Vind ik naar mijn mening wel wat onrespectvol. Laat die man toch zijn ding doen.quote:
Goed, hij speelde er 5:quote:
Idd, een van de beste albums van dit jaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef iPat het volgende:
Waanzinnig album. Elk nummer is een puzzelstukje dat het tot een groots geheel maakt. Totaal anders dan O en 9, veel gelaagder en misschien ook wel completer.
Voor ons als luisteraar is het maar misschien goed dat we er 8 jaar op hebben moeten wachten. Wat een pareltje.
Serieus? Dat is erg zuur.quote:Op maandag 3 november 2014 17:45 schreef chansadres het volgende:
Hele dag gewacht op verzendbevestiging. Is hij direct op back-order gegaan. Kan nog een dikke week duren
Tof, heb hem ook binnen. Ik heb cd numero 672quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef DeJori het volgende:
Wauw echt geweldig. Het album staat op twee 180 grams platen, twee nummer per zijde in een gatefold met songteksten en artwork. Achterop een dankwoord aan iedereen die eraan heeft meegewerkt. CD zit in een individueel genummerd houten doosje samen met wat artwork met de songtekst erop.
Ik 738quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef iPat het volgende:
[..]
Tof, heb hem ook binnen. Ik heb cd numero 672
De zeefdruk/poster viel me ietsjes tegen.
Pics!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef DeJori het volgende:
Wauw echt geweldig. Het album staat op twee 180 grams platen, twee nummer per zijde in een gatefold met songteksten en artwork. Achterop een dankwoord aan iedereen die eraan heeft meegewerkt. CD zit in een individueel genummerd houten doosje samen met wat artwork met de songtekst erop.
Dit is de Deluxe Bundle Boxset (Vinyl+CD+artwork)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinyl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto's gemaakt van de poster. maar dat is dezelfde tekening als op de voorzijde van de LP.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeJori op 04-11-2014 18:28:03 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Niet op de CD iig, die heb ik zover afgeluisterd dat hij weer bij mfff begon. Digitaal ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef iPat het volgende:
Bij mij ook niet. Misschien als hidden track na Long Long Way?
Na wat fora doorgelopen te zijn zal hij waarschijnlijk in de toekomst als digitale download beschikbaar worden voor de kopers van de limited edition. Wat ik persoonlijk zonde vind, nu heeft de wooden box editie toch iets minder waarde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet op de CD iig, die heb ik zover afgeluisterd dat hij weer bij mfff begon. Digitaal ook niet.
Ja dat vind ik ook echt een minpunt. Had hem graag fysiek gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef iPat het volgende:
[..]
Na wat fora doorgelopen te zijn zal hij waarschijnlijk in de toekomst als digitale download beschikbaar worden voor de kopers van de limited edition. Wat ik persoonlijk zonde vind, nu heeft de wooden box editie toch iets minder waarde.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit is de Deluxe Bundle Boxset (Vinyl+CD+artwork)
http://www.thestereobouti(...)t-deluxe-bundle.html
[ afbeelding ]
CD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinyl:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto's gemaakt van de poster. maar dat is dezelfde tekening als op de voorzijde van de LP.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Dat lijkt me best een toffe settingquote:3FM Presents
Damien Rice staat donderdag 7 juli in de koninklijke tuin van Paleis Soestdijk! Daar zal hij een zomers avondconcert verzorgen. Het is de allereerste keer dat hier een concert wordt georganiseerd. 3FM is er bij en geeft vanaf maandag 29 februari kaarten weg. Roosmarijn vindt de Ierse zanger geweldig. Hieronder vertelt ze waarom.
3.500, net gehoord op de radio.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef JochemP het volgende:
Ticketprijzen vallen nog reuze mee trouwensHoeveel kaarten zouden er beschikbaar zijn?
Nee, werd zomaar eruit gegooid..quote:
Ik zat al op de site en drukte om 10 uur op bestellen. Zit nu in het nieuwe scherm met een wachtrij. Hoop dat ik er nog doorkom.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op de site![]()
Eerst ook wachtrij.
Succes iedereen!twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:08:41Kaarten voor Damien Rice zijn vanaf nu via deze link verkrijgbaar: https://t.co/doiX6KYbPa reageer retweet
HELD!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:09 schreef remco1993 het volgende:
Succes iedereen!twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:08:41Kaarten voor Damien Rice zijn vanaf nu via deze link verkrijgbaar: https://t.co/doiX6KYbPa reageer retweet
Misschien kunnen er wel 10000000000 mensen in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Het zal al wel bijna uitverkocht zijn.
Of het hele systeem is nu down en heeft niemand nog een kaart.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:18 schreef iPat het volgende:
3500 maar geloof ik, dus ik acht de kans op een kaartje ook vrij klein nu.
Ik zat ook te lezen ja, we houden hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef remco1993 het volgende:
Ik zie op Twitter in elk geval nog niemand met kaarten, dus het zou me niet verbazen als er nog niemand doorheen gekomen is
Dat de site al down was is iig geen goed voorteken, al had ik daar geen last van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef remco1993 het volgende:
Ik zie op Twitter in elk geval nog niemand met kaarten, dus het zou me niet verbazen als er nog niemand doorheen gekomen is
twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:28:13Het is momenteel erg druk op onze website. Sta je in de wachtrij? Refresh dan vooral niet. Bedankt voor jullie geduld! 🍀 #Royalparklive reageer retweet
Hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef Leonos het volgende:
twitter:RoyalParklive twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 10:28:13Het is momenteel erg druk op onze website. Sta je in de wachtrij? Refresh dan vooral niet. Bedankt voor jullie geduld! 🍀 #Royalparklive reageer retweet
Snap ook niet waarom dit weer via paylogic moet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef remco1993 het volgende:
Gaat lekker zo... Zelfs Ticketmaster is nog soepeler
Huh.quote:
Ik hoop dat het niet klopt ik zit er pas 10 minuten inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh.Het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe klopt weer eens niet.
Wel fijn voor jou natuurlijk
Boeit ze geen reet, verkopen toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ja, dat snap ik ook écht niet.. Dag van te voren aankondigen wtfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er ook biiiiiiiiiiiiiiij. Had twee kaartjes door steeds te refreshen ipv wachtrij (
wachtrijen
), toen was het uiverkocht maar wilde nog derde kaartje.. En hopla, derde kaartje!
![]()
Ja, nooit enkel wachtrij doen. Ik doe altijd twee browsers en eentje steeds f5en en daarmee ben ik tot nu toe ALTIJD sneller geweest dan wachtrij. Zelfs met kaartjes voor Rock Werchter en shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |