Ff een kick, want nu verkrijgbaar voor werkelijk een schijtprijs (5 eurie!) bij bol.comquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe Damien Rice release volgende week!
Live From The Union Chapel
1. Delicate
2. The Blower’s Daughter
3. Volcano
4. Then Go
5. Baby Sister
6. Be My Husband
7. Amie
8. Silent Night (lyrics and performance by Lisa Hannigan)
Erg tof plaatje al zeg ik het zelf
Belachelijke prijsquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:14 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ff een kick, want nu verkrijgbaar voor werkelijk een schijtprijs (5 eurie!) bij bol.com![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004005751599&Section=MUSIC
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef boskameel het volgende:
Komt hij nog eens met iets nieuws? Het is al 2 jaar redelijk stil.
Aldus de inleiding van een recensie op nu.nl van het nieuwste album van David Gray een aantal weken geleden.quote:Singer-songwriters staan niet altijd bekend vanwege hun productiviteit. In hoeveel woonkamers zal men dagelijks de wens voor een nieuw Damien Rice album uitspreken? Voor David Gray geldt ongetwijfeld hetzelfde aangezien zijn laatste plaat alweer uit 2005 dateert.
Toen hij het live speelde en het los barstte, kon je me compleet opvegen. Ondanks de afwezigheid van Lisa Hannigan is dat nog steeds één van mijn favoriete momenten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Wat is dit toch niet normaal, ongelooflijk en onnavolgbaar goed.
Ik ben er stil van en neem mijn Cowon even mee naar bed om met dit in slaap te vallen.
Ik vind deze versie echt niet normaal goed, ook dat "I know something you don't know" aan het begin. Het ging waarschijnlijk gewoon om een inside-joke van hem en de gitarist, maar het maakt het nog zoveel leuker en mooier.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen hij het live speelde en het los barstte, kon je me compleet opvegen. Ondanks de afwezigheid van Lisa Hannigan is dat nog steeds één van mijn favoriete momenten.
Wow, bloody geweldig.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben er stil van en neem mijn Cowon even mee naar bed om met dit in slaap te vallen.
Blijftquote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
Mwa. Ik vind O zeker een betere CD dan 9, maar veel van de nummers op beide CD's zijn in de zelfdequote:Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Damien heel goed vind, maar toch echt Lisa mis. De teksten worden schunnig en alles wordt schreeuwerig zonder haar.
Holy crap, ik overwoog al een ticket te kopen, nu weet ik het zeker!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
Hier nog niet gemeld dat hij op Best Kept Secret staat? Erg leuk. Wellicht weer eens tijd voor een album. Ondertussen zal ie toch wel over Lisa heenzijn, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |