Ik rende met een shotgun na 10 keer of meer naar hem toe, als je dichtbij bent doet hij een hele tijd niets, en opeens ben je dood en gaat hij van je lijk etenquote:
sinds ik heb geupgrade van 1 gig naar 2 gig dual channel, merk ik wel een ontzettende verbeteringquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef vosss het volgende:
Ik zit te wachten op een extra gieg intern.
Hopelijk komt ie vandaag binnen.
Dan ga ik pas weer verder en hoop ik dat ie net iets beter draait.
Lijkt mij wel, 1GB in single channel mode of 2GB in dual channel mode.
Dat moet toch wel iets verschil uitmaken denk ik?
dat heb ik hier als ik em 1024x768 met medium detail zetquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
Had jij eerder ook dat het beeld gewoon af en toe een seconde of 2 helemaal stilviel?
ja dat had ik op medium inderdaad.. toen ik EAX uitzette, kon het weer makkelijk op medium. (1024x768)quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
Had jij eerder ook dat het beeld gewoon af en toe een seconde of 2 helemaal stilviel?
het ging van 2 fps naar 30 ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:12 schreef Blivox het volgende:
Scheelde EAX veel? raar, ook eens proberen dan.
Gewoon wegflikkeren en een ander wapen gebruiken. Wel eerst je kogels eruit halen natuurlijk...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:18 schreef bijdehand het volgende:
kan je wapens repareren?
wat voor een geluidskaart heb je?quote:
Creative SB Live 5.1quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor een geluidskaart heb je?
misschien dat het zoveel scheelt omdat je audiochip niet het werk doet maar je CPU (en wanneer je dus bv een creative geluidskaart hebt dat die wel echt het werk op zich neemt..)
tja, die ontlast je processor wel jaquote:
X850XTquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:53 schreef Elegy het volgende:
Nou, gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Eerst nog maar van het weekeind 1gig erbij plaatsen en een nieuwe videokaart bestellen (X850XT bij Alternate) en dan kan ik ook spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Heb die kaart ook nog en het draait bij mij prima (1280x1024, al die balkjes vol open, 6x FSAA, Anisotropic ook op vol, alleen lightning op static).quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
X850XT??
Die kaart is 2 generaties oud man!
Doe je niks meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |