abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:58:23 #1
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_47582323
Na lang wachten is S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl eindelijk af en ligt het 23 maart in de winkels. Het spel speelt zich af in 2012, zes jaar nadat er een tweede ramp rond de kerncentrale in Tsjernobyl heeft plaatsgevonden. Het gebied waar je speelt, heet The Zone, wat zo\'n 25 vierkante kilometer groot is en dat mag je vrij verkennen.

Systeemeisen
quote:
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
Processor type : Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
512 MB RAM
10 GB available hard drive space
128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600
DirectX® 9.0 compatible sound card
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:
Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
1.5 GB RAM
256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 7900 / ATI Radeon® X1950
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse

HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
2 GB RAM
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800
Keyboard, Mouse
Screenshots

]

Disclaimer

het vorige topic van dit spel ging dusdanig de mist in omdat er een aantal klootzakken waren die tegen de Policy en het FAQ in begonnen te zaniken over cracks,warez e.d.
De release is vandaag en aangezien er animo is om over het spel te discussieren open ik dit nieuwe topic dat ik overigens veel beter in de gaten ga houden.
pi_47583698
Ik zag de Exclusive Box zonet bij de Free Record Shop. Ziet er wel gaaf uit. Jammer dat ik de game niet kan spelen. Na zoveel jaar wachten, ik keek er zo naar uit

Is mijn pc te sloom
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:54:07 #3
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47584784
Ik vind het spel zwaar tegenvallen.
pi_47586105
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800

Mag toch hopen dat je het met een 320mb 8800GTS ook wel kan draaien? Zo overdreven ziet het er nou ook weer niet uit...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:41:13 #5
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47586789
Het draait hier als een zonnetje, met hoge settings, op een 7600GT / 2 gig RAM / amd64 3700+. Systeemeisen zijn dus beetje overtrokken

Het spel ziet er ook niet briljant uit, het moet het meer van de sfeer hebben. Ik vind de game echter gewoon kut spelen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:08:58 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47587796
ik heb de game niet gespeeld, maar ik DENK dat ALS ik t zou spelen, ik zo'n Boiling Point gevoel zou hebben, dat t allemaal zo nep als wat aanvoelt
pi_47589952
Het is inderdaad een zware tegenvaller. Jammer!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:16:56 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47593764
Na een tijdje wordt het wel steeds leuker. Je moet ff door het begin heen komen. Maar het is wel focking moeilijk... raak schieten gaat niet altijd ff lekker en de vijanden schieten erg hard terug. Soms kom je om het hoekje en staat er een gozer met een shotgun: bam->dood.

Ben nog niet ver maar ben al meer gestorven dan in menig andere shooter. Speel btw op lvl 3/4
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_47603746
Ik snap echt niet waarom mensen hem tegen vinden vallen.

Gisteren heb ik hem zitten spelen vanaf dat ik hem opgepikt had in de winkel, zo rond 5 uur, tot een uur of 1 's nachts. Vanmiddag heb ik ook weer de nodige uurtjes gespeeld.

Het was even rommelen en klooien met de settings om hem redelijk soepel aan het draaien te krijgen en dat het er toch nog goed uit ziet.

Ik snap echt niet dat mensen lopen te bitchen over de graphics die achterhaald zijn. De graphics zijn gewoon goed. Klaar. Ik vind ze vergelijkbaar met de graphics van Call of Juarez als je hem in full detail speelt. Niks mis mee.

Bovendien vind ik de sfeer echt geweldig. De sfeer zoals bv in dat ondergrondse lab heb ik al lang niet meer gezien in een game. En neee, ook niet bij Doom 3 of HL2.

De sfeer is echt goed en de muziek en geluidseffecten die ook prima zijn ondersteunen het erg lekker moet ik zeggen

Ik denk dat de klagers dezelfde mensen zijn die destijds ook klaagde over HL2 dat het poep was.
Dat is denk ik gewoon het probleem als je een release uitstelt. En nog een keer uitstelt........en vervolgens een jaar niks van hoort en dan weer uitstelt. En dat terwijl je wel roept dat het allemaal geweldig word en dat die en die features erin zitten waar je later op terug moet komen en er een aantal schrappen etc etc.

Dan krijgen mensen gewoon te hoge verwachtingen denk ik.
Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.

En een 8 is goed

ps: voor de TS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47603778
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nl wel handig zijn voor sommige gebieden als je die gewoon houdt zegmaar
vosss is de naam,
pi_47607073
klein probleempje:
ik kan mijn flashlight niet oproepen?
als ik kijk bij controls staat flashlight op L maar als ik dus op L druk doettie niks

moet ik een pak halen ofzo ergens?

en voor de cheaters onderons:
op cheathappens.com en dlh.net staan diverse trainers
pi_47608716
Ik kon mn zaklamp gewoon vanaf het begin gebriuken. Je hebt er dus niks speciaals voor nodig.
Probeer anders de L eens te mappen naar een andere letter (en eventueel daarna weer terug te zetten naar de L).

Misschien dat dat werkt?
vosss is de naam,
pi_47611241
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:56 schreef mschol het volgende:
klein probleempje:
ik kan mijn flashlight niet oproepen?
als ik kijk bij controls staat flashlight op L maar als ik dus op L druk doettie niks

moet ik een pak halen ofzo ergens?

en voor de cheaters onderons:
op cheathappens.com en dlh.net staan diverse trainers
Heb je je pak wel aan ?

Maar hier heb ik ook een probleempje. Ben nu net weer uit de Bar. Nu ben ik met een missie bezig om een jachtgeweer terug te halen. In het gebied waar dat ding ligt, kwam ik 2x een AK74 met een scope tegen. Omdat ik zelf al een AK met silencer had, wou ik de scope overplaatsen. De scope kon ik via rechtklik eraf halen. Alleen nu lukt het me niet, om dat ding ergens anders op te zetten. Iemand enig idee ?
pi_47611584
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef Maximo het volgende:

[..]

Heb je je pak wel aan ?

Maar hier heb ik ook een probleempje. Ben nu net weer uit de Bar. Nu ben ik met een missie bezig om een jachtgeweer terug te halen. In het gebied waar dat ding ligt, kwam ik 2x een AK74 met een scope tegen. Omdat ik zelf al een AK met silencer had, wou ik de scope overplaatsen. De scope kon ik via rechtklik eraf halen. Alleen nu lukt het me niet, om dat ding ergens anders op te zetten. Iemand enig idee ?
me standaard oufit had ik aan..
ga zo het remappen eens proberen...
pi_47615412
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:54 schreef Mokz het volgende:
Ik vind het spel zwaar tegenvallen.
Klopt, na een uur spelen kon het me echt niet boeien. Een 13 in een dozijn game die lang niet kan tippen aan toppers als HL ed.
pi_47617273
En dergerlijke?

Welke "en dergelijke" zijn dat volgens jou?
vosss is de naam,
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:02:33 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47617277
heb nog wat grafische problemen maar die had ik met mijn oude gebakje wel verwacht ( ATI Radeon 9500 PRO ) (veel arties die door het beeld heenflitsen, hoop dat het met nieuwe drivers en een patch voor STALKER verholpen zal worden.)

verder heb ik net een missie gedaan en vind het een matige game
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:03:55 #18
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47617309
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:02 schreef vosss het volgende:
En dergerlijke?

nou ik kan wel wat games in mijn ogen toevoegen:
DEUS EX
Call of duty
MOH
Brothers in arms had een goed verhaal

der zijn best wel meer goede games geweest dan alleen hl
stay frosty
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:06:38 #19
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47617384
Te vaag voor mij. Ik vind de setting niet echt boeiend en het feit dat overal die bandits rondlopen maakt het echt niet spannender. Wel vind ik het geluid en de omgeving sterk gedaan, maar daar voor alleen speel ik een game niet.

Vooral te vaag toch: wat vraagt iemand nou precies van je e.d.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:07:22 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47617405
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:30 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik zag de Exclusive Box zonet bij de Free Record Shop. Ziet er wel gaaf uit. Jammer dat ik de game niet kan spelen. Na zoveel jaar wachten, ik keek er zo naar uit

Is mijn pc te sloom
hij valt me best wel mee hoor:

AMD 2600+
1024 MB RAM
ATI Radeon 9500 pro

en hij draait best snel op 1024*768
je moet alleen geen grafix verwachten als in de OP
stay frosty
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:10:23 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47617478
quote:
[b]Op zaterdag 24 maart 2007 02:28

Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.

En een 8 is goed

Dit is idd wat er in mijn ogen veel plaatsvind. mensen vinden het spel al niets als ze het installeren en geven het daarom geen kans.... sorry maar als ik kijk naar de pics in de OP vind ik de grafix echt niet achterhaald!
stay frosty
pi_47617868
Dat zijn ze ook absoluut niet
vosss is de naam,
pi_47619049
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:02 schreef vosss het volgende:
En dergerlijke?

Ik heb ongeveer elke FPS shooter gespeeld die ooit is uitgebracht maar dit behoort toch echt niet tot de top10. Ik heb duizenden uren totaal zulke games gespeeld maar na 1 uurtje Stalker heb ik het echt gezien, THQ moet zich lekker bezig houden met strategy-games maken.
pi_47619378
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer elke FPS shooter gespeeld die ooit is uitgebracht maar dit behoort toch echt niet tot de top10. Ik heb duizenden uren totaal zulke games gespeeld maar na 1 uurtje Stalker heb ik het echt gezien, THQ moet zich lekker bezig houden met strategy-games maken.
Hoe kun je nu binnen in een uur een goede indruk krijgen? Dit spel start juist traag, maar daarna is het imo een zeer mooi spel. Zelf begon ik het spel met niet veel hoop, maar ik ben juist verrast door een goede game. Maar het spel hoort eigenlijk niet bij shooters. Het is meer een stealth-game, vooral wanneer je nog niet zo'n krachtige wapens hebt. Maar ook wanneer je met een krachtig wapen tegenover een groep van 10 soldaten staat, is sluipen belangrijk dan adhd te sproeien. Maar als je meer Rambo wilt zijn, is dit spel inderdaad niks voor jou . Atm zou ik het spel een 8/8.5 geven.
pi_47619802
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef Maximo het volgende:

[..]

Hoe kun je nu binnen in een uur een goede indruk krijgen? Dit spel start juist traag, maar daarna is het imo een zeer mooi spel. Zelf begon ik het spel met niet veel hoop, maar ik ben juist verrast door een goede game. Maar het spel hoort eigenlijk niet bij shooters. Het is meer een stealth-game, vooral wanneer je nog niet zo'n krachtige wapens hebt. Maar ook wanneer je met een krachtig wapen tegenover een groep van 10 soldaten staat, is sluipen belangrijk dan adhd te sproeien. Maar als je meer Rambo wilt zijn, is dit spel inderdaad niks voor jou . Atm zou ik het spel een 8/8.5 geven.
Klopt, ik kreeg eerst een beetje het Fall-out idee. Maar dan speel ik toch liever fall-out dan dit spel in een fall-out jasje. Voor de rest vond ik de AI van de tegenstanders zwaar beroerd. Er liep een mannetje met zijn rug van mij af raar te doen in het begin. Ook kreeg ik geen gevoel bij het schieten, schiet ik nou goed of slecht. Bij CS bijvoorbeeld heb je gelijk een gevoel wat een wapen kan en wat aan jezelf ligt of niet, hierbij vond ik het allemaal vaag. Normaal gesproken ben ik niet af te slaan van een nieuwe game maar deze kreeg ik echt niet het gevle dat ik verder wilde spelen, dus in 1 uur kreeg ik een goed genoege indruk.
pi_47627836
Mijn meing is dat dat een tekortkoming van jou is.

Na 1 uur spelen concluderen dat een spel waar 6 jaar aan gewerkt is niet deugt.

Geef het een uurtje of 2 en dan waardeer je het een stuk meer denk ik

Ik vind het iig geweldig
vosss is de naam,
  zondag 25 maart 2007 @ 12:41:03 #28
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47636247
Sorry vosss, ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd, maar het kan echt niet boeien. Al die bandits.. blegh
pi_47638287
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Sorry vosss,
Geeft niks hoor Cheiron
vosss is de naam,
pi_47642324
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:31 schreef vosss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nl wel handig zijn voor sommige gebieden als je die gewoon houdt zegmaar
Je krijgt een hele goeie later als je klaar bent, don't worry.

En over die scope, weapon aan doen, dan de scope erop slepen.

Ik zelf ben net klaar met dat hele x16 maar moet nu voorbij Army Warehouses area maar hij crasht nu elke keer als ie klaar is met die area te loaden dus kan gewoon niet meer verder. Net nu ik een hele accurate rifle met scope had en een enorme sniper rifle
  zondag 25 maart 2007 @ 16:24:24 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47642579
ik heb gehoord dat dat spel Heuuuulll niet zo free roaming is!
pi_47642722
van de week de game maar eens proberen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 25 maart 2007 @ 16:29:44 #33
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_47642748
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:24 schreef RickoKun het volgende:
ik heb gehoord dat dat spel Heuuuulll niet zo free roaming is!
dat klopt, ik heb hem even op de PC van mijn huisgenoot gespeeld, maar daarop kon je niet overal gaan en staan waar je wilde...
Wel vond ik de graphics erg goed!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_47644292
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef vosss het volgende:
Mijn meing is dat dat een tekortkoming van jou is.

Na 1 uur spelen concluderen dat een spel waar 6 jaar aan gewerkt is niet deugt.

Geef het een uurtje of 2 en dan waardeer je het een stuk meer denk ik

Ik vind het iig geweldig
Ja precies, waarom zou ik een spel spelen als ik weet dat ik het niet leuk vind.

Een spel hoort vanaf minuut 1 leuk te zijn en dat is het lang niet, dus ik vind het echt geen goed spel. In het verleden zijn er veel leukere spellen geweest. Ik weet zeker dat ik het niet meer ga waarderen, want dan zou het in het begin al leuk moeten zijn. Ik weet nog wel spellen die ik niet weg kon leggen na 1 minuut spelen.
pi_47644888
Zou ik het spel kunnen spelen op een

AMD Athlon 64 3000+
512 MB
GeForce FX5500 256 MB

? Ben bang van niet.
  zondag 25 maart 2007 @ 17:35:01 #36
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47645059
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Rnnz het volgende:
Zou ik het spel kunnen spelen op een

AMD Athlon 64 3000+
512 MB
GeForce FX5500 256 MB

? Ben bang van niet.
het KAN wel... als ik jou was zou ik een bankje van 512 bij prikken
stay frosty
  zondag 25 maart 2007 @ 18:25:58 #37
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47646456
wtf
SPOILER
pi_47647010
Dat zijn toffe beesten, helemaal als er dan rechts zon icoontje van hersens komt te staan.
Dan kijk je niet meer helemaal jofel.

Er gaat wel geen leven vanaf als ie dat doet geloof ik
vosss is de naam,
  zondag 25 maart 2007 @ 19:33:48 #39
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_47648539
Ik heb de de game gisteren ook gehaald.
en morgen ga ik een nieuwe grafische kaart halen.want mijn pc verslikt zich...........
pi_47651929
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:25 schreef Cheiron het volgende:
wtf
SPOILER
die ben ik ook tegen gekomen, hard naar em toe rennen werkte bij mij...

en me flashlight werkt weer, heb een secondary key gemapt op en toen deed hij het plotseling op L en
  zondag 25 maart 2007 @ 21:23:28 #41
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47652179
Ik ben maar gewoon weggelopen
Wel de papieren van de militairen gepakt. Helaas zorgt dat ervoor dat die gasten mij nu ook al haten..
pi_47652355
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben maar gewoon weggelopen
Wel de papieren van de militairen gepakt. Helaas zorgt dat ervoor dat die gasten mij nu ook al haten..
ik doe rambo style met trainer voor healt, geen zin om moeilijk te doen

ik heb dus eerste iedere mogelijk soldaat in het kamp afgeknald.
ik moet daar ook streloks stash vinden...
pi_47652806
Wat een vet spel. Erg veel vrijheid in de manier van aanpak. Geweldige geluiden. Prachtige atmosfeer Gewoon goed
  zondag 25 maart 2007 @ 21:54:32 #44
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47653295
Ik snap echt 90 procent van de tijd niet wat ik zou moeten doen of niet zou moeten doen.
pi_47658441
deze spoiler alleen lezen als je hem al hebt uitgespeeld
SPOILER
pi_47658725
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
deze spoiler alleen lezen als je hem al hebt uitgespeeld
SPOILER
er zijn 7 verschillende einde's
pi_47659591
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap echt 90 procent van de tijd niet wat ik zou moeten doen of niet zou moeten doen.
Druk eens op de P
vosss is de naam,
pi_47659607
En ik ben het met Disorder eens. Dit is gewoon een tof spel
vosss is de naam,
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 00:34:37 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_47659830
game is anders dan dat ik verwacht had , leuk spel dat wel maar dacht dat t meer gewoon schieten was ipv echt missies enzeau
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_47659967
Ik ook, maar juist die missions doen vind ik tof. En zonder kogels zitten ook. Ofja, midden in een vuurgevecht is dat natuurlijk grof kut, maar het voegt wel wat toe imo.
Je moet wel een beetje zuinig zijn met je kogels en dat vind ik iets wat ik gewoon mis in de meeste standaard dertien in een dozijn shooters. Daar liggen de kogels gewoon voor het oprapen.

Het is ook bij lange na niet geworden wat ik verwachtte, maar ik ben toch zeker blij verast met wat het uiteindelijk geworden is
vosss is de naam,
pi_47660001
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

er zijn 7 verschillende einde's
Waarom krijg ik die dan?
pi_47660191
Omdat je die andere 6 niet hebt
vosss is de naam,
pi_47660819
Godverdomme
pi_47660826
Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar ik ben bang dat ik die andere 6 ook ga doen
vosss is de naam,
  maandag 26 maart 2007 @ 09:50:38 #55
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47663631
Ik moet m ook nog kopen. Weet iemand waar de Special Edition nog te koop is? Die wil ik wel namelijk.

Ben benieuwd of ik het ga trekken:
P IV 2,8c
1024mb
9800-non pro
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47664036
Vet spel wel.
Grafisch mooi maar vooral geluid klinkt voor de verandering eens aardig lekker.

Alleen wat schiet die AK of wat erop lijkt als een mongolische hork... damn.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664054
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef vosss het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen hem tegen vinden vallen.

Gisteren heb ik hem zitten spelen vanaf dat ik hem opgepikt had in de winkel, zo rond 5 uur, tot een uur of 1 's nachts. Vanmiddag heb ik ook weer de nodige uurtjes gespeeld.

Het was even rommelen en klooien met de settings om hem redelijk soepel aan het draaien te krijgen en dat het er toch nog goed uit ziet.

Ik snap echt niet dat mensen lopen te bitchen over de graphics die achterhaald zijn. De graphics zijn gewoon goed. Klaar. Ik vind ze vergelijkbaar met de graphics van Call of Juarez als je hem in full detail speelt. Niks mis mee.

Bovendien vind ik de sfeer echt geweldig. De sfeer zoals bv in dat ondergrondse lab heb ik al lang niet meer gezien in een game. En neee, ook niet bij Doom 3 of HL2.

De sfeer is echt goed en de muziek en geluidseffecten die ook prima zijn ondersteunen het erg lekker moet ik zeggen

Ik denk dat de klagers dezelfde mensen zijn die destijds ook klaagde over HL2 dat het poep was.
Dat is denk ik gewoon het probleem als je een release uitstelt. En nog een keer uitstelt........en vervolgens een jaar niks van hoort en dan weer uitstelt. En dat terwijl je wel roept dat het allemaal geweldig word en dat die en die features erin zitten waar je later op terug moet komen en er een aantal schrappen etc etc.

En een 8 is goed

Zwaar mee eens.
Sfeer is top, graphics zijn top, dus wat een gezeur om niks lol.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664106
ik zit vast:
SPOILER: stash strelok
iemand die me kan helpen?
pi_47664119
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47664180
Weet er trouwens iemand het volgende?
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
pi_47664213
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:20 schreef Camplo het volgende:
Weet er trouwens iemand het volgende?
SPOILER
SPOILER
pi_47664230
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
pi_47664305
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_47664354
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
pi_47664393
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?
pi_47664419
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 10:40:05 #67
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47664650
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Druk eens op de P
Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.

Of bij een aantal missies staat alleen een omschrijving zonder een startpunt waar ik naartoe moet of een ander aanknopingspunt.

De arena bijvoorbeeld, daar moet je met wilde beesten kunnen vechten voor geld: maar er is niemand in de Arena..

Oh, en ik heb de millitairen pissed off gemaakt en dat was niet zo slim volgens mij. Als ik nu voor een missie weer een tyfuseind moet lopen moet ik eerst langs een zooi bandits (rennend.. elke keer dezelfde mannetjes killen gaat irriteren) en daarna de militairen ontwijken.

Ik ben duidelijk meer van liniaire aard, al vind ik het geen slecht spel, gewoon niet helemaal mijn smaak.
pi_47664667
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_47664725
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:40 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.

Of bij een aantal missies staat alleen een omschrijving zonder een startpunt waar ik naartoe moet of een ander aanknopingspunt.

De arena bijvoorbeeld, daar moet je met wilde beesten kunnen vechten voor geld: maar er is niemand in de Arena..

Oh, en ik heb de millitairen pissed off gemaakt en dat was niet zo slim volgens mij. Als ik nu voor een missie weer een tyfuseind moet lopen moet ik eerst langs een zooi bandits (rennend.. elke keer dezelfde mannetjes killen gaat irriteren) en daarna de militairen ontwijken.

Ik ben duidelijk meer van liniaire aard, al vind ik het geen slecht spel, gewoon niet helemaal mijn smaak.
soms ligt je reward niet bij dezelfde persoon als bij wie je de missie kreeg

als je op je map bij je tasks kijkt kan je op een task dubbelklikken zodat er achter de task een rood rondje staat, dat is dan de active task die op de map wordt weer gegeven
  maandag 26 maart 2007 @ 11:27:05 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47666049
nou ik zit egt te twijfelen hoor! Hier is het ongeveer 70% tegen, en 30% vind het weer een masterlijk spel,

en buiten dit forum is het meer 85% tegen 15%
pi_47667954
Wie dit niet vet vind, snapt er gewoon niks van,of kan het spel niet aan. Thats all.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 12:46:19 #72
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47668709
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef Camplo het volgende:
Wie dit niet vet vind, snapt er gewoon niks van,of kan het spel niet aan. Thats all.
Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.
pi_47669020
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.
Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.
Verhaallijnen zijn sterk, graphics goed, gameplay goed.

2 mensen die ik kon vonden het spel ook ruk, en toen ze het eventjes bij mij zagen hadden ze meteen andere mening. Begin is ook ff wennen.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 13:39:55 #74
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47670494
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.
Verhaallijnen zijn sterk, graphics goed, gameplay goed.

2 mensen die ik kon vonden het spel ook ruk, en toen ze het eventjes bij mij zagen hadden ze meteen andere mening. Begin is ook ff wennen.
1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.

2) Ik vind HL2 er mooier uitzien als STALKER. Niet eens qua hoe geavanceerd de graphics zijn, maar gewoon de artwork zelf. Die gemuteerde beesten die rondlopen zien er zo gaar uit, terwijl bijvoorbeeld de stalkers (ja, stalkers ) uit HL2:EP1 er wel tof uitzien.

3) De gameplay trekt mij niet echt. Die anomalies etc vind ik alleen maar irritant, voegen voor mij weinig toe. Het is een beetje een RPG (shit zoeken), maar Deus Ex deed dit veeeeeleee malen beter, ik had liever iets in die richting gezien.

4) Het horror-sfeertje van dit spel trekt mij niet. Zowiezo hou ik niet van horror, maar in HL2 kon ik het wel aan omdat er wat toffe dingen tussen zaten (het horror level, ravenholm, kon je lekker spelen met je grav gun bijvoorbeeld). Hier is het alleen maar 'eng'.

Sja, smaken verschillen, voor mij is dit niet echt een leuke game. eus ex opstart*
pi_47670568
quote:
1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
vosss is de naam,
pi_47671111
hmmm ik had de flash drive gevonden, ik ga door de ingang van de underground weer naar buiten, bleef dus m'n objective staan, moest ik die andere uitgang hebben

ook blijven bij dat kamp die bandieten maar spawnen wat resulteert in de telkens terug komende missie protect camp from bandits ....

errug jammer die puntjes...

en ik wil een scope !!
straks maar eff bij de 'Dark Valley', daar kan je er kennelijk 1 halen
pi_47671378
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Er is anders over HL2 bijzonder goed nagedacht, met al die newspapers die je verspreid tegenkomt en de combine messages en weet ik veel alles wat het verhaal vertelt.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:48:50 #78
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47672741
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vond het juist briljant gedaan. Je weet van niks, niemand legt je wat uit, maar door goed op te letten zie je het hele verhaal. Ook dat het spel eigenlijk nauwelijks een interface had werkte voor mij geweldig, in stalker merk je altijd dat je een spel aan het spelen bent (menu in, dingen slepen, etc). HL2 is meer een film.

Zie ook The Half Life Saga Story Guide. Alle informatie heeft hij uit het spel gehaald.

Wat ook jammer is van STALKER is de laadtijden tussen de zones. Dit is ook niet echt heel erg soepel gedaan.

Trouwens, HL2 vind ik niet eens zo'n geweldig spel om te spelen (ik speelde altijd met god mode aan enzo), maar de sfeer en het verhaal lieten me doorspelen. Bij STALKER heb ik dit helemaal niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mokz op 26-03-2007 14:55:28 ]
pi_47673006
Ik merk totally niks van laadtijden?
30 seconden ofzo?

Niet noemenswaardig of irritant.
En ik ben ook geen zware STALKER fan na ongeveer 2 uur spelen
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 15:24:47 #80
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47674181
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Camplo het volgende:
Ik merk totally niks van laadtijden?
30 seconden ofzo?

Niet noemenswaardig of irritant.
En ik ben ook geen zware STALKER fan na ongeveer 2 uur spelen
Je wordt uit het spel getrokken, dat stoort (apart laadmenu etc). Ik had liever een subtiel <LOADING> textje over het beeld gehad bijvoorbeeld.

Ik heb het 4-5 uur gespeeld, maar ik vind het niet echt speciaal. Gelukkig is C&C3 binnenkort uit
pi_47675375
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.

Iemand tips ofzo?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47675575
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.

Iemand tips ofzo?
Telkens focussen op 1 opdracht.
Veel met de Stalkers praten. En die kuthonden afschieten

Ik kwam er na dik 2 uur achter dat ik kogels kon kopen bij die vent. LOL
JOHNNY HEITINGA
pi_47675587
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:

Iemand tips ofzo?
er zijn speciale anti radiatie spuitjes door et spel heen (kan je o.a. vinden bij bandieten vanaf garbage
door in je tasks te dubbelklikken op een task kan je die "actief" maken waardoor je de waypoints van die missie weer ziet (erg handig als je plotseling een missie ergens tussen door krijgt..)
  maandag 26 maart 2007 @ 16:06:12 #84
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47675817
quote:
HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
2 GB RAM
Keyboard, Mouse
Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet. Altans kwa processor.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_47675872
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet. Altans kwa processor.
Mijne kan het makkelijk aan. En de laptop diek gaak bestellen draait m ook lekker
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47676152
Mijne draait het ook sweet

Core 2 Duo E6600
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 16:23:45 #87
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47676596
Waar halen ze die High System Requirements dan vandaan... -_-'
  maandag 26 maart 2007 @ 16:34:37 #88
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47677036
Processor AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+
Memory (RAM) 2,00 GB
Graphics NVIDIA GeForce 7600 GT
Gaming graphics 751 MB Total available graphics memory
Primary hard disk 35GB Free (233GB Total)

Draait prima.
pi_47680749
Veel mensen weten niet dat je wapens van de vijand kunt 'unloaden'. Free bullets!
pi_47680824
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Disorder het volgende:
Veel mensen weten niet dat je wapens van de vijand kunt 'unloaden'. Free bullets!
Hoe???
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 19:14:14 #91
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47682435
? Als je F doet kun je de vijand leegpulken, en als er een los wapen ligt kun je dat ook met F oppakken. Als je dan rechtermuisknop doet staat er soms Unload bij. Dan worden de kogels bij jouw kogels opgeteld. Daarna kun je het geweer weggooien
pi_47682472
Ik verkocht ze altijd terug.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 19:16:50 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47682553
AI is af en toe een beetje knullig
stay frosty
pi_47684122
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
AI is af en toe een beetje knullig
Knullig?

Kijk die kutpoppen overal heenrennen dan.
JOHNNY HEITINGA
pi_47684934
Kan je die wapens die je allemaal meezeult ook verkopen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47685127
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je die wapens die je allemaal meezeult ook verkopen?
Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.

Vet relaxed.
Ik verzamelen gek, zelfs kutpistooltjes
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 20:23:14 #97
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47685492
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Camplo het volgende:

[..]

Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.

Vet relaxed.
Ik verzamelen gek, zelfs kutpistooltjes
Dat is wel een takke-eind lopen als je bijvoorbeeld bij de duty bent of niet?
pi_47685629
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Daar ben ik niet.
Ff hard spitten... ehm garbage zit ik nu ofzo.
JOHNNY HEITINGA
pi_47685938
Eerste vastloper net te pakken, eens kijken wat verse videokaart dreivertjes doen .
  maandag 26 maart 2007 @ 20:54:35 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47687032
ja ik ben nu bij de garbadge.... eerst die badguys aan het begin daar gekilled... daarna dat kleine kampje rechts... en daarna dat fabriekje linksvoor... het probleem is echter dat bij die fabiek de radiation iedere keer zo hoog is dat ik 6 van die spuiten in me heb gedrukt en 3 flessen vodka heb gezopen en nog steeds niet die vendjes heb kunnen looten.. is er geen hazard suit zoals bij HL??

wat ik ook stom vond is dat vendjes respawnen ( zoals aan het begin bij de garbage.. ik had niet door dat ik naar die stalker moest gaan voor me reward... en dan blijven die bandits alsmaar komen)
stay frosty
pi_47687118
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Bij de Duty zit ook een bartender.

Weet iemand trouwens of zo'n Duty pak dat ik net heb gevonden goed is of niet? Ik vond 'm in een bandit camp waar ik heen moest. Geloof dat het in het begin van Dark valley is.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:57:44 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47687167
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja ik ben nu bij de garbadge.... eerst die badguys aan het begin daar gekilled... daarna dat kleine kampje rechts... en daarna dat fabriekje linksvoor... het probleem is echter dat bij die fabiek de radiation iedere keer zo hoog is dat ik 6 van die spuiten in me heb gedrukt en 3 flessen vodka heb gezopen en nog steeds niet die vendjes heb kunnen looten.. is er geen hazard suit zoals bij HL??

wat ik ook stom vond is dat vendjes respawnen ( zoals aan het begin bij de garbage.. ik had niet door dat ik naar die stalker moest gaan voor me reward... en dan blijven die bandits alsmaar komen)
owja en ik kwam er pas net achter dat je die arties kan gebuiken
stay frosty
pi_47687958
ik zit nu in darkvally en heb nu eindelijk een scope..

alleen....
op welke wapens kan ik em gebruiken en hoe??
  maandag 26 maart 2007 @ 21:16:18 #104
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47688049
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
ik zit nu in darkvally en heb nu eindelijk een scope..

alleen....
op welke wapens kan ik em gebruiken en hoe??
das wel vet dat je een losse scope hebt
stay frosty
pi_47689086
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

das wel vet dat je een losse scope hebt
ja is cool dat je em overal vanaf kan halen en opkan zetten, maar er wordt niet vermeld op welke wapens wel en welke niet
  maandag 26 maart 2007 @ 21:39:16 #106
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47689225
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Core 2 Duo E6400, Geforce 7950 GT en 1 GB RAM werkt smooth met alles vol open .
Best aardig spel eigenlijk, moet alleen ff inkomen.
pi_47690657
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:39 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Core 2 Duo E6400, Geforce 7950 GT en 1 GB RAM werkt smooth met alles vol open .
Best aardig spel eigenlijk, moet alleen ff inkomen.
Draaide hem eerst op Vista, maar dat wou niet zo. Vista trekt al je geheugen weg! Dus nu maar weer lekker op XP.

Soepel hee...

Ik ga zo maar weer eens spelen denk
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 26 maart 2007 @ 22:30:45 #108
93522 Blivox
Run along
pi_47691877
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef Elegy het volgende:
Ik moet m ook nog kopen. Weet iemand waar de Special Edition nog te koop is? Die wil ik wel namelijk.
P IV 2,8c
1024mb
9800-non pro
Ik heb een AMD 2.8
1024 MB RAM
9800 Pro

Vrij vergelijkbaar, en bij mij draait hij niet enorm vloeiend op medium, maar het valt wel te spelen. Lichte haperingen, heel licht, maar best storend. Nou heb ik het idee dat het meer door de engine komt dan mijn PC, aangezien HL2 mooier is, en veel gedetailleerder en op een hogere reso kan draaien bij mij (vloeiend).
pi_47692155
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Draaide hem eerst op Vista, maar dat wou niet zo. Vista trekt al je geheugen weg! Dus nu maar weer lekker op XP.

Soepel hee...

Ik ga zo maar weer eens spelen denk
Ff een USB stick van Kingston met Readyboost erin zetten en je hebt er geen last meer van.
JOHNNY HEITINGA
pi_47705201
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Blivox het volgende:

[..]

Ik heb een AMD 2.8
1024 MB RAM
9800 Pro

Vrij vergelijkbaar, en bij mij draait hij niet enorm vloeiend op medium, maar het valt wel te spelen. Lichte haperingen, heel licht, maar best storend. Nou heb ik het idee dat het meer door de engine komt dan mijn PC, aangezien HL2 mooier is, en veel gedetailleerder en op een hogere reso kan draaien bij mij (vloeiend).
Gigje erbij douwen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47709281
De patch is uit, maar let erop mensen.....na deze patch werken je savegames niet meer!
Dit staat ook in de releasenote, maar veel mensen lezen dat natuurlijk niet.

Opletten dus!!!
vosss is de naam,
pi_47710054
wat doet de patch precies (even kort opgesomd?)
pi_47710170
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:35 schreef mschol het volgende:
wat doet de patch precies (even kort opgesomd?)
quote:

Patches & Updates

v1.0001 26 Maart, 2007

This is the first patch released for S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl fixing a list of 68 different things you can read about in more information.

NOTE: THIS WILL ERASE ALL YOUR CURRENT SAVED GAMES!

-= v1.0001 March 26, 2007 =-
S.T.A.L.K.E.R. Patch Release Notes

-*Important Installation information*-

Saved Games

Please note that Saved games from previous versions will NOT work with the patch.
After installing this patch, please go to "C:Documents and SettingsAll UsersDocumentsSTALKER-SHOCsavedgames" and make sure any saves that were created prior to installing the patch are deleted.
You will need to make sure that hidden folders are visible on the view tab of the folder options menu.

Connectivity

After installing the patch, please note the version number that has been added to the bottom left corner of the Main Menu screen.
You will only be able to connect to servers hosted on that same version.

The patch fixes the following bugs:

1. Buttons remain "pressed" and value changes on its own in Options
2. Players can kill teammates with the knife when friendly fire is set to 0
3. Game crashed when client player types a server command in console
4. Game crashes when entering a MP game after dying in SP
5. Multiplayer map names will appear in debug text format when voting to change a multiplayer map during gameplay.
6. The game crashes while attempting to purchase an item, after pressing Buy button multiple times from the Buy Menu.
7. The game crashes when the user triggers an anomaly after the anomaly time is set to 0.
8. Purchased affordable weapons fail to be in the inventory when one item purchased exceeds the user's monetary amount.
9. The player will lose the weapon he has stored in his inventory as well as the equipped weapon when the equipped weapon is dropped in MP.
10. The host is able to pause the game during an MP game.
11. Players are able to duplicate other player names by using the "name" command in the console.
12. The user is unable to view a fly-by cutscene if their PDA is open while triggering the cutscene.
13. The user can speed up time with the * key on the numpad in SP
14. Players can damage and kill other teammates while friendly fire is set to 0.0
15. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
16. The corpse created by a user switching teams remains in the game when playing multiplayer team deathmatch or artifact hunt.
17. Options "show weapon" and "NPC identification" fail to function
18. The up and down function for the look feature are inverted through out the game.
19. The server will crash when the players vote to change maps, but don't select a map to change to.
20. Players will take no fall damage when friendly fire is set to 0 on the server
21. The player dies when trying to exit out of the skin menu back into gameplay
22. Death by an anomaly is not recorded as a negative frag when playing Team Deathmatch.
23. Game Crash when opening buy menu from certain spot in Artifact Hunt mode
24. The prompt for the buy menu and entry via pressing the spacebar appears when in spectator mode during any network game.
25. Professor Kruglov sometimes can't open the door to the mobile science lab
26. When player stands close to a wall and shoots grenade launcher, the grenade falls out of the map without damaging anyone.
27. Possibility of killing enemies through the roofs and walls
28. When killing Wolf before completing any of additional quests given from him, these quests doesn't change status from "Active Tasks" to "Failed Tasks" in PDA.
29. Problem with quest: "Kill gang leader" when piece of text in PDA is directing user to kill leader in Dark Valley. Quest is completed after kill this bandit on Garbage level.
30. Disappearing piece of scroll belt in Main Menu when the player changes resolution to 800x600
31. Anomalies were not appearing when turned on in server options menu.
32. Game crashed when creating a Team Deathmatch server with spectator on.
33. Problems with ‘Slug’ artifact.
34. Possibility to take the decoder through the Wall
35. Issue with cash in inventory on MP build
36. NPC called Seriy has 3 different names: Seriy, Gray and Grey.
37. Problem with price of weapon in inventory
38. Game crashed when vote for kicking a player ended
39. Rare game crash during multiplayer match, after players choose a team.
40. Exploit with update rate command
41. Wood in barrels is flickering, although there's no fire there.
42. Player can jump between 2 stalkers and table inside the bar and become stuck.
43. Two side quests from Sakharov have wrong description.
44. After playing in multiplayer mode and then starting single player game, Sidorovich has one of multiplayer nicks instead of his name.
45. Game crashed when player fight with pseudodogs on red forest.
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.
47. On Win 2000 PCs, the Windows Desktop cursor has no functionality when minimizing the game (Alt+Tab).
48. The game will result in a soft crash when a player dies from radioactive poisoning, then immediately falls into the tunnel well that leads out of the Agroprom Underground level.
49. The arrow buttons remain depressed when clicked and dragged off the boxes, thus making the value increase or decrease indefinitely in the options menu of network games.
50. Game crashed during map rotation. This issue occurs several times while playing with maps (Vehicle station, Desolated Village and Deserted Factory)
51. Game crashes when entering an MP game after dying in SP
52. The Host will crash and all Clients will either return to the main menu, crash to the desktop, or the program will shut itself down and return the user to the desktop, when attempting to drop a player while users are In-Game
53. Users are able to pick up an opponent's grenade after it has been thrown and then use it themselves.
54. The players name switches to a random player's name with a _1 after it in multiplayer if no name is entered in the network games menu.
55. Players fail to be kicked, after unanimously voting to remove them, during network gameplay.
56. Player is unable to ban other player, everybody vote for, line "voting succeed" appears and nothing happens. Player that was supposed to be banned still can play and do whatever he wants on the server.
57. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
58. Saved game are over written when attempting a second save uses the first saved game's name followed by a "space" and any other word or number during single player campaign.
59. The artifact is unaffected by gravity when dropped during an artifact hunt game.
60. Players take no explosion damage when the friendly fire damage option is set to 0 in the server options of a team deathmatch game.
61. The game will crash, halting progression when transferring from Station to the Sarcophagus.
62. When player wants to reload a weapon, and start fast shooting, he can't do that because weapon continues reloading.
63. The game crashes when a player is killed immediately after they are re-spawned into the game.
64. The weapons fail to scroll when using the mouse wheel after all the grenades have been used during single player gameplay.
65. Minor text bugs.
66. Various balance issues in Singleplayer and Multiplayer.
67. Various known exploits/cheats.
68. Various other issues
Dat dus
vosss is de naam,
pi_47710998
damn, das best een boel
67. Various known exploits/cheats.

matig...
waarom die dingen fixen ?
pi_47711398
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

het KAN wel... als ik jou was zou ik een bankje van 512 bij prikken
Ik zal wel gaan sparen voor een nieuwe PC. Aangezien het spel ook 10 (!!) GB vrije ruimte nodig heeft (terwijl ik maar 160 GB heb) vind ik dat ook een beetje té veel (en zeker voor een spel).
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:24:37 #116
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47711696
WTF! Oude saves werken niet meer? Dus je moet opnieuw beginnen?! Belachelijk..
pi_47711716
Ja! Wat Cheiron zegt!!

Ik ga heul nie opnieuww beginnen hoor! !!!
vosss is de naam,
pi_47711763
Iemand die pas net begonnen is moet eik even testen of het werkt als je je savegames backupped, het spel patched en je saves terugknalt naar de juiste directory

Ik ben al veels te ver om dat even te proberen met het risico dat dat niet werkt
vosss is de naam,
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:41:58 #119
93522 Blivox
Run along
pi_47728053
Jeetje. Ik was net (na garbage):
SPOILER
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:43:16 #120
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47728111
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:41 schreef Blivox het volgende:
Jeetje. Ik was net (na garbage):
SPOILER
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:25 schreef Cheiron het volgende:
wtf
SPOILER
Ik ben weggerend
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:51:50 #121
93522 Blivox
Run along
pi_47728486
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

[..]

Ik ben weggerend
Ik rende met een shotgun na 10 keer of meer naar hem toe, als je dichtbij bent doet hij een hele tijd niets, en opeens ben je dood en gaat hij van je lijk eten .
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:31:57 #122
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47735188
S.T.A.L.K.E.R.

dat sfeertje, heerlijk. Fallout in First Person view.. Jammer alleen van die lange loopafstanden soms
pi_47743211
Ik zit te wachten op een extra gieg intern.
Hopelijk komt ie vandaag binnen.

Dan ga ik pas weer verder en hoop ik dat ie net iets beter draait.
Lijkt mij wel, 1GB in single channel mode of 2GB in dual channel mode.

Dat moet toch wel iets verschil uitmaken denk ik?
vosss is de naam,
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:04:10 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47743580
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef vosss het volgende:
Ik zit te wachten op een extra gieg intern.
Hopelijk komt ie vandaag binnen.

Dan ga ik pas weer verder en hoop ik dat ie net iets beter draait.
Lijkt mij wel, 1GB in single channel mode of 2GB in dual channel mode.

Dat moet toch wel iets verschil uitmaken denk ik?
sinds ik heb geupgrade van 1 gig naar 2 gig dual channel, merk ik wel een ontzettende verbetering
pi_47747143
Had jij eerder ook dat het beeld gewoon af en toe een seconde of 2 helemaal stilviel?
vosss is de naam,
pi_47747647
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
Had jij eerder ook dat het beeld gewoon af en toe een seconde of 2 helemaal stilviel?
dat heb ik hier als ik em 1024x768 met medium detail zet
bij alles laag heb ik nergens last van ..
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:04:56 #127
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47748218
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
ja dat had ik op medium inderdaad.. toen ik EAX uitzette, kon het weer makkelijk op medium. (1024x768)
pi_47748240
Ow, ik heb dat op high met full dynamic lightning op 1280x1024
vosss is de naam,
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:07:55 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47748307
Ik heb alle fancy stuff maar gewoon uitgezet. nu loopt het gewoon lekker soepel op iedere locatie en qua graphics valt het ook mee.

Ach.. who gives a shit about graphics, ik speel nog steeds Fallout, Red Alert en BF1942
pi_47748990
tja, vista, ik weet het nog net zo niet hoor.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47755910
Ik heb het met 1280 x 800 volledige settings (widescreen laptop) een beetje, voor de rest loopt het soepel

Maar ik heb het spel net 2 dagen, ben net in level 2 en vind het echt meesterlijk! Echt een geweldige atmosfeer, precies waar ik het voor kocht!

Zorgt voor goede afleiding..

Alleen die patch is echt genaaid ik heb geen zin om opnieuw te beginnen, dus ik ga maar gewoon door zonder patch
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:12:36 #132
93522 Blivox
Run along
pi_47762487
Scheelde EAX veel? raar, ook eens proberen dan.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:53:12 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47767639
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:12 schreef Blivox het volgende:
Scheelde EAX veel? raar, ook eens proberen dan.
het ging van 2 fps naar 30 ofzo
pi_47768370
Geheugen valt wel mee nowadays.
Grafische kracht mèn

8800 GTS 320 MB is voor de el-cheapo's al goed genoeg
JOHNNY HEITINGA
pi_47769160
kan je wapens repareren?
en hoe kan je scopes erafhalen/eropzetten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:46:08 #136
93522 Blivox
Run along
pi_47770822
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:18 schreef bijdehand het volgende:
kan je wapens repareren?
Gewoon wegflikkeren en een ander wapen gebruiken. Wel eerst je kogels eruit halen natuurlijk...

Het spel trekt me steeds minder trouwens. Ik ben nu bij de Arena, en het is allemaal zo langdradig en simpel. Urenlang lopen en opdrachtjes vervullen (wie zei dat je in stalker volkomen vrij was om te doen wat je wilt?). Verder mis ik ook het rijden in wagentjes, schieten de wapens nogal inaccuraat en moet je sommige missies meer dan één keer doen ( ).
pi_47773070
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

het ging van 2 fps naar 30 ofzo
wat voor een geluidskaart heb je?
misschien dat het zoveel scheelt omdat je audiochip niet het werk doet maar je CPU (en wanneer je dus bv een creative geluidskaart hebt dat die wel echt het werk op zich neemt..)
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:13:51 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47775059
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

wat voor een geluidskaart heb je?
misschien dat het zoveel scheelt omdat je audiochip niet het werk doet maar je CPU (en wanneer je dus bv een creative geluidskaart hebt dat die wel echt het werk op zich neemt..)
Creative SB Live 5.1
pi_47775319
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

Creative SB Live 5.1
tja, die ontlast je processor wel ja

vreemd, ga ik dan ook maar proberen (als eax uberhaupt nog aanstaat )
pi_47775806
Ondanks dat ik ook een SB Live 5.1 Gamer heb, ga ik dat ook eens proberen morgen.
Mijn extra gieg geheugen waarva ik hoopte dattie vandaag binnen zou komen ligt ergens in een of ander distributiecenter van TNT in het midden des landes.

Met een beetje geluk komt ie morgen binnen
vosss is de naam,
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:53:59 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47779153
Nou, gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Eerst nog maar van het weekeind 1gig erbij plaatsen en een nieuwe videokaart bestellen (X850XT bij Alternate) en dan kan ik ook spelen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47781549
Waarom niet een met shadermodel 3.0 ondersteuning?
vosss is de naam,
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:19:24 #143
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47783597
Ik heb nu een PIV 2,8c, een Asus P4P800 mobo en 1gig DDR1. Een x1950pro zou overkill zijn voor dat setje.
Daarbij is de X850XT nog maar 139 bij Alternate. En ik wil over een paar maanden een volledig nieuwe set kopen. Tot die tijd kan de X850 nog prima meekomen denk ik. Daarbij wil ik uit principe ook geen Nvidea kaart.
Dus het is een tijdelijke budget oplossing
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:24:16 #144
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_47783771
Heb em van de week ook gedraaid (in de standaard instellingen met een 3500+, 1gb dualchan en een x800 pro) ging eigenlijk prima

Wel een bruut spel
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_47784554
Je kan toch je videokaart gewoon meenemen naar je nieuwe setje, koop gewoon een goede man, echt zonde als je 130 euro uitgeeft voor 2 maandjes iets vloeiender spelen van een spelletje.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:55:49 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47785071
Paar maanden, dan denk ik aan een half jaar ofzo

En mijn huidige mobo is agp, vandaar
pi_47785176
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:53 schreef Elegy het volgende:
Nou, gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Eerst nog maar van het weekeind 1gig erbij plaatsen en een nieuwe videokaart bestellen (X850XT bij Alternate) en dan kan ik ook spelen
X850XT ??
Die kaart is 2 generaties oud man!
Doe je niks meer mee.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:21:44 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47785997
zie boven

Tis sneller dan een x1600 en beter dan mijn huidige 9800non-pro
pi_47794187
Ik heb mijn extra gieg geheugen binnengekregen vanochtend, en ik moet zeggen dat dat toch wel een heel erg groot verschil uitmaakt.
Ik draai hem nu vloeiend met alles op max en full dynamic lightning aan zonder haperingen
SPOILER
vosss is de naam,
pi_47795046
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Camplo het volgende:

[..]

X850XT ??
Die kaart is 2 generaties oud man!
Doe je niks meer mee.
Heb die kaart ook nog en het draait bij mij prima (1280x1024, al die balkjes vol open, 6x FSAA, Anisotropic ook op vol, alleen lightning op static).
X
X
X
pi_47796571
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef vosss het volgende:
Ik heb mijn extra gieg geheugen binnengekregen vanochtend, en ik moet zeggen dat dat toch wel een heel erg groot verschil uitmaakt.
Ik draai hem nu vloeiend met alles op max en full dynamic lightning aan zonder haperingen
SPOILER
SPOILER
pi_47797126
SPOILER
Dat ga ik vanavond even proberen
vosss is de naam,
pi_47802761
Leuk spel allemaal alleen kom ik niet ver

Als ik na een tijdje spelen me zelf draai en weer terug krijg ik allemaal rare strepen door het beeld, iig zulke strepen dat ik niks meer kan zien en dus niet verder kan komen.

Iemand een oplossing?

Indien nodig:
Processor: AMD Athlon 64 X2 4400+
Ram: 2GB
Videokaart: XFX Geforce 7900 GTX
pi_47803881
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?

Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
vosss is de naam,
pi_47804133
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?

Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
Dan wachten we maar even af,
iig bedankt
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:19:30 #156
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47804590
ati ftw!
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:47:56 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47808204
Zo, net de Radiant editie gekocht. Terwijl ik gisteren al de gewone versie had gekocht bij de mediamarkt...
Naja, die van de Mediamarkt is nog ingesealed, misschien kan ik die wel terugbrengen of anders doorverkopen.

Draait op zich nog best prima op mijn systeempje. Nog helemaal niet ver, net het kamp uit maar ziet er toch best lekker sfeervol uit.
Alleen MP wil niet lukken, hij blijft maar zoeken
pi_47813608
Mogelijke fix voor Vista gebruikers waarbij het spel+computer op willekeurige momenten vast hangt (schijnt een geheugen probleem van het spel te zijn).

http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=8652

-edit- Bij mij werkt het helaas niet, computer hangt nog steeds binnen een kwartier meestal -edit-

[ Bericht 25% gewijzigd door Frasier op 30-03-2007 00:30:56 ]
X
X
X
pi_47815990
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
ati ftw!
ATi's AF kwaliteit iig!

Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
vosss is de naam,
pi_47816144
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef vosss het volgende:

[..]

ATi's AF kwaliteit iig!

Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
16x AF

Waarom heeft de Xbox 360 geen AF?
X
X
X
pi_47817280
Teringspel

Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb
X
X
X
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:45:36 #162
93522 Blivox
Run along
pi_47817306
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel

Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb
Dat krijg je na 5 jaar broddelwerk. Ze hadden dat spel beter moeten plannen, je merkt aan de engine gewoon dat het vijf jaar lang oppoetsen is geweest.
pi_47817335
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
vosss is de naam,
pi_47817371
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
Het ziet er ook best wel lekker uit. Het is alleen wat vervelend als dat ding bij het minste foutje al hangt.
X
X
X
pi_47820349
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel

wie gaat er dan ook windows vista draaien ik zou dat echt niet vrijwillig doen
pi_47820393
Ik ook niet.
Ik ga dat pas doen na de volgende upgrade en dat zal ws wel de 2de generatie DX10 kaart van ATi zijn. Uit het topsegment dan
vosss is de naam,
pi_47867388
Is er al een oplossing voor het savegames probleem na het draaien van de update?

Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen namelijk .

Of hey, heeft iemand eventueel savegames voor me?

[ Bericht 13% gewijzigd door kastanova op 31-03-2007 19:34:06 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_47867431
And buy the way, ik heb constant het idee dat ik iets gemist ofzo...

Je babbelt de hele tijd met die handelaar en bij elk stukje onderdeel staat er leuk bij hoe duur het is, dus ik ging er vanuit dat je je inventory ook kunt verkopen en dus ook nieuwe gadgets of wapens kunt kopen...

Maar ben het nog nergens tegengekomen... Was het whisfull thinking of heb ik idd iets gemist?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:42:55 #169
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47876928
Er staat vaak (altijd?) onderin je scherm "trade" als je met iemand praat. De meeste mensen hebben alleen rotzooi, maar een aantal personages (barkeepers bijv.) hebben goede spullen te ruil.
  zondag 1 april 2007 @ 00:42:40 #170
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47879282
Ah, thanx

Trouwens, voor de mensen die ook de patch al gedraaid hebben en nu dus met savegames zitten die nutteloos zijn; ik heb een reverse patcher die werkt .
pi_47882985
Serieus? Daar heb ik nog niets over gelezen op internet.

Ik was a; best ver toen de eerste patch uitkwam, dus patchen en opnieuw beginnen zie ik niet echt zitten.

Ik heb verder ook niet echt last van bugs ofzo, alleen af en toe wat quests die in mn PDA blijven staan ondanks dat ik ze voltooid heb, of markers die blijven staan op de map enzo.

Maargoed, ik zit nu bij die antennes en dat ding wat je daar moet uitschakelen, ik ga echt niet opnieuw beginnen.

Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
vosss is de naam,
pi_47882992
Zo ja, dan heb ik zeer zeker wel interesse KAsta
vosss is de naam,
  zondag 1 april 2007 @ 04:25:32 #173
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47883551
quote:
Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef vosss het volgende:
Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
Nope, dat dan weer niet...

Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...

Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden .
  zondag 1 april 2007 @ 10:43:01 #174
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47885311
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..

(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
pi_47887263
quote:
Op zondag 1 april 2007 04:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nope, dat dan weer niet...

Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...

Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden .
ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?
vosss is de naam,
pi_47908071

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Al wat op google gezocht, maar het ene wát ik vond, hielp niet.
(Een of andere regel uit een bestand weghalen, flsgame ofzoiets)
  zondag 1 april 2007 @ 22:45:53 #177
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47908395
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?
Yep.. En hij werkte voor mij perfect .

Échter, na wat gekloot met drivers voor m'n (Go 7600) videokaartjes crashed de game nu al na 2 minuten spelen... Iemand toevallig een savegame rond de garbage missie? Dan draai ik namelijk alsnog de update, hopen dat ik het daarmee oplos...
  maandag 2 april 2007 @ 22:22:56 #178
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47944262
Tip voor crashes:
quote:
http://files.filefront.co(...)1818;;/fileinfo.html

In this zip file, you should find editbin (this zip file was for "patching" supreme commander)
Don't forget to backup your original XR_3DA.exe file (for future patch compatibility)

editbin.exe /LARGEADDRESSAWARE XR_3DA.exe
BCDEDIT /set increaseuserva 2900
REBOOT

Set total memory in system 3GB or more (RAM + swap file size = total)

And for Vista-32 bit follow instructions on this link:
http://blogs.technet.com/(...)and-Vista_3F00_.aspx

For WinXP-32 bit:
Put this in your boot.ini and reset:
1
2
3
4
5
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT="????" /3GB
Dit zorgt ervoor dat STALKER meer dan 2GB RAM kan aanspreken. Normaal kan dit niet, dankzij foutje in compiler oid.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:09:37 #179
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47955708
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag? ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:20:13 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47956139
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag? ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
Ik heb m bij de Mediamarkt voor 42,95 gekocht, maar toen ik m de dag erna bij de FRS voor 55,- in de Radiant editie zag liggen heb ik die ook maar gekocht

De versie van de MM moet ik trouwens nog terugbrengen, die zit nog in het seal
pi_47956317
M'n savegame is fucked up.
Welke ik ook load ik val elke keer omlaag een soort kuil in en that's it.

Geen update of niks gedraaid.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:11:39 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47958090
Meh, ik geef het op jongens.......IK GEEF HET OP!

Ik vertrek dit computer gebeuren! Ik word ziek van alle slechte pc games die uitkomen!!!! IK HEB HET GEHAD!!!!

(eerst nog ff niet, eerst nog wat geld opsparen voor de xdoos360, sjewaits)
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:13:13 #183
97079 Jeff89
Conquer All
pi_47958149
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..

(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..

en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:32:57 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47958814
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..

en voor kerel hierboven:
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:54:25 #185
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47959507
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb
C&C3 is gewoon een puik spel hoor. En wat dacht je van Supreme Commander bijvoorbeeld? Zat toffe games op de PC.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:57:35 #186
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47959599
Ja supreme commander is wel geil ja
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:32:21 #187
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47963236
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

en voor kerel hierboven:
Sorry.. ik moet beter leren kijken. Ik bloed nogal blijkbaar.. Ik dacht dat de druppels voor regen stonden aangezien ik niet in gevcht was ofzo, dus geen idee had waarom ik zou bloeden.

Trouwens, ik heb nu zo een oranje pak maar dat beschermt ook maar matig tegen radiation. Pas met 2 rode bollen erbij ben ik goed beschermd tegen radiation. Overigens geprobeerd de "lair of the bloodsucker" te destroyen, maar er is niks op die plaats op de map Alleen een buis zonder iets erbij of erin. Voor de zekerheid een raket op afgeschoten, maar dat haalde niets uit
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:35:25 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47965873
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Ja supreme commander is wel geil ja
Battlestations Midway is ook erg leuk om te doen
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 16:04:58 #189
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47967216
* zucht *

Ik ben iemand die eerst games gaat zitten patchen en daarna afvraagd of oude saved games daar nog bij werken. Wat dus niet het geval is...

Heeft er iemand toevallig een saved game liggen van om en nabij het punt dat je midden in die basis met al die militairen om je heen verschijnt Het level daarvoor gaat over die stash onder in die tunnel

*voorneemt om in het vervolg wel read my files te gaan lezen
pi_47967443
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.

Dan kan je dus gewoon verder spelen
vosss is de naam,
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:16:36 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47967766
Het spel wordt trouwens wel freaky bij lake Yantar.. damn
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 16:26:23 #192
92034 crew  Vonkenboer
pi_47968186
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef vosss het volgende:
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.

Dan kan je dus gewoon verder spelen
Ik ben dan weer zo iemand die wel met de patch wil spelen; maar niet (al)weer overnieuw wil beginnen
pi_47968266
Als je geen (of heel weinig) problemen hebt zonder patch.....waarom zou je dan de patch draaien?

Ik ben ook al veel te ver om met patch opnieuw te beginnen, dus daar heb ik geen zin in en gelukkig heb ik eik niet echt problemen met het spel
vosss is de naam,
pi_47968885
Kut, die oplossing heeft niet echt gewerkt. Nog steeds foutmelding na intro
pi_47972879
sinds c&c is uitgekomen heb ik dit spel niet meer aangeraakt
pi_47974203
Ik heb goed nieuws... Op een Duits (don't ask) gelezen dat er alweer een nieuwe patch op stapel staat en er gaat ook een savegame converter uitkomen .
pi_47977493
Heb de game ook laatst gekocht, mooi allemaal in zo'n blik en die gadgets erbij enzo maar het spel vind ik tegenvallen, grafisch is het wel erg mooi! dat zeker.
Verder vind ik het een shooter met een engine van 5 jaar geleden (je hand met je wapen is continu in beeld zelfd als je een trap opklimt)
dit soort dingen zijn echt minder vind ik ook het geluid van je voetstappen zijn iritant.

de game loopt verder prima op mijn pc

Vista Home Premium x64
ATi X1900xtx
Intel E6600
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:12:51 #198
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47983003
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.

Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.

Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
"I mean, before that!!!"
pi_47983343
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.

Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.

Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:43:41 #200
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47984704
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef mschol het volgende:

[..]

speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
Bedankt, maar dat had ik al gedaan. Dan is t nog traag in kampvuur situaties en onweer met regen.
"I mean, before that!!!"
pi_47984844
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
Die performance is best te tweaken tot een acceptable nivo door grassshadow uit te zetten, viewing distance iets omlaag te schroeven en ipv DX8 render te kiezen voor Object Lightning

DAT is een speltip. Iemand met een 6800 een DX9 spel in volledig DX8 laten spelen noem ik nou niet echt een speltip hoor, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
vosss is de naam,
pi_47986206
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
Iemand met een Ti4600.
pi_47986260
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Die performance is best te tweaken tot een acceptable nivo door grassshadow uit te zetten, viewing distance iets omlaag te schroeven en ipv DX8 render te kiezen voor Object Lightning

DAT is een speltip. Iemand met een 6800 een DX9 spel in volledig DX8 laten spelen noem ik nou niet echt een speltip hoor, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
tis een algemeen bekend probleem anders, ik zie veel klachten over die dynamic lightning, ongeacht de andere instellingen of systeem
pi_47990808
Hier draait ie prima met full dynamic lightning op 1280x1024.

Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
vosss is de naam,
pi_47991091
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:

Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
Het is wel een mooi voorbeeld van populair spel wat met een wat oudere PC nog prima te spelen is.
pi_47991500
quote:

Bedankt. Ik heb m nu op 1024x768 staan en de viewing distance wat teruggeschroefd en dan loopt ie prima met dynamic lightning. Het spel is best gevoelig kwa instellingen (in de zin van een kleine verandering in de settings kan een hoop uitmaken in performance). Niet verkeerd gemaakt, voor ieder wat wils.
"I mean, before that!!!"
pi_48001548
quote:

ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....
met mijn specs moet hij em behoorlijk kunnen draaien op 1024x768 met medium en object of full lightning
maar no way dat ik dat moet proberen, dan heb ik namelijk wel geteld 10fps (zo niet lager)
pi_48001635
Ook niet als je hem op Object Lightning zet en wat viewing distance en detail iets minder?

imo ziet het er met wat minder detail in DX9 een stuk beter uit dan met wat meer detail op DX8
vosss is de naam,
pi_48001682
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef vosss het volgende:
Ook niet als je hem op Object Lightning zet en wat viewing distance en detail iets minder?

imo ziet het er met wat minder detail in DX9 een stuk beter uit dan met wat meer detail op DX8
als alles laag staat: 800x600 , static detail, low detail werkt hij oke
zodra ook maar iets omhoog gaat gaat hij bagger lopen..
als ik bijvoorbeeld em op dynamic object lightnig zet loopt hij al niet soepel meer...
pi_48001763
En ik zit gvd te wachten tot ik mn nieuwe shit binnenkrijg!!!
JOHNNY HEITINGA
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 13:39:25 #211
92034 crew  Vonkenboer
pi_48002437
Pentium 4 - 1800
512 mb ram
Ati Radeon 9800 pro
Windows Xp

En het spel loopt op medium best goed ( tussen de 50 en 60 fps
pi_48002768
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef Camplo het volgende:
En ik zit gvd te wachten tot ik mn nieuwe shit binnenkrijg!!!
Ik moet toevallig NU poepen.......interesse?
vosss is de naam,
pi_48004236
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....
met mijn specs moet hij em behoorlijk kunnen draaien op 1024x768 met medium en object of full lightning
maar no way dat ik dat moet proberen, dan heb ik namelijk wel geteld 10fps (zo niet lager)
Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).
"I mean, before that!!!"
  woensdag 4 april 2007 @ 14:38:06 #214
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48004537
Kan het zijn dat je soms je been kneust ofzo? Ik heb weleens dat ik "schokkerig" loop en ren. Je zou denken dat het een performanceprobleem is, maar als ik ren gaan de schokjes in het ritme van het rennen. Ik snap het niet zo goed eigenlijk.

Kan iemand mij trouwens helpen met de "lair of the bloodsucker" quest? Ik zie echt niets op die plek van het kaartje..
pi_48006724
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:29 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).
daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...
heb o.a. voor 1024x768, low bij advanced vervolgens ook alles op low of uit gezet en alleen object lightning aangezet..
resultaat: een klote framerate van 10fps..
pi_48007395
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...
heb o.a. voor 1024x768, low bij advanced vervolgens ook alles op low of uit gezet en alleen object lightning aangezet..
resultaat: een klote framerate van 10fps..
Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?
"I mean, before that!!!"
pi_48007414
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?
asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)
pi_48010482
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef mschol het volgende:

[..]

asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)
Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).

Tel daarbij op je 2600+ socketA AMD processor en je zit gewoon op zn geheel in een low end config voor dit spel. Volgens de minimum required specs moet het spel wel draaien, maar je hebt gewoon niet genoeg over voor echte goodies. Er valt aan je setup ook niet veel meer te upgraden, tenzij je bereid bent om er een nieuw mobo in te stoppen met nieuwe processor (en sneller en meer geheugen) maar volgens mij kun je dan net zo goed s een nieuw doosje kopen, dat is meestal goedkoper.
"I mean, before that!!!"
pi_48011972
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).

Tel daarbij op je 2600+ socketA AMD processor en je zit gewoon op zn geheel in een low end config voor dit spel. Volgens de minimum required specs moet het spel wel draaien, maar je hebt gewoon niet genoeg over voor echte goodies. Er valt aan je setup ook niet veel meer te upgraden, tenzij je bereid bent om er een nieuw mobo in te stoppen met nieuwe processor (en sneller en meer geheugen) maar volgens mij kun je dan net zo goed s een nieuw doosje kopen, dat is meestal goedkoper.
hmm ieder ander redelijk recent spel speelt anders als een trein, stalker is gewoon een wazig spel qua benodigde specs imho..

en als ik upgrade ben ik gedwongen alles nieuw te kopen (moederbord, pci-e videokaart, memory, gelijk ook een extra HD etc) en dat geld heb ik simpel weg niet..)
pi_48015327
Toen ik 1 gieg geheugen had draaide het maar la la hier, sinds ik er 1 gieg bijgeprikt heb draait het vlekkeloos

Dit spel lust graag geheugen
vosss is de naam,
pi_48022445
Deze avond ben ik weer minder gelukkig met mn performance, en het lijkt ermee te maken te hebben hoeveel levende wezens er in mijn omgeving zijn, en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

Nu begin ik ook te begrijpen waarom ze dit spel niet eerder uitgegeven hebben. Ze hebben het gewoon niet goed performend gekregen op single core machines, en dat verklaart ook dat de cpu waarschijnlijk de bottleneck is. Als ik hier al behoorlijk last van heb met een A64 3800+, kun je je voorstellen wat dat betekent als je een 2600+ hebt.

Helaas kun je nergens iets kiezen om NPC's en enemies wat minder cpu intensief (dommer of zo) te laten zijn.
"I mean, before that!!!"
pi_48055954
alles op high, enkel static lighting met een P4 3.2, 1GB ram, geforce 6800 256mb en dit loopt prima, enkel daar waar je die 4 generatoren moet afzetten schokt het een beetje.

unpatched

Verder: als je een trap opklimt is je wapen wel degelijk weg. Verder is dit een standaard first person shooter, tactiek helpt hier wel degelijk.
Pain is weakness leaving the brain !
  donderdag 5 april 2007 @ 23:20:10 #223
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48062656
Ik heb (had) zelf een pc met:
Pentium 4 2.93 GHz
Nvidia Geforce 6200 SE
1 Gig RAM geheugen

Had eerst steeds dat op welke instellingen ik het spel ook zette, dat er problemen met de skybox waren. Van de week heb ik er even 2 Gig aan geheugen bijgestoken (nu dus 3 gig) en nog steeds hetzelfde probleem. Bomen die door elkaar lopen, strepen die in de lucht door het beeld lopen, het leek wel alsof het personage aan de paddo's had gezeten. Toen heb ik het spel eens niet op fullscreen gezet en toen werkte het wel allemaal normaal. De lucht was gewoon helder enz. Ik kan het spel nu zowat op de hoogste settings spelen, zolang ik m maar niet op fullscreen speel.

Was iig nog nooit zo blij om een halfbewolkte lucht te zien
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_48068320
Joehoeee.
Vandaag krijg ik nieuwe mobo binnen, 4 gig corsair en een 8800 GTS (640mb)
tututututu.

Kan ik weer verder spelen (na een crash weigerde ik het op deze PC opnieuw te gaan installen vandaar )
JOHNNY HEITINGA
pi_48085634
Hoe zit het eigenlijk met die nvidia kaarten.
Is daar al een of ander patch voor gekomen
pi_48097115
Zo mag net het laatste deel voor Tsjernobyl zelf binnen.
Maar ga eerst wat zijopdrachten doen, want eenmaal de mainopdracht volbracht is kun je niet verder spelen.

Ben nu bezig met de dokter te zoeken in strelok's hidding place, weet iemand toevallig waar die zich bevindt ?
pi_48097400
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
pi_48099559
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef kastanova het volgende:
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
"I mean, before that!!!"
pi_48101420
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...

Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:50:12 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48112675
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...

Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.

En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48113951
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.

En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:51:54 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48115493
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!

Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niks Je bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
pi_48121902
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!

Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niks Je bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
Geloof ik niets van, een pistool reikt trouwen niet zo ver... trouwens zomaar erop knallen is niet voldoende, aim for the head. Want later in het spel kom je soldaten met veel armor tegen en daar kun je soms 2 magazijnen op leegschieten eer ze sterven, met een welgemikt headshot liggen ze in 1x neer.

btw: wat zijn die sniperguns kut zeg, bah
  zondag 8 april 2007 @ 22:39:33 #234
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_48128732
Ik heb best wel een probleem. Als ik het spel probeer te save sluit hij af en kom ik weer op m'n desktop Ik heb de update al gedaan maar dat helpt niet veel

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Draai Vista Home Premium
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 9 april 2007 @ 14:33:39 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48145692
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:44 schreef mschol het volgende:

[..]

1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
Is nu gelukt, moest eerst nog een reward ophalen ofzo, daarna liet hij me wel door. Zit nu alleen weer vast. Moet Kruglov naar Yantar brengen, ben net een onder een brug doorgegaan met fireanamolies. Probleem is nu dat Kruglov netjes bij die brug blijft staan met zijn pistool op die anamolies gericht.

Heb nu een wapen met een scope en dan is het spel gelijk super simpel, headshot FTW . Kom je 3 bandits tegen, kost het me 3 kogels om ze af te maken .

Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.

- Heb nog even een RPG op de terugweg gevonden. Kom maar met die choppers zou ik zeggen, ik knal ze zo uit de lucht.

[ Bericht 16% gewijzigd door PirE op 09-04-2007 23:43:45 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 9 april 2007 @ 23:50:50 #236
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48163363
quote:
Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.
Wou het net zeggen.. Vreemd bugje wel

En die RPG is vrij nutteloos voor zover ik heb ervaren.. Die heli's heb je toch weinig last van.`
pi_48166971
Het lijkt wel alsof er een gigantisch memory leak zit in dit spel, na een tijdje spelen wordt t steeds langzamer bij mij, als ik dan uit het spel stap, dan wordt het geheugen niet vrijgegeven, alleen restarten helpt om weer met een schone lei te beginnen. Heeft iemand hier daar ook last van?
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:56:08 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48167209
Nou, ik ben eindelijk die rails overgestoken, na een paar uur spelen zelfs maar volgens mij loop ik nu een paar quests mis omdat de tijd verstrijkt. Nuja, dan pak ik wel een paar savegames terug desnoods, of ik begin wel eens van voor af aan...ooit

Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:02:44 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48169980
t gaat bij mij zelfs soepel (x600 pro ati)
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:25:51 #240
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48185204
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Elegy het volgende:

Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 18:48:31 #241
92034 crew  Vonkenboer
pi_48185991
Hmm is het heel erg dat die professor dood gaat die je moet beschermen
Zo ja, dan heb ik een beetje een probleem
pi_48234972
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
ja, want je krijgt eens in de zoveel tijd een mutant (zo'n bloedzuiger die je niet ziet) en dan is het veel enger vind ik. topspel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_48238530
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
  donderdag 12 april 2007 @ 12:15:54 #244
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48251315
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
Is niet zo, maar hij gaat spastisch bewegen, en omdat je wapens aan het begin echt roestige crappy sovjet troep is, raak je hem gewoon niet.. Het kán wel..
pi_48263342
Ik zit vast.. Misschien kan 1 van jullie me helpen?
SPOILER
Thanks alvast!
pi_48264469
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.

Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.

thanx.
pi_48264906
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.

Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.

thanx.
Staat onderaan de muur in een soort van badkamer... Gebruik je flashlight .
pi_48266404
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
pi_48266717
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
Die heb je standaard dude .

Volgens mij was het de f toets .
pi_48266844
Anyone over een suit?
pi_48266943
Joh.. handig..
  donderdag 12 april 2007 @ 20:20:45 #252
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48266972
DAAAMNN BWOOOIIIIII!!! Bij zoen level genaamd the garbage of iets dergelijksch, krijg ik zo'n request van gastjes dat ik ze moet afhelpen van een bandit raid! Nou, ik dus iedereen afknallen, ik praten met die gast en daarna liep ik weg.

Kom ik 10 minuutjes later terug staan dr ineens een stuk of 15 nieuwe bandits op ze te knallen! ZOMG
  donderdag 12 april 2007 @ 20:36:01 #253
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48267586
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

L
pi_48268208
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Anyone over een suit?
Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...

Volgens mij kwam er zelfs zo'n leuk paars cirkeltje bij te staan nadat de barman me vertelde het pak te gaan zoeken.
pi_48271899
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...

Volgens mij kwam er zelfs zo'n leuk paars cirkeltje bij te staan nadat de barman me vertelde het pak te gaan zoeken.
Thanks, ik ga het proberen te vinden!
  donderdag 12 april 2007 @ 22:28:49 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48272902
Kan je de tijd ook versnellen? Moet nu een opdracht doen die 's nachts makkelijker is, maar het is net 08:00 's ochtends. Heb geen zin om uren te gaan wachten totdat het nacht wordt.
  donderdag 12 april 2007 @ 22:53:22 #257
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48273907
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

L trouwens
pi_48276434
Artifacts he, moet je die nou houden, of verkopen?
pi_48301042
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:28 schreef PirE het volgende:
Kan je de tijd ook versnellen? Moet nu een opdracht doen die 's nachts makkelijker is, maar het is net 08:00 's ochtends. Heb geen zin om uren te gaan wachten totdat het nacht wordt.
In de lijst van bugfixes stond dat. Kon je met de plus van het numerieke eiland doen. Of dat voor of na de update is gekomen weet ik helaas niet.
pi_48301129
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Artifacts he, moet je die nou houden, of verkopen?
Sommige moet je houden.. die kun je aan je belt hangen (rechtsboven op inventory scherm), sommige artifacts geven bv. +600 health etc.. en bv. -10 radiation.

Ik heb nu iets van 50.000 aan geld.. maar ik kan er bijna niets leuks voor kopen. Krijg het niet uitgegeven dus.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:11:11 #261
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48303045
Ik heb nu een + 400 health, maar wat is eigenlijk de nominale waarde van je health, want hij lijkt niet zo veel te doen.

De arti's die ik verkoop zijn vaak diegene waar ik een betere versie van heb (+ 3 bullitproof ipv +2)
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:20:51 #262
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48307049
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nu een + 400 health, maar wat is eigenlijk de nominale waarde van je health, want hij lijkt niet zo veel te doen.

De arti's die ik verkoop zijn vaak diegene waar ik een betere versie van heb (+ 3 bullitproof ipv +2)
Volgens mij healen die artifacts je, niet dat je meer health krijgt ofzo..
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:46:25 #263
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48437059
Nou ik heb met de lichteffecten eerst op de max gezet. Wilden naar buiten gaan een BOEM... ineens schokken dat ie deed.
Niet normaal dit.Toch maar even wat lager gezet (kwa lichteffect) Verder alles op zijn max op 1000 nog wat resolutie. :p
Weet ff niet welke reso precies.

Verder vind ik het wel irri dat je een hele tijd moet lopen om terug te gaan voor je reward maar ach.Ik vind het in het algemeen tot nu toe een topgame.Enkel met wat ergernisjes.Maar daar spreek ik niet echt over.
pi_48438919
Ben nu net aangekomen om naar Tchernobyl zelf te gaan. Vorig stadje was al heavy, dit belooft.

De artefacts die je dubbel hebt, of waarvan je beter hebt gewoon verkopen en daarmee kogels ofzo kopen en medics (hoewel je die ook wel vaak vindt op lijken).

Verder weet iemand nog waar dat soort octagram zich bevindt ? Daar waar je de scientific suit kunt kopen en waar je die knul met zijn geigermeter moet helpen.
pi_48442133
Vandaag ook maar de CE gekocht van STALKER, nog niet veel gespeeld, maar ziet er erg tof uit tot nu toe
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_48469150
Ik ga dit vette spel nu weer ff spelen.. ik ga nu de professor helpen met zijn metingen.. hoe lang zou het nog ongeveer duren voordat ik in tsjernobyl ben?
  woensdag 18 april 2007 @ 18:57:51 #267
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48472835
Leuk om te lezen waar jullie allemaal vast zitten maar ik krijg mijn spel niet eens aan de praat!

Vandaag aangeschaft en geinstalleerd krijg ik dit in beeld als ik um probeer te starten.

Iemand enig idee wat er waar niet goed moet zitten? Mijn Commisaris Rex duits gaat niet verder dan "verdampt nog maal ijn dooduh"
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_48473099
Je pagefile moet minimaal 2gig zijn...

Start > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd en daar de instellingen van de prestaties > nogmaals geavanceerd en daar de knop wijzigen
  woensdag 18 april 2007 @ 19:07:07 #269
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48473230
We hebben de B
We hebben de L
We hebben de O
We hebben de N
We hebben de T
Wij zijn BLONT!!!

Hoeveel mb is 2 gig?
pi_48473582
2048
  woensdag 18 april 2007 @ 19:16:28 #271
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48473652
Oke, aangepast, ff rebooten neem ik aan.. brb
pi_48473671
Knap eng is het spel af en toe.. zat hier vanmiddag met verhoogde bloeddruk en dubbele zweet plekken onder mijn armen,.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:17:53 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48473713
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef Omkron het volgende:
Knap eng is het spel af en toe.. zat hier vanmiddag met verhoogde bloeddruk en dubbele zweet plekken onder mijn armen,.
ik ook, al kwam dat omdat ik me zat te fappen
pi_48473941
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Omkron het volgende:
Ik ga dit vette spel nu weer ff spelen.. ik ga nu de professor helpen met zijn metingen.. hoe lang zou het nog ongeveer duren voordat ik in tsjernobyl ben?
De moeilijkste stukken moeten nog komen, dus reken maar een namiddag ofzo.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:23:36 #275
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48473979
Na rebooten staat het weer op de oude waardes (1200 begingrootte - 1536 maximale grootte)
Daarboven staat Beschikbare ruimte 21743 MB.

Dan moet ie toch gewoon aan te passen zijn aan hogere waardes?

Hoebedoelie blonT, ik had net op [ok] geklikt en niet op [toepassen]

Hij doet ut!!! Thanks all!!
pi_48483137
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:04 schreef kastanova het volgende:
Je pagefile moet minimaal 2gig zijn...

Start > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd en daar de instellingen van de prestaties > nogmaals geavanceerd en daar de knop wijzigen
!

Heb echt vanalles geprobeerd om m te laten werken, vanalles aan de bestanden moeten verandert, echt vanalles. Overal op internet gezocht naar een oplossing, niks werkte. Nu probeer ik dit van jou en het werkt gewoon !
pi_48483783
Heb ik hem eindelijk binnen. Start die wel gewoon op en alles. Maar hij laggt nogal, die kerel praat niet gelijk met wat hij zegt en als ik mijn muis beweeg gaat die heel sloom en hakt die helemaal.
pi_48484364
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:30 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

!

Heb echt vanalles geprobeerd om m te laten werken, vanalles aan de bestanden moeten verandert, echt vanalles. Overal op internet gezocht naar een oplossing, niks werkte. Nu probeer ik dit van jou en het werkt gewoon !
Geen dank .
pi_48491104
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Jack_is_Back het volgende:
Heb ik hem eindelijk binnen. Start die wel gewoon op en alles. Maar hij laggt nogal, die kerel praat niet gelijk met wat hij zegt en als ik mijn muis beweeg gaat die heel sloom en hakt die helemaal.
Defrag je harddisk eens. Dat hielp bij mij.
pi_48491113
Nog even over die flashlight he.. Onder de 'L' toets.. die werkt dus niet bij mij. Overigens heb ik wel nightvision.. wat moet ik daarmee doen.. heb niet het idee dat alles er daarmee beter zichtbaar op wordt.. wel groen.
pi_48491898
Ik heb iets op Static gezegt en hij loop nu gewoon goed maar ga ik naar buiten doet die erg vaag. Als ik een boom, heli of vogel zie en ik beweeg zie ik hem 100 keer achter elkaar hij blijft de hele tijd hangen.
Maar ik zal eens me harddik defragen.

screen: http://img250.imageshack.us/img250/688/wtfstalkerhy8.jpg

[ Bericht 24% gewijzigd door Jack_is_Back op 19-04-2007 11:00:54 ]
pi_48537485
Ik sterft van de poen.. een ton ofzo.. maar ik kan er nergens iets van kopen.. of mis ik iets?
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:04:04 #283
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48545908
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef Ireth het volgende:
We hebben de B
We hebben de L
We hebben de O
We hebben de N
We hebben de T
Wij zijn BLONT!!!

Hoeveel mb is 2 gig?
FOUT!!!!! Blond met een D!!!
Dom blondje.

Ik heb de game uitgespeeld.Maar was teleurgesteld dat het al snel uit was gespeeld en ineens over terwijl ik nog een aantal missies te doen had.:(
pi_48561816
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Omkron het volgende:
Ik sterft van de poen.. een ton ofzo.. maar ik kan er nergens iets van kopen.. of mis ik iets?
In de bar kun je traden of allerlei stuff kopen bij de barkeeper, ook bij die professor waarvoor je metingen moet uitvoeren, in het kamp van de freedom op het gelijkvloers links, ook bij die trader in het begin.
pi_48561824
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

FOUT!!!!! Blond met een D!!!
Dom blondje.

Ik heb de game uitgespeeld.Maar was teleurgesteld dat het al snel uit was gespeeld en ineens over terwijl ik nog een aantal missies te doen had.:(
Volgende patch zul je verder kunnen spelen na het einde.
pi_48567359
Vraagje over het stuk in het X18 laboratorium.
SPOILER
pi_48567693
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef ZigoSOS het volgende:
Vraagje over het stuk in het X18 laboratorium.
SPOILER
SPOILER
pi_48567739
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 01:24 schreef P4nic het volgende:

[..]

In de bar kun je traden of allerlei stuff kopen bij de barkeeper, ook bij die professor waarvoor je metingen moet uitvoeren, in het kamp van de freedom op het gelijkvloers links, ook bij die trader in het begin.
Dat klopt.. maar daar raak ik al mijn geld niet aan kwijt.. koop ze telkens leeg en dan hou ik nog vet veel over aan geld.
pi_48570381
Chernobyl is echt te moeilijk. gewoon.. iemand tips?
pi_48570572
Koop je ze allemaal leeg? Maar je kunt toch maar zo'n 60kg meedragen. Ik zit heel de tijd irritant rond de 50kg aan spullen omdat ik zo gierig ben.
pi_48570696
Leeg.. leeg.. iig het verband en de ehbo kits en ook de ammunitie.. ik zit ook rond de 56kg.
pi_48576491
Niemand een strategie voor chernobyl power plant?
pi_48577340
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:12 schreef Omkron het volgende:
Niemand een strategie voor chernobyl power plant?
Ben er zelf nog niet doorgeraakt.

In het begin, verschuil je je links achter een paal, laat die 6 army dudes de rest opkuisen en blijf in hun rug. Bij die gate links kijk je zeer goed uit, laat ze eventueel nog wat kuisen en schiet er af en toe een neer, dan sluip je je een weg naar voor en dan stierf ik. Als ik tijd heb speel ik wel nog eens wat verder.
pi_48577904
Ik ben tot op 50 meter gekomen.. maar op een gegeven moment kan ik niet meer lopen, door de straling denk. ook is die helicopter flinkt tegen me bezig.. met alle gevolgen vandien.

6 army dudes? geen monoliths?
pi_48580187
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef Omkron het volgende:
Ik ben tot op 50 meter gekomen.. maar op een gegeven moment kan ik niet meer lopen, door de straling denk. ook is die helicopter flinkt tegen me bezig.. met alle gevolgen vandien.

6 army dudes? geen monoliths?
Geen idee wat het zijn, ze komen op dezelfde plaats toe als jij toekomt, sweepen het hele veld voor je en gaan dan ook binnen.
pi_48580421
waar komen die gasten dan gelijk in het begin of niet? zie ze namelijk niet op de radar als groene of gele puntjes..?
pi_48580922
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef Omkron het volgende:
waar komen die gasten dan gelijk in het begin of niet? zie ze namelijk niet op de radar als groene of gele puntjes..?
Wat ik deed: door het straatje, sniper op rechts uitschakelen, mij dan verstoppen links achter een paal en dan zag ik die 6 door het straatje komen en de andere snipers in het veld afmaken. Ze schieten ook op je als ze je zien.

Zelf ben ik nu wat bezig met sidequests, Tjerno valt vroeg of laat wel eens
pi_48581058
Jij bedoelt waarschijnlijk de vetarans.. 6 man sterk idd... en die gaan dan naar de parkeergarage.. en blijven daar wachten.. waarom weet ik niet..

Ik ben één veld verder.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:54:12 #299
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48581308
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 01:25 schreef P4nic het volgende:

[..]

Volgende patch zul je verder kunnen spelen na het einde.
Leuk om te weten maar dat had er al in moeten zitten.Weer zoeits dat men er niet heeft ingelaten. Jammer jammer jammer
pi_48609878
Kicke stuk mschol.. erg spooky.. heb laatst trouwens een docu over chernobyl gedownload en ze hebben het echt exact nagebouwd. Reuzenrad is zo'n voorbeeld.

Deze is dicht hier verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')