Ik moet toevallig NU poepen.......interesse?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef Camplo het volgende:
En ik zit gvd te wachten tot ik mn nieuwe shit binnenkrijg!!!![]()
			
			
			
			Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).quote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....
met mijn specs moet hij em behoorlijk kunnen draaien op 1024x768 met medium en object of full lightning
maar no way dat ik dat moet proberen, dan heb ik namelijk wel geteld 10fps (zo niet lager)
			
			
			
			
			
			
			
			daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:29 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Heb je al een beetje proberen te tweaken in de advanced settings? Ik heb daar een beetje zitten spelen met viewing distance en object detail, en dan kom je volgens mij een heel eind. Ook de grass density kan erin hakken. Ik ben er ook achter gekomen dat texture detail bij mij eigelijk niet uitmaakt in termen van performance, blijkbaar is mn video geheugen niet de bottleneck (kwa grootte en kwa snelheid).
			
			
			
			Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik dus alles op low en/of uit gezet...
heb o.a. voor 1024x768, low bij advanced vervolgens ook alles op low of uit gezet en alleen object lightning aangezet..
resultaat: een klote framerate van 10fps..
			
			
			
			asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)quote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Als ik je systeem specs bekijk dan zie ik twee mogelijke bottlenecks, je cpu of je (systeem)geheugen. Gezien je opmerking over C&C3 ligt het iets meer voor de hand dat het een mogelijk geheugen probleem is. Wat voor moederbord en geheugen heb je?
			
			
			
			Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
asus a7v600SE met memory op 333mhz. (merk: kingston)
			
			
			
			hmm ieder ander redelijk recent spel speelt anders als een trein, stalker is gewoon een wazig spel qua benodigde specs imho..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je mobo kan DDR400 aan, dus wat dat betreft zit je een beetje suboptimaal, en als je dan wat krap in je systeem geheugen zit, en dat zit je voor een game als STALKER, dan is dat iets wat je kan gaan merken. Wat ook nog kan, is dat je grafische kaart maar 128Mb heeft (en ook hierbij heb je nog verschillende smaken geheugen snelheden), en dat zou je ook kunnen merken, in combinatie met je AGP mobo, al is AGP8x op zich nog best ok (dat zal de bottleneck niet zijn).
Tel daarbij op je 2600+ socketA AMD processor en je zit gewoon op zn geheel in een low end config voor dit spel. Volgens de minimum required specs moet het spel wel draaien, maar je hebt gewoon niet genoeg over voor echte goodies. Er valt aan je setup ook niet veel meer te upgraden, tenzij je bereid bent om er een nieuw mobo in te stoppen met nieuwe processor (en sneller en meer geheugen) maar volgens mij kun je dan net zo goed s een nieuw doosje kopen, dat is meestal goedkoper.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef kastanova het volgende:
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
			
			
			
			Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
			
			
			
			Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...
Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
			
			
			
			1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.![]()
![]()
En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
			
			
			
			
			
			
			
			Geloof ik niets van, een pistool reikt trouwen niet zo ver... trouwens zomaar erop knallen is niet voldoende, aim for the head. Want later in het spel kom je soldaten met veel armor tegen en daar kun je soms 2 magazijnen op leegschieten eer ze sterven, met een welgemikt headshot liggen ze in 1x neer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!
Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niksJe bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
			
			
			
			
			
			
			
			Is nu gelukt, moest eerst nog een reward ophalen ofzo, daarna liet hij me wel door. Zit nu alleen weer vast. Moet Kruglov naar Yantar brengen, ben net een onder een brug doorgegaan met fireanamolies. Probleem is nu dat Kruglov netjes bij die brug blijft staan met zijn pistool op die anamolies gericht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
			
			
			
			Wou het net zeggen.. Vreemd bugje welquote:Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Elegy het volgende:
Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |