Iemand met een Ti4600.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
tis een algemeen bekend probleem anders, ik zie veel klachten over die dynamic lightning, ongeacht de andere instellingen of systeemquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
Die performance is best te tweaken tot een acceptable nivo door grassshadow uit te zetten, viewing distance iets omlaag te schroeven en ipv DX8 render te kiezen voor Object Lightning
DAT is een speltip. Iemand met een 6800 een DX9 spel in volledig DX8 laten spelen noem ik nou niet echt een speltip hoor, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Het is wel een mooi voorbeeld van populair spel wat met een wat oudere PC nog prima te spelen is.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
Hier draait ie prima met full dynamic lightning op 1280x1024.
Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
Bedankt. Ik heb m nu op 1024x768 staan en de viewing distance wat teruggeschroefd en dan loopt ie prima met dynamic lightning. Het spel is best gevoelig kwa instellingen (in de zin van een kleine verandering in de settings kan een hoop uitmaken in performance). Niet verkeerd gemaakt, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
als alles laag staat: 800x600 , static detail, low detail werkt hij okequote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef vosss het volgende:
Ook niet als je hem op Object Lightning zet en wat viewing distance en detail iets minder?
imo ziet het er met wat minder detail in DX9 een stuk beter uit dan met wat meer detail op DX8
Ik moet toevallig NU poepen.......interesse?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef Camplo het volgende:
En ik zit gvd te wachten tot ik mn nieuwe shit binnenkrijg!!!![]()
Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).quote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....
met mijn specs moet hij em behoorlijk kunnen draaien op 1024x768 met medium en object of full lightning
maar no way dat ik dat moet proberen, dan heb ik namelijk wel geteld 10fps (zo niet lager)
daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:29 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).
Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...
heb o.a. voor 1024x768, low bij advanced vervolgens ook alles op low of uit gezet en alleen object lightning aangezet..
resultaat: een klote framerate van 10fps..
asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)quote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?
Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)
hmm ieder ander redelijk recent spel speelt anders als een trein, stalker is gewoon een wazig spel qua benodigde specs imho..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).
Tel daarbij op je 2600+ socketA AMD processor en je zit gewoon op zn geheel in een low end config voor dit spel. Volgens de minimum required specs moet het spel wel draaien, maar je hebt gewoon niet genoeg over voor echte goodies. Er valt aan je setup ook niet veel meer te upgraden, tenzij je bereid bent om er een nieuw mobo in te stoppen met nieuwe processor (en sneller en meer geheugen) maar volgens mij kun je dan net zo goed s een nieuw doosje kopen, dat is meestal goedkoper.
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef kastanova het volgende:
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...
Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.![]()
![]()
En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
Geloof ik niets van, een pistool reikt trouwen niet zo ver... trouwens zomaar erop knallen is niet voldoende, aim for the head. Want later in het spel kom je soldaten met veel armor tegen en daar kun je soms 2 magazijnen op leegschieten eer ze sterven, met een welgemikt headshot liggen ze in 1x neer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!
Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niksJe bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
Is nu gelukt, moest eerst nog een reward ophalen ofzo, daarna liet hij me wel door. Zit nu alleen weer vast. Moet Kruglov naar Yantar brengen, ben net een onder een brug doorgegaan met fireanamolies. Probleem is nu dat Kruglov netjes bij die brug blijft staan met zijn pistool op die anamolies gericht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
Wou het net zeggen.. Vreemd bugje welquote:Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Elegy het volgende:
Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
ja, want je krijgt eens in de zoveel tijd een mutant (zo'n bloedzuiger die je niet ziet) en dan is het veel enger vind ik. topspelquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
Is niet zo, maar hij gaat spastisch bewegen, en omdat je wapens aan het begin echt roestige crappy sovjet troep is, raak je hem gewoon niet.. Het kán wel..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks alvast!
Staat onderaan de muur in een soort van badkamer... Gebruik je flashlightquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.
Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.
thanx.
Die heb je standaard dudequote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
Lquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die heb je standaard dude.
Volgens mij was het de f toets.
Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...quote:
Thanks, ik ga het proberen te vinden!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...
Volgens mij kwam er zelfs zo'n leuk paars cirkeltje bij te staan nadat de barman me vertelde het pak te gaan zoeken.
L trouwensquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die heb je standaard dude.
Volgens mij was het de f toets.
In de lijst van bugfixes stond dat. Kon je met de plus van het numerieke eiland doen. Of dat voor of na de update is gekomen weet ik helaas niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:28 schreef PirE het volgende:
Kan je de tijd ook versnellen? Moet nu een opdracht doen die 's nachts makkelijker is, maar het is net 08:00 's ochtends. Heb geen zin om uren te gaan wachten totdat het nacht wordt.
Sommige moet je houden.. die kun je aan je belt hangen (rechtsboven op inventory scherm), sommige artifacts geven bv. +600 health etc.. en bv. -10 radiation.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Artifacts he, moet je die nou houden, of verkopen?
Volgens mij healen die artifacts je, niet dat je meer health krijgt ofzo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nu een + 400 health, maar wat is eigenlijk de nominale waarde van je health, want hij lijkt niet zo veel te doen.
De arti's die ik verkoop zijn vaak diegene waar ik een betere versie van heb (+ 3 bullitproof ipv +2)
ik ook, al kwam dat omdat ik me zat te fappenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef Omkron het volgende:
Knap eng is het spel af en toe.. zat hier vanmiddag met verhoogde bloeddruk en dubbele zweet plekken onder mijn armen,.![]()
De moeilijkste stukken moeten nog komen, dus reken maar een namiddag ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Omkron het volgende:
Ik ga dit vette spel nu weer ff spelen.. ik ga nu de professor helpen met zijn metingen.. hoe lang zou het nog ongeveer duren voordat ik in tsjernobyl ben?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:04 schreef kastanova het volgende:
Je pagefile moet minimaal 2gig zijn...
Start > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd en daar de instellingen van de prestaties > nogmaals geavanceerd en daar de knop wijzigen
Geen dankquote:Op woensdag 18 april 2007 22:30 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]!
Heb echt vanalles geprobeerd om m te laten werken, vanalles aan de bestanden moeten verandert, echt vanalles. Overal op internet gezocht naar een oplossing, niks werkte. Nu probeer ik dit van jou en het werkt gewoon!
Defrag je harddisk eens. Dat hielp bij mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Jack_is_Back het volgende:
Heb ik hem eindelijk binnen. Start die wel gewoon op en alles. Maar hij laggt nogal, die kerel praat niet gelijk met wat hij zegt en als ik mijn muis beweeg gaat die heel sloom en hakt die helemaal.
FOUT!!!!! Blond met een D!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef Ireth het volgende:
We hebben de B![]()
We hebben de L
We hebben de O
We hebben de N
We hebben de T
Wij zijn BLONT!!!![]()
Hoeveel mb is 2 gig?![]()
In de bar kun je traden of allerlei stuff kopen bij de barkeeper, ook bij die professor waarvoor je metingen moet uitvoeren, in het kamp van de freedom op het gelijkvloers links, ook bij die trader in het begin.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Omkron het volgende:
Ik sterft van de poen.. een ton ofzo.. maar ik kan er nergens iets van kopen.. of mis ik iets?
Volgende patch zul je verder kunnen spelen na het einde.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
FOUT!!!!! Blond met een D!!!
Dom blondje.
Ik heb de game uitgespeeld.Maar was teleurgesteld dat het al snel uit was gespeeld en ineens over terwijl ik nog een aantal missies te doen had.:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef ZigoSOS het volgende:
Vraagje over het stuk in het X18 laboratorium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt.. maar daar raak ik al mijn geld niet aan kwijt.. koop ze telkens leeg en dan hou ik nog vet veel over aan geld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:24 schreef P4nic het volgende:
[..]
In de bar kun je traden of allerlei stuff kopen bij de barkeeper, ook bij die professor waarvoor je metingen moet uitvoeren, in het kamp van de freedom op het gelijkvloers links, ook bij die trader in het begin.
Ben er zelf nog niet doorgeraakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:12 schreef Omkron het volgende:
Niemand een strategie voor chernobyl power plant?
Geen idee wat het zijn, ze komen op dezelfde plaats toe als jij toekomt, sweepen het hele veld voor je en gaan dan ook binnen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef Omkron het volgende:
Ik ben tot op 50 meter gekomen.. maar op een gegeven moment kan ik niet meer lopen, door de straling denk. ook is die helicopter flinkt tegen me bezig.. met alle gevolgen vandien.
6 army dudes? geen monoliths?
Wat ik deed: door het straatje, sniper op rechts uitschakelen, mij dan verstoppen links achter een paal en dan zag ik die 6 door het straatje komen en de andere snipers in het veld afmaken. Ze schieten ook op je als ze je zien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef Omkron het volgende:
waar komen die gasten dan gelijk in het begin of niet? zie ze namelijk niet op de radar als groene of gele puntjes..?
Leuk om te weten maar dat had er al in moeten zitten.Weer zoeits dat men er niet heeft ingelaten. Jammer jammer jammerquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:25 schreef P4nic het volgende:
[..]
Volgende patch zul je verder kunnen spelen na het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |