ik wel pm't hebben jawohl!quote:
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als nazi's de grote waal insturen
Ik weet ook wel dat de grote waal nog wel normaal is maar er hangt gewoon kutjeugd rond s'avonds en op t begin vanaf de stad staan die flats en daar woont gewoon paupervolkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen er altijd bij dat de Grote Waal zo'n ausländer wijk is. De gemiddelde woning is van een dusdanige waarde dat die volgens mij niet te betalen is voor het gemiddelde buitenlands gezin. Denk aan de astronauten weg, de hele buiten ring van de Grote Waal (het achterste "-molen gebied"). Eigelijk is alleen die wijk rond de Serius straat "berucht". En toevallig is dat wel de meest gezelligste wijk van Hoorn naar mijn inziens, er zijn áltijd spelende kinderen op straat, je wordt nog eens goede dag gezegd door een wildvreemde, dat zie je in Hoorn eigelijk niet zo veel meer.
Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
blocky ftw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
nog sloebers uit kersy ?![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
Ik speel erquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer naar het Pepper festival?
Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef Fubourius het volgende:
veel aandacht voor hoorn
Kersy 4 life![]()
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Kersy? Ghettoboogerd bedoel je.
Al woon ik in een redelijk 'beschaafd' deel in de buurt rondom de Smurfentunnel.
ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?
Ik woon vlakbij de Klipperquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:32 schreef Fubourius het volgende:
ha ik woon in die buurt die tegenover die tunnel zit(plevier)
Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat de tunnel die ze nu aan het renoveren reinigen zijn?
De school 'De Klipper' of de straat 'Klipper'?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Hmmmm... volgens mij is renoveren toch echt een betere term. Er is een betonrepaatiefirma bezig om (in mijn ogen) vrij forse scheuren in het beton uit te bikken en met een of andere injectiemethode weer dicht te maken.
Maar goed: op 29 augustus moet het klaar zijn, dus op 30 augustus zal er wel weer een te hoge vrachtwagen vastzitten.
Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de school de Klipper, met die bushalte voor de deur
Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Dan wonen we vlák bij elkaar in de buurt!
* Beelzebufo checkt FoBo van LovelyLady
Je komt me niet bekend voor...
Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon er ook nog maar 4 jaar hoor... en zoveel mensen ken ik hier niet![]()
* LovelyLady valt ook niet zo op
Nee helaas niet, ik ben de deur niet uitgeweest vandaag want mijn zoontje is ziek. En mijn vriend komt meestal na 18:00 thuis dus helaasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Was jij vandaag om ongeveer 17:30 onderweg vanaf het Betje Wolffplein richting Maasweg? Met man/vriend en kinderwagen? In dat geval ben ik voor je gestopt toen je de zebra overstak (rode auto)
meld misdaad anoniemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
Dat is marrokaans voor wiet denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef Dynd het volgende:
Grappig, wij hebben hier nu een paar maanden Marrokanen wonen (Veranda), ze hebben 3 mercedessen duur meubilair en ze zeggen dat ze een ''Tomaten Plantage'' hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |