abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59133481
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Causa het volgende:

[..]

*verlang nu al terug naar de tijd van honkitonki

Daag ouwe trouwe restauratie, met z'n eenvoudige kopjes thee, saucijzenbroodje of appelgebak bij de koffie met een koekje.
Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . met de kiosk op de hoek loop je het dan helemaal op, slechte business.. en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef punkjunk het volgende:
Vandaag bij de Burger King geweest Wat een toko. Die cassaire stond letterlijk te huilen, de manager was een slecht Nederlands sprekende Turk.

Wel relaxed dat ze gisteren kaartjes voor gratis wopper menus uitdeelde. En helemaal relaxed dat die stomme cassaire me niet een gewone wopper gaf, maar een dubbele wopper met bacon .
die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.

En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord. Ze zijn heel irritant ja, maar ook dat brengt dus zo'n burgerking met zich mee, zou zich ook zo kunnen afspelen bij de Mac maar daar staan de grotere jongetjes met hun auto's en blijkbaar is het te ver om te fietsen.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_59136392
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . ........en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
[..]
Dat vond ik nu juist zo relaxed
Maar oke, ik kwam er ook niet zo vaak. Wel veel knusse herinneringen, niet zo gek dat dat terugkomt bij een afscheidje ergens van. Don't worrie, zuks is snel weer over
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:46:22 #178
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_59148806
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Er kwam de afgelopen jaren bijna geen mens dus serieus waar heb je het over . met de kiosk op de hoek loop je het dan helemaal op, slechte business.. en nu gaat ineens iedereen miepen "oh de restauratie !"
[..]

die Burger King moet je niet zo over zeuren, wat denk je dat die mensen ervaren zijn als de zaak net een dag officieel geopend is? ze waren bezig met verbouwen tot 2 dagen voor de opening ofzo. Hihi ik zou ook huilen en van slag raken als ik als Kassiere iemand als jou aan de balie kreeg. weet je hoe druk het is, massaal gaat heel Hoorn naar de BK. Ga er dan gewoon niet heen, je weet dat dit soort dingen gebeuren wanneer een zaak net open is.

En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord. Ze zijn heel irritant ja, maar ook dat brengt dus zo'n burgerking met zich mee, zou zich ook zo kunnen afspelen bij de Mac maar daar staan de grotere jongetjes met hun auto's en blijkbaar is het te ver om te fietsen.
Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd .....
pi_59149798
quote:
En die stoere jochies moeten heel snel doodgaan want als ik nog een keer bijna voor mn sokken word gereden door een of ander irritant schepsel dat stoer loopt te doen met zn fiets waar de zijwieltjes net van af zijn dan bega ik massamoord.
Je lijkt er zelf ook wel een..
pi_59152513
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:39 schreef Causa het volgende:

[..]

Dat vond ik nu juist zo relaxed
Maar oke, ik kwam er ook niet zo vaak. Wel veel knusse herinneringen, niet zo gek dat dat terugkomt bij een afscheidje ergens van. Don't worrie, zuks is snel weer over
Ik heb ook wel knusse herinneringen aan de restauratie heur *zwijmel*
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:r

[..]

Sorry hoor! Ik wist niet dat je boos werd .....
ben niet boos hoor . *aait*
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:23 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Je lijkt er zelf ook wel een..
Ja poep.
pi_59157389
HOLLANDIA AMATEURKAMPIOEN VAN NEDERLAND
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59160788
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
HOLLANDIA AMATEURKAMPIOEN VAN NEDERLAND
dus dat.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:56:58 #183
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_59205914
Mijn Lo2 leraar is rechtsback bij Hollandia .

wel zaterdag competitie
pi_59429319
Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).

Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
pi_59439653
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef hjs het volgende:
Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).

Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
nouja zolang hij geen hechte banden met de familie visser heeft,

gewoon wegpesten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59445848
Wegpesten zal niet eens lukken en geen vriend van de Vissers zover ik weet.

We moeten maar allemaal in de straat constant aangifte gaan doen ofzo, wie weet helpt het een keer.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:05:02 #187
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_59469102
4 oktober Osar Romero reunie!!

vet ver nog, maargoed

ps. Blokker hiero
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_59481924
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Elfy het volgende:
4 oktober Osar Romero reunie!!

vet ver nog, maargoed

ps. Blokker hiero
Bijna kermis

zit jij ook bij een hut?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:03:36 #189
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_59482996
Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag

Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:38:25 #190
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_59483857
TVP! Kersenboogerd hier!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_59490784
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Elfy het volgende:
Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag

Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/hutten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:26 #192
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59490970
Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:15:22 #193
206640 Beelzebufo
pi_59491669
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Vork het volgende:
Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...

Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:55:32 #194
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59494372
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...

Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde
Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein .
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:06:18 #195
206640 Beelzebufo
pi_59497487
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Vork het volgende:

[..]

Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein .
Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.
pi_59499935
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:38 schreef Beelzebufo het volgende:
TVP! Kersenboogerd hier!
jhoe hier ook... maarja kersenboogerd is tegenwoordig ook groot....
pi_59500463
Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens. !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59500926
Geen idee wanneer de zomerfeesten zijn, ben er neit zo bekend mee (woon hier ook nog maar 4 jaar en ben niet zo'n uitgaanstypje)
Wel heb ik een schema kunnen vinden met wat belangrijke data... misschien heb je er wat aan?!
Zie nu wel dat er stadsfeesten zijn geweest, maar of dat het zelfde is als zomerfeesten?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 21:49:01 ]
pi_59505532
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens. !
dorp
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:00:56 #200
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_59510956
Het summer pepper festival moet nog komen volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')