Snap ook niet waarom dit weer via paylogic moet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef remco1993 het volgende:
Gaat lekker zo... Zelfs Ticketmaster is nog soepeler
Huh.quote:
Ik hoop dat het niet klopt ik zit er pas 10 minuten inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh.Het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe klopt weer eens niet.
Wel fijn voor jou natuurlijk
Boeit ze geen reet, verkopen toch welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ja, dat snap ik ook écht niet.. Dag van te voren aankondigen wtfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrren!
Ik kon ook zelf niet kijken. Waarom kondigen ze dat zo laat pas aan? Nauwelijks tijd iets te regelen
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er ook biiiiiiiiiiiiiiij. Had twee kaartjes door steeds te refreshen ipv wachtrij (
wachtrijen
), toen was het uiverkocht maar wilde nog derde kaartje.. En hopla, derde kaartje!
![]()
Ja, nooit enkel wachtrij doen. Ik doe altijd twee browsers en eentje steeds f5en en daarmee ben ik tot nu toe ALTIJD sneller geweest dan wachtrij. Zelfs met kaartjes voor Rock Werchter en shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap echt niks meer van het wachtrijen systeem. Compleet random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |