SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tja, ben nogal een beetje een Who-freak..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef gothic-blackie het volgende:
wow waar heb je die spoiler vandaan? want was wel op zoek naar een of andere setlist.
"Endless Wire" (want dat is het album dat je bedoelt) is gewoon via Bol te verkrijgen.quote:was ook bij bol op zoek naar dat album (hiermee bedoel ik de nieuwste natuurlijk), maar ik weet de titel niet dus kom dan niet echt ver
ken het, had allemaal kleinschaligere concerten gepland, nog geen kaartjes voor gekocht, maar die gaan gewoon niet door, die dingen zijn duur! maar heb er wel zin in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sequencial het volgende:
Sinds een jaar of twee heb ik eigenlijk pas de muziek van The Who leren kennen (ja, toch door CSI...) en heb de albums Tommy, Who's next en Who are you.
Eigenlijk had ik ze wel graag live willen zien, maar heb voor juni al 2 concerten geboekt en het geld is eerst op![]()
En het volgende album wordt "Quadrophenia"..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef Sequencial het volgende:
Sinds een jaar of twee heb ik eigenlijk pas de muziek van The Who leren kennen (ja, toch door CSI...) en heb de albums Tommy, Who's next en Who are you.
Dat zou geloof ik wel in de algemene lijn der verwachting liggen he...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En het volgende album wordt "Quadrophenia"..![]()
lol ok das wel jammer voor mijn vader dan, ach ik geef hem in ieder geval een mooie cd die hij waarschijnlijk al niet verwacht. thanks voor al je hulp in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Er is alleen de DVD "Tommy/Quadrophenia Live", met opnames van de tour in 1996, en toen hadden ze inderdaad enkele gasten.
Van de originele "Quadrophenia"-tour in 1973 is tot dusver nog niks uitgebracht. De band werkte toen met backing tapes en dat ging niet altijd even soepel. Roger Daltrey heeft Pete Townshend tijdens repetities compleet knock-out geslagen toen.
lol das wel cool. dat soort dingen weet ik dan nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Live At The Royal Albert Hall" is van een optreden in november 2000, ten bate van het Teenage Cancer Trust (waar zanger Roger Daltrey de beschermheer van is). Een goed optreden, met gasten als Kennedy (violist), Paul Weller, Noel Gallagher, Bryan Adams en Kelly Jones (Stereophonics). De "Tommy" film is een freaky aangelegenheid, want: geregisseerd door Ken RussellWel aardig om een keertje te zien, ja Ook leuk om even op te letten: John Lennon is ook heel even in de film te zien. Tijdens "I'm Free" zit hij in een van de auto's.
ahh die band ken ik niet (misschien mijn vader welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:42 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wordt denk ik erg gezellig
The Cult als voorprogramma is natuurlijk ook vet![]()
En vrijdag doe ik het nog es dunnetjes over in Antwerpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |