Zijn er drukke punten in de risdam danquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef martine1984 het volgende:
Hallo,
Ik ben al weer een ruime 2 jaar geleden neergestreken op een van de drukste maar gezelligste punten van Risdam.
Zit er dit jaar over te denken om naar lappendag te gaan, is er eerder nog niet van gekomen. Maar hoe laat begint t gezellig te worden in de kroeg???
Groetjes Martine
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
8/9 uur's ochtends of 's avonds?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef Bizznitch het volgende:
Kermis! Vuurwerk
! Lappendag
!
Ik heb er weer zin in...
[..]
Zijn er drukke punten in de risdam dan?
Ik woon bij de huesmolen, tis zo rustig als ik weet niet watquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:57 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekker
rustig
mensen beginnen sochtends al met zuipenquote:
We moeten ze hoorn uitschoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:26 schreef Elfy het volgende:
mensen die niet weten wanneer het lappendag is![]()
geheel volgens ritueelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Elfy het volgende:
[..]
geheel volgens ritueelAls nazi's de grote waal insturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
haha idd, sturen we ze de voc-steen op,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als nazi's de grote waal insturen
Wel posten en niet terug pm'enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
haha idd, sturen we ze de voc-steen op,
schande schande !
..zullen de negers op die bankjes roepen
ik wel pm't hebben jawohl!quote:
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als nazi's de grote waal insturen
Ik weet ook wel dat de grote waal nog wel normaal is maar er hangt gewoon kutjeugd rond s'avonds en op t begin vanaf de stad staan die flats en daar woont gewoon paupervolkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk is. De gemiddelde woning is van een dusdanige waarde dat die volgens mij niet te betalen is voor het gemiddelde buitenlands gezin. Denk aan de astronauten weg, de hele buiten ring van de Grote Waal (het achterste "-molen gebied"). Eigelijk is alleen die wijk rond de Serius straat "berucht". En toevallig is dat wel de meest gezelligste wijk van Hoorn naar mijn inziens, er zijn áltijd spelende kinderen op straat, je wordt nog eens goede dag gezegd door een wildvreemde, dat zie je in Hoorn eigelijk niet zo veel meer.
Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |