Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het overquote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Causa het volgende:
[..]
*verlang nu al terug naar de tijd van honkitonki
Daag ouwe trouwe restauratie, met z'n eenvoudige kopjes thee, saucijzenbroodje of appelgebak bij de koffie met een koekje.![]()
die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef punkjunk het volgende:
Vandaag bij de Burger King geweestWat een toko. Die cassaire stond letterlijk te huilen, de manager was een slecht Nederlands sprekende Turk.
Wel relaxed dat ze gisteren kaartjes voor gratis wopper menus uitdeelde. En helemaal relaxed dat die stomme cassaire me niet een gewone wopper gaf, maar een dubbele wopper met bacon.
Dat vond ik nu juist zo relaxedquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over. ........en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie
!"
[..]
Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over. met de kiosk op de hoek loop je het dan helemaal op, slechte business.. en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie
!"
[..]
die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.
En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord. Ze zijn heel irritant ja, maar ook dat brengt dus zo'n burgerking met zich mee, zou zich ook zo kunnen afspelen bij de Mac maar daar staan de grotere jongetjes met hun auto's en blijkbaar is het te ver om te fietsen.
Je lijkt er zelf ook wel een..quote:En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord.
Ik heb ook wel knusse herinneringen aan de restauratie heurquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat vond ik nu juist zo relaxed
Maar oke, ik kwam er ook niet zo vaak. Wel veel knusse herinneringen, niet zo gek dat dat terugkomt bij een afscheidje ergens van. Don't worrie, zuks is snel weer over
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:r
[..]
Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd.....
Ja poep.quote:
nouja zolang hij geen hechte banden met de familie visser heeft,quote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef hjs het volgende:
Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).
Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
Bijna kermisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Elfy het volgende:
4 oktober Osar Romero reunie!!
vet ver nog, maargoed
ps. Blokker hiero
Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/huttenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Elfy het volgende:
Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag![]()
Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Vork het volgende:
Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per treinquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...
Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde![]()
![]()
Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein.
dorpquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |