Lijkt me ook echt super ja om daar eens op vakantie te gaanquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef mschol het volgende:
even in de herhaling voor de sfeer.
http://www.hlswilliwaw.com/GhostTown/index.htm
ik zou er ook best doorheen willen gaan door het gebied, als ik dat verslag zo lees..
alleen zonder speciale vergunningen kom je nergens ... (overigens wel vreemd, zolang jij maar iets ondertekend dat het je eigen verantwoordelijkheid is)
nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.quote:Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef Omkron het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele bug meegemaakt.. ? met het stadion wordt de arena bedoelt?
mmm ofwel ben ik daar nooit geweest, ofwel ben ik het vergeten.quote:Op maandag 23 april 2007 07:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, het stadion is een voetbal/sport stadion in het centrum van prypiat, net voorbij het busstation waar de Monolith hun basis hebben. als je daar door de 'voordeur' naar binnen wandelt krijg je het filmpje als bij een groot gevecht, maar dan laadt hij meteen de volgende level.
Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef P4nic het volgende:
Arena ondertussen gevonden, maar nix van wedstrijd ofzo hoor.
Verder ben ik wel in de reactor geraakt.
Je laat die military hun werk doen, verder ga je binnen langs het gat dat in de muur geblazen wordt naast het wachtershuisje. Sniper op rechts laat je zitten (deze knalt military af die in je rug anders komt) dan vecht je je een baan langs links van het terrein, helicopter schiet wel op je maar richt niet veel schade aan, vervolg je weg het best onder de oliepijpbuizen, ondertussen schakel je sniper op links uit eens je er bijna naastonder staat. Schieten en hopen dat je blijft leven, dan sluip je naar de ingang toe (staan veel monolith) loop je en evt. een "red bull" drinken om erin te raken. Dan wandel je verder en op links zie je een trap naar beneden. Dan ben je de reactor.
bug stadion, is wanneer je op het einde van pripyat bent ? Dan zag ik idd in het filmpje een soort van stadion, en met die beesten over het veld die ge-anomalied worden.
nog 6 te gaan!quote:Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef P4nic het volgende:
Zo uitgespeeld, eigenlijk maar een kuteinde.
Yup die blijven echt niet wachten hoor, Tjerno wordt binnengevallen van alle kanten. Kweet zelf niet welke parkeergarage jij bedoelt, veld door, linksaf dan rechtdoor tot aan de ingang.quote:Op maandag 23 april 2007 20:47 schreef Omkron het volgende:
[..]
Over welke militry heb je het? Die 6 veterans van het vorige veld die in de parkeergarage blijven wachten.? Ben ik soms te snel doorgelopen daar en had ik het veld moeten clearen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |