Zwaar mee eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef vosss het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen hem tegen vinden vallen.
Gisteren heb ik hem zitten spelen vanaf dat ik hem opgepikt had in de winkel, zo rond 5 uur, tot een uur of 1 's nachts. Vanmiddag heb ik ook weer de nodige uurtjes gespeeld.
Het was even rommelen en klooien met de settings om hem redelijk soepel aan het draaien te krijgen en dat het er toch nog goed uit ziet.
Ik snap echt niet dat mensen lopen te bitchen over de graphics die achterhaald zijn. De graphics zijn gewoon goed. Klaar. Ik vind ze vergelijkbaar met de graphics van Call of Juarez als je hem in full detail speelt. Niks mis mee.
Bovendien vind ik de sfeer echt geweldig. De sfeer zoals bv in dat ondergrondse lab heb ik al lang niet meer gezien in een game. En neee, ook niet bij Doom 3 of HL2.
De sfeer is echt goed en de muziek en geluidseffecten die ook prima zijn ondersteunen het erg lekker moet ik zeggen
Ik denk dat de klagers dezelfde mensen zijn die destijds ook klaagde over HL2 dat het poep was.
Dat is denk ik gewoon het probleem als je een release uitstelt. En nog een keer uitstelt........en vervolgens een jaar niks van hoort en dan weer uitstelt. En dat terwijl je wel roept dat het allemaal geweldig word en dat die en die features erin zitten waar je later op terug moet komen en er een aantal schrappen etc etc.
Dan krijgen mensen gewoon te hoge verwachtingen denk ik.
Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.
En een 8 is goed
ps:voor de TS
![]()
SPOILER: stash strelokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die me kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:20 schreef Camplo het volgende:
Weet er trouwens iemand het volgende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef Camplo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef Camplo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef Camplo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms ligt je reward niet bij dezelfde persoon als bij wie je de missie kreegquote:Op maandag 26 maart 2007 10:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.
Of bij een aantal missies staat alleen een omschrijving zonder een startpunt waar ik naartoe moet of een ander aanknopingspunt.
De arena bijvoorbeeld, daar moet je met wilde beesten kunnen vechten voor geld: maar er is niemand in de Arena..
Oh, en ik heb de millitairen pissed off gemaakt en dat was niet zo slim volgens mij. Als ik nu voor een missie weer een tyfuseind moet lopen moet ik eerst langs een zooi bandits (rennend.. elke keer dezelfde mannetjes killen gaat irriteren) en daarna de militairen ontwijken.
Ik ben duidelijk meer van liniaire aard, al vind ik het geen slecht spel, gewoon niet helemaal mijn smaak.
Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef Camplo het volgende:
Wie dit niet vet vind, snapt er gewoon niks van,of kan het spel niet aan. Thats all.
Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.
1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.
Verhaallijnen zijn sterk, graphics goed, gameplay goed.
2 mensen die ik kon vonden het spel ook ruk, en toen ze het eventjes bij mij zagen hadden ze meteen andere mening. Begin is ook ff wennen.
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.quote:1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.
Er is anders over HL2 bijzonder goed nagedacht, met al die newspapers die je verspreid tegenkomt en de combine messages en weet ik veel alles wat het verhaal vertelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
Ik vond het juist briljant gedaan. Je weet van niks, niemand legt je wat uit, maar door goed op te letten zie je het hele verhaal. Ook dat het spel eigenlijk nauwelijks een interface had werkte voor mij geweldig, in stalker merk je altijd dat je een spel aan het spelen bent (menu in, dingen slepen, etc). HL2 is meer een film.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
Je wordt uit het spel getrokken, dat stoort (apart laadmenu etc). Ik had liever een subtiel <LOADING> textje over het beeld gehad bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Camplo het volgende:
Ik merk totally niks van laadtijden?
30 seconden ofzo?
Niet noemenswaardig of irritant.
En ik ben ook geen zware STALKER fan na ongeveer 2 uur spelen
Telkens focussen op 1 opdracht.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.
Iemand tips ofzo?
er zijn speciale anti radiatie spuitjes door et spel heen (kan je o.a. vinden bij bandieten vanaf garbagequote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.
Iemand tips ofzo?
Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet.quote:HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
2 GB RAM
10 GB available hard drive space
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800
DirectX® 9.0 compatible sound card
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse
Mijne kan het makkelijk aan. En de laptop diek gaak bestellen draait m ook lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet.Altans kwa processor.
Hoe???quote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Disorder het volgende:
Veel mensen weten niet dat je wapens van de vijand kunt 'unloaden'. Free bullets!
Knullig?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
AI is af en toe een beetje knullig
Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je die wapens die je allemaal meezeult ook verkopen?
Dat is wel een takke-eind lopen als je bijvoorbeeld bij de duty bent of niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.
Vet relaxed.
Ik verzamelen gek, zelfs kutpistooltjes![]()
Daar ben ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is wel een takke-eind lopen als je bijvoorbeeld bij de duty bent of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |