeehavens. Alleen Amsterdam kende in de 15e eeuw een soortgelijke snelle groei. Belangrijke impulsen voor de stad was de keuze voor Filips van Bourgondië. Het Bourgondische rijk vormde een stimulans voor de handel. Hoorn koos in de 16e eeuw voor de Prins van Oranje. Tegen de Spanjaarden is een zware slag geleverd in de slag op de Zuiderzee, waarvan de Bossuhuizen een fraaie gevelsteen hebben.

Gedurende de 16e en 17e eeuw kende de stad haar grootste bloei, en was een van de steden die vertegenwoordigd was in de Vereenigde Oostindische Compagnie. Ook de WIC (West-Indische Compagnie), de Noordse Compagnie (of Compagnie van Spitsbergen), de Admiraliteit van West-Friesland en het Noorderkwartier, de Westfriese Munt (afwisselend ook in Enkhuizen) en het College van Gecommitteerde Raden van West-Friesland en het Noorderkwartier waren in Hoorn gevestigd. Hoorn was daardoor de formele hoofdstad van het gebied boven het IJ. Jan Pieterszoon Coen werd in Hoorn geboren. De Hoornse schippers Jacob le Maire en Willem Cornelisz Schouten rondden met de schepen Hoorn en Eendracht als eersten de zuidelijkste punt van Zuid-Amerika, en noemden deze Kaap Hoorn.

De 18 eeuw kenmerkt zich in Hoorn door achteruitgang van de economie. De havens waren verzand geraakt, de schepen voeren door naar Amsterdam of naar Zaandam (waar, evenals in buurdorp Oostzaan, de schepen gerepareerd werden). Treurig dieptepunt vormde de Franse tijd, waarin Franse troepen in Hoorn gelegerd waren. In deze periode werd ook het oude stadshuis aan de Rode Steen afgebroken. Hoorn raakte in deze tijd (1795) ook zijn gewestelijke hoofdstadsfuncties kwijt. Deze kwamen ook niet meer terug: in 1810 werd Holland één provincie. Toen later Noord-Holland afgescheiden werd, werd Haarlem de nieuwe hoofdstad.

Toch bloeide Hoorn in de 19e eeuw weer op. Het Westfriese platteland leverde steeds meer agrarische producten en kaas, en die werden in of via Hoorn verhandeld. Hoorn was in die tijd de grootste kaasmarkt van Noord-Holland, en ook de veemarkt was omvangrijk. Ook werden er in Hoorn scholen met een regionale functie gesticht, en was er een arrondissementsrechtbank. Tevens werd Hoorn garnizoensstad en een belangrijk spoorwegknooppunt. Hoewel niet formeel, werd Hoorn toch weer een functionele hoofdstad voor de regio, met alleen Alkmaar in een soortgelijke functie voor het gebied boven het IJ.

De gemeente Hoorn werd in 1966 aangewezen als groeikern(eerst industrialisatiekern), wat in 1985 afliep. Sindsdien is Hoorn toch doorgegroeid. Hoorn huisvest veel forenzen, maar speelt zelf ook een belangrijke werkgelegenheidsrol met ca. 28.000 arbeidsplaatsen.

↑ De verwarring rond het jaartal (1356 of 1357) wordt veroorzaakt door een verschil in de jaartelling: in die tijd begon een nieuw jaar niet op 1 januari maar met Pasen. De datum 26 maart valt zodoende, volgens onze jaartelling, in het jaar 1357.

[bewerk] Herkomst naam Hoorn
De naam Hoorn - in oude spelling ook Hoern(e) of Hoirne - is volgens oude Friese legenden afgeleid van de stiefzoon van koning Radboud, met de naam Hornus. Andere verhalen dat de naam Hoorn afkomt van een uithangbord met een posthoorn, dat begin 14e eeuw aan een van de etablissementen aan de Rode Steen hing. Een derde variant stelt dat de naam Hoorn afgeleid is van de hoornvorm van de eerste havens.

Standbeeld van J.P. Coen op de Roode SteenOok is het mogelijk dat de naam een verwijzing is naar de godin/ heldin Freya uit de Noord-Europese mythologie. Een van haar vele bijnamen was Horn. Deze (o.a.) liefdes- en vruchtbaarheidsgodin was de dochter van Njord, de oceaangod die de zeevaartkunst zou hebben geintroduceerd. In de achtste eeuw zouden vikingen delen van de Westfriese kust hebben gekoloniseerd. Zie ook de etimologische verwantschap tussen Wijdenes (kustdorp nabij Hoorn) en Wodan (denk aan wednesday).

De meeste geschiedschrijvers gaan er echter van uit dat de naam Hoorn afgeleid is van het middeleeuwse - vooral in het Friese taalgebied gangbare - Horne dat Hoek betekent. Hoorn zou dan slaan op de ligging in een hoek in de kustlijn. Dit verhaal roept twijfels op: de kust van de Zuiderzee lag toen verder van Hoorn dan nu: de Westfriese Omringijk liep van oorsprong van het West in een rechte lijn naar Schardam, en voor deze dijk lag nog buitendijks land, waarop ook het door Velius genoemde dorp Dampten lag. Dit gebied is pas vanaf 1391 - toen de oude dijk opgegeven werd - overstroomd, nadat een nieuwe dijk met een hoek verder landinwaarts gelegd was, en de eerste aanzet voor de baai van het Hoornse Hop ontstond. Hoorn bestond toen echter al, evenals de naam.

De schrijver van de 'Origo Civitatis Hornensis' (zie blz. 256, 'Uit de schemer van Hoorns verleden') gaat ervan uit dat Hoorn van Damphoorn afgeleid is. Damphoorn is de middeleeuwse naam voor een kruid waarvan men fluitjes kon maken; deze groeiden volop in het buitendijkse gebied van Hoorn. Kroniekschrijver Velius verwerpt deze verklaring omdat er geen oude vermeldingen zijn waarin Hoorn nog Damphoorn genoemd wordt: De name was van eersten af Hoorn: niet (behoudens beter oordeel) van het kruyt Damphoorn, als t'ghemeyne ghevoelen van noch heden hout. Velius verwerpt ook de verklaring dat de naam van oorsprong Dampter Horn was: een buurt van het dorp Dampten, waarvan het eerste deel na verdrinking van het dorp Dampten vervallen is.

-Oude foto- Plein: de Roode Steen (of Kaasmarkt)

De Hoofdtoren (1532) vanaf het water

Standbeeld van J.P. Coen op de Roode Steen

--Vorige Topics--
Hoorn NH!

Poll: In welk stadsdeel van Hoorn woon jij?
  • Binnenstad
  • Hoorn-Noord
  • Venenlaankwartier
  • Grote Waal
  • Risdam
  • Nieuwe Steen
  • Kersenboogerd
  • Bangert en Oosterpolder
  • Westerblokker
  • Zwaag
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 3% gewijzigd door Sergeant_Prepper op 23-03-2007 20:29:27 ]
  • Voorheen Prep2Fight
    pi_47594491
    Dit topic blijft hopelijk dan open

Toevoegingen voor de OP? Zeg het dan
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47603823
    Risdam .

Goeie OP btw! misschien nog wat data erbij. zoals wanneer de kermis is enzo .
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
    pi_47604759
    Ik ben wel benieuwd wie er nou uit de binnenstad komen
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47605959
    oosterblokker moet erbij:O
    pi_47608348
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 10:45 schreef denkjedat het volgende:
    oosterblokker moet erbij:O
    Nee hoor..

Blokker is verdeeld in twee delen; Westerblokker en Oosterblokker. Westerblokker maakt tegenwoordig deel uit van de gemeente Hoorn, Oosterblokker van de gemeente Drechterland.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blokker_(plaats)
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47609738
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 07:32 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
    Ik ben wel benieuwd wie er nou uit de binnenstad komen
    Hoi! :>.

woon in het 't jeudje XD
    pi_47616157
    Nou ik ben ook weer aanwezig in deel 2 hoor.
    pi_47616229
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef BeRightBack het volgende:
    Nou ik ben ook weer aanwezig in deel 2 hoor.
    gezellig
    Voorheen Prep2Fight
      zaterdag 24 maart 2007 @ 18:31:40 #10
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_47616415
    Als woonde ook telt: Risdam. M'n ouders zitten er iig nog
    pi_47620645
    Vork

Tijd niet gesproken, laatste keer was op IRC onder mijn oude nickname Prep2Fight

Misschien dat je dat al geeneens meer voor je kunt halen
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47635115
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:54 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

Nee hoor..

Blokker is verdeeld in twee delen; Westerblokker en Oosterblokker. Westerblokker maakt tegenwoordig deel uit van de gemeente Hoorn, Oosterblokker van de gemeente Drechterland.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blokker_(plaats)
    dan woon ik in blokker
      zondag 25 maart 2007 @ 12:23:03 #13
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_47635817
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 20:41 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
    Vork

Tijd niet gesproken, laatste keer was op IRC onder mijn oude nickname Prep2Fight

Misschien dat je dat al geeneens meer voor je kunt halen
    Jawel hoor. Ik kom alleen helemaal niet zo vaak meer op IRC. Hoe is het met de band?
    pi_47668558
    quote:
    Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef Vork het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik kom alleen helemaal niet zo vaak meer op IRC. Hoe is het met de band?
    Mag niet klagen, elke week wel optreden, dus best ok

Ik zit ook nooit meer op IRC, dode chat
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47750989
    deze chat gaat ( idd) heel langzaaaaaaam
    pi_47772176
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef denkjedat het volgende:
    deze chat gaat ( idd) heel langzaaaaaaam
    Orly?!
    pi_47801244
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 23:12 schreef Snawr het volgende:

[..]

Orly?!
    ja
    pi_47876033
    mh, nibbixwouder hier.
    heb nog met je broer in de klas gezeten kees, jullie hebben thuis toch zo'n ouwe motor in de woonkamer?
    pi_47882040
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:21 schreef ataky het volgende:
    mh, nibbixwouder hier.
    heb nog met je broer in de klas gezeten kees, jullie hebben thuis toch zo'n ouwe motor in de woonkamer?
    Pfhaha,

dat hebben ze ja

Vervelend nieuws:

HOORN In Hoorn is zaterdagmiddag een achtervolging dodelijk afgelopen.
    Een man op een crossbrommer kreeg rond 15: 00 uur een stopteken van een motoragent. In plaats van vaart te minderen, gaf de bromfietser vol gas en ging er vandoor.
    Bij zijn poging de politie af te schudden, kwam het slachtoffer ter hoogte van de Lepelaar in Hoorn Kersenboogerd ten val. Hij botste daarbij tegen een boom. Hulpdiensten hebben de man nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten.

31 maart 2007 - 16:00
    Voorheen Prep2Fight
    pi_47898276
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

Pfhaha,

dat hebben ze ja

Vervelend nieuws:

HOORN In Hoorn is zaterdagmiddag een achtervolging dodelijk afgelopen.
    Een man op een crossbrommer kreeg rond 15: 00 uur een stopteken van een motoragent. In plaats van vaart te minderen, gaf de bromfietser vol gas en ging er vandoor.
    Bij zijn poging de politie af te schudden, kwam het slachtoffer ter hoogte van de Lepelaar in Hoorn Kersenboogerd ten val. Hij botste daarbij tegen een boom. Hulpdiensten hebben de man nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten.

31 maart 2007 - 16:00
    ja maar id zeiden ze toch niet ofzow?
    pi_47906101
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:21 schreef ataky het volgende:
    mh, nibbixwouder hier.
    Ja dat klopt,
    wie ben jij dan?
      zondag 1 april 2007 @ 21:56:50 #22
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_47906410
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 02:21 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

[...]

Lepelaar, dat is toch bij dt uitvaartcentrum aan de provincialeweg? (even ten westen van de spoorbrug?)
    pi_47912238
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Lepelaar, dat is toch bij dt uitvaartcentrum aan de provincialeweg? (even ten westen van de spoorbrug?)
    klopt, het is op dat fiestpad aan de overkant gebeurd...
    Voorheen Prep2Fight
      maandag 2 april 2007 @ 09:30:43 #24
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_47916263
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 00:20 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

klopt, het is op dat fiestpad aan de overkant gebeurd...
    quote:
    HOORN Op de plek waar zaterdag in Hoorn door een ongeval een 17-jarige jongen omkwam, hebben vrienden en bekenden bloemen gelegd.
    De 17-jarige Quintus uit Zwaag verongelukte toen hij met zijn brommer onderuit gleed en tegen een boom botste. Over de toedracht van het ongeluk is veel onrust ontstaan. De jongen verloor de macht over het stuur tijdens een achtervolging met een motoragent.
    Die was naar het Wilhelminaplantsoen gestuurd na klachten uit de buurt over crossende jeugd.
    bron
    filmpje
    pi_47945459
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ja dat klopt,
    wie ben jij dan?
    ah mij kan je niet, kan jou alleen van een paar keer zien op de oscar, zat in 3 vmbo toen jij erop kwam dacht ik. is zeker al 4 jaar terug dat ik met hem in de klas zat

zit nu op horizon college in hoorn.

maar je band speelt toch oude rock? led zeppelin etc? dacht dat ik zo iets zag in de krant moet ik toch maar eens kijken bij jullie
    pi_47973882
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef ataky het volgende:

[..]

ah mij kan je niet, kan jou alleen van een paar keer zien op de oscar, zat in 3 vmbo toen jij erop kwam dacht ik. is zeker al 4 jaar terug dat ik met hem in de klas zat

zit nu op horizon college in hoorn.

maar je band speelt toch oude rock? led zeppelin etc? dacht dat ik zo iets zag in de krant moet ik toch maar eens kijken bij jullie
    Nouja geen Led Zeppelin, maar wel oude rock ja.
    kijk gerust eens op www.myspace.com/berightbackband , kan je het meteen horen.
    pi_48060225
    loop ik nou op achter of is berightback ook de schoolband die soms in de pauze oefend?
    pi_48068432
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef denkjedat het volgende:
    loop ik nou op achter of is berightback ook de schoolband die soms in de pauze oefend?
    Niet dat ik weet, haha

Heb een keer gespeeld op jullie school =)
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48075545
    leuk al rijden er 13 jarige jochies in een bestelbusje langs je huis die later worden opgepakt... t gaat hard achteruit met hoorn. Allemaal achmedjes en ali's die het verpesten
    Vol op de aanval!
    pi_48075627
    Vol op de aanval!
      vrijdag 6 april 2007 @ 12:49:31 #31
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_48076519
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 12:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
    13-jarigen scheuren rond in bestelbus

voor de duidelijkheid!
    Eentje uit Zwaag en eentje uit Alkmaar. Niks te maken met Hoorn dus!
    pi_48080345
    triest hoor
    pi_48080406
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

maargoed vind je wel dat hoorn een beetje anders word dan het was door de ghetto's?
    pi_48106105
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef denkjedat het volgende:

[..]

maargoed vind je wel dat hoorn een beetje anders word dan het was door de ghetto's?
    ja.

nou zit de politie te snel achter ej aan als je op scooter zit
    veel van die allochtonen hebben echt ziek opgevoerde scooters, zie ze altijd bij de coffeeshop.

maarja, het ligt niet alleen aan hun.
    ik doe het tenslotte ook
    pi_48107564
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 12:14 schreef Snawr het volgende:

[..]

ja.

nou zit de politie te snel achter ej aan als je op scooter zit
    veel van die allochtonen hebben echt ziek opgevoerde scooters, zie ze altijd bij de coffeeshop.

maarja, het ligt niet alleen aan hun.
    ik doe het tenslotte ook
    en hoe hard gaat jouw scooter?
    pi_48109154
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 13:13 schreef denkjedat het volgende:

[..]

en hoe hard gaat jouw scooter?
    80km/h :> trekt lekker snel op. hiihihi

je bent toch geen politie he

[ Bericht 8% gewijzigd door Snawr op 07-04-2007 15:05:26 ]
    pi_48138861
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

ehh misschien reden ze rond in hoorn? drieboomlaan? is dat geen hoorn?
    Vol op de aanval!
    pi_48143201
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

ehh misschien reden ze rond in hoorn? drieboomlaan? is dat geen hoorn?
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48144696
    Gister iemand nog naar EI-pop geweest ?
    pi_48156145
    Heel even, laatste paar nummers van Vegas for Millions gezien.
    Ik was naar Bob Dylan in de heineken music hall dus ik was wat later.
    pi_48156240
    ik hoor hier ook thuis
    pi_48161292
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
    ik hoor hier ook thuis
    hoi
    pi_48165689
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48185493
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 14:17 schreef Snawr het volgende:

[..]

80km/h :> trekt lekker snel op. hiihihi

je bent toch geen politie he
    eigenlijk wel moehahahhaha
    watvoor scooter?
    pi_48187992
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef denkjedat het volgende:

[..]

eigenlijk wel moehahahhaha
    watvoor scooter?
    yamaha slider <3

http://www.moto.com.ua/ca(...)5!12!10!-!-!-!-!.jpg
    pi_48193956
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
    Dat was juist een kutband . naja niet veel van gezien ook ...
    pi_48199397
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Dat was juist een kutband . naja niet veel van gezien ook ...
    Ik wil weten wie jij bent, of ik je herken
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48221071
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

same here
    pi_48267080
    quote:
    zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)
    Vol op de aanval!
    pi_48327504
    quote:
    mag ik een rondje rijden?
    pi_48345982
    Iedereen weer even op BeRightBack stemmen op www.dijkpop.nl !
    Er is een nieuwe poll, waar niet meer mee vals gespeeld kan worden...
    Alvast bedankt !
    pi_48366436
    Spammer
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48425983
    iemand op oscar romero die die stem formulieren ziet ik snap er niks van
    pi_48433289
    Ja, er is een examenfeest en daar word een prom king / queen verkiezing gehouden.
    dus nu willen die mensen die die stembiljetten ophangen dat er op hun wordt gestemd.
    pi_48461952
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)
    inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)
    pi_48462028
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef BeRightBack het volgende:
    Ja, er is een examenfeest en daar word een prom king / queen verkiezing gehouden.
    dus nu willen die mensen die die stembiljetten ophangen dat er op hun wordt gestemd.
    ik lach luid om die prom king/queen verkiezing
    pi_48476089
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Snawr het volgende:

[..]

inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)
    zag je mij ook op me zwarte aerox ?
    Vol op de aanval!
    pi_48485663
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

zag je mij ook op me zwarte aerox ?
    misschien weet niet, ik rij daar best vaak.

kan je lekker hard skeuren
    pi_48493179
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef denkjedat het volgende:
    iemand op oscar romero die die stem formulieren ziet ik snap er niks van
    Ik heb ook op 't Oscar gezeten.
    in een tijd dat er nog geen stemformulieren waren gelukkig
    Kol haneshama Tehalel Yah
    "When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
    pi_48511496
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Snawr het volgende:

[..]

misschien weet niet, ik rij daar best vaak.

kan je lekker hard skeuren
    jahur over de dijk(H) vroem vroem 85
    Vol op de aanval!
    pi_48518968
    en denken jullie dat berightback het gaat halen ?
    pi_48533636
    quote:
    jullie staan 3 stemmen voor?
    Vol op de aanval!
    pi_48535756
    Op het moment van posten stonden we 20 stemmen achter
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48570881
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

jahur over de dijk(H) vroem vroem 85
    trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;P

is ie metallic zwart?
    pi_48580628
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Snawr het volgende:

[..]

trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;P

is ie metallic zwart?
    met die glittertjes (weet niet of dat metallic is:P)
    Vol op de aanval!
      zaterdag 21 april 2007 @ 20:50:27 #67
    170734 Lemjur
    Hjallrawr.
    pi_48581194
    Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
    Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
    pi_48581695
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

dus ik mag niet een rondje rijden?
    pi_48641424
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

dat is metallic ja. =p
    pi_48641451
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 21:07 schreef denkjedat het volgende:

[..]

dus ik mag niet een rondje rijden?
    nee

MIJN SCOOTAH! =p
    pi_48651244
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
    Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
    enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als wat
    ik vind hoorn persoonlijk helemaal niks, rare mensen
    pi_48652635
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef ataky het volgende:

[..]

enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als wat
    ik vind hoorn persoonlijk helemaal niks, rare mensen
    opmaaie dan maar
    pi_48685463
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef Snawr het volgende:

[..]

opmaaie dan maar
    echt west-fries opmaaien

kenne julli etrouwes oos joos? skitterende band:P
      woensdag 25 april 2007 @ 17:23:34 #74
    170734 Lemjur
    Hjallrawr.
    pi_48710590
    Ik hoor net dat ik jullie stadfeesten mag opvrolijken/bevuilen
    pi_48718941
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
    Wervershoofse hier
    Verveel me nooit
    "When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
      woensdag 25 april 2007 @ 21:14:42 #76
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_48719071
    Ik ben opgegroeid in de Grote Waal en kom er nog steeds bijna elke week. Valt me op dat ik de eerste ben die in de poll stem op Grote Waal.
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
    pi_48724544
    Wie heeft er nog meer op venenlaankwartier gestemd
    Voorheen Prep2Fight
    pi_48736862
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 21:11 schreef Causa het volgende:

[..]

Wervershoofse hier
    Verveel me nooit
    Okay, ik ben dus niet alleen. Tijd voor een Wervershoof-topic
    pi_48888309
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef denkjedat het volgende:

[..]

echt west-fries opmaaien

Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.
    Was wel lachen, ze zijn echt ontzettend populair, en moeten dan ook heel veel optredens afwimpelen. ( het blijven oude lullen he)

Hebben we trouwens niet allemaal zin in de Hoornsche Stadfeesten? Hoezee!
    pi_48888858
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.
    Was wel lachen, ze zijn echt ontzettend populair, en moeten dan ook heel veel optredens afwimpelen. ( het blijven oude lullen he)

Hebben we trouwens niet allemaal zin in de Hoornsche Stadfeesten? Hoezee!
    >.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00
    pi_48957361
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Snawr het volgende:

[..]

>.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00
    Net zo druk als koninginnen dag zeker?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_48960327
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Net zo druk als koninginnen dag zeker?
    gelukkig was dat rond 5en alweer afgelopen. is echt hels als je daar doorheen kranten moet bezorgen
    pi_48994344
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Snawr het volgende:

[..]

gelukkig was dat rond 5en alweer afgelopen. is echt hels als je daar doorheen kranten moet bezorgen
    als is de stad van 4 tot 8 dicht

Nee, maar je hebt altijd nog wel wat last van die 'stoere' gozers die er gewoon blijven staan!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_48998483
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Noshiba het volgende:

[..]

als is de stad van 4 tot 8 dicht

Nee, maar je hebt altijd nog wel wat last van die 'stoere' gozers die er gewoon blijven staan!
    =p
    tja, die mogen dan de krant eten hehe =p
    pi_49037819
    Er staat vandaag een podium bij de Grote Kerk.
    Hoor soort, djumbo/k3/chipz muziek en.. vage nederlandse muziek over amsterdam
    dramatisch!
    pi_49040445
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Snawr het volgende:
    Er staat vandaag een podium bij de Grote Kerk.
    Hoor soort, djumbo/k3/chipz muziek en.. vage nederlandse muziek over amsterdam
    dramatisch!
    ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziek
    Het kleine café aan de haven is zelf in Hoorn geschreven. YES.
    pi_49040533
    Wanneer beginnen de stadsfeesten?
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      zaterdag 5 mei 2007 @ 19:37:16 #88
    170734 Lemjur
    Hjallrawr.
    pi_49043623
    15 juni, voor de liefhebbers: op 17 juni om 15:00 Nieuwland, Cabaret by Hjalmar Verdonschot. en ja ik spam graag, maar toch heb ik je vraag beantwoord.
    pi_49071855
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziek
    Het kleine café aan de haven is zelf in Hoorn geschreven. YES.
    kees..
      zondag 6 mei 2007 @ 20:16:26 #90
    111404 BeRightBack
    Keith Moon
    pi_49074242
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Snawr het volgende:

[..]

kees..
    hehe je schrok he.
    pi_49080477
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

hehe je schrok he.
    idd.

die muziek is echt.. ..
    pi_49104794
    kees, wanneer is weer dat gedoe voor die uitwisseling muziek/sport Italië?
    pi_49105989
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

quote:
    Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef denkjedat het volgende:

[..]

same here
    Check mijn fobo maar.. !
    pi_49227820
    Hier nog iemand uit Hoorn. Geboren en getogen. Ik woon in de kersenboogaard vlakbij de Deen. En dan niet de Deen bij het Betje Wolfplein.
    pi_49228546
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Kevanovitch het volgende:
    Hier nog iemand uit Hoorn. Geboren en getogen. Ik woon in de kersenboogaard vlakbij de Deen. En dan niet de Deen bij het Betje Wolfplein.
    Ooh daar,
    welkom in dit prachtige topic
    Voorheen Prep2Fight
    pi_49228956
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Kevanovitch het volgende:
    die nieuwe deen?.. naast de tandarts?
    pi_49235195
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef Snawr het volgende:

[..]

die nieuwe deen?.. naast de tandarts?
    Idd tegenover de tandarts en naast die rontonde
    pi_49236908
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Kevanovitch het volgende:

[..]

super hip 8).

ga ik wel eens heen als mijn papsie nog ff snel een boodschapje moet doen. ff mee
    pi_49277083
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Snawr het volgende:
    kees, wanneer is weer dat gedoe voor die uitwisseling muziek/sport Italië?
    Ehm in januari 2008
    pi_49279913
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:26 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ehm in januari 2008
    >.>.
    dan pas. pff
    waarom moesten we dit jaar al opgeven. pff
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:09:53 #101
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_49281986
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Kevanovitch het volgende:

[..]

Lijk je op je avatar? Vast niet, want dan zou je me wel eens opgevallen zijn.
    profiel bekeken heeft... weinig kans

Zelf woon ik vlak bij de Dinkel-tunnel.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 10:30:10 #102
    35597 Kevanovitch
    Hed Kandi !
    pi_49393443
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Lijk je op je avatar? Vast niet, want dan zou je me wel eens opgevallen zijn.
    profiel bekeken heeft... weinig kans

Zelf woon ik vlak bij de Dinkel-tunnel.
    Nee ik ben mannelijk dus ik moet je terleurstellen. Maar de dinkel tunnel is die blauwe tunnel ofzo?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 10:53:28 #103
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_49394087
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef Kevanovitch het volgende:

[..]

Nee ik ben mannelijk dus ik moet je terleurstellen. Maar de dinkel tunnel is die blauwe tunnel ofzo?
    Voor zo lang het duurt... Het ding is twee weken dicht geweest voor reparaties en schilderwerk, maar de eerste graffiti zit er al weer op.

(En de eerste vrachtwagen is blijkbaar al tegen de hoogtewaarschuwing aangereden... )
      dinsdag 15 mei 2007 @ 12:21:03 #104
    35597 Kevanovitch
    Hed Kandi !
    pi_49396694
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Voor zo lang het duurt... Het ding is twee weken dicht geweest voor reparaties en schilderwerk, maar de eerste graffiti zit er al weer op.

(En de eerste vrachtwagen is blijkbaar al tegen de hoogtewaarschuwing aangereden... )
    Hebben ze die verlichting nou eindelijk eens gefixt in die tunnel? Die was na de aanleg van die tunnel al na 2 weken ofzo stuk gereden door een vrachtwagen.

Maar jij woont dus op de jaques bloemhof of de cees buddinghof ofzo
      dinsdag 15 mei 2007 @ 21:42:19 #105
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_49419113
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef Kevanovitch het volgende:

[..]

Hebben ze die verlichting nou eindelijk eens gefixt in die tunnel? Die was na de aanleg van die tunnel al na 2 weken ofzo stuk gereden door een vrachtwagen.

Maar jij woont dus op de jaques bloemhof of de cees buddinghof ofzo
    Hou het maar op 'ofzo'. 't is in elk geval wel dat buurtje...
      woensdag 16 mei 2007 @ 08:32:00 #106
    35597 Kevanovitch
    Hed Kandi !
    pi_49430744
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Hou het maar op 'ofzo'. 't is in elk geval wel dat buurtje...
    Wow, wat zeg je dat spannend
    pi_49432735
    Echt he
    Voorheen Prep2Fight
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:34:29 #108
    35597 Kevanovitch
    Hed Kandi !
    pi_49433757
    quote:
    Op woensdag 16 mei 2007 10:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
    Echt he
    Misschien wil het bij 'ofzo' houden omdat hij daar ergens op straat leeft
    pi_49546171
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef denkjedat het volgende:

[..]

echt west-fries opmaaien

gaat, sfeer is leuk liedjes niet

ga veel liever naar jovink of normaal, jovink trouwens 1 juni in oosterblokker
      zondag 20 mei 2007 @ 07:47:23 #110
    8622 Kbot2000
    Phreak on a leash
    pi_49561464
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 23:38 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
    Wie heeft er nog meer op venenlaankwartier gestemd
    *meldt* maar op het randje hoor... 2 keer vallen en ik lig in de Draafsingel.
    life is all about priorities
    pi_49825273
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef ataky het volgende:

[..]

gaat, sfeer is leuk liedjes niet

ga veel liever naar jovink of normaal, jovink trouwens 1 juni in oosterblokker
    oosterblokker
      zondag 27 mei 2007 @ 23:49:36 #112
    78537 Insomaniac
    Inso'Allah
    pi_49837783
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef denkjedat het volgende:

[..]

oosterblokker
    Harmonie
    Echte liefde!
    pi_49857712
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 23:49 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Harmonie
    vechtpartijen
    pi_50074205
    iedereen is dood.. pff
    pi_50130799
    ja de chat gaat hier te langzaam
    pi_50151441
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef BeRightBack het volgende:
    Ik niet hoor
    ik ook niet

The Who, 5 juni, Ahoy, Rotterdam. wie gaan er nog meer?
    Voorheen Prep2Fight
    pi_50157211
    Oi dit "slow-chat" topic is er ook nog ja ! Ik zou ook wel meer willen posten, maar dat kan niet als de rest zo stil is he... + er is genoeg leuks te doen in Hoorn .
    pi_50171485
    vertel
    pi_50502868
    Stadsfeesten

Met dat berightback groupie
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_50508693
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef Noshiba het volgende:
    Stadsfeesten

boooeee berightback!

. (grappie toch)

stadsfeesten zijn wel.. ..
    pi_50559980
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef Noshiba het volgende:
    Stadsfeesten

hehe.
    vertel?
    pi_50563896
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

hehe.
    vertel?
    deze is voor mij hoor kees.
    Voorheen Prep2Fight
    pi_50714359
    -groupie-
    Voorheen Prep2Fight
    pi_51019738
    SCHOP!1ik heb tim gemeet
      zondag 1 juli 2007 @ 03:06:51 #127
    22450 Poepoog
    poepoog
    pi_51019790
    Wanneer is het vuurwerk weer?
    pi_51019826
    Na lappendag . 20 aug?
      zondag 1 juli 2007 @ 12:21:38 #129
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_51023745
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Bizznitch het volgende:
    Na lappendag . 20 aug?
    Dat is toch de vrijdag vóór lappendag? Ben al jaren niet meer geweest... (kleine kinderen thuis...)
    pi_51026606
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Dat is toch de vrijdag vóór lappendag? Ben al jaren niet meer geweest... (kleine kinderen thuis...)
    Oja kut... ik kwam uit Swaf vandaan dus ik was niet helemaal helder meer
    pi_51055657
    quote:

[..]

Precies. De shit. Ik ben er dan vast niet.
    Voorheen Prep2Fight
    pi_51057458
    quote:

[..]

rofl jij hebt kinderen?

ik dacht dat je serieus 15-18 jaar oud was ofzo XD rofl.
    pi_51057641
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Snawr het volgende:

[..]

rofl jij hebt kinderen?

rofl?
    Voorheen Prep2Fight
      maandag 2 juli 2007 @ 14:57:52 #134
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_51059263
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Snawr het volgende:

[..]

rofl jij hebt kinderen?

Ik zal het maar als een compliment zien (denk ik??). Ik ben inmiddels alweer 38...
    Waarom kwam jij op zo'n jonge leeftijd uit?
    pi_51061149
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ik zal het maar als een compliment zien (denk ik??). Ik ben inmiddels alweer 38...
    Waarom kwam jij op zo'n jonge leeftijd uit?
    ik heb serieus geen idee XD.

gewoon, al die tijd dat gewoon in gedachte gehad (niet dat ik altijd aan je denk . maar als ik jou berichten hier las)
    pi_51460850
    dus
    pi_52416843
    Kermis Hoorn
    pi_52431788
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef Snawr het volgende:
    Kermis Hoorn
    Zag weer een paar attracties van kilometers ver, as usual
    pi_52431857
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 23:49 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Harmonie
    Hun zoon zat bij me in de klas. Daar had ik mijn eerste klassefeest destijds
    pi_52432701
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Causa het volgende:

[..]

naja ik vind eigk helemaaaal nieti nteressant die kermis O.o.

geld verspilling ='] beter aan drank uitgeven veel meer lol mee
    pi_52438036
    Ik kan dit jaar niet te kermis, morgen en route.
    pi_52440907
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef Causa het volgende:
    Ik kan dit jaar niet te kermis, morgen en route.
    veel plezier =p
    pi_52495202
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Causa het volgende:

[..]

same here
    pi_52753055
    Was het wat dit jaar? De kermis?
    Zal wel weer megadruk zijn geweest op lappendag.
    Wervershover kermis is ook al voorbij. Tijd vliegt, hele kermisseisoen is zowat om.
    Keut komt nog, en lutjebroek geloof ik. Ik weet het niet eens goed.
    pi_52768155
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef Causa het volgende:
    Was het wat dit jaar? De kermis?
    Zal wel weer megadruk zijn geweest op lappendag.
    Wervershover kermis is ook al voorbij. Tijd vliegt, hele kermisseisoen is zowat om.
    Keut komt nog, en lutjebroek geloof ik. Ik weet het niet eens goed.
    Ik wil het niet weten

Lappendag was wel ok btw.
    Lekker doorgaan zo vlak na lowlands. hehe
    Voorheen Prep2Fight
    pi_52792092
    Ik ben niet naar de kermis geweest dit jaar. Hooi druk met aardappels rooien. Maar anders was ik ook niet gegaan denk ik. Stomme sfeer hangt er, vorig jaar in ieder geval. De stadsfeesten waren wel top trouwens! Nog mooi naar The Stilettos geweest .

Grote Waal trouwens!
    pi_57150599
    Ha, ik woon in Zwaag of te wel Risdam Noord (alles boven de dorpstraat is officieel zwaag)

Er zit een kans in dat we richting de Bangert Oosterpolder gaan, ons bussie wil graag een dak boven zijn hoofd
    pi_57151634
    Leven
    pi_57169630
    bestaat dit topic nog?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_57175186
    Nee helaas
    pi_57231923
    Morgen nog mensen te aprés skieen?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_57239555
    Nog iemand een wasmachine over voor een paar dagen?
    gisteren stuk gegaan en vrijdag komen ze pas langs, geen keuze in reperateur omdat het nog in de garantie valt.
    pi_57286073
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 22:17 schreef Noshiba het volgende:
    Morgen nog mensen te aprés skieen?
    Jahaa was wel lachen! ben opzoek naar n debiel die de hele tijd n camera in mn gezicht propte en me bij de bar vroeg zn fietssleutels vast te houden...
    (I´ve still got your keys!)
      maandag 10 maart 2008 @ 16:46:40 #154
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_57286531
    Waar gaan jullie allemaal naar toe om uit te gaan?
    Ik ga meestal naar swaf of naar manifesto. Ook wel eens naar de beiaard en het kroegie en héél afentoe naar de houte in de goorn.
    pi_57289966
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Bagel het volgende:

[..]

Jahaa was wel lachen! ben opzoek naar n debiel die de hele tijd n camera in mn gezicht propte en me bij de bar vroeg zn fietssleutels vast te houden...
    (I´ve still got your keys!)
    pi_57502582
    topic begint dood te gaan maar na lange tijd is denkjedat terug gekeerd he hehe
    pi_57508449
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:
    Ik ga meestal naar swaf of naar manifesto. Ook wel eens naar de beiaard en het kroegie en héél afentoe naar de houte in de goorn.
    Café Dre!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_57509705
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:
    Swaf
    pi_57509806
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Swaf
    Daar is het altijd carnaval
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_57518961
    Whehehe Swaf, dat die kroeg nog bestaat. . Zitten er zomers nog steeds van die zonnige alto's op de stoep?
    Echte liefde!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 16:09:21 #161
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_57540891
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 13:01 schreef Insomaniac het volgende:
    Whehehe Swaf, dat die kroeg nog bestaat. . Zitten er zomers nog steeds van die zonnige alto's op de stoep?
    Alleen maar, en in de winter ook.
      zaterdag 22 maart 2008 @ 16:09:50 #162
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_57540898
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Swaf
    Ben jij van die band BRB? Dan heb ik jullie gezien bij Oos Joos in de Ridder.
    pi_57541165
    iemand nog oos joos geweest in harmonie 8 maart?
      zaterdag 22 maart 2008 @ 16:28:17 #164
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_57541201
    Ik was 14 maart in de Ridder naar Oos Joos.
    pi_57557492
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef punkjunk het volgende:
    Ik was 14 maart in de Ridder naar Oos Joos.
    Ik speelde in het voorprogramma!

Vandaag EI-pop in 't Kroegie en Swaf. wordt weer leuk..
      zondag 23 maart 2008 @ 14:47:37 #166
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_57557556
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ik speelde in het voorprogramma!

Vandaag EI-pop in 't Kroegie en Swaf. wordt weer leuk..
    JIj bent die drummer dan? Wel brute band qua muziek, alleen zijn jullie te jong en was het publiek in de Ridder knudde.
    Bij Normaal word je met de nekken aagekeken als je niet heukt, bij Oos Joos werd je met je nek aangekeken als je dat wel deed.
    pi_57602329
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 14:47 schreef punkjunk het volgende:

[..]

JIj bent die drummer dan? Wel brute band qua muziek, alleen zijn jullie te jong en was het publiek in de Ridder knudde.
    Bij Normaal word je met de nekken aagekeken als je niet heukt, bij Oos Joos werd je met je nek aangekeken als je dat wel deed.
    Ja, ik ben de drummer.
    Hoezo te jong? Kan niet jong genoeg toch?
    Leuke gasten van de Joôs en genoeg bier in de kleedkamer!
    We hebben al eens in Obdam in hun voorprogramma gestaan, ook mooi.
    pi_57646823
    gekkenhuis was het!
    Voorheen Prep2Fight
      zondag 1 juni 2008 @ 15:31:29 #169
    111404 BeRightBack
    Keith Moon
    pi_59049345
    Dames en heren, het is eindelijk zover.
    Burger King word in de eerste week van juni geopend in het station van Hoorn!
    pi_59051343
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef BeRightBack het volgende:
    Dames en heren, het is eindelijk zover.
    Burger King word in de eerste week van juni geopend in het station van Hoorn!
    Daar zaten we op te wachten
    pi_59052430
    Outdoor stereo!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_59065393
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 17:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*verlang nu al terug naar de tijd van honkitonki

Daag ouwe trouwe restauratie, met z'n eenvoudige kopjes thee, saucijzenbroodje of appelgebak bij de koffie met een koekje.
    pi_59066101
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 17:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik wel
    Hulde!
      dinsdag 3 juni 2008 @ 23:17:57 #174
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_59104542
    Vandaag bij de Burger King geweest Wat een toko. Die cassaire stond letterlijk te huilen, de manager was een slecht Nederlands sprekende Turk.

Wel relaxed dat ze gisteren kaartjes voor gratis wopper menus uitdeelde. En helemaal relaxed dat die stomme cassaire me niet een gewone wopper gaf, maar een dubbele wopper met bacon .
    pi_59111536
    Haha echt zielig, het is nu al een hangplek voor stoere jongeren!
    Hulde!
    pi_59133481
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Causa het volgende:

[..]

*verlang nu al terug naar de tijd van honkitonki

Daag ouwe trouwe restauratie, met z'n eenvoudige kopjes thee, saucijzenbroodje of appelgebak bij de koffie met een koekje.
    Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . met de kiosk op de hoek loop je het dan helemaal op, slechte business.. en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef punkjunk het volgende:
    Vandaag bij de Burger King geweest Wat een toko. Die cassaire stond letterlijk te huilen, de manager was een slecht Nederlands sprekende Turk.

Wel relaxed dat ze gisteren kaartjes voor gratis wopper menus uitdeelde. En helemaal relaxed dat die stomme cassaire me niet een gewone wopper gaf, maar een dubbele wopper met bacon .
    die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.

En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord. Ze zijn heel irritant ja, maar ook dat brengt dus zo'n burgerking met zich mee, zou zich ook zo kunnen afspelen bij de Mac maar daar staan de grotere jongetjes met hun auto's en blijkbaar is het te ver om te fietsen.
    pi_59136392
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . ........en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
    [..]
    Dat vond ik nu juist zo relaxed
    Maar oke, ik kwam er ook niet zo vaak. Wel veel knusse herinneringen, niet zo gek dat dat terugkomt bij een afscheidje ergens van. Don't worrie, zuks is snel weer over
      donderdag 5 juni 2008 @ 16:46:22 #178
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_59148806
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . met de kiosk op de hoek loop je het dan helemaal op, slechte business.. en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
    [..]

die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.

En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord. Ze zijn heel irritant ja, maar ook dat brengt dus zo'n burgerking met zich mee, zou zich ook zo kunnen afspelen bij de Mac maar daar staan de grotere jongetjes met hun auto's en blijkbaar is het te ver om te fietsen.
    Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd .....
    pi_59149798
    quote:
    En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord.
    Je lijkt er zelf ook wel een..
    pi_59152513
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 08:39 schreef Causa het volgende:

[..]

Dat vond ik nu juist zo relaxed
    Maar oke, ik kwam er ook niet zo vaak. Wel veel knusse herinneringen, niet zo gek dat dat terugkomt bij een afscheidje ergens van. Don't worrie, zuks is snel weer over
    Ik heb ook wel knusse herinneringen aan de restauratie heur *zwijmel*
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:r

[..]

Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd .....
    ben niet boos hoor . *aait*
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 17:23 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Je lijkt er zelf ook wel een..
    Ja poep.
    pi_59157389
    HOLLANDIA AMATEURKAMPIOEN VAN NEDERLAND
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_59160788
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
    HOLLANDIA AMATEURKAMPIOEN VAN NEDERLAND
    dus dat.
      zaterdag 7 juni 2008 @ 22:56:58 #183
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_59205914
    Mijn Lo2 leraar is rechtsback bij Hollandia .

wel zaterdag competitie
    pi_59429319
    Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).

Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
    Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
    pi_59439653
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef hjs het volgende:
    Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).

Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
    Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
    nouja zolang hij geen hechte banden met de familie visser heeft,

gewoon wegpesten
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_59445848
    Wegpesten zal niet eens lukken en geen vriend van de Vissers zover ik weet.

We moeten maar allemaal in de straat constant aangifte gaan doen ofzo, wie weet helpt het een keer.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 20:05:02 #187
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59469102
    4 oktober Osar Romero reunie!!

vet ver nog, maargoed

ps. Blokker hiero
    ~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
    pi_59481924
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Elfy het volgende:
    4 oktober Osar Romero reunie!!

vet ver nog, maargoed

ps. Blokker hiero
    Bijna kermis

zit jij ook bij een hut?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      woensdag 18 juni 2008 @ 11:03:36 #189
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59482996
    Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag

Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
    Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
      woensdag 18 juni 2008 @ 11:38:25 #190
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_59483857
    TVP! Kersenboogerd hier!
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
    pi_59490784
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Elfy het volgende:
    Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag

Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
    Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
    Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/hutten
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:26 #192
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59490970
    Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
      woensdag 18 juni 2008 @ 16:15:22 #193
    206640 Beelzebufo
    pi_59491669
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Vork het volgende:
    Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
    Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...

Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
      woensdag 18 juni 2008 @ 17:55:32 #194
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59494372
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 16:15 schreef Beelzebufo het volgende:
    Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...

Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde
    Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein .
      woensdag 18 juni 2008 @ 20:06:18 #195
    206640 Beelzebufo
    pi_59497487
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Vork het volgende:

[..]

Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein .
    Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.
    pi_59499935
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 11:38 schreef Beelzebufo het volgende:
    TVP! Kersenboogerd hier!
    jhoe hier ook... maarja kersenboogerd is tegenwoordig ook groot....
    pi_59500463
    Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens. !
    Echte liefde!
    pi_59500926
    Geen idee wanneer de zomerfeesten zijn, ben er neit zo bekend mee (woon hier ook nog maar 4 jaar en ben niet zo'n uitgaanstypje)
    Wel heb ik een schema kunnen vinden met wat belangrijke data... misschien heb je er wat aan?!
    Zie nu wel dat er stadsfeesten zijn geweest, maar of dat het zelfde is als zomerfeesten?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 21:49:01 ]
    pi_59505532
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
    Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens. !
    dorp
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      donderdag 19 juni 2008 @ 10:00:56 #200
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_59510956
    Het summer pepper festival moet nog komen volgens mij.
    pi_59526257
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef punkjunk het volgende:
    Het Outdoor Stereo festival moet nog komen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:03:56 #202
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59527699
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/hutten
    oh. rofl. die. hahahahaha
    ja we hebben 1 tegenover de Deen enzo hier, op de parkeerplaats aan de westerblokker. om je rot te lachen.
    Mn zusje had vorig jaar een project en moest/wilde een foto maken van dat ding, dus zij erheen met mn mams en vragen of al die jongens er zo even uit willen
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:05:02 #203
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59527733
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Beelzebufo het volgende:
    Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.
    Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:18:31 #204
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59528119
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:05 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.
    Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat wel
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:22:10 #205
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59528271
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Elfy het volgende:
    Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat wel
    Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaan .
    pi_59528301
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef Elfy het volgende:

[..]

oh. rofl. die. hahahahaha
    ja we hebben 1 tegenover de Deen enzo hier, op de parkeerplaats aan de westerblokker. om je rot te lachen.
    Mn zusje had vorig jaar een project en moest/wilde een foto maken van dat ding, dus zij erheen met mn mams en vragen of al die jongens er zo even uit willen
    das t hok dat zijn serieus, zonder grappen gevaarlijke gasten
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:57:45 #207
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59529687
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Vork het volgende:

[..]

Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaan .
    This, is very true. Maar voorlopig mag mn mama lekker koken
      donderdag 19 juni 2008 @ 21:00:43 #208
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59529796
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:

[..]

das t hok dat zijn serieus, zonder grappen gevaarlijke gasten
    oja zo heette dat ding idd.. so ive heard er was laatst politie om ze te checken enzo omdat ze met guns en wapens op zak zouden lopen
      donderdag 19 juni 2008 @ 21:32:31 #209
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59531402
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 21:00 schreef Elfy het volgende:

[..]

oja zo heette dat ding idd.. so ive heard er was laatst politie om ze te checken enzo omdat ze met guns en wapens op zak zouden lopen
    wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok he ?
    pi_59536630
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Elfy het volgende:

[..]

wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok he ?
    je schat me goed hoog in heb ik door
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      vrijdag 20 juni 2008 @ 01:59:06 #211
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59539758
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:57 schreef Elfy het volgende:
    This, is very true. Maar voorlopig mag mn mama lekker koken
    Gelukkig kan ik zelf lekker koken .
      vrijdag 20 juni 2008 @ 12:17:07 #212
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59546925
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 01:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik zelf lekker koken .
    luiheid heerst. ga je ook voor mij koken ?
      vrijdag 20 juni 2008 @ 12:20:47 #213
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59547028
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef Noshiba het volgende:

[..]

je schat me goed hoog in heb ik door
    ..het had gekund!
      zaterdag 21 juni 2008 @ 02:11:03 #214
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59570640
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 12:17 schreef Elfy het volgende:
    luiheid heerst. ga je ook voor mij koken ?
    Misschien. Hoorn ligt namelijk vanaf hier niet echt naast de deur of om de hoek.
      zondag 22 juni 2008 @ 11:08:05 #215
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59598809
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 02:11 schreef Vork het volgende:

[..]

Misschien. Hoorn ligt namelijk vanaf hier niet echt naast de deur of om de hoek.
    Zei dat dan eerder! Ik was 2 weken terug ofzo nog in Renkum
      zondag 22 juni 2008 @ 11:20:14 #216
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59599034
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 11:08 schreef Elfy het volgende:
    Zei dat dan eerder! Ik was 2 weken terug ofzo nog in Renkum
    Dat gat? Maar wel in de buurt. Als jij dat nou eerder had gezegd.
      zondag 22 juni 2008 @ 18:08:16 #217
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_59607187
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 11:20 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat gat? Maar wel in de buurt. Als jij dat nou eerder had gezegd.
      zondag 22 juni 2008 @ 19:00:46 #218
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_59608128
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 18:08 schreef Elfy het volgende:

Goed idee.
    pi_60408176
    BIJNA KERMIS!!1!!13111@!#!!!!!!!!!!1
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_60412005
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:
    BIJNA LAPPENDAG!!!!!!!
    pi_60413481
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 08:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

BIJNA LAPPENDAG!!!!!!!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:14:22 #222
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60427059
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:
    nick en simon gaan de kermis openen
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:47:53 #223
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60427856
    Is er nog wat te doen dit weekend, of kan ik het rustig aan me voorbij laten gaan?
    pi_60441634
    Hallo,

Ik ben al weer een ruime 2 jaar geleden neergestreken op een van de drukste maar gezelligste punten van Risdam.

Zit er dit jaar over te denken om naar lappendag te gaan, is er eerder nog niet van gekomen. Maar hoe laat begint t gezellig te worden in de kroeg???

Groetjes Martine
    pi_60441766
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef martine1984 het volgende:
    Hallo,

Ik ben al weer een ruime 2 jaar geleden neergestreken op een van de drukste maar gezelligste punten van Risdam.

Zit er dit jaar over te denken om naar lappendag te gaan, is er eerder nog niet van gekomen. Maar hoe laat begint t gezellig te worden in de kroeg???

Groetjes Martine
    8/9 uur
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_60478767
    Kermis ! Vuurwerk ! Lappendag !

Ik heb er weer zin in ...
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef martine1984 het volgende:
    Hallo,

Groetjes Martine
    Zijn er drukke punten in de risdam dan ?
    pi_60489908
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Noshiba het volgende:

[..]

8/9 uur
    SPOILER
    's ochtends of 's avonds?????
    pi_60489980
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef Bizznitch het volgende:
    Kermis ! Vuurwerk ! Lappendag !

Ik heb er weer zin in ...
    [..]

Zijn er drukke punten in de risdam dan ?
    Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekker
    rustig
    pi_60494298
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 14:57 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekker
    rustig
    Ik woon bij de huesmolen, tis zo rustig als ik weet niet wat .
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:53:17 #230
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60501196
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef martine1984 het volgende:

[..]

mensen beginnen sochtends al met zuipen
    lappendag
    pi_60502082
    quote:

[..]

Lees jij mijn spoiler niet ofzo?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_60502119
    quote:

[..]

..
    pi_60551845
    wanneer is kermis, en wanneer is lappendag? XJS
    Wacht niet tot morgen, wat vandaag al gedaan kan worden.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 13:44:09 #234
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60599636
    vrijdagavond/zaterdagochtend as begint het en maandag 18e is lappendag
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 18:26:09 #235
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60605761
    mensen die niet weten wanneer het lappendag is
    pi_60605820
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 18:26 schreef Elfy het volgende:
    mensen die niet weten wanneer het lappendag is
    We moeten ze hoorn uitschoppen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      woensdag 6 augustus 2008 @ 20:15:59 #237
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60608127
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 18:29 schreef Noshiba het volgende:

[..]

We moeten ze hoorn uitschoppen
    geheel volgens ritueel
    SPOILER
    pi_60608305
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Elfy het volgende:

[..]

geheel volgens ritueel
    SPOILER
    Als nazi's de grote waal insturen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      donderdag 7 augustus 2008 @ 22:53:35 #239
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60639753
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:

[..]

haha idd, sturen we ze de voc-steen op,
    schande schande !

..zullen de negers op die bankjes roepen
    pi_60639844
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Elfy het volgende:

[..]

haha idd, sturen we ze de voc-steen op,
    schande schande !

..zullen de negers op die bankjes roepen
    Wel posten en niet terug pm'en
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      donderdag 7 augustus 2008 @ 23:19:13 #241
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60640423
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
    Schande inderdaad!
    pi_60640994
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Schande inderdaad!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_60641734
    Whieeejjj zaterdag naar de kermis !!
    pi_60650987
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 00:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Lees jij mijn spoiler niet ofzo?
    Ehm nee dus......... had niet gezien dat je dat ook kon openen.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:34:25 #245
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60661793
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik wel pm't hebben jawohl!
    doe eens rustig met mensen van 16+
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:07:44 #246
    63307 punkjunk
    Voederbietel
    pi_60665626
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk is . De gemiddelde woning is van een dusdanige waarde dat die volgens mij niet te betalen is voor het gemiddelde buitenlands gezin. Denk aan de astronauten weg, de hele buiten ring van de Grote Waal (het achterste "-molen gebied"). Eigelijk is alleen die wijk rond de Serius straat "berucht". En toevallig is dat wel de meest gezelligste wijk van Hoorn naar mijn inziens, er zijn áltijd spelende kinderen op straat, je wordt nog eens goede dag gezegd door een wildvreemde, dat zie je in Hoorn eigelijk niet zo veel meer.

Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
    pi_60665743
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk is . De gemiddelde woning is van een dusdanige waarde dat die volgens mij niet te betalen is voor het gemiddelde buitenlands gezin. Denk aan de astronauten weg, de hele buiten ring van de Grote Waal (het achterste "-molen gebied"). Eigelijk is alleen die wijk rond de Serius straat "berucht". En toevallig is dat wel de meest gezelligste wijk van Hoorn naar mijn inziens, er zijn áltijd spelende kinderen op straat, je wordt nog eens goede dag gezegd door een wildvreemde, dat zie je in Hoorn eigelijk niet zo veel meer.

Ik weet ook wel dat de grote waal nog wel normaal is maar er hangt gewoon kutjeugd rond s'avonds en op t begin vanaf de stad staan die flats en daar woont gewoon paupervolk

Wie gaat er in die zweefmolen van 35 meter hoog op de vale hen?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:01:03 #248
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60671425
    Ik zou toch niet graag meer in het huis willen wonen waar ik tot m'n 6e woonde..
    (jupiterhof). Ben later nog wel eens bij een kennis op de melkweg geweest, maar werd toch echt niet vrolijk van de buurt en die muur van schotels bij elke flat

Zou wel graag weer eens 'te lappen' willen.. of naar het vuurwerk willen kijken
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:10:13 #249
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60675682
    die 2-onder-1-kap in de poldermolen gaan voor veel geld van de hand. een hele mooie plek is dat.,
    pi_60758422
    Ben in die zweefmolen geweest op de vale hen, schijnt overigens 60 mtr hoog te zijn.
    Vond het persoonlijk erg hoog en kwa spanning erg tegenvallen
    pi_60766842
    veel aandacht voor hoorn

Kersy 4 life

nog sloebers uit kersy ?
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:49:18 #252
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60773284
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
    veel aandacht voor hoorn

Kersy 4 life

nog sloebers uit kersy ?
    blocky ftw.
    pi_60773413
    quote:
    veel aandacht voor hoorn

Kersy 4 life

nog sloebers uit kersy ?
    tuurlijk
    pi_60811235
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:

[..]
    Ik speel er
    Hieperdepiep hoera.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 23:09:43 #255
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60811605
    Risdamn
      donderdag 14 augustus 2008 @ 08:11:42 #256
    206640 Beelzebufo
    pi_60817674
    quote:
    veel aandacht voor hoorn

Kersy 4 life

nog sloebers uit kersy ?
    Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.
    Al woon ik in een redelijk 'beschaafd' deel in de buurt rondom de Smurfentunnel.
    pi_60817759
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:11 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.
    Al woon ik in een redelijk 'beschaafd' deel in de buurt rondom de Smurfentunnel.
    Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 08:25:57 ]
    pi_60817848
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zit (plevier)
    pi_60817946
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:32 schreef Fubourius het volgende:
    ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zit (plevier)
    Ik woon vlakbij de Klipper

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 08:44:44 ]
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:06:48 #260
    206640 Beelzebufo
    pi_60818250
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.

Maar goed: op 29 augustus moet het klaar zijn, dus op 30 augustus zal er wel weer een te hoge vrachtwagen vastzitten.
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:44 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij de Klipper
    De school 'De Klipper' of de straat 'Klipper'?

Ik heb nog overwogen om mijn kinderen op De Klipper naar school te laten gaan, maar die heeft meerdere lokaties waar ze afhankelijk van de lessen nog wel eens tussen willen migreren. Leuk bij het ophalen als je naar drie verschillende lokaties moet...

[ Bericht 46% gewijzigd door Beelzebufo op 14-08-2008 09:14:03 ]
    pi_60818289
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef Beelzebufo het volgende:
    Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.

Maar goed: op 29 augustus moet het klaar zijn, dus op 30 augustus zal er wel weer een te hoge vrachtwagen vastzitten.
    haha kunnen ze weer opnieuw beginnen

Bij de school de Klipper, met die bushalte voor de deur
    En ja je kinderen ophalen op 3 verschillende locaties is niet slim, mijn oudste gaat sinds maandag naar de Dynamis.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 09:16:57 ]
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:03:35 #262
    206640 Beelzebufo
    pi_60819273
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:08 schreef LovelyLady het volgende:

Bij de school de Klipper, met die bushalte voor de deur
    Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!

* Beelzebufo checkt FoBo van LovelyLady

Je komt me niet bekend voor...
    pi_60819465
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:03 schreef Beelzebufo het volgende:

Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!

* Beelzebufo checkt FoBo van LovelyLady

Je komt me niet bekend voor...
    Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier niet
    * LovelyLady valt ook niet zo op
      donderdag 14 augustus 2008 @ 20:10:51 #264
    206640 Beelzebufo
    pi_60834104
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier niet
    * LovelyLady valt ook niet zo op
    Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)
    pi_60835267
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Beelzebufo het volgende:
    Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)
    Nee helaas niet, ik ben de deur niet uitgeweest vandaag want mijn zoontje is ziek. En mijn vriend komt meestal na 18:00 thuis dus helaas
    Volgende keer beter
    pi_60841514
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef Vork het volgende:
    Risdamn
    Tisser mis met Risdam mên .
    pi_60842086
    Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:03:37 #268
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60842208
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
    Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
    meld misdaad anoniem
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 04:48:59 #269
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60844300
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Bizznitch het volgende:
    Tisser mis met Risdam mên .
    Beleef je daar wel eens wat?
    pi_60854624
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
    Dat is marrokaans voor wiet denk ik .
    pi_60854685
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 04:48 schreef Vork het volgende:

[..]

Beleef je daar wel eens wat?
    Tulek mên, ja het is niet zo dat er dagelijks politie door de straten sjeest hier, en er zijn hier haast geen buitenlanders, maar dat betekent niet dat het hier niet leuk is .
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:07:05 #272
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60855645
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:38 schreef Bizznitch het volgende:
    Tulek mên, ja het is niet zo dat er dagelijks politie door de straten sjeest hier, en er zijn hier haast geen buitenlanders, maar dat betekent niet dat het hier niet leuk is .
    Het is gewoon maar een woonwijk. Niets meer en niets minder. Na 22 jaar daar rond te hebben gehangen, ben ik toch wel blij dat ik daar weg ben. Ik ben niet zo woonwijkerig, denk ik.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:10:57 #273
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60855775
    Risdam-noord was 30 jaar geleden al saai.. 20 jaar geleden was het saai.. 10 jaar geleden ook nog..

Kan me niet voorstellen dat het er nu opeens niet meer saai is
    (wel prettig saai om als kind op te groeien )
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_60866285
    Vuurwerk was fucking vet op die muziek!

Ik ga weer naar de stad

(zonder pinpas naar de stad is niet handig)
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:48:10 #275
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60866517
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Noshiba het volgende:
    Vuurwerk was fucking vet op die muziek!

Ik ga weer naar de stad

(zonder pinpas naar de stad is niet handig)
    hmm ik ben te lui.
    ik hoor het wel vanaf hier k?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:59:54 #276
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60866808
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:48 schreef Elfy het volgende:

hmm ik ben te lui.
    ik hoor het wel vanaf hier k?
    Helemaal vanuit daar? Dan moet de herrie wel heel erg hard staan.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:00:59 #277
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60866838
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Helemaal vanuit daar? Dan moet de herrie wel heel erg hard staan.
    Het vuurwerk dus, niet de muziek
    (en ja maar 4 km verderop)
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:01:48 #278
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60866857
    Vanaf hier krijg ik er helemaal niets van mee.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:06:27 #279
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60866962
    tja het is ook allang alweer voorbij
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:10:35 #280
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_60867058
    Dat zal ook welweer ja. Dan heb ik het hele festijn dus weer traditioneel gemist
    pi_60867108
    Wij hoorde we de knallen wel hoor, in huis.
    pi_60871247
    Vuurwerk was prachtig, we hebben onwijs veel foto's gemaakt. We stonden mooi aan de dijk, en het was goed weer!!!
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:35:37 #283
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60877399
    lekker dus jij hebt binnenkort een nieuwe hyves achtergrond

maarem, vanaaf weer lekker uit dans le Pebbles (lachen= niet toegestaan)
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:43:40 #284
    206640 Beelzebufo
    pi_60879132
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 14:35 schreef Elfy het volgende:
    maarem, vanaaf weer lekker uit dans le Pebbles (lachen= niet toegestaan)
    Flügel party

Bij de woorden dansen, lachen niet toegestaan krijg ik spontaan jaren-80 flashbacks. Gary Numan enzo.

[ Bericht 19% gewijzigd door Beelzebufo op 16-08-2008 15:49:18 ]
    pi_60903933
    Leuk zeg, zaterdag avond van je kermis!
    Wil je de kroeg in loop je weg blijft je knie staan.
    Knieschijf zat aan de zijkant van m'n knie kon er helemaal niks mee.
    Mensen die 10 cm voor je staan niet meer herkennen, helemaal zweten zo een pijn als het deed.
    Ambulance erbij, nu wss 6 weken in t gips

Gaat m'n lappendag
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 17 augustus 2008 @ 19:34:05 #286
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60905493
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Noshiba het volgende:
    Leuk zeg, zaterdag avond van je kermis!
    Wil je de kroeg in loop je weg blijft je knie staan.
    Knieschijf zat aan de zijkant van m'n knie kon er helemaal niks mee.
    Mensen die 10 cm voor je staan niet meer herkennen, helemaal zweten zo een pijn als het deed.
    Ambulance erbij, nu wss 6 weken in t gips

Gaat m'n lappendag
    ik hoorde al ambulance idd. hoe laat was het gebuerd?
      maandag 18 augustus 2008 @ 10:03:17 #287
    206640 Beelzebufo
    pi_60917023
    Gisteren zoontje (5) voor het eerst in de (kinder)botsauto's. Ik nog uitleggen dat er dan wel andere mensen tegen hem aan gingen botsen, maar dat hij ook tegen andere mensen aan mocht rijden.

Reactie van te voren:
    Reactie na afloop:

Jaja... kleine kinderen worden groot... Zijn zusje van 3 wilde al in de kinder-achtbaan (zo ongeveer tegenover Osinga), maar dat hebben we maar even bij de draaimolen gehouden wat ze ook leuk vond omdat ze twee rondjes mocht (broer wilde niet).
    pi_60920604
    Vuurwerk was idd super!!!

@Furtitudo, vervelend voor je ..... Beterschap
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:49:27 #289
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_60932177
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 12:28 schreef martine1984 het volgende:
    Vuurwerk was idd super!!!

@Furtitudo, vervelend voor je ..... Beterschap
    fortitudo is kerngezond
    noshiba heeft het weer voor elkaar
    pi_60948580
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:49 schreef Elfy het volgende:

[..]

fortitudo is kerngezond
    noshiba heeft het weer voor elkaar

.... misschien moet ik toch maar eens een brilletje
    pi_60950220
    Lappendag toch nog een beetje gevierd.

Op weg naar huis van mijn werk haal ik op het Keern onze buurman in.
    Heerlijk dronken liep hij daar, achter gelaten door zijn vriendin omdat hij niet op de fiets kon blijven zitten :lol:
    Thuis gekomen het verteld en het gezin liep gelijk naar buiten om de buurman te verwelkomen
    Blijkt dat hij geen huis sleutel meer had en zijn vriendin was ondertussen hun dochter aan het ophalen.
    Gelukkig hadden wij een huissleutel en hem even naar binnen geholpen en een kopje koffie voor hem gezet.

Wij naar huis omdat het eten al klaar stond, komt hij 5 minuten later aanlopen, blijkbaar te stil thuis en heeft maar meegegeten bij ons
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:04 #292
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60950849
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef hjs het volgende:
    Lappendag toch nog een beetje gevierd.

Op weg naar huis van mijn werk haal ik op het Keern onze buurman in.
    Heerlijk dronken liep hij daar, achter gelaten door zijn vriendin omdat hij niet op de fiets kon blijven zitten :lol:
    Thuis gekomen het verteld en het gezin liep gelijk naar buiten om de buurman te verwelkomen
    Blijkt dat hij geen huis sleutel meer had en zijn vriendin was ondertussen hun dochter aan het ophalen.
    Gelukkig hadden wij een huissleutel en hem even naar binnen geholpen en een kopje koffie voor hem gezet.

Wij naar huis omdat het eten al klaar stond, komt hij 5 minuten later aanlopen, blijkbaar te stil thuis en heeft maar meegegeten bij ons
    pi_61147760
    Gaat er nog iemand naar de jaarmarkt in Blokker?
    Ervaring krijg je pas net nadat je het nodig hebt gehad.
    pi_61148589
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef schubdub het volgende:
    Wat is daar te doen dan?
      woensdag 27 augustus 2008 @ 07:32:36 #295
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_61158298
    quote:
    moet dan werken... lekker met uitzicht op de jaarmarkt dus
    pi_61162858
    quote:
    Wanneer is het jaarmarkt dan???
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:41:09 #297
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_61173444
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 12:10 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Wanneer is het jaarmarkt dan???
    komende zaterdag
    lol
    pi_61175324
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat is daar te doen dan?
    staat in het Westfries weekblad op pagina 16
    Ervaring krijg je pas net nadat je het nodig hebt gehad.
    pi_61189182
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:41 schreef Elfy het volgende:

[..]

komende zaterdag
    lol
    ehm..... nee dan ga ik niet, heb helaas andere dingen gepland.
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:50:28 #300
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_61240336
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef martine1984 het volgende:

[..]

ehm..... nee dan ga ik niet, heb helaas andere dingen gepland.
    helaas..
    ik ga ehm, nu, denk ik.
    pi_61240377
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef schubdub het volgende:
    staat in het Westfries weekblad op pagina 16
    Die uhm... krijg ik niet of die heb ik al weggegooid....
    Heb toch andere plannen
    Veel plezier voor de gene die wel naar de jaarmarkt gaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')