Jahaaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:17 schreef Noshiba het volgende:
Morgen nog mensen te aprés skieen?
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Bagel het volgende:
[..]
Jahaawas wel lachen! ben opzoek naar n debiel die de hele tijd n camera in mn gezicht propte en me bij de bar vroeg zn fietssleutels vast te houden...
(I´ve still got your keys!)
Café Dre!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:
Waar gaan jullie allemaal naar toe om uit te gaan?
Ik ga meestal naar swaf of naar manifesto. Ook wel eens naar de beiaard en het kroegie en héél afentoe naar de houte in de goorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Swafquote:Op maandag 10 maart 2008 16:46 schreef punkjunk het volgende:
Waar gaan jullie allemaal naar toe om uit te gaan?
Ik ga meestal naar swaf of naar manifesto. Ook wel eens naar de beiaard en het kroegie en héél afentoe naar de houte in de goorn.
Alleen maar, en in de winter ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:01 schreef Insomaniac het volgende:
Whehehe Swaf, dat die kroeg nog bestaat.. Zitten er zomers nog steeds van die zonnige alto's op de stoep?
Ik speelde in het voorprogramma!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef punkjunk het volgende:
Ik was 14 maart in de Ridder naar Oos Joos.
JIj bent die drummer dan? Wel brute band qua muziek, alleen zijn jullie te jong en was het publiek in de Ridder knudde.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik speelde in het voorprogramma!
Vandaag EI-pop in 't Kroegie en Swaf. wordt weer leuk..
Ja, ik ben de drummer.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
JIj bent die drummer dan? Wel brute band qua muziek, alleen zijn jullie te jong en was het publiek in de Ridder knudde.
Bij Normaal word je met de nekken aagekeken als je niet heukt, bij Oos Joos werd je met je nek aangekeken als je dat wel deed.
Daar zaten we op te wachtenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef BeRightBack het volgende:
Dames en heren, het is eindelijk zover.
Burger King word in de eerste week van juni geopend in het station van Hoorn!
*verlang nu al terug naar de tijd van honkitonkiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |