abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46507966
Zondag toch maar kaartjes gekocht, voor mij en voor mijn vader. en heb er zo ongelovelijk veel zin aan. Om een goede band toch in het echt te zien spelen.

Ben met deze muziek opgegroeid, mijn vader was een redelijk grote fan van hun rockmusicals en elk jaar met kerst (of welk ander feest dan ook) werd de cd weer in de speler gedaan, en vaker nog door mij of mijn broer dan door mijn vader. Voor mijn gevoel was het vroeger echt de keuze tussen The Who of Paul Simon. en de keuze was dan ook heel erg snel gemaakt voor ons.

Maar mijn echte vraag: wie gaan er nog meer 5 juni naar Ahoy voor the who, en wat is jullie gevoel over het opkomende concert, of de band in zijn algemeenheid? en natuurlijk, waar zitten jullie (als jullie gaan)? Wij zullen in vak CD zitten, helaas derde rang maar dat kwam echt doordat we de kaarten zo laat pas bestelden.

en voor de mods, als dit topic hier verkeerd staat, asjeblieft meld het dan, heb nog nooit wat gepost in muziek en hoop dan ook dat dit topic op de juiste plek staat.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:37:12 #2
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46508804
The Who - topic
Ik heb kaartjes voor Rotterdam (rang 1) en Antwerpen. Het belooft een strak optreden te worden met een weloverwogen mix van oude hits en nummers van het nieuwe album.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_46509981
wow waar heb je die spoiler vandaan? want was wel op zoek naar een of andere setlist.

was ook bij bol op zoek naar dat album (hiermee bedoel ik de nieuwste natuurlijk ), maar ik weet de titel niet dus kom dan niet echt ver, wou hem aan mijn paps geven als voorpret. dus misschien heb jij een idee waar ik dat kan halen, free record shop of zo?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:37:18 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46511425
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef gothic-blackie het volgende:
wow waar heb je die spoiler vandaan? want was wel op zoek naar een of andere setlist.
Tja, ben nogal een beetje een Who-freak..
quote:
was ook bij bol op zoek naar dat album (hiermee bedoel ik de nieuwste natuurlijk ), maar ik weet de titel niet dus kom dan niet echt ver
"Endless Wire" (want dat is het album dat je bedoelt) is gewoon via Bol te verkrijgen.

Andere informatie rondom de tour kun je o.a. vinden op mijn Who-weblog
.
pi_46526626
Sinds een jaar of twee heb ik eigenlijk pas de muziek van The Who leren kennen (ja, toch door CSI...) en heb de albums Tommy, Who's next en Who are you.

Eigenlijk had ik ze wel graag live willen zien, maar heb voor juni al 2 concerten geboekt en het geld is eerst op
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_46526866
Ga niet naar het concert, maar heb ze vorig jaar op Rock Werchter gezien en dat was heel tof Zeker aan te raden om hier naar toe te gaan
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_46527038
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sequencial het volgende:
Sinds een jaar of twee heb ik eigenlijk pas de muziek van The Who leren kennen (ja, toch door CSI...) en heb de albums Tommy, Who's next en Who are you.

Eigenlijk had ik ze wel graag live willen zien, maar heb voor juni al 2 concerten geboekt en het geld is eerst op
ken het, had allemaal kleinschaligere concerten gepland, nog geen kaartjes voor gekocht, maar die gaan gewoon niet door, die dingen zijn duur! maar heb er wel zin in.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:52 #8
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46532540
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sequencial het volgende:
En het volgende album wordt "Quadrophenia"..
.
pi_46533477
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En het volgende album wordt "Quadrophenia"..
Dat zou geloof ik wel in de algemene lijn der verwachting liggen he...

Zat zelf te denken aan de editie van "Live at Leeds" met de live-registratie van Tommy. Maar ja, 't zijn allebei dubbelaars die nog aardig wat moeten kosten...
Nothing has changed. Everything has changed.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:33:14 #10
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46533652
Eerst "Quadrophenia". Wachten op een regenachtige, donkere avond, dan "Quadrophenia" op zetten, zorgen dat niemand je stoort en dan achterelkaar door luisteren.
.
pi_46534273
baba nog een keer een vraagje voor jou, is er ook een dvd van quadrophenia die live word gespeeld door alleen the who? want we hadden wel een dvd voor paps maar dat was dus the who met bekende personen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:37:25 #12
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46535738
Er is alleen de DVD "Tommy/Quadrophenia Live", met opnames van de tour in 1996, en toen hadden ze inderdaad enkele gasten.

Van de originele "Quadrophenia"-tour in 1973 is tot dusver nog niks uitgebracht. De band werkte toen met backing tapes en dat ging niet altijd even soepel. Roger Daltrey heeft Pete Townshend tijdens repetities compleet knock-out geslagen toen.
.
pi_46535940
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er is alleen de DVD "Tommy/Quadrophenia Live", met opnames van de tour in 1996, en toen hadden ze inderdaad enkele gasten.

Van de originele "Quadrophenia"-tour in 1973 is tot dusver nog niks uitgebracht. De band werkte toen met backing tapes en dat ging niet altijd even soepel. Roger Daltrey heeft Pete Townshend tijdens repetities compleet knock-out geslagen toen.
lol ok das wel jammer voor mijn vader dan, ach ik geef hem in ieder geval een mooie cd die hij waarschijnlijk al niet verwacht. thanks voor al je hulp in ieder geval
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:09:40 #14
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46537006
No problemo.
.
pi_46597866
oeps heb even shopping spree gedaan bij de free record shop hadden ze de nieuwe cd, altijd leuk dus. en ook een dubbelcd van live at the royal hall (of zoiets, want die zit ingepakt voor paps, net als de nieuwe cd) en toen kwam ik bij de dvds tommy the movie tegen, en dies voor mij
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:11:37 #16
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46599332
"Live At The Royal Albert Hall" is van een optreden in november 2000, ten bate van het Teenage Cancer Trust (waar zanger Roger Daltrey de beschermheer van is). Een goed optreden, met gasten als Kennedy (violist), Paul Weller, Noel Gallagher, Bryan Adams en Kelly Jones (Stereophonics). De "Tommy" film is een freaky aangelegenheid, want: geregisseerd door Ken Russell Wel aardig om een keertje te zien, ja Ook leuk om even op te letten: John Lennon is ook heel even in de film te zien. Tijdens "I'm Free" zit hij in een van de auto's.
.
pi_46599811
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:

"Live At The Royal Albert Hall" is van een optreden in november 2000, ten bate van het Teenage Cancer Trust (waar zanger Roger Daltrey de beschermheer van is). Een goed optreden, met gasten als Kennedy (violist), Paul Weller, Noel Gallagher, Bryan Adams en Kelly Jones (Stereophonics). De "Tommy" film is een freaky aangelegenheid, want: geregisseerd door Ken Russell Wel aardig om een keertje te zien, ja Ook leuk om even op te letten: John Lennon is ook heel even in de film te zien. Tijdens "I'm Free" zit hij in een van de auto's.
lol das wel cool. dat soort dingen weet ik dan niet doe het meer omdat ik de cd altijd al goed heb gevonden (als het goed is heeft mijn vader ook nog ergens de plaat) en ik toch maar een keer mijn eigen verzameling moet beginnen, en niet alleen die van mijn vader moet blijven spekken.

maar als ik het goed heb heb ik dus wel een goede aankoop gedaan, als dootje voor mijn paps
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:13:59 #18
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46600997
WHO is altijd goed
.
pi_46603340
OOooooh yess deze jongen is er ook bij!! Whoeehoeeeee , oh nee. Whoooo Whoooooo

Baba.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year
pi_46620303
Had graag gewild, maar 60 euro is toch 'n tikkie teveel voor mij.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:30:31 #21
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46621646
Twee Baba's? Hahaha, ik dacht even: "Ja maar dát heb ik toch niet gepost?"
Gisteravond eerste show in Reno. Inderdaad de setlist die ik boven neer plantte. Je kunt de tour volgen op mijn weblog
.
pi_50029806
een hele grote kick, maar het is bijna zover. nog 3 nachten slapen en dan staan we in de ahoy naar the who te luisteren heb ik zo ongelovelijk veel zin in
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:42:59 #23
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_50030127
Wordt denk ik erg gezellig
The Cult als voorprogramma is natuurlijk ook vet
En vrijdag doe ik het nog es dunnetjes over in Antwerpen.
.
pi_50030182
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:42 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wordt denk ik erg gezellig
The Cult als voorprogramma is natuurlijk ook vet
En vrijdag doe ik het nog es dunnetjes over in Antwerpen.
ahh die band ken ik niet (misschien mijn vader wel ) vond het trouwens wel een rot regel dat je geen camera mee mocht nemen. vooral als je nu op jouw website ziet hoeveel filmpjes er vrij komen. duss dat word mijn foon meenemen, moet toch op kunnen bellen als er geen bus meer rijd en dat er foto/film opties op zitten, tjah dat hebben alle moderne telefoons
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:08:32 #25
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_50150401
Net terug. Dat was weer genieten. Gezien de vorige concerten, was de setlist niet echt een verrassing.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')