Screenshotsquote:MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
Processor type : Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
512 MB RAM
10 GB available hard drive space
128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600
DirectX® 9.0 compatible sound card
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:
Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
1.5 GB RAM
256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 7900 / ATI Radeon® X1950
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse
HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
2 GB RAM
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nl wel handig zijn voor sommige gebieden als je die gewoon houdt zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Heb je je pak wel aan ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:56 schreef mschol het volgende:
klein probleempje:
ik kan mijn flashlight niet oproepen?
als ik kijk bij controls staat flashlight op L maar als ik dus op L druk doettie niks
moet ik een pak halen ofzo ergens?
en voor de cheaters onderons:
op cheathappens.com en dlh.net staan diverse trainers
me standaard oufit had ik aan..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef Maximo het volgende:
[..]
Heb je je pak wel aan ?
Maar hier heb ik ook een probleempje. Ben nu net weer uit de Bar. Nu ben ik met een missie bezig om een jachtgeweer terug te halen. In het gebied waar dat ding ligt, kwam ik 2x een AK74 met een scope tegen. Omdat ik zelf al een AK met silencer had, wou ik de scope overplaatsen. De scope kon ik via rechtklik eraf halen. Alleen nu lukt het me niet, om dat ding ergens anders op te zetten. Iemand enig idee ?
Klopt, na een uur spelen kon het me echt niet boeien. Een 13 in een dozijn game die lang niet kan tippen aan toppers als HL ed.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:54 schreef Mokz het volgende:
Ik vind het spel zwaar tegenvallen.
nou ik kan wel wat games in mijn ogen toevoegen:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:02 schreef vosss het volgende:
En dergerlijke?
Welke "en dergelijke" zijn dat volgens jou?
hij valt me best wel mee hoor:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:30 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik zag de Exclusive Box zonet bij de Free Record Shop. Ziet er wel gaaf uit. Jammer dat ik de game niet kan spelen. Na zoveel jaar wachten, ik keek er zo naar uit![]()
Is mijn pc te sloom
Dit is idd wat er in mijn ogen veel plaatsvind. mensen vinden het spel al niets als ze het installeren en geven het daarom geen kans.... sorry maar als ik kijk naar de pics in de OP vind ik de grafix echt niet achterhaald!quote:[b]Op zaterdag 24 maart 2007 02:28
Dan krijgen mensen gewoon te hoge verwachtingen denk ik.
Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.
En een 8 is goed
ps:voor de TS
![]()
Ik heb ongeveer elke FPS shooter gespeeld die ooit is uitgebracht maar dit behoort toch echt niet tot de top10. Ik heb duizenden uren totaal zulke games gespeeld maar na 1 uurtje Stalker heb ik het echt gezien, THQ moet zich lekker bezig houden met strategy-games maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:02 schreef vosss het volgende:
En dergerlijke?
Welke "en dergelijke" zijn dat volgens jou?
Hoe kun je nu binnen in een uur een goede indruk krijgen? Dit spel start juist traag, maar daarna is het imo een zeer mooi spel. Zelf begon ik het spel met niet veel hoop, maar ik ben juist verrast door een goede game. Maar het spel hoort eigenlijk niet bij shooters. Het is meer een stealth-game, vooral wanneer je nog niet zo'n krachtige wapens hebt. Maar ook wanneer je met een krachtig wapen tegenover een groep van 10 soldaten staat, is sluipen belangrijk dan adhd te sproeien. Maar als je meer Rambo wilt zijn, is dit spel inderdaad niks voor jouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer elke FPS shooter gespeeld die ooit is uitgebracht maar dit behoort toch echt niet tot de top10. Ik heb duizenden uren totaal zulke games gespeeld maar na 1 uurtje Stalker heb ik het echt gezien, THQ moet zich lekker bezig houden met strategy-games maken.
Klopt, ik kreeg eerst een beetje het Fall-out idee. Maar dan speel ik toch liever fall-out dan dit spel in een fall-out jasje. Voor de rest vond ik de AI van de tegenstanders zwaar beroerd. Er liep een mannetje met zijn rug van mij af raar te doen in het begin. Ook kreeg ik geen gevoel bij het schieten, schiet ik nou goed of slecht. Bij CS bijvoorbeeld heb je gelijk een gevoel wat een wapen kan en wat aan jezelf ligt of niet, hierbij vond ik het allemaal vaag. Normaal gesproken ben ik niet af te slaan van een nieuwe game maar deze kreeg ik echt niet het gevle dat ik verder wilde spelen, dus in 1 uur kreeg ik een goed genoege indruk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef Maximo het volgende:
[..]
Hoe kun je nu binnen in een uur een goede indruk krijgen? Dit spel start juist traag, maar daarna is het imo een zeer mooi spel. Zelf begon ik het spel met niet veel hoop, maar ik ben juist verrast door een goede game. Maar het spel hoort eigenlijk niet bij shooters. Het is meer een stealth-game, vooral wanneer je nog niet zo'n krachtige wapens hebt. Maar ook wanneer je met een krachtig wapen tegenover een groep van 10 soldaten staat, is sluipen belangrijk dan adhd te sproeien. Maar als je meer Rambo wilt zijn, is dit spel inderdaad niks voor jou. Atm zou ik het spel een 8/8.5 geven.
Geeft niks hoor Cheironquote:Op zondag 25 maart 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Sorry vosss,
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:31 schreef vosss het volgende:Je krijgt een hele goeie later als je klaar bent, don't worry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nl wel handig zijn voor sommige gebieden als je die gewoon houdt zegmaar
En over die scope, weapon aan doen, dan de scope erop slepen.
Ik zelf ben net klaar met dat hele x16 maar moet nu voorbij Army Warehouses area maar hij crasht nu elke keer als ie klaar is met die area te loaden dus kan gewoon niet meer verder. Net nu ik een hele accurate rifle met scope had en een enorme sniper rifle![]()
dat klopt, ik heb hem even op de PC van mijn huisgenoot gespeeld, maar daarop kon je niet overal gaan en staan waar je wilde...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:24 schreef RickoKun het volgende:
ik heb gehoord dat dat spel Heuuuulll niet zo free roaming is!
Ja precies, waarom zou ik een spel spelen als ik weet dat ik het niet leuk vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef vosss het volgende:
Mijn meing is dat dat een tekortkoming van jou is.
Na 1 uur spelen concluderen dat een spel waar 6 jaar aan gewerkt is niet deugt.
Geef het een uurtje of 2 en dan waardeer je het een stuk meer denk ik
Ik vind het iig geweldig
het KAN wel... als ik jou was zou ik een bankje van 512 bij prikkenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Rnnz het volgende:
Zou ik het spel kunnen spelen op een
AMD Athlon 64 3000+
512 MB
GeForce FX5500 256 MB
? Ben bang van niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:25 schreef Cheiron het volgende:
wtfdie ben ik ook tegen gekomen, hard naar em toe rennen werkte bij mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en me flashlight werkt weer, heb een secondary key gemapt op en toen deed hij het plotseling op L en
ik doe rambo style met trainer voor healt, geen zin om moeilijk te doenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben maar gewoon weggelopen![]()
Wel de papieren van de militairen gepakt. Helaas zorgt dat ervoor dat die gasten mij nu ook al haten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
deze spoiler alleen lezen als je hem al hebt uitgespeelder zijn 7 verschillende einde'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk eens op de Pquote:Op zondag 25 maart 2007 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap echt 90 procent van de tijd niet wat ik zou moeten doen of niet zou moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |