inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)
ik lach luid om die prom king/queen verkiezingquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef BeRightBack het volgende:
Ja, er is een examenfeest en daar word een prom king / queen verkiezing gehouden.
dus nu willen die mensen die die stembiljetten ophangen dat er op hun wordt gestemd.
zag je mij ook op me zwarte aeroxquote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Snawr het volgende:
[..]
inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)
misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zag je mij ook op me zwarte aerox?
Ik heb ook op 't Oscar gezeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef denkjedat het volgende:
iemand op oscar romero die die stem formulieren ziet ik snap er niks van![]()
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Snawr het volgende:
[..]
misschienweet niet, ik rij daar best vaak.
kan je lekker hard skeuren![]()
jullie staan 3 stemmen voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nu niet meer.
http://www.dijkpop.nl/cms/index.php?option=com_pollxt&task=results&id=2&Itemid=1
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;Pquote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85![]()
met die glittertjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Snawr het volgende:
[..]
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;P
is ie metallic zwart?
dus ik mag niet een rondje rijden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:07 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dus ik mag niet een rondje rijden?![]()
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als watquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
opmaaie dan maarquote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef ataky het volgende:
[..]
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als wat
ik vind hoorn persoonlijk helemaal niks, rare mensen![]()
Wervershoofse hierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
Okay, ik ben dus niet alleen. Tijd voor een Wervershoof-topicquote:
Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
echt west-fries opmaaien
kenne julli etrouwes oos joos? skitterende band:P![]()
>.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.
Was wel lachen, ze zijn echt ontzettend populair, en moeten dan ook heel veel optredens afwimpelen. ( het blijven oude lullen he)
Hebben we trouwens niet allemaal zin in de Hoornsche Stadfeesten? Hoezee!
Net zo druk als koninginnen dag zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Snawr het volgende:
[..]
>.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Net zo druk als koninginnen dag zeker?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Snawr het volgende:
[..]
gelukkig was dat rond 5en alweer afgelopen. is echt hels als je daar doorheen kranten moet bezorgen
![]()
=pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
als is de stad van 4 tot 8 dicht
![]()
Nee, maar je hebt altijd nog wel wat last van die 'stoere' gozers die er gewoon blijven staan!
ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Snawr het volgende:
Er staat vandaag een podium bij de Grote Kerk.
Hoor soort, djumbo/k3/chipz muziek en.. vage nederlandse muziek over amsterdam
dramatisch!![]()
kees..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziek![]()
Het kleine café aan de haven is zelf in Hoorn geschreven.YES.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jij bent, of ik je herken![]()
Check mijn fobo maar..quote:
Ooh daar,quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Kevanovitch het volgende:
Hier nog iemand uit Hoorn. Geboren en getogen. Ik woon in de kersenboogaard vlakbij de Deen. En dan niet de Deen bij het Betje Wolfplein.
die nieuwe deen?.. naast de tandarts?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Kevanovitch het volgende:
Hier nog iemand uit Hoorn. Geboren en getogen. Ik woon in de kersenboogaard vlakbij de Deen. En dan niet de Deen bij het Betje Wolfplein.
super hip 8).quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Idd tegenover de tandarts en naast die rontonde
Ehm in januari 2008quote:Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Snawr het volgende:
kees, wanneer is weer dat gedoe voor die uitwisseling muziek/sport Italië?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |