Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:08 schreef MrJones het volgende:
[..]
Zeg, ik gok dat jij 2 kaartjes over hebt. Marktplaatswoekeraar![]()
![]()

42 euro, in een bierhal. Naar bijsmaakje krijg ik er van. En ik ben niet de enige, die hem liever in iets intiemers ziet staan, voor een normale prijs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:05 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat de stormloop op dit concert een heel stuk minder is dan in tilburg.

Echt heel groot respect voor hem, er zijn maar heel weinig mensen die dat zo kunnen, dan moet je echt heel groot zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Roosje11 het volgende:
ik vond het zo mooi toen ie cannonball ging zingen zonder microfoon of versterkingIedereen muisstil....was echt mooi

In de Alpha, ik ben benieuwd.quote:

Echt consequent zijn ze van de Volkskrant trouwens niet, op VK tv zijn ze weer een stuk positiever:quote:Enkele uren na de zegetocht van de Editors in dezelfde tent, konden we de eerste grote tegenvaller – misschien zelfs afknapper – van Lowlands 2007 noteren. Tegen de tijd dat Damien Rice en zijn band waren uitgespeeld, was de achterste helft van de Alpha leeggelopen.
Wat mankeerde eraan?
Eigenlijk bijna alles. Rice opende zijn optreden achter de piano met een solovertolking van de prachtige hit 9 Crimes. Wel mooi, op zich, maar toch ontbrak er iets, namelijk die vrouwenstem van het album, de stem van Lisa Hannigan. Rice zette haar nog niet zo lang geleden uit zijn band. Ze zal in wel meer liedjes gemist worden.
Hannigan of geen Hannigan, 9 Crimes was in elk geval wat we ongeveer van Damien Rice verwachtten: klein en breekbaar. Helaas kon dat van het grootste deel van het optreden niet gezegd worden. We wisten natuurlijk wel dat er op zijn laatste plaat 9 enkele harde rocknummers staan, maar ‘hard rocken’ is nog altijd iets anders dan ‘pompeus rocken’ – en helaas was dát wat Damien Rice in de Alpha deed.
In Ierland achtergelaten
Een gevoel voor intimiteit en het conrast tussen de stemmen van Rice en Hannigan; het waren altijd de krachtigste wapens van Damien Rice. Op Lowlands bleek hij ze allebei in Ierland te hebben achtergelaten. Jammer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |