Lisa Hannigan nu dus definitief weg. Was te verwachten, maar toch eeuwig zonde.quote:Band update - 25 Mar 2007
After much thought and discussion Damien has decided that his professional relationship with Lisa Hannigan has run its creative course. As a result Lisa will not be appearing at any of the upcoming live shows. Lisa is embarking on her own artistic endeavours and there are no plans for them to work together in the foreseeable future. The current band on tour at the moment are - Damien Rice, Joel Shearer, Shane Fitzsimons, Tom Osander & Vyvienne Long.
( http://www.damienrice.com/news.php )
Tja, wie zegt er dat ze twee weken geleden al officieel uit de band is gestapt?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef koenimex het volgende:
Dat nieuwsbericht over Lisa is ook lekker op tijd, trouwens.
Dat is misschien wel zo, maar als Damien er iig íets over had gezegd bij zn shows, waren er minder speculaties geweest denk ik. Kijk maar eens op EskimoFriends.com, daar doken ze er allemaal op.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tja, wie zegt er dat ze twee weken geleden al officieel uit de band is gestapt?
Haha dankuquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef koenimex het volgende:
Er heeft zich iemand flinkt uitgeleefd op de OP mooi heur. Ware het niet dat Rootless Tree en Dogs ook tot de singles behoren, al is die eerste geloof ik alleen in de VS uitgebracht.
Dat nieuwsbericht over Lisa is ook lekker op tijd, trouwens.
Hij was sowieso erg stil tijdens het optredenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef koenimex het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar als Damien er iig íets over had gezegd bij zn shows, waren er minder speculaties geweest denk ik. Kijk maar eens op EskimoFriends.com, daar doken ze er allemaal op.
In 013 riepen mensen in het publiek af en toe "Where's Lisa?", maar daar reageerde hij niet op.
Hmz, ik vind Lisa in combinatie met Damien geweldig, maar ik vraag me nog af of ik haar solo een heel album lang kan pruimen. We shall see.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Maar ja niet getreurd, nu twee artiesten om naar uit te kijken als we weer wat uitbrengen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef JH87 het volgende:
En deze zomer nog in de Bijlmer Bierbak. VVK misschien al binnen enkele weken. Nu hopen dat ik gelijk ga hebben.![]()
quote:Jun24 Heineken Music Hall
Onsale 7Apr
Bron: Damienrice.com
Nou, vooral dat laatste inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zal nu ook op tijd m'n nest uit komen. En hopelijk geen 3fm acties van te voren
.
Als het moet moet het hè?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef Q. het volgende:
Vooruit dan maar.
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef koenimex het volgende:
Zag op Ticketservice dat tussen de ¤42 en ¤36 kost. Dat vind ik vrij veel, eigenlijk. Nóg een reden om waarschijnlijk niet te gaan. Zie ook: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=202826&l=NL&C=
Tsss, er staat nog net geen RIP onderquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef Strijkplank het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Lisa er in Tilburg niet bij kan zijn ofzo![]()
Wie weet hier meer van?
Dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Tsss, er staat nog net geen RIP onder![]()
Misschien dat ik er nog wel 2 teveel heb besteld, als ze uit zijn verkocht moet je maar bij mij aankloppen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Q. het volgende:
Kom er nog niet doorheen op ticketservice.nl
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:08 schreef MrJones het volgende:
[..]
Zeg, ik gok dat jij 2 kaartjes over hebt. Marktplaatswoekeraar![]()
![]()
42 euro, in een bierhal. Naar bijsmaakje krijg ik er van. En ik ben niet de enige, die hem liever in iets intiemers ziet staan, voor een normale prijs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:05 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat de stormloop op dit concert een heel stuk minder is dan in tilburg.
Echt heel groot respect voor hem, er zijn maar heel weinig mensen die dat zo kunnen, dan moet je echt heel groot zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Roosje11 het volgende:
ik vond het zo mooi toen ie cannonball ging zingen zonder microfoon of versterkingIedereen muisstil....was echt mooi
In de Alpha, ik ben benieuwd.quote:
Echt consequent zijn ze van de Volkskrant trouwens niet, op VK tv zijn ze weer een stuk positiever:quote:Enkele uren na de zegetocht van de Editors in dezelfde tent, konden we de eerste grote tegenvaller – misschien zelfs afknapper – van Lowlands 2007 noteren. Tegen de tijd dat Damien Rice en zijn band waren uitgespeeld, was de achterste helft van de Alpha leeggelopen.
Wat mankeerde eraan?
Eigenlijk bijna alles. Rice opende zijn optreden achter de piano met een solovertolking van de prachtige hit 9 Crimes. Wel mooi, op zich, maar toch ontbrak er iets, namelijk die vrouwenstem van het album, de stem van Lisa Hannigan. Rice zette haar nog niet zo lang geleden uit zijn band. Ze zal in wel meer liedjes gemist worden.
Hannigan of geen Hannigan, 9 Crimes was in elk geval wat we ongeveer van Damien Rice verwachtten: klein en breekbaar. Helaas kon dat van het grootste deel van het optreden niet gezegd worden. We wisten natuurlijk wel dat er op zijn laatste plaat 9 enkele harde rocknummers staan, maar ‘hard rocken’ is nog altijd iets anders dan ‘pompeus rocken’ – en helaas was dát wat Damien Rice in de Alpha deed.
In Ierland achtergelaten
Een gevoel voor intimiteit en het conrast tussen de stemmen van Rice en Hannigan; het waren altijd de krachtigste wapens van Damien Rice. Op Lowlands bleek hij ze allebei in Ierland te hebben achtergelaten. Jammer.
Coconut Skinsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef InsaneM666 het volgende:
Onder welk nummer brak ie zn snaar ook alweer? Want dat vond ik echt geniaal
Jij? Ben je besmet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef kastanova het volgende:
Is er eigenlijk bekend wanneer er weer een nieuwe cd uitkomt?
Sinds The Blowers Daughter al eigenlijk... Stond bij Werchter ook vooraanquote:
Eeuuuuh, omdat het goede muziek isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
Jij! How come?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
I Remember is geweldig.
De hele cd is goed, evenals het optreden op Lowlands (al had het publiek wel even wat stiller mogen zijn), maar dit nummer springt er w.m.b. toch wel uit.
Ja, ik ga het concert nog eens luisteren, dat heb ik al een tijdje niet gedaan (alleen de maandag of dinsdag na Lowlands).quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is op Lowlands ook flink losgegaan bij I Remember, fantastisch is dat, om dat stukje live te horen!
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/36244502quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef BalLon het volgende:
Waar kun je het hele concert horen dan?
Absoluut. Eigenlijk is het wel goed dat ze gestopt is bij Damien Rice, laat haar maar eens solo iets moois doen. Geweldige stem, en prachtig Engels, en dat voor een Ierse.quote:
Downlood koop ook eens Dogs, Cannonball, Older Chests, Amie, I Remember, Eskimo, Coconut Skins, The Rat Within the Grain, Me, My Yoke, And I, Lonelity en Toffee Pop.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Geweldige zanger!![]()
Kent iemand het nummer Accidental babies en weet iemand op welk album dat nummer eventueel voorkomt?
Nummer kwam ik tegen op Youtube en vindt het een fan-tas-tisch, werkelijk schitterend nummer. Dat nummer beloofde wat dus ben meer van 'm gaan zoeken, en al zijn nummers zijn ongeveer deze stijl, en dat spreekt me wel aan.![]()
Het nummer 9 crimes kende ik al, maar wist ik niet dat het van hem was.![]()
Denk erover om een cd van hem te kopen, zo gevoelig en puur hoor je niet veel meer.
Of koop gewoon de cds dan meteen.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Downlood koop ook eens Dogs, Cannonball, Older Chests, Amie, I Remember, Eskimo, Coconut Skins, The Rat Within the Grain, Me, My Yoke, And I, Lonelity en Toffee Pop.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Of koop gewoon de cds dan meteen.
Hij opende toch met 9 Crimes? Staat die er niet op? Ben het nu aan 't luisteren, I Remember klinkt echt geweldig hier. Leuk om terug te luisterenquote:Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/36244502
Ff een kick, want nu verkrijgbaar voor werkelijk een schijtprijs (5 eurie!) bij bol.comquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe Damien Rice release volgende week!
Live From The Union Chapel
1. Delicate
2. The Blower’s Daughter
3. Volcano
4. Then Go
5. Baby Sister
6. Be My Husband
7. Amie
8. Silent Night (lyrics and performance by Lisa Hannigan)
Erg tof plaatje al zeg ik het zelf
Belachelijke prijsquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:14 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ff een kick, want nu verkrijgbaar voor werkelijk een schijtprijs (5 eurie!) bij bol.com![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004005751599&Section=MUSIC
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef boskameel het volgende:
Komt hij nog eens met iets nieuws? Het is al 2 jaar redelijk stil.
Aldus de inleiding van een recensie op nu.nl van het nieuwste album van David Gray een aantal weken geleden.quote:Singer-songwriters staan niet altijd bekend vanwege hun productiviteit. In hoeveel woonkamers zal men dagelijks de wens voor een nieuw Damien Rice album uitspreken? Voor David Gray geldt ongetwijfeld hetzelfde aangezien zijn laatste plaat alweer uit 2005 dateert.
Toen hij het live speelde en het los barstte, kon je me compleet opvegen. Ondanks de afwezigheid van Lisa Hannigan is dat nog steeds één van mijn favoriete momenten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Wat is dit toch niet normaal, ongelooflijk en onnavolgbaar goed.
Ik ben er stil van en neem mijn Cowon even mee naar bed om met dit in slaap te vallen.
Ik vind deze versie echt niet normaal goed, ook dat "I know something you don't know" aan het begin. Het ging waarschijnlijk gewoon om een inside-joke van hem en de gitarist, maar het maakt het nog zoveel leuker en mooier.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen hij het live speelde en het los barstte, kon je me compleet opvegen. Ondanks de afwezigheid van Lisa Hannigan is dat nog steeds één van mijn favoriete momenten.
Wow, bloody geweldig.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben er stil van en neem mijn Cowon even mee naar bed om met dit in slaap te vallen.
Blijftquote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Mwa. Ik vind O zeker een betere CD dan 9, maar veel van de nummers op beide CD's zijn in de zelfdequote:Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Damien heel goed vind, maar toch echt Lisa mis. De teksten worden schunnig en alles wordt schreeuwerig zonder haar.
Holy crap, ik overwoog al een ticket te kopen, nu weet ik het zeker!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
Hier nog niet gemeld dat hij op Best Kept Secret staat? Erg leuk. Wellicht weer eens tijd voor een album. Ondertussen zal ie toch wel over Lisa heenzijn, of niet?
Ja precies...quote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef TJLinden het volgende:
Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en over de presale staat op z'n facebook dat het is voor de mensen die ingeschreven staan voor de mailinglist op z'n site maar eigenlijk moet ik dat niet zeggen want dan is de kans groter dat ik zelf aan een kaartje kom.
I know the feelz...quote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah, toen met de Melkweg zat ik echt al eeuwen te wachten tot hij naar NL zou komen, besloot 3FM hem de week voor de voorverkoop artiest van de week te maken. Kaartjes waren binnen 4 minuten uitverkocht, en ik kwam er niet doorheen. Ik heb toen, geheel tegen m'n principes in, een kaartje van marktplaats gehaald. Het trauma doet nog steeds pijn.
Zit hier al op het puntje van mijn stoel te wachten tot de verkoop begint. In Carre ook. Wat zal dat mooi worden!quote:Op maandag 15 september 2014 20:34 schreef TJLinden het volgende:
Wow! Is hier nog niet gepraat over het nieuwe album en de heerlijke gelijknamige eerste single 'My Favourite Faded Fantasy' !?(of zit ik in een heel verkeerd topic?
)
Eerste nieuwe muziek in 8 (!) jaar!
Het hele album komt uit op 11 november!![]()
Daar is vandaag nog meer mooi nieuws bij gekomen, nu is aangekondigd dat Damien een show gaat spelen in Carré op maandag 27 oktober!![]()
VVK begint komende vrijdag om 10u!
Podiuminfo heeft het echter ook over een speciale pre-sale op woensdag, zonder daar verder info over te geven. Iemand toevallig een idee over hoe Carré zulke pre-sales aanpakt? Alleen voor koninklijke leden of zo? Zou natuurlijk fijn zijn om een voorsprong te hebben, aangezien er een HOOP mensen kaartjes zullen willen scoren!
Of overschat ik zijn roem in Nederland nu enorm? Nee toch? Iedereen heeft 'O' nog scherp in het hoofd zitten toch?
Ah! Jammer!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef gobbledigook het volgende:
Jaloers!!! Met 2 man sinds 9.00 stipt zitten refreshen, niet doorheen gekomen![]()
En ik hoorde dat hij nu wat minder diva-like is, op de paar festivals die hij vorig jaar speelde wilde hij zelfs dat t publiek mee zong
Als iemand trouwens 2 kaartjes teveel heeft gekocht, ik houd me aanbevolen!![]()
Gelukkig hebben we de beelden nog. Dat concert geniet ik vaak na thuisquote:Op woensdag 17 september 2014 18:40 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in die eerste single...En het is een beetje duur. Vorig jaar op BKS was het inderdaad helemaal fantastisch, en ik laat die herinnering maar koesteren
The box en the greatest bastard vind ik allebei een stuk beter idd.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:40 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in die eerste single...En het is een beetje duur. Vorig jaar op BKS was het inderdaad helemaal fantastisch, en ik laat die herinnering maar koesteren
Grrr....quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef iPat het volgende:
Pffoooeeeeeee, 2 kaartjes binnen op de eerste rang, maar niet goed voor mijn hart dit
Dat viel me ook op. Mijn besteltijdstip volgens de bevestiging was 9:59:26..quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:45 schreef JochemP het volgende:
Hoe kan een concert waarvan de kaartverkoop om 10:00 begint om 9:55 al uitverkocht zijn??
O ja oorontsteking.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef iPat het volgende:
Oorontsteking (als dat maar niet overgaat naar een keelontsteking). Hij moest zijn show in Chicago halverwege zelfs kappen omdat het echt niet meer ging. Ik denk dat 11 dagen wel genoeg tijd is om daarvan te herstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik naar mijn mening wel wat onrespectvol. Laat die man toch zijn ding doen.quote:
Goed, hij speelde er 5:quote:
Idd, een van de beste albums van dit jaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef iPat het volgende:
Waanzinnig album. Elk nummer is een puzzelstukje dat het tot een groots geheel maakt. Totaal anders dan O en 9, veel gelaagder en misschien ook wel completer.
Voor ons als luisteraar is het maar misschien goed dat we er 8 jaar op hebben moeten wachten. Wat een pareltje.
Serieus? Dat is erg zuur.quote:Op maandag 3 november 2014 17:45 schreef chansadres het volgende:
Hele dag gewacht op verzendbevestiging. Is hij direct op back-order gegaan. Kan nog een dikke week duren
Tof, heb hem ook binnen. Ik heb cd numero 672quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef DeJori het volgende:
Wauw echt geweldig. Het album staat op twee 180 grams platen, twee nummer per zijde in een gatefold met songteksten en artwork. Achterop een dankwoord aan iedereen die eraan heeft meegewerkt. CD zit in een individueel genummerd houten doosje samen met wat artwork met de songtekst erop.
Ik 738quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef iPat het volgende:
[..]
Tof, heb hem ook binnen. Ik heb cd numero 672
De zeefdruk/poster viel me ietsjes tegen.
Pics!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef DeJori het volgende:
Wauw echt geweldig. Het album staat op twee 180 grams platen, twee nummer per zijde in een gatefold met songteksten en artwork. Achterop een dankwoord aan iedereen die eraan heeft meegewerkt. CD zit in een individueel genummerd houten doosje samen met wat artwork met de songtekst erop.
Dit is de Deluxe Bundle Boxset (Vinyl+CD+artwork)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinyl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto's gemaakt van de poster. maar dat is dezelfde tekening als op de voorzijde van de LP.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeJori op 04-11-2014 18:28:03 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Niet op de CD iig, die heb ik zover afgeluisterd dat hij weer bij mfff begon. Digitaal ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef iPat het volgende:
Bij mij ook niet. Misschien als hidden track na Long Long Way?
Na wat fora doorgelopen te zijn zal hij waarschijnlijk in de toekomst als digitale download beschikbaar worden voor de kopers van de limited edition. Wat ik persoonlijk zonde vind, nu heeft de wooden box editie toch iets minder waarde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet op de CD iig, die heb ik zover afgeluisterd dat hij weer bij mfff begon. Digitaal ook niet.
Ja dat vind ik ook echt een minpunt. Had hem graag fysiek gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef iPat het volgende:
[..]
Na wat fora doorgelopen te zijn zal hij waarschijnlijk in de toekomst als digitale download beschikbaar worden voor de kopers van de limited edition. Wat ik persoonlijk zonde vind, nu heeft de wooden box editie toch iets minder waarde.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit is de Deluxe Bundle Boxset (Vinyl+CD+artwork)
http://www.thestereobouti(...)t-deluxe-bundle.html
[ afbeelding ]
CD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinyl:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto's gemaakt van de poster. maar dat is dezelfde tekening als op de voorzijde van de LP.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Dat lijkt me best een toffe settingquote:3FM Presents
Damien Rice staat donderdag 7 juli in de koninklijke tuin van Paleis Soestdijk! Daar zal hij een zomers avondconcert verzorgen. Het is de allereerste keer dat hier een concert wordt georganiseerd. 3FM is er bij en geeft vanaf maandag 29 februari kaarten weg. Roosmarijn vindt de Ierse zanger geweldig. Hieronder vertelt ze waarom.
3.500, net gehoord op de radio.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef JochemP het volgende:
Ticketprijzen vallen nog reuze mee trouwensHoeveel kaarten zouden er beschikbaar zijn?
Nee, werd zomaar eruit gegooid..quote:
Ik zat al op de site en drukte om 10 uur op bestellen. Zit nu in het nieuwe scherm met een wachtrij. Hoop dat ik er nog doorkom.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op de site![]()
Eerst ook wachtrij.
Succes iedereen!twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:08:41Kaarten voor Damien Rice zijn vanaf nu via deze link verkrijgbaar: https://t.co/doiX6KYbPa reageer retweet
HELD!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:09 schreef remco1993 het volgende:
Succes iedereen!twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:08:41Kaarten voor Damien Rice zijn vanaf nu via deze link verkrijgbaar: https://t.co/doiX6KYbPa reageer retweet
Misschien kunnen er wel 10000000000 mensen in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Het zal al wel bijna uitverkocht zijn.
Of het hele systeem is nu down en heeft niemand nog een kaart.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:18 schreef iPat het volgende:
3500 maar geloof ik, dus ik acht de kans op een kaartje ook vrij klein nu.
Ik zat ook te lezen ja, we houden hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef remco1993 het volgende:
Ik zie op Twitter in elk geval nog niemand met kaarten, dus het zou me niet verbazen als er nog niemand doorheen gekomen is
Dat de site al down was is iig geen goed voorteken, al had ik daar geen last van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef remco1993 het volgende:
Ik zie op Twitter in elk geval nog niemand met kaarten, dus het zou me niet verbazen als er nog niemand doorheen gekomen is
twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:28:13Het is momenteel erg druk op onze website. Sta je in de wachtrij? Refresh dan vooral niet. Bedankt voor jullie geduld! 🍀 #Royalparklive reageer retweet
Hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef Leonos het volgende:
twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:28:13Het is momenteel erg druk op onze website. Sta je in de wachtrij? Refresh dan vooral niet. Bedankt voor jullie geduld! 🍀 #Royalparklive reageer retweet
Snap ook niet waarom dit weer via paylogic moet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef remco1993 het volgende:
Gaat lekker zo... Zelfs Ticketmaster is nog soepeler
Huh.quote:
Ik hoop dat het niet klopt ik zit er pas 10 minuten inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh.Het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe klopt weer eens niet.
Wel fijn voor jou natuurlijk
Boeit ze geen reet, verkopen toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ja, dat snap ik ook écht niet.. Dag van te voren aankondigen wtfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er ook biiiiiiiiiiiiiiij. Had twee kaartjes door steeds te refreshen ipv wachtrij (
wachtrijen
), toen was het uiverkocht maar wilde nog derde kaartje.. En hopla, derde kaartje!
![]()
Ja, nooit enkel wachtrij doen. Ik doe altijd twee browsers en eentje steeds f5en en daarmee ben ik tot nu toe ALTIJD sneller geweest dan wachtrij. Zelfs met kaartjes voor Rock Werchter en shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |