quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef punkjunk het volgende:
Het Outdoor Stereo festival moet nog komen
oh. rofl. die. hahahahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/hutten
Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.
Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.
Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Elfy het volgende:
Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat wel
das t hokquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
oh. rofl. die. hahahahaha
ja we hebben 1 tegenover de Deen enzo hier, op de parkeerplaats aan de westerblokker. om je rot te lachen.
Mn zusje had vorig jaar een project en moest/wilde een foto maken van dat ding, dus zij erheen met mn mams en vragen of al die jongens er zo even uit willen
This, is very true. Maar voorlopig mag mn mama lekker kokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaan.
oja zo heette dat ding idd.. so ive heardquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
das t hokdat zijn serieus, zonder grappen gevaarlijke gasten
wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:00 schreef Elfy het volgende:
[..]
oja zo heette dat ding idd.. so ive hearder was laatst politie om ze te checken enzo omdat ze met guns en wapens op zak zouden lopen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Elfy het volgende:
[..]
wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok he?
Gelukkig kan ik zelf lekker kokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:57 schreef Elfy het volgende:
This, is very true. Maar voorlopig mag mn mama lekker koken
luiheid heerst. ga je ook voor mij koken ?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
je schat me goed hoog in heb ik door
Zei dat dan eerder! Ik was 2 weken terug ofzo nog in Renkumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Misschien. Hoorn ligt namelijk vanaf hier niet echt naast de deur of om de hoek.
Dat gat? Maar wel in de buurt. Als jij dat nou eerder had gezegd.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:08 schreef Elfy het volgende:
Zei dat dan eerder! Ik was 2 weken terug ofzo nog in Renkum
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat gat? Maar wel in de buurt. Als jij dat nou eerder had gezegd.
8/9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef martine1984 het volgende:
Hallo,
Ik ben al weer een ruime 2 jaar geleden neergestreken op een van de drukste maar gezelligste punten van Risdam.
Zit er dit jaar over te denken om naar lappendag te gaan, is er eerder nog niet van gekomen. Maar hoe laat begint t gezellig te worden in de kroeg???
Groetjes Martine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Zijn er drukke punten in de risdam danquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef martine1984 het volgende:
Hallo,
Ik ben al weer een ruime 2 jaar geleden neergestreken op een van de drukste maar gezelligste punten van Risdam.
Zit er dit jaar over te denken om naar lappendag te gaan, is er eerder nog niet van gekomen. Maar hoe laat begint t gezellig te worden in de kroeg???
Groetjes Martine
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
8/9 uur's ochtends of 's avonds?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef Bizznitch het volgende:
Kermis! Vuurwerk
! Lappendag
!
Ik heb er weer zin in...
[..]
Zijn er drukke punten in de risdam dan?
Ik woon bij de huesmolen, tis zo rustig als ik weet niet watquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:57 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Daar waar de winkels zijn................ maar vergeleken met de binnenstad is het natuurlijk lekker
rustig
mensen beginnen sochtends al met zuipenquote:
We moeten ze hoorn uitschoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:26 schreef Elfy het volgende:
mensen die niet weten wanneer het lappendag is![]()
geheel volgens ritueelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef Elfy het volgende:
[..]
geheel volgens ritueelAls nazi's de grote waal insturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
haha idd, sturen we ze de voc-steen op,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als nazi's de grote waal insturen
Wel posten en niet terug pm'enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
haha idd, sturen we ze de voc-steen op,
schande schande !
..zullen de negers op die bankjes roepen
ik wel pm't hebben jawohl!quote:
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als nazi's de grote waal insturen
Ik weet ook wel dat de grote waal nog wel normaal is maar er hangt gewoon kutjeugd rond s'avonds en op t begin vanaf de stad staan die flats en daar woont gewoon paupervolkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk is. De gemiddelde woning is van een dusdanige waarde dat die volgens mij niet te betalen is voor het gemiddelde buitenlands gezin. Denk aan de astronauten weg, de hele buiten ring van de Grote Waal (het achterste "-molen gebied"). Eigelijk is alleen die wijk rond de Serius straat "berucht". En toevallig is dat wel de meest gezelligste wijk van Hoorn naar mijn inziens, er zijn áltijd spelende kinderen op straat, je wordt nog eens goede dag gezegd door een wildvreemde, dat zie je in Hoorn eigelijk niet zo veel meer.
Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
blocky ftw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
nog sloebers uit kersy ?![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
Ik speel erquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.
Al woon ik in een redelijk 'beschaafd' deel in de buurt rondom de Smurfentunnel.
ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?
Ik woon vlakbij de Klipperquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:32 schreef Fubourius het volgende:
ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zit(plevier)
Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?
De school 'De Klipper' of de straat 'Klipper'?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.
Maar goed: op 29 augustus moet het klaar zijn, dus op 30 augustus zal er wel weer een te hoge vrachtwagen vastzitten.
Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de school de Klipper, met die bushalte voor de deur
Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!
* Beelzebufo checkt FoBo van LovelyLady
Je komt me niet bekend voor...
Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier niet![]()
* LovelyLady valt ook niet zo op
Nee helaas niet, ik ben de deur niet uitgeweest vandaag want mijn zoontje is ziek. En mijn vriend komt meestal na 18:00 thuis dus helaasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)
meld misdaad anoniemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
Dat is marrokaans voor wiet denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
Tulek mên, ja het is niet zo dat er dagelijks politie door de straten sjeest hier, en er zijn hier haast geen buitenlanders, maar dat betekent niet dat het hier niet leuk isquote:
Het is gewoon maar een woonwijk. Niets meer en niets minder. Na 22 jaar daar rond te hebben gehangen, ben ik toch wel blij dat ik daar weg ben. Ik ben niet zo woonwijkerig, denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:38 schreef Bizznitch het volgende:
Tulek mên, ja het is niet zo dat er dagelijks politie door de straten sjeest hier, en er zijn hier haast geen buitenlanders, maar dat betekent niet dat het hier niet leuk is.
hmm ik ben te lui.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Noshiba het volgende:
Vuurwerk was fucking vet op die muziek!![]()
Ik ga weer naar de stad![]()
(zonder pinpas naar de stad is niet handig)
Helemaal vanuit daar? Dan moet de herrie wel heel erg hard staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:48 schreef Elfy het volgende:
hmm ik ben te lui.
ik hoor het wel vanaf hier k?
Het vuurwerk dus, niet de muziekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Helemaal vanuit daar? Dan moet de herrie wel heel erg hard staan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:35 schreef Elfy het volgende:
maarem, vanaaf weer lekker uit dans le Pebbles (lachen= niet toegestaan)
ik hoorde al ambulance idd. hoe laat was het gebuerd?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Noshiba het volgende:
Leuk zeg, zaterdag avond van je kermis!
Wil je de kroeg in loop je weg blijft je knie staan.
Knieschijf zat aan de zijkant van m'n knie kon er helemaal niks mee.
Mensen die 10 cm voor je staan niet meer herkennen, helemaal zweten zo een pijn als het deed.
Ambulance erbij, nu wss 6 weken in t gips
Gaat m'n lappendag
fortitudo is kerngezondquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:28 schreef martine1984 het volgende:
Vuurwerk was idd super!!!![]()
@Furtitudo, vervelend voor je..... Beterschap
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:49 schreef Elfy het volgende:
[..]
fortitudo is kerngezond
noshiba heeft het weer voor elkaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef hjs het volgende:
Lappendag toch nog een beetje gevierd.
Op weg naar huis van mijn werk haal ik op het Keern onze buurman in.
Heerlijk dronken liep hij daar, achter gelaten door zijn vriendin omdat hij niet op de fiets kon blijven zitten :lol:
Thuis gekomen het verteld en het gezin liep gelijk naar buiten om de buurman te verwelkomen
Blijkt dat hij geen huis sleutel meer had en zijn vriendin was ondertussen hun dochter aan het ophalen.
Gelukkig hadden wij een huissleutel en hem even naar binnen geholpen en een kopje koffie voor hem gezet.
Wij naar huis omdat het eten al klaar stond, komt hij 5 minuten later aanlopen, blijkbaar te stil thuis en heeft maar meegegeten bij ons
Wat is daar te doen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef schubdub het volgende:
Gaat er nog iemand naar de jaarmarkt in Blokker?
moet dan werken... lekker met uitzicht op de jaarmarkt dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef schubdub het volgende:
Wanneer is het jaarmarkt dan???quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef schubdub het volgende:
komende zaterdagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:10 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Wanneer is het jaarmarkt dan???
staat in het Westfries weekblad op pagina 16quote:
helaas..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef martine1984 het volgende:
[..]
ehm..... nee dan ga ik niet, heb helaas andere dingen gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |