abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48609932
Voor het eerste deel klik hier.

Strategie nog steeds gezocht voor de reactor.
pi_48610570
Ik wacht de volgende patch wel af .
I was an atheist until I realized I was God
pi_48610710
Waarom?
pi_48610720
geweldig spel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 22 april 2007 @ 20:47:02 #5
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_48611970
ik wacht ook op de volgende patch, omdat ik de bug met het stadion mocht meemaken je slaat dan een heel stuk vanhet spel over. nu moet ik weer heel prypiat uitmoorden
  zondag 22 april 2007 @ 20:49:06 #6
148941 insan3
101% crazy
pi_48612040
Ik vind het zeker een mooi spel, alleen erg jammer van al die bugs he
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
  zondag 22 april 2007 @ 21:15:27 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48613003
tvp
pi_48613132
even in de herhaling voor de sfeer.
http://www.hlswilliwaw.com/GhostTown/index.htm
ik zou er ook best doorheen willen gaan door het gebied, als ik dat verslag zo lees..
alleen zonder speciale vergunningen kom je nergens ... (overigens wel vreemd, zolang jij maar iets ondertekend dat het je eigen verantwoordelijkheid is)
  zondag 22 april 2007 @ 21:23:53 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_48613407
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef mschol het volgende:
even in de herhaling voor de sfeer.
ik zou er ook best doorheen willen gaan door het gebied, als ik dat verslag zo lees..
alleen zonder speciale vergunningen kom je nergens ... (overigens wel vreemd, zolang jij maar iets ondertekend dat het je eigen verantwoordelijkheid is)
Lijkt me ook echt super ja om daar eens op vakantie te gaan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_48616016
Ik heb echt nog geen enkele bug meegemaakt.. ? met het stadion wordt de arena bedoelt?
pi_48619715
Veel klagen over bugs, momenteel kan ik op 1 bug komen, bij de thunder s14 als je een granaat afvuurt ontploft die soms niet.

Stadion ? Arena ? waar hebben jullie het over...

beetje teveel nutteloze zaken en te lang.

[ Bericht 34% gewijzigd door P4nic op 23-04-2007 01:05:38 ]
Pain is weakness leaving the brain !
pi_48620548
Arena zit bij de barkeeper en daar kun je wedstrijden doen en uiteindelijk champ worden. Neem aan dat dit met stadion bedoelt wordt.. want ik heb geen echt stadion gezien..
  maandag 23 april 2007 @ 07:45:20 #13
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_48621755
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef Omkron het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele bug meegemaakt.. ? met het stadion wordt de arena bedoelt?
nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.
pi_48627853
tvp
pi_48631003
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:45 schreef Under_Score het volgende:

[..]

nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.
mmm ofwel ben ik daar nooit geweest, ofwel ben ik het vergeten.

prypiat, follow the stalkers, ga je in die laan, daar naar rechts dan links, dan effe ondergronds, dan sniper op het dak, knal je allemaal af, rechtdoor dan naar links rond het hoek, terug een paar gebouwen voor je en rechts van je, clean je helemaal uit, en dan rechtdoor op naar Tjerno toch ?

waar ligt dit centrum dan ? En waar ligt die arena in de bar ? meestal ga ik gewoon naar de barkeeper en voor de rest kijk ik daar niet echt rond.

Heb sindskort ook nog maar de basis van de Freedom gevonden, ik volg veel te veel mijn pijltje en mis blijkbaar veel
pi_48633194
ik heb nu net die key van borav (oid) gepakt en heb ook een duty mannetje bevrijd echter blijft die in het gebouw heen en weer lopen... en komt niet achter me aan... (zodat ik em kan afleveren bij die andere duty gastjes..) iemand?
pi_48641643
Arena ondertussen gevonden, maar nix van wedstrijd ofzo hoor.

Verder ben ik wel in de reactor geraakt.
Je laat die military hun werk doen, verder ga je binnen langs het gat dat in de muur geblazen wordt naast het wachtershuisje. Sniper op rechts laat je zitten (deze knalt military af die in je rug anders komt) dan vecht je je een baan langs links van het terrein, helicopter schiet wel op je maar richt niet veel schade aan, vervolg je weg het best onder de oliepijpbuizen, ondertussen schakel je sniper op links uit eens je er bijna naastonder staat. Schieten en hopen dat je blijft leven, dan sluip je naar de ingang toe (staan veel monolith) loop je en evt. een "red bull" drinken om erin te raken. Dan wandel je verder en op links zie je een trap naar beneden. Dan ben je de reactor.

bug stadion, is wanneer je op het einde van pripyat bent ? Dan zag ik idd in het filmpje een soort van stadion, en met die beesten over het veld die ge-anomalied worden.
pi_48644341
Zo uitgespeeld, eigenlijk maar een kuteinde.
  maandag 23 april 2007 @ 20:11:41 #19
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48645032
Ik heb echt te vaak dat een missie opeens failed of gelukt is, of dat ik terug moet voor een reward waarna niemand weet waar ik het over heb. Dat haalt toch echt de lol uit de game.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_48646667
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef P4nic het volgende:
Arena ondertussen gevonden, maar nix van wedstrijd ofzo hoor.

Verder ben ik wel in de reactor geraakt.
Je laat die military hun werk doen, verder ga je binnen langs het gat dat in de muur geblazen wordt naast het wachtershuisje. Sniper op rechts laat je zitten (deze knalt military af die in je rug anders komt) dan vecht je je een baan langs links van het terrein, helicopter schiet wel op je maar richt niet veel schade aan, vervolg je weg het best onder de oliepijpbuizen, ondertussen schakel je sniper op links uit eens je er bijna naastonder staat. Schieten en hopen dat je blijft leven, dan sluip je naar de ingang toe (staan veel monolith) loop je en evt. een "red bull" drinken om erin te raken. Dan wandel je verder en op links zie je een trap naar beneden. Dan ben je de reactor.

bug stadion, is wanneer je op het einde van pripyat bent ? Dan zag ik idd in het filmpje een soort van stadion, en met die beesten over het veld die ge-anomalied worden.
Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?
pi_48649511
Zo, heb het spel zojuist geïnstalleerd. Ziet er geweldig mooi uit, maar het is qua systemspecs best een zware applicatie. Net even een stukje zitten spelen, op zoek naar dat verdwenen figuur. Maar is toch best pittig. Moet even precies door krijgen hoe het spel werkt.
pi_48656067
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef P4nic het volgende:
Zo uitgespeeld, eigenlijk maar een kuteinde.
nog 6 te gaan!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 12:05:10 #23
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_48662469
http://pripyat.com/en/

De site van het bewuste dorp. En vele foto's van de omgeving ervan..
Echt het kijken waard ! Al krijg ik er wel een raar gevoel soms bij
pi_48684147
Ik heb het nu een paar dagen cool spel
pi_48687266
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:47 schreef Omkron het volgende:

[..]

Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?
Yup die blijven echt niet wachten hoor, Tjerno wordt binnengevallen van alle kanten. Kweet zelf niet welke parkeergarage jij bedoelt, veld door, linksaf dan rechtdoor tot aan de ingang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')